Dat waren nog eens tijden. En wat dacht je van Michael Claxon en Madomma?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
jarenlang Eppo-abonnee.... ik wist dat het ooit van pas zou komen
Kijk eens aan...gewoon maatjes.....zie je wel Bassie...niets aan het handje.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja, ik denk ik doe het gewoon, Oorties en ik zijn gewoon maatjes heur!![]()
Stel je niet aan man, Oorties en ik zijn alleen maar maatjes, meer niet!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:20 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik weet dat je dit alleen schrijft om mij over de zeik te krijgen, en dat is je nog gelukt ook![]()
hier in de achterhoek zijn we wat nuchterder/directer we bedoelen t zelfde en zeker niet verkeerd maar kan idd iets lomper overkomen maar goe waar gaat t over degene die er mee aangesproken werd leek er iig geen probleem mee te hebben.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:04 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
je vroeg "ja ik wilde wat bestellen want ik moet zo weg maar k zie nog niets" ik zou dan vragen, goh, ik had net wat besteld maar ik heb nog steeds niks gekregen, zou het misschien onverhoopt zo kunnen zijn dat gij fijne waard van deze prachtige taveerne mij wellicht vergeten bentklinkt net ff wat vriendelijker
Idd, nix geen alarmmelding. Dat zijn gewoon dingen die maatjes doen. Ik denk dat ik eerdaags ga proberen Oorties vriendschappelijk te penetreren, ik bedoel er zit echt niet achter hoor!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kijk eens aan...gewoon maatjes.....zie je wel Bassie...niets aan het handje.![]()
ohhhhhhhh, maatjes, hmm, waar is onze gastvrouw eigenlijk, ze is wel errug stilquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kijk eens aan...gewoon maatjes.....zie je wel Bassie...niets aan het handje.![]()
Ze ligt te kronkelen en m'n hand tot wokkel te degraderen !quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:28 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ohhhhhhhh, maatjes, hmm, waar is onze gastvrouw eigenlijk, ze is wel errug stil![]()
Zo lang je maar maatjes bent...quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Idd, nix geen alarmmelding. Dat zijn gewoon dingen die maatjes doen. Ik denk dat ik eerdaags ga proberen Oorties vriendschappelijk te penetreren, ik bedoel er zit echt niet achter hoor!![]()
word je echt zo als je al een paar jaar onder de plak zit, laat dan maarquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze ligt te kronkelen en m'n hand tot wokkel te degraderen !
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:26 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden. En wat dacht je van Michael Claxon en Madomma?
Nou rakker...die voelt ie hoor...dat komt flink aan bij Bommels kan ik je verzekeren.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:29 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
word je echt zo als je al een paar jaar onder de plak zit, laat dan maar![]()
Hoezo? Ik ben de laatste die zal ontkennen dat die onder de plak zit....HEERLIJK!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nou rakker...die voelt ie hoor...dat komt flink aan bij Bommels kan ik je verzekeren.![]()
zal ik ff helpen "de was ophangen?"quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:34 schreef puntoortje het volgende:
ik blijf heelijk mee lezen dit bevalt me wel...ik ga ff de was ophangen...en de drank...jullie weten het te vinden...
( vergeet de fooi niet!!! )
he oortje, fix die msn is ff van je, ik mis toch een bepaalde dosis van gesprekken die me wel boeienquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:34 schreef puntoortje het volgende:
ik blijf heelijk mee lezen dit bevalt me wel...ik ga ff de was ophangen...en de drank...jullie weten het te vinden...
( vergeet de fooi niet!!! )
Wat nou weer? Zolang mijn vrouw denkt dat ik onder de plak zit kan ik tijd spenderen aan leuke dingen, zoals Oorties in d'r broekje zitten!quote:
laat maar zitten als je nog maar is terug komt!!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:39 schreef Inodder het volgende:
Sorry mensjens oortje dank voor de gastvrijheid. ps je hebt me nog steeds niet verteld wat je van me krijgt (ik moet nog afrekenen)
maar ik word hier verwacht dus neem ik bij deze afscheid van uw allen![]()
Ben er rond 3 uur of zo wel weer denk ik (ben je dan nog open oortje)
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat nou weer? Zolang mijn vrouw denkt dat ik onder de plak zit kan ik tijd spenderen aan leuke dingen, zoals Oorties in d'r broekje zitten!![]()
quote:
Jij bent een hete bliksem he?quote:
de taptoe??? ofzo...die mocht ik niet kreeg me zus alquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:48 schreef teamlead het volgende:
[..]die werd op school altijd uitgedeeld
![]()
Of ben ik nu in de war met een ander concurrerend blad van de Eppo?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:48 schreef teamlead het volgende:
[..]die werd op school altijd uitgedeeld
![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:50 schreef ruby het volgende:
[..]
Of ben ik nu in de war met een ander concurrerend blad van de Eppo?
Ik was in ieder geval lid van de Bobo en later van de Tina. Dat was nog eens leesvoer zeg ik je.![]()
de taptoe vond ik echt geen ruk aan...Eppo heb ik een abbo op gehad..quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
de taptoe??? ofzo...die mocht ik niet kreeg me zus al
En jij pissed dat je erop moest wachten zeker?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
de tina...
Die moest m'n zus altijd hebben
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
En jij pissed dat je erop moest wachten zeker?![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
de tina...
Be je ergens gevallen met je hoofd?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:54 schreef ruby het volgende:
[..]
Weet je wel hoe spannend de Tina was
Nee, hoezo?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Be je ergens gevallen met je hoofd?
Spannendquote:
Op die leeftijd wel ja.quote:
de Yes was dan wel weer een kwaliteitsbladquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:02 schreef ruby het volgende:
[..]
Op die leeftijd wel ja.
Net zoals meiden op een bepaalde leeftijd de Yes interessant vinden en oudere dames de Libelle of Margriet.![]()
Heb ook zo'n Tina-traumaquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
de tina...
Het blijft in mijn ogen het allerbeste wat Meneer Eend gemaakt heeftquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
En dan dat BB5-filmpje erbij van 'zing, vecht, huil...'.
Zing, vecht, huil, bid... van PCeend
Precies, daar werden de puberproblemen dan ook ff goed aan de kaak gesteld.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
de Yes was dan wel weer een kwaliteitsblad![]()
ok truste meissie, heel veel plezier morgenquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:47 schreef puntoortje het volgende:
mensen ...ik duik me bed in, morgen weer vroeg dag voor ons...blijf gerust zitten, de bar blijft nog wel open
neem gerust wat te drinken, maar drink met je mate!!!
..de deur gaat vanzelf op slot....
![]()
slaap lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bommie: het was lekker!!!
bas: dikke kus, was gewoon druk vanavond!!
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben de laatste die zal ontkennen dat die onder de plak zit....HEERLIJK!![]()
En daarnaast....het kan altijd slechter (Kribbet)
Ik op de DD (Donald Duck, niet de cup) en nog steeds ligt hij elke zaterdag op de matquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
de taptoe vond ik echt geen ruk aan...Eppo heb ik een abbo op gehad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |