quote:
Jij denkt dat ik me je niet herinner van vorig jaarquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik "was" de OFF-topic koning van 2005 maar dat ga ik dit jaar niet redden
![]()
Het was tijd voor iets nieuws, wel gepikt maar dat vindt hij juist lekker(jammer dat die kast nog op slot zit
)
Ik had ook een abo op de DD en op de Tina!quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik op de DD (Donald Duck, niet de cup) en nog steeds ligt hij elke zaterdag op de mat![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik me je niet herinner van vorig jaar![]()
Je kijkt helemaal niet??quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Oke de kans is klein!
Maar dit jaar heb ik me voorgenomen me wat meer te gedragen![]()
Ik ga alleen OFF daar wat het mag dus het SC is echt iets voor mij![]()
Ik lees de rest wel soms maar als je geen streams kijkt kan en mag je niet reageren!
PS, leuk programma op National Geographic![]()
Scanman, ik lees pas een paar weken mee, maar heb dat verhaal gemist. Weet je nog waar je dat gepost hebt?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:11 schreef Day het volgende:
[..]
Zeker. Ik las ook in de streamverslagn (van Scan?) dat verhaal over haar vader (s)? Dat ze pas 2 jaar weet hoe wie haar vader is. Vind het alleen wel raar dat Hilde daar zo lang mee gewacht heeft.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:24 schreef Day het volgende:
[..]
Ik had ook een abo op de DD en op de Tina!![]()
Lees ze nog steeds af en toe bij mijn nichtjes en neefjes![]()
Ik heb in totaal een minuut of 6 gekeken naar de streams en heb op tv de opening (of sluiting) van het huis gezien.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je kijkt helemaal niet??
Waar gaat 't programma op NG over?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:34 schreef ruby het volgende:
't Zou best eens verstandig zijn als ik nu eens ga slapen aangezien ik over een uur of 5 à 6 weer opmoet. Dus bij deze: welterusten.
Trusten Rubyquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:34 schreef ruby het volgende:
't Zou best eens verstandig zijn als ik nu eens ga slapen aangezien ik over een uur of 5 à 6 weer opmoet. Dus bij deze: welterusten.
BOMMIE !!!!! er is weer een Newbiequote:Op zaterdag 23 september 2006 01:30 schreef Trus het volgende:
[..]
Scanman, ik lees pas een paar weken mee, maar heb dat verhaal gemist. Weet je nog waar je dat gepost hebt?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
BOMMIE !!!!! er is weer een Newbie![]()
![]()
Ik ben er 4 kilo van afgevallen. Doe het nu nog steeds alleen wel iets losser, eet niet niet letterlijk de menu's, zeg maar. Maar pas wel de variatie aan.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Bommie is tukken, volgens mij.
Is dat wat, dat Sonja Bakker-dieet![]()
Volgens mij zijn er wel meer gaan tukkenquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
In hoeveel tijd ben je die vier kilo kwijt?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:46 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben er 4 kilo van afgevallen. Doe het nu nog steeds alleen wel iets losser, eet niet niet letterlijk de menu's, zeg maar. Maar pas wel de variatie aan.
Maar jij wordt net wakker, hè?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel meer gaan tukken
Tsja, mijn middagdutje is wat uitgelopenquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar jij wordt net wakker, hè?
Wat een slaapkopquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Wij zijn erg gek op de spinazie omelet uit week 2 of 3quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:46 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben er 4 kilo van afgevallen. Doe het nu nog steeds alleen wel iets losser, eet niet niet letterlijk de menu's, zeg maar. Maar pas wel de variatie aan.
Zo, dat is véél zeg!quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben nu 9 kilo kwijt![]()
in 9 weken.
Ik woog bijna 110 kilobij een lengte van 1,97 valt dat best wel mee
![]()
Mijn lengte, gewicht of dat wat ik kwijt benquote:
Waar bemoei jij je meequote:Op zaterdag 23 september 2006 02:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wat een flauwe sig. heb jij!
In 7 weken tijd. Ben toen gestopt, omdat ik 2 weken op vakantie ging. In Italië wel gewoon lekker gegeten waar ik zin in had. Maar de Italiaanse keuken is niet zo vet en ik ben gek op Italiaanse salades.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In hoeveel tijd ben je die vier kilo kwijt?
Ik zou heel stil in een hoekje gaan zitten en verder mijn mond houdenquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wat een flauwe sig. heb jij!
Iedereen is anders gebouwd en heeft ook een andere spijsvertering. En voor vrouwen is 't weer anders dan voor mannen. Maar goed, negen kilo!!!!!!!!!! Ik ga dat boekje ook eens op de kop tikkenquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn lengte, gewicht of dat wat ik kwijt ben![]()
Kan je nagaan wat ik hiervoor allemaal naar binnen werkte![]()
Maar weet je wat het ergste is, Mijn vrouw at bijna hetzelfde als ik maar komt echt niet boven de 60 kilo uit![]()
Oke, ze drinkt dan geen alcohol maar 3 of 4 bier kan dat grote verschil niet maken![]()
Ze kan eten als een bouwvakker (sorry voor de bouwvakkers) maar ze blijft altijd tussen de 58 en 60 kilo zitten
![]()
hap hapquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee![]()
Ben wel de enige die 'm heeft, ja. En ik had 'm gisteren al![]()
Ah jij bent een van de 15 miljoen voetbalkenners in Nederland?quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zou heel stil in een hoekje gaan zitten en verder mijn mond houden![]()
Meer dan Marc Overmars hebben jullie niet![]()
Ik had honger, maar dat wordt wel anders met Sonja Bakkerquote:
You go girlquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik had honger, maar dat wordt wel anders met Sonja Bakker![]()
Waarom wil je afvallen? Dat heb je toch niet nodig??quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik verricht geen arbeidquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:18 schreef Day het volgende:
[..]
In 7 weken tijd. Ben toen gestopt, omdat ik 2 weken op vakantie ging. In Italië wel gewoon lekker gegeten waar ik zin in had. Maar de Italiaanse keuken is niet zo vet en ik ben gek op Italiaanse salades.Daar dus veel van op, maar 's avond gewoon 3 gangen-menu en af en toe ook een lekker Italiaans ijsje, hoor.
Sinds ik terug ben, hou ik me dus niet strak aan het menu, maar varieer wel veel en houd me aan de 3 maaltijden en 2 tussendoortjes. En ik sport er ook weer bij. Maandag ga ik weer wegen, kijken of mijn methode werkt. Zo niet, ga ik weer braaf de menu's volgen. Wil nog 4 kilo kwijt.
Ik heb net als Kribs geen dag honger geleden. Sterker nog, vind het avondeten zelfs te veel! En in het weekend nam ik gewoon een bakje chips of nootjes bij mijn Cola light. Ik drink geen alcohol en heb (bijna) alle suiker geschapt.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:29 schreef Arliator het volgende:
[..]
Waarom wil je afvallen? Dat heb je toch niet nodig??
Was overigens niet slijmerig bedoelt, ik vroeg me dat echt af. Je hoeft geen uitleg te geven hoor!quote:
Je moet er uithalen wat je kan en het zelf een beetje aanpassen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Iedereen is anders gebouwd en heeft ook een andere spijsvertering. En voor vrouwen is 't weer anders dan voor mannen. Maar goed, negen kilo!!!!!!!!!! Ik ga dat boekje ook eens op de kop tikken![]()
En jij bent 1 van de 1500 mensen die denkt dat ze "voetbal" spelen bij de Eaglesquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ah jij bent een van de 15 miljoen voetbalkenners in Nederland?
Sonja aan het spit, HEERLIJKquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoe sta je tegenover mijn sig???quote:
Nee, dat weet ik wel. Maar toen je mij zag, dacht je niet: Goh, daar kunnen ook wel een paar pondjes afquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Was overigens niet slijmerig bedoelt, ik vroeg me dat echt af. Je hoeft geen uitleg te geven hoor!![]()
PC Eend! Ik had over je heen gelezenquote:
Jullie kennen elkaarquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik wel. Maar toen je mij zag, dacht je niet: Goh, daar kunnen ook wel een paar pondjes af![]()
Ik vis dus niet naar complimentjes, hè. Ja of nee is genoeg.
Te druk met de filmpjesquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
PC Eend! Ik had over je heen gelezen![]()
Dat komt ervan, mensen zonder avatars. Ik heb me altijd afgevraagd waarom je er geen hebt. Waarom heb je geen avatar?
Ik vind dat over bommie toch echt niet kunnenquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoe sta je tegenover mijn sig???![]()
1 van de 4700 vanavond. Meneer is Zwolle fan?quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En jij bent 1 van de 1500 mensen die denkt dat ze "voetbal" spelen bij de Eagles![]()
![]()
Dat is geheimquote:
Nee, minder staat je niet goed, ik heb het niet over 1 of 2 kilo, dat zie je bijna niet ( ik dan, maar daar ben ik man voor)quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik wel. Maar toen je mij zag, dacht je niet: Goh, daar kunnen ook wel een paar pondjes af![]()
Ik vis dus niet naar complimentjes, hè. Ja of nee is genoeg.
Ik zeg niks want er is al geantwoordquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaarJij houdt ook niet van mooi voetbal en gaat naar de Eagles
![]()
Tsjaquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
PC Eend! Ik had over je heen gelezen![]()
Dat komt ervan, mensen zonder avatars. Ik heb me altijd afgevraagd waarom je er geen hebt. Waarom heb je geen avatar?
Ja of nee was genoeg, maar bedanktquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nee, minder staat je niet goed, ik heb het niet over 1 of 2 kilo, dat zie je bijna niet ( ik dan, maar daar ben ik man voor)
Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Sterker nog, mijn huidige vriendin heeft ongeveer dezelfde bouw als dat jij hebt, en ik ben reuze blij met haar zoals ze nu is!![]()
Dat is geen antwoordquote:
Post eens een foto, zal ik voor je oordelen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja of nee was genoeg, maar bedankt
Mompelt: Sonja Bakker, Sonja Bakker...
Ze zegt Meneer tegen mequote:Op zaterdag 23 september 2006 02:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
1 van de 4700 vanavond. Meneer is Zwolle fan?
Vorig jaar was je niet zo makkelijkquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is geheimMaar 't was iets met bloemen en bonbons
Die ben ik nog steeds aan het zoekenquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord![]()
Maar even serieus: van de man van de filmpjes verwacht ik een briljante avatar.
Whehehequote:Op zaterdag 23 september 2006 02:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Post eens een foto, zal ik voor je oordelen.![]()
Hoezoquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vorig jaar was je niet zo makkelijk![]()
Het zit je wel diep he...quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze zegt Meneer tegen meIk hou van mooi VOETBAL en mooie spelers maar dat is een onbekend iets in Deventer
![]()
JAAA we zijn het eensquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind dat over bommie toch echt niet kunnen![]()
Weet ik, maar ik luister, in dit soort gevallen, erg slechtquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja of nee was genoeg, maar bedankt
Mompelt: Sonja Bakker, Sonja Bakker...
Dat was vorig jaarquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vorig jaar was je niet zo makkelijk![]()
Je zal me misschien verwarren met iemand anders maar met Zwolle heb ik helemaal niets (sorry Scanman en E10)quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Het zit je wel diep he...
8 Go Ahead 8 3 3 2 12 11 - 9
9 De Graafschap 8 3 2 3 11 16 - 12
10 MVV 8 2 4 2 10 13 - 8
11 Haarlem 8 2 4 2 10 12 - 10
12 FC Omniworld 8 3 1 4 10 13 - 18
13 FC Emmen 8 2 3 3 9 14 - 16
14 AGOVV 8 2 2 4 8 15 - 15
15 FC Zwolle 7 1 3 3 6 9 - 9
Ik heb je tijdens het spel vorig jaar een aantal keer een complimentje gegeven maar kreeg toch je - minpuntenquote:
Ik ga nu toch eens op je profiel klikkenquote:
Complimentjequote:Op zaterdag 23 september 2006 03:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb je tijdens het spel vorig jaar een aantal keer een complimentje gegeven maar kreeg toch je - minpunten![]()
Nu schijnt een bosje bloemen en wat Droste-zooi al genoeg te zijn![]()
Nog erger, het had ONS kind kunnen zijnquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ga nu toch eens op je profiel klikken![]()
OMG, ik kon je moeder wezen. Ga weg![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik kan natuurlijk ook je MILF status bepalen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:11 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook je MILF status bepalen.![]()
![]()
Ploegen waar ik ook sympathie voor heb.quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je zal me misschien verwarren met iemand anders maar met Zwolle heb ik helemaal niets (sorry Scanman en E10)
Vroeger Ajax, nu ook Barcelona maar altijd Heerenveen![]()
Mooie vrouwen krijgen altijd complimentjes van mij dus dat weet ik zekerquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
ComplimentjeLinkje?
![]()
Minpunten?
Neeheee, bonbons! Lekkere bonbons! En die waren niet voor mijhij!
Ligt eraan of de Cossers hierheen komenquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Klein potentieel relletje, maar denk niet dat het wat wordt.
Dus je houdt wel van mooi voetbal en gaat naar de Eaglesquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ploegen waar ik ook sympathie voor heb.![]()
Ga je gang!quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ligt eraan of de Cossers hierheen komen![]()
Zullen we allemaal ff roepen![]()
Helemaal niets, het is een erg saaie nacht geblekenquote:
En die zit ook altijd achter oudere vrouwen aanquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik voel mij net E10 hier. Die nemen ze ook niet serieus omdat die de jongste is.![]()
![]()
Ik ben de oudste hier denk ik en niemand heeft mij ooit serieus genomen, dus troost je het wordt niet beterquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik voel mij net E10 hier. Die nemen ze ook niet serieus omdat die de jongste is.![]()
![]()
OOHH dit gaat ze niet leuk vindenquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
En die zit ook altijd achter oudere vrouwen aan
Alleen maar Morwen hoor.quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
En die zit ook altijd achter oudere vrouwen aan
Ik heb meer het idee dat ik nu de oudste benquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben de oudste hier denk ik en niemand heeft mij ooit serieus genomen, dus troost je het wordt niet beter![]()
Eindelijk, daar is die rellertquote:
Kinky he.quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:25 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zit Morwen achter oudere vrouwen aan?![]()
Nee hoor. We nemen Etienne niet serieus omdat hij een kneus is.quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |