status quo doet me vrij weinig eerlijk gezegd, maar die vent kan alles mooi laten klinken dat geloof ik meteenquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb ook een live opname van hem dat hij "rocking all over the world" speelt...je wil daarna status quo niet meer horen![]()
Queen natuurlijkquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:07 schreef scanman01 het volgende:
Deze dan: My soul is painted like the wings of butterflies
Heel goed Scanquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
The OutfieldHeb ik ook nog op single (45 toeren)
quote:
Is dat niet dat nummer van die serie met 4 oude dames?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heel goed Scan![]()
Geweldig nummer
En wat dacht je van deze:
"you smile and say you where a friend of mine"
Bedoel je de "golden girls"?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is dat niet dat nummer van die serie met 4 oude dames?
Old and Wise.. Alan Parson's ... Onwaarschijnlijk geweldig nummerquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heel goed Scan![]()
Geweldig nummer
En wat dacht je van deze:
"you smile and say you where a friend of mine"
Echt een kippenvelnummer inderdaad. En wéér goedquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Old and Wise.. Alan Parson's ... Onwaarschijnlijk geweldig nummer
Die ja, uit de begintune dacht ik, maar blijkbaar niet dus.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bedoel je de "golden girls"?
Maar het is bij mijn weten nooit in een serie gebruikt. Is wel een klassieker overigens..
edit: ow.. die zin stond boven die vraag van flugelquote:
you're in the army now.. ooooohoooohoooh you're in the army nowquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Echt een kippenvelnummer inderdaad. En wéér goed
"a vacation in a foreign land, uncle sam does the best he can...."
zie editquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Staat er toch
3e stuk, 1e regel
Whehehe, we hebben wel een beetje dezelfde smaak merk ik. Al vind ik de originele versie van Bolland en Bolland zelf beter klinken dan die van Status Quo, maar dat is smaak natuurlijk...quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
you're in the army now.. ooooohoooohoooh you're in the army now
1e regel van het 3e couplet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
edit: ow.. die zin stond boven die vraag van flugel![]()
Geen flauw idee eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:14 schreef scanman01 het volgende:
Wie weet deze:
ich war schwanger, mir gings zum Kotzen
Denk aan Sannequote:Op zaterdag 23 september 2006 17:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Geen flauw idee eerlijk gezegd.
Ik ben echt helemaal muziekgek. Duizenden singletjes hier uit jaren 70, 80 en 90....quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Whehehe, we hebben wel een beetje dezelfde smaak merk ik. Al vind ik de originele versie van Bolland en Bolland zelf beter klinken dan die van Status Quo, maar dat is smaak natuurlijk...
Nee, ik weet het écht niet.quote:
Duran duran dacht ik. Er is echt weinig dat ik niet ken uit die tijd.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, ik weet het écht niet.
Heb wel een nieuwe voor jou. Een moeilijke dit keer.
"some people call it a one night stand but we can call it paradise"
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Duran duran dacht ik. Er is echt weinig dat ik niet ken uit die tijd.
Ik weet het écht niet...quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:24 schreef scanman01 het volgende:
Weet niemand:
Ich war schwanger, mir gings zum kotzen?
not a cluequote:Op zaterdag 23 september 2006 17:24 schreef scanman01 het volgende:
Weet niemand:
Was Nina Hagen met Unbeschreiblich Weiblichquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:24 schreef scanman01 het volgende:
Weet niemand:
Nina Hagenquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was Nina Hagen met Unbeschreiblich Weiblich
Tuurlijk klopt diequote:Op zaterdag 23 september 2006 17:29 schreef scanman01 het volgende:
Ik had die van jou al beantwoord trouwens, flugel
* swingend achter pc zitquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:30 schreef scanman01 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=8h2nhSAJ2ns
U is écht goedquote:
Shaffy, pastorale toch?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:33 schreef scanman01 het volgende:
Deze dan:
"Kometen, manen en planeten, alles draait om mij"
quote:
Heel goed!quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En die van jou is Donker Blauw nogwat .... met Breakfast at Tiffany's
die weet ik dan weer Phil Collins Another Day In Paradisequote:Op zaterdag 23 september 2006 17:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
U is écht goed
"You say, we've got nothing in common"
Inclusief originele artiest svp
Ken ik ook in het nederlandsquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heel goed!
En nog een leuke, wel een beetje ander genre, maar okay..
"promise me son, not to do the things i've done, walk away from trubbles if you can"
En weer goedquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ken ik ook in het nederlands... De lafaard van de stad
Kenny Rogers.
Hé TEACHER. Leave us kids alone...............quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:47 schreef scanman01 het volgende:
Wie weet deze nog:
We don't need no thought control.
No dark sarcasm in the classroom.
Ik heb Old and Wise maar eens opgezet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En weer goed![]()
Ik ben ff uitgeput qua verzinnen.... Heb m'n collectie er weer eens bijgepakt en zit lekker te luisteren. Op dit moment Snowpatrol met 'chasing cars'... Ook zo'n lekker meeblèrnummer...
(zou overigens ontzettend gaaf zijn om een filmpje van Moon en Tijn te monteren met die muziek erachter, weet alleen niet hoe dat moet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |