Iemand?quote:Op vrijdag 22 september 2006 06:55 schreef Badabingea het volgende:
[..]
AMD Dual Core 3800+
2 gb intern geheugen
Geforce 7900GT 256 mb
Dus daar moet het niet aan liggenVerder staat alles op high en met spelen ziet alles er gewoon bruut uit, maar als ik dan een buurt kies zijn de daken echt net plastic.
Goede, recente drivers van je videokaart zijn belangrijk.quote:
in het buurtscherm zijn alle huizen van slechte kwaliteitquote:
downloads mapquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:22 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb deze sailerdress (onderaan) http://emosims.org/files.php?cat=6&cmd=all&sort=&order=&page=3 gedownload, maar waar moet ik hem dan inzetten?
Zo ziet die bij iedereen eruit hoor. Sterker nog, bepaalde meubelstukken verdwijnen ook nog eens.quote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:02 schreef zoeperzazke het volgende:
jeeTje, wat een Vreselijk mooie OP!
quote:
Die foodreplicator bedoel je? Hoe heb je dat gedaanquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:15 schreef fresta het volgende:
die 'koelkast' werkt nu bij mij, bedankt voor de tips
Ik heb Sims2 op de PSP. Dat is dus echt totaal anders. Het is daar veel meer een adventure, waar je dingetjes moet vinden, oppakken en en ergens anders gebruiken. Het schijnt wel zo te zijn dat als je het uitgespeeld hebt, je hetzelfde kan spelen als bij de gewone Sims, maar dan heb je dus alleen maar standaard townies als buren.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:06 schreef Ladyxima het volgende:
heeft iemand wel eens sims2 op de playstation/gameboy etc gespeeld? ik nog nooit, vraag me af of het dan net zo 'oneindig' is als op de pc, of dat het meer een storyline volgen is dan?
en zoeperzazke, waar heb je die blauwe skintone vandaan? die is leukpast leuk bij mn groene simsjes
eh dat weet ik eigenlijk niet echt, ik heb eigenlijk op van alles gedrukt enzo en toen deed hij het. Dus ik kan je niet verder helpen.. sorryquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:10 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Die foodreplicator bedoel je? Hoe heb je dat gedaan![]()
hey ik heb dat kapsel ook, maar die werkt alleen bij de mannen hier.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:56 schreef vanillivi het volgende:
Een paar dagen geleden heb ik mijn sims gefilmd om te kijken hoe die video optie precies werkte. Voordat ik kon filmen, kreeg ik de mededeling dat ik ‘gladde randen’ uit moest schakelen/verminderen. Ik vroeg me af of dit bij iedereen zo is. Of heeft het iets te maken met de specificaties van mijn pc?
Hier nog twee screenshots
[afbeelding]
Ik heb via de featured items op mod the sims 2 het aladdin-pakket gedownload, waarin jasmine, aladdin én de geest zitten... en van de geest krijg je dus een knalblauwe skin. Ook leuk om dus een gewone sim mee te makenquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:06 schreef Ladyxima het volgende:
en zoeperzazke, waar heb je die blauwe skintone vandaan? die is leukpast leuk bij mn groene simsjes
Die vind ik dan weer te barbieachtig.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:32 schreef SEMTEX het volgende:
Nieuw op peggysims2.net (wel pay..)
[afbeelding]
als jij een plaatje kan versieren wil ik het nog wel proberenquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:12 schreef Sessy het volgende:
Doe es een eastpack?
of een jetpack![]()
of zo'n ding zoals b'elanna en tom aanhadden in die episode dat ze in de ruimte ronddreven.
Speciale lipjes voor mannen:quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:47 schreef releaze het volgende:
Overigens, de mannen in jullie game, zitten die ook vol makeup? De mijnes wel maar de lippen die ik heb zijn allemaal zo vrouwelijk, ik gebruik nu voor de mannen standaard een lipgloss die ik echt eeuwen geleden heb gedownload....
thankyou!quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Speciale lipjes voor mannen:
http://www.sussissogoodsims2.com/MakeupLips.html
Dit kapsel zit in de uitbreiding Open for Businessquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
hey ik heb dat kapsel ook, maar die werkt alleen bij de mannen hier..
die heb ik ook, maar ik vond ze ontzettend lelijk eigenlijk... ze zijn duidelijk zo gemake-upt en niet echt...quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Speciale lipjes voor mannen:
http://www.sussissogoodsims2.com/MakeupLips.html
Als hij er nog niet is, moet je hem ook zelf aanmaken. Noem hem wel 'Downloads' ipv downloadquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:57 schreef Badabingea het volgende:
Ik kan de download map niet vinden.
thanx voor je antwoordquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:58 schreef SEMTEX het volgende:
Antwoord op izzypizzy:
[afbeelding]
Het haar in deze plaatjes is allemaal donationhaar van peggysims
Behalve de blonde rechts bovenin, dat is donationhaar van rosesims.
En ik heb zoeperzazke in haar fotoboek beantwoord
Kan ook door je screensaver komen. Die van mij brengt het spel ook weer terug naar 't bureaublad. Daarom laat ik m'n screensaver een stuk langer wachten en nu heb ik 't probleem niet meer.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:21 schreef thewitch het volgende:
Ik zit met een vervelend probleem wat zich gisteren onder het spelen van thesims gebeurde, tijdens het spelen stopt het spel ermee en kom ik weer terecht in mijn bureaublad en onderin de balk kan ik klikken op thesims om verder te spelen. Dit gebeurde dus iedere keer met wat ik ook maar deed, ik weet niet waar dit door is ontstaan. Ik heb dus alles weer verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dit heeft niet mogen baten het gebeurd nog steeds(hij slaat niet vast), spellen zijnorgineel en mijn pc trekt het wel dus daar kan het niet aan liggen.
Wie weet waar de fout zit of wat ik ermee moet doen, want dit is echt balen want zo spelen is echt niet meer leuk![]()
Nu heb mijn screensaver op 5000 staan, ik blijf het maar raar vinden dat dit zo ineens gebeurd.quote:Op zondag 24 september 2006 02:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Kan ook door je screensaver komen. Die van mij brengt het spel ook weer terug naar 't bureaublad. Daarom laat ik m'n screensaver een stuk langer wachten en nu heb ik 't probleem niet meer.
Ik heb haar ook gedownload, bedankt!! Ga haar zo even testen..quote:Aan Eleonora heb ik niet zoveel veranderd, die is gedownload. Ik herinner me alleen niet zo gauw waar. Ze was een latina. Ik zal 's ff zoeken.
Gevonden. Veel plezier ermee... Als je een andere skin op haar probeert, krijgt ze een wat zachter gezicht.
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=189942
Inderdaad heeeeele mooie haren, echt mijn stijl.. maar jammer genoeg zijn de meeste Pay en niet te vinden.. Ook de kleding vind ik er leuk uit zien op de foto's.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:26 schreef izzypizzy het volgende:
Ik kwam net op een site waar ik heel mooi haar zag...Als iemand het haar rechtsonder of linksboven weet te vinden hoor ik t graag, op de site zelf kan je het niet downloaden in ieder geval...
[afbeelding]
Het was op deze site: http://www.chotidesigns.co.nr/
Ik heb dit ook weleens gehad.. en dat heeft niets met je spel te maken ga ik van uit..quote:Op zondag 24 september 2006 08:03 schreef thewitch het volgende:
[..]
Nu heb mijn screensaver op 5000 staan, ik blijf het maar raar vinden dat dit zo ineens gebeurd.
Ik heb het ook al geprobeerd door een oudere backup te plaatsen, maar dit mocht ook niet baten![]()
zou het misschien ook zo kunnen dat de videokaart er iets mee te maken heeft, want het gebeurt hier wel eens dat de stekkertje er soms los inzit door het aanstoten van de PC![]()
Het kan ook niet aan het spel liggen dat weet ik.quote:Op zondag 24 september 2006 10:49 schreef Double-U het volgende:
Ik had pas m'n pop-ups niet uitgeschakeld, toen had ik hetzelfde probleem. Elke keer als er een pop-up kwam ging het spel terug naar het bureaublad.
Misschien kan je wat dingen uitschakelen, zoals screensaver of zelfs internet.
Inderdaad, internet uitzetten wil ook heel veel schelen.. ik heb zelfs een keer gehad dat het spel sneller ging lopen.. de computer was zo aan het ratelen en doen.. heb internet eruit getrokken en het spel liep lekker!quote:Op zondag 24 september 2006 10:49 schreef Double-U het volgende:
Ik had pas m'n pop-ups niet uitgeschakeld, toen had ik hetzelfde probleem. Elke keer als er een pop-up kwam ging het spel terug naar het bureaublad.
Misschien kan je wat dingen uitschakelen, zoals screensaver of zelfs internet.
stekkertje van de videokaart?quote:Op zondag 24 september 2006 08:03 schreef thewitch het volgende:
zou het misschien ook zo kunnen dat de videokaart er iets mee te maken heeft, want het gebeurt hier wel eens dat de stekkertje er soms los inzit door het aanstoten van de PC![]()
Die kleding kan je wel gewoon downloaden op die site hoorquote:Op zondag 24 september 2006 10:44 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ik heb haar ook gedownload, bedankt!! Ga haar zo even testen..![]()
[..]
Inderdaad heeeeele mooie haren, echt mijn stijl.. maar jammer genoeg zijn de meeste Pay en niet te vinden.. Ook de kleding vind ik er leuk uit zien op de foto's.
ooh echtquote:Op zondag 24 september 2006 14:15 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Die kleding kan je wel gewoon downloaden op die site hoor![]()
Nu dat is niet altijd waarquote:Op zondag 24 september 2006 12:57 schreef Acryl het volgende:
[..]
stekkertje van de videokaart?![]()
een videokaart zit in je moederbord 'geklikt' zeg maar, in de meeste videokaarten zit tegenwoordig wel een stekkertje, binnenin. maar dat is van de koeling.
om een lang verhaal kort te maken: het komt niet door je videokaart![]()
![]()
Stel hier dan je vraag over die vloer!!?quote:Op zondag 24 september 2006 15:09 schreef Acryl het volgende:
Nvidea is het merk videokaart
en zonder videokaart doet ie het niet nee
quote:Op zondag 24 september 2006 18:20 schreef _-my-_ het volgende:
k ben eindelijk aangemeldik ben de vriendin van dana dus en ik lees hier al een tijd mee ik bezoek altijd sites voor mooie downloads en izzipizzy? waar haal jij al die mooie dingen vandaan
xxx
P.S. ik ben bieke
doei![]()
oja,quote:Op zondag 24 september 2006 15:11 schreef Danaa het volgende:
[..]
Stel hier dan je vraag over die vloer!!?
http://www.reflexsimsforum.com/showthread.php?t=396quote:Op zondag 24 september 2006 19:21 schreef Acryl het volgende:
[..]
oja,
heeft iemand een houten vloer die weerspiegeld?
kan iemand me die dan sturen, of een download linkje geven?
alvast bedankt![]()
![]()
thanx maar over welke mooie dingen heb je t allemaal??quote:Op zondag 24 september 2006 18:20 schreef _-my-_ het volgende:
k ben eindelijk aangemeldik ben de vriendin van dana dus en ik lees hier al een tijd mee ik bezoek altijd sites voor mooie downloads en izzipizzy? waar haal jij al die mooie dingen vandaan
xxx
P.S. ik ben bieke
doei![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 19:31 schreef releaze het volgende:
[..]
http://www.reflexsimsforum.com/showthread.php?t=396
en recolours
http://www.reflexsimsforum.com/showthread.php?t=395
je moet je wellicht registreren.
er zit een 'houten vloer' tussen. Het probleem is dat houtenvloeren zoals ze standaard zijn niet kunnen spiegelen, dus heeft een van die gasten een spiegel veranderd in een houten vloer. Vrijwel alle spiegelende vloeren die je online ziet komen hier vandaanquote:Op zondag 24 september 2006 20:48 schreef Acryl het volgende:
[..]
ik zoek een houten vloer
in ieder geval bedankt!
quote:Op zondag 24 september 2006 21:16 schreef releaze het volgende:
[..]
er zit een 'houten vloer' tussen. Het probleem is dat houtenvloeren zoals ze standaard zijn niet kunnen spiegelen, dus heeft een van die gasten een spiegel veranderd in een houten vloer. Vrijwel alle spiegelende vloeren die je online ziet komen hier vandaan
quote:Op zondag 24 september 2006 21:45 schreef releaze het volgende:
http://www.reflexsimsforum.com/showthread.php?t=413
101 recolours van de spiegelende vloer
Hoi en welkom op Fok!quote:Op zondag 24 september 2006 18:20 schreef _-my-_ het volgende:
xxx
P.S. ik ben bieke
doei![]()
Aha het is gelukt, fijn!quote:Op zondag 24 september 2006 18:20 schreef _-my-_ het volgende:
xxx
P.S. ik ben bieke
doei![]()
wat is het origineel?quote:Op maandag 25 september 2006 13:36 schreef Revenge2005 het volgende:
goh die single van krezip is wel leuk gedaan voor de nieuwe expansion PETS
[Now Playing : Krezip - Ka Yoonie Mwah [00:20m of 01:05m] [@ 128 Kbps]
compleet in de sims2 taal haha hoe verzinnen ze het
bij iedere expansion worden je savegames op een andere manier opgeslagen/geconverteerd. een ofb safegame kan je niet op een computer spelen die bijv alleen uni heeft.quote:Op maandag 25 september 2006 15:34 schreef zoeperzazke het volgende:
jahoor, je kunt alles door elkaar heen gebruiken. Waarom die aparte opstarticoontjes zijn weet ik niet precies... misschien als je zonder een bepaald pakket wilt spelen, om te testen of bepaalde objecten ook werken zonder uitbreidingspakketten als je zelf iets gemaakt hebt bv?
Al die mp3's kost ook allemaal weer laadtijd. Ik vind ze geweldig, die nummers in een nietbestaande taal. Bij nieuwe uitbreidingen krijg je ook weer nieuwe muziek erbij. ik laat mijn Simmetjes meestal naar metal of Studentenmuziek luisteren. Echt geweldig wat voor wazige shit er in 't metalmapje staatquote:Op maandag 25 september 2006 15:35 schreef releaze het volgende:
[..]
wat is het origineel?
voor OFB heeft depeche mode () ook een liedje in het sims gezongen. ('a pain that im used to' geloof ik, vant nieuwe album)
maar ik heb standaard al die liedjes uitgewoon mn eigen muziek erin geflikkerd.
heb geen idee wat het origineel isquote:Op maandag 25 september 2006 15:35 schreef releaze het volgende:
[..]
wat is het origineel?
voor OFB heeft depeche mode () ook een liedje in het sims gezongen. ('a pain that im used to' geloof ik, vant nieuwe album)
maar ik heb standaard al die liedjes uitgewoon mn eigen muziek erin geflikkerd.
dat liedje ken ik niet, maar het klinkt erg gaaf, ook op zn simsquote:Op maandag 25 september 2006 20:18 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
heb geen idee wat het origineel is
ik zal even de 1.05 mins durende track online zetten
zodat mensen em kunnen luisteren
ga naar www.ultimate-revenge.net/Sims2Music/ -> Dan zie je de file staan en dan ->Rechtermuisknop * Doel opslaan als
Enjoy
Thanks, ik was sowieso naar opzoek.quote:Op maandag 25 september 2006 22:29 schreef releaze het volgende:
was er laatst niet iemand die aziatische skins wilde?
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=128180
stond bij de featured dingen vandaag, is al wel een oudje, maar zit een mooie aziatische in
ja ik moet ook ff 512 mb erbij hebben voor als pets komtquote:Op dinsdag 26 september 2006 06:24 schreef thewitch het volgende:
[..]
Thanks, ik was sowieso naar opzoek.
Zo die zit ook bij mijjn verzameling aziatische sims
Volgen mijn vriend heb ik aan mijn 512Mb niet meer genoeg om mijn sims te spelen en vooral als ik de uitbreiding erbij koop, dus dat wordt weer geheugen bij halen.![]()
Ik speel The Sims, Univ. & Nachtleven met 512MB.quote:Op dinsdag 26 september 2006 06:24 schreef thewitch het volgende:
[..]
Thanks, ik was sowieso naar opzoek.
Zo die zit ook bij mijjn verzameling aziatische sims
Volgen mijn vriend heb ik aan mijn 512Mb niet meer genoeg om mijn sims te spelen en vooral als ik de uitbreiding erbij koop, dus dat wordt weer geheugen bij halen.![]()
Is niet noodzakelijk hoor. Ik speel alle uitbreidingen gewoon met 512 MB RAM. Ik moet alleen een nieuwe videokaart omdat m'n huidige een beetje te oud is geworden en de hitte van de zomer niet meer aankon.quote:Op dinsdag 26 september 2006 06:24 schreef thewitch het volgende:
[..]
speciaal voor jouquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:18 schreef _-my-_ het volgende:
haaj wil iemand nog wat screens plaatsen?![]()
Kan niks bouwen/verkopen... Kun je het niet oppakken in de wenspunten-koopstand?quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:53 schreef Acryl het volgende:
misschien idd verhuisen, of een moveobjects cheat gebruiken en dat wijf deleten
Bedankt!quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:45 schreef _-my-_ het volgende:
jah hoor je moet met je fammilie verhuizen die maatschappelijk werkster verhuist toch niet mee en als je niet verhuizen wil weet ik het ook niet dan zal iemand anders je helpen...
Ja dit heb ik uiteindelijk ook gedaan, maar afsluiten deed hij eigenlijk ook niet, heb dus met ctrl, alt & del moeten doen, maar 't is geluktquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:46 schreef releaze het volgende:
ik zou het spel gewoon afsluiten, dan zal ie em niet opslaan. dan kan je de adoptie aanvraag weer overnieuw doen (en alle andere veranderingen ook)
Volgens mij kan je gewoon 'moveObjects on' doen en het kind verplaatsen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:55 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Ja dit heb ik uiteindelijk ook gedaan, maar afsluiten deed hij eigenlijk ook niet, heb dus met ctrl, alt & del moeten doen, maar 't is gelukt
Nu alleen nog kijken of het met de volgende adoptie aanvraag niet weer is
Die zwangerschapskleding is gewoon de normale kleding die veranderd in zwangerschapskleding, daarvoor moet je deze patch downl: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=142355quote:Op maandag 25 september 2006 16:52 schreef _-my-_ het volgende:
hej allemaal thnx![]()
en izzypizzy
die minicooper enz en heb je ok zwangerschapskleding en families gedownload?dan mag je die sites wal doorgeven hoor
xx![]()
Nu dat deed ik dus ook, maar thesims doet het gewoon niet meer zoals het moet. Dus denk gewoon eraan om ff 512Mb erbij te kopen en dan weet ik zeker dat het spel dan moet doen, want ik wordt hier gek vanquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:45 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Is niet noodzakelijk hoor. Ik speel alle uitbreidingen gewoon met 512 MB RAM. Ik moet alleen een nieuwe videokaart omdat m'n huidige een beetje te oud is geworden en de hitte van de zomer niet meer aankon.![]()
Je moet gewoon op modthesims gaan zoeken naar zwangerschapskleding.. er zit ook een zoekoptie op de site dan kun je gewoon zoekenquote:Op woensdag 27 september 2006 08:27 schreef _-my-_ het volgende:
Thnx voor de screens en izzipizzy ik heb die patch al maar je heb ook zon mooie kledij en families je kan sims downloaden he?wel je kn toch ook hele families downloaden xx bieke
Maar volgens mij blijft dan alsnog die achterlijke maatschappelijk werkster staanquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:30 schreef Double-U het volgende:
[..]
Volgens mij kan je gewoon 'moveObjects on' doen en het kind verplaatsen.
Ja en dat is erg irritant.. want die gaat op een gegeven moment schreeuwen en pissen.. Hopelijk gaat ze op een gegeven moment dood!quote:Op woensdag 27 september 2006 16:38 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Maar volgens mij blijft dan alsnog die achterlijke maatschappelijk werkster staan
Dit had ik ook. Je moet dan bij een van die patches kijken. Ik geloof die van sims 2 de normale versie, op www.sims2.nl. Ik heb het zelf voor elkaar gekregen door OFB te installeren (had ik net gekregen), daar zat die patch ook op.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:20 schreef _-my-_ het volgende:
neej denk ik niet want weet je wat ik al gehad heb?
wel mn kindermeisje bleef voor de wieg staan en mn kindje stond er nog in en mn kindje stond helemaal in het rood ik kon niets meer doen het kon zelfs niet dood gaan:D en ook niet opgroeien:(
en weet je wat ik gedaan heb? ik moest hun verhuizen
quote:Op woensdag 27 september 2006 17:03 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja en dat is erg irritant.. want die gaat op een gegeven moment schreeuwen en pissen.. Hopelijk gaat ze op een gegeven moment dood!
Ja ik herken dit overduidelijk!!! Heb het ook al 3 keer meegemaakt..quote:Op woensdag 27 september 2006 20:49 schreef Miepje01 het volgende:
[..]![]()
Daar ben je dan mooi klaar mee..
Maar jij herkent 't dus?
Inmiddels heeft mn gezin geen adoptiekindje meer genomen, maar mevrouw werd zwanger, en er kwam een tweelingSpontaan wouden de 2 oudste gaan studeren.
Had ik toch uitgelegd of snapte je het niet?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:40 schreef _-my-_ het volgende:
standaard en nog iets hoe verhuis je cora terug naar droomzicht???
Die oppas heb ik inderdaad ook gehadquote:Op woensdag 27 september 2006 21:15 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja ik herken dit overduidelijk!!! Heb het ook al 3 keer meegemaakt..
* Iemand die op bezoek was die bleef vast staan
* Een oppas die niet meer weg ging
* En een adoptiemevrouw die ook neit meer weg ging.
Hahaa, ik had gisteren die dans-machine gehadquote:Op donderdag 28 september 2006 12:34 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb Nachtleven en daar krijg je hele grappige dingetjes bij. Zoals bijv. de Droomdate. Nu heb ik twee Droomdates gehad met 2 vrouwtjes in een huisje en de dates waren zo enthousiast dat de vrouwtjes cadeautjes vna hun dates krijgen. Zo zetten die dates vazen bloemen met kaartjes eraan voor hun deur en krijgen ze liefdesbrieven in hun brievenbus :I had ik echt nog nooit gezien. Een van de dates had als cadeautje een tuinkabouter gegeven en zodra hij op bezoek kwam, nam-ie de tuinkabouter weer mee?.
[afbeelding]
heb je codes gebruikt>?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:43 schreef Miepje01 het volgende:
Help. Weer een probleem. Dit keer had ik een baby-tweeling. 1 ervan is nu opgegroeid tot peuter, de ander doet dit maar niet. Ze halen haar wel steeds uit bedje en dan staat er ook: "helpen met verjaardag", maar ze groeit maar niet op. Kan ik hier iets aan doen?
Oo dat is helemaal raar dan ja.. heb ik altijd met het schoolhoofd die nodig ik dan uit en dan valt hij in slaap in mijn huis en gaatie niet meer weg en kan je nooit naar een goede schoolquote:
Ja, en gister had ik dit ook al:quote:Op donderdag 28 september 2006 17:06 schreef Flyga het volgende:
[..]
Oo dat is helemaal raar dan ja.. heb ik altijd met het schoolhoofd die nodig ik dan uit en dan valt hij in slaap in mijn huis en gaatie niet meer weg en kan je nooit naar een goede school
Dit is inderdaad gebeurd! 2 dagen later dan mijn andere baby is ze toch opgegroeidquote:Op donderdag 28 september 2006 17:10 schreef zoeperzazke het volgende:
Flyga, gewoon wachten, op den duur gebeurt het vanzelf, al kan t soms echt twee dagen duren...
Je had ook gewoon een taart kunnen kopen en dan een volwassene de baby naar de taart laten brengen.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:41 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad gebeurd! 2 dagen later dan mijn andere baby is ze toch opgegroeid![]()
Oke, bedankt, dan weet ik dat voor de volgende keer.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:35 schreef Double-U het volgende:
[..]
Je had ook gewoon een taart kunnen kopen en dan een volwassene de baby naar de taart laten brengen.
Oh ik weet t al, je moet blijkbaar met m trouwen.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:02 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Ik heb nog nooit een tweeling gehad en de aliens ontvoeren mijn sim mannetjes niet meer!! Ik heb sinds gisteren nachtleven er maar eens bij aangeschaft. Weet iemand wanneer een vampier je Sim gaat bijten? Die Graaf snuffelstein of whatever is alleen maar een chagerijnige clootzaque..
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:02 schreef latexpiepbeestje het volgende:
chagerijnige clootzaque..
Bij mij lag er ineens een kaartje op de grond. Ik dacht al dat die rotkinderen hun huiswerk weer eens niet hadden gedaan.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:35 schreef releaze het volgende:
hmm.. nu weet ik dus waar dat vaasje rozen vandaan kwam..het was mn geweldige date! Ik wist niet wat het was dus had ik het ding maar gedelete
en welke cheat is dat dan?quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:33 schreef Lyssa het volgende:
voor het schoolhoofd gebruik ik een cheat waarmee ik hem kan besturen, dan verhoog ik de relatie van hem met mn moeder sim, en doe dat ook bij de moeder sim over de relatie met hem en dan zijn ze zo verliefd dat de kinderen naar de private school mogen
klopt (ik ben trouwens een zijquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:19 schreef Revenge2005 het volgende:
denk dat ie Boolprop testingcheatsenabled true gebruikt
Daarna het schoolhoofd uitnodigt
Dan dus Shift klikken op het schoolhoofd -> make Selectablezo met het schoolhoofd speelt
zodat de relaties goed zijn
en dan kan zijn kind naar de prive school
oke dank je wel, ga ik dat ook eens proberenquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:19 schreef Revenge2005 het volgende:
denk dat ie Boolprop testingcheatsenabled true gebruikt
Daarna het schoolhoofd uitnodigt
Dan dus Shift klikken op het schoolhoofd -> make Selectablezo met het schoolhoofd speelt
zodat de relaties goed zijn
en dan kan zijn kind naar de prive school
Voor zover ik weet moet je hem alleen een fatsoenlijk bedrag geven, anders kan je sim een paar dingen missenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:19 schreef SEMTEX het volgende:
De herijsomator? heeft die nog eisen? Ik heb een mooie sim die is doodgegaan door een mislukte zwangerschap, die wil ik best laten herrijzen
het is te veranderen met simPEquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:19 schreef FritsFlits het volgende:
Is het mogelijk om de achternaam te veranderen? M'n kinderen hebben niet dezelfde achternaam, namelijk. Met de Insimenator is het wel mogelijk om de voornamen aan te passen, maar de achternamen niet, dus ik zoek een andere manier.
Cool, het werkt! Gelijk wat familiebanden aangepast die niet meer klopte.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:48 schreef releaze het volgende:
[..]
het is te veranderen met simPE
moet je ff voor googlen
Je moet hem $ 10.000,- geven, anders wordt je sim een zombie.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:06 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet moet je hem alleen een fatsoenlijk bedrag geven, anders kan je sim een paar dingen missen![]()
Da's zeker in een EP ondergebracht?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:19 schreef SEMTEX het volgende:
De herijsomator? heeft die nog eisen? Ik heb een mooie sim die is doodgegaan door een mislukte zwangerschap, die wil ik best laten herrijzen
quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Het bord staat onder decoratie, de kassa onder electronica -> overig
ja het komt met een uitbreidingquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:29 schreef Sessy het volgende:
[..]
Da's zeker in een EP ondergebracht?
Mooi weet ik dat ook weerquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je moet hem $ 10.000,- geven, anders wordt je sim een zombie.
Nu het spel doet het weerquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:39 schreef thewitch het volgende:
Ik weet niet of dit mogelijk is?En of het iets meer geheugen vrijgeeft?Dit betreft dus alle versies van thesims2?![]()
Maar ik ben het volgende van plan:
alle huizen die ik in het spel niet gebruik dus onbewoond zijn deze geheel te verwijderen, daar ik hier toch géén gebruik van maak i.v.m. eigen gemaakte huizen of gedownloade.![]()
Dit betreft ook de winkelpanden etc etc![]()
Is dit mogelijk of heeft dit invloed op het spelen van thesims2![]()
Jezus kunnen ze ook al dood gaan aan een mislukte zwangerschap?? Ik heb trouwens inmiddels twee vampieren gekoppeld en de vrouw heeft een tweeling gehad en als klap op de vuurpijl werd ze ook nog eens ontvoerd door aliens!quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:19 schreef SEMTEX het volgende:
Ja dat wist ik idd ook niet...wat gebeurt er dan precies??quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:05 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Jezus kunnen ze ook al dood gaan aan een mislukte zwangerschap??
Ik weet het niet zéker hoor, maar ik denk dat ze dan eerst een miskraam krijgen (een miskraam krijgen ze als ze tijdens de zwangerschap helemaal in het oranje/rood staan). Na een miskraam wordt bíjna alles rood en moet je keihard knokken om weer in het groene te komen. Daarbij is de Sim een paar dagen emotioneel helemaal gaar. Ik denk dus dat je na zo'n miskraam wel dood kunt gaan als sim-zijnde....quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:02 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Ja dat wist ik idd ook niet...wat gebeurt er dan precies??![]()
Aanvullende vragen: die directeur komt bij mij niet binnen en eet ook niet als ik hem het eten voorschotel (nadat ik hem met een cheat heb binnengehaald, maar daarna wordt hij niet meer als directeur gezien dus dat werkt niet).... What to do???quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:01 schreef Danaa het volgende:
Mooi Kindje hoor Izzypizzy!!
Ik heb een vraagje over de privé-school: Soms probeer ik het om ze naar de privé-school te doen maar dan lukt het net niet met onze geliefde directeur.. Maar wat is er nou precies zo anders als ze naar die school haan? Ook andere tijden,langer?
Als je de directeur uitnodigd komt 'ie om 17.00. Dan begroet je hem als hij aanbelt. Als je dan op de directeur klikt kan je hem een rondleiding geven. Loop naar elke kamer (hij volgt je) en als jullie allebei in de kamer zijn zeg je 'Laat kamer zien'. Dit doe je bij zo veel mogelijk kamers. Ondertussen laat je iemand een maaltijd bereiden. Je kan dan weer op de directeur klikken en hem 'Uitnodigen om mee te eten' oid. Als je daarna nog niet genoeg punten hebt kan je nog ff bij hem 'slijmen', over werk of school. Zo moet je toch onderhand wel genoeg punten hebben.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:07 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Aanvullende vragen: die directeur komt bij mij niet binnen en eet ook niet als ik hem het eten voorschotel (nadat ik hem met een cheat heb binnengehaald, maar daarna wordt hij niet meer als directeur gezien dus dat werkt niet).... What to do???
Ik geloof dat 'rondleiding' en 'meeeten' onder Vermaken vallen. Deze moeten er gewoon vanaf het begin bij staan.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Dankjewel! Raar alleen dat ik rondleiding geven nog niet gehad hebt, de enige actie die ik anders dan anders kan doen is slijmen. Hm. Misschien in het vervolg geduldiger afwachten tot hij aanbelt en niet al in de tuin begroeten?
nou, deze dan, waarin mijn schoolhoofd, die na een make-over ook nog eens vampier werd, overlijdt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:53 schreef _-my-_ het volgende:
wil iemand nog eens screens plaatsen?
en nu jij?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:53 schreef _-my-_ het volgende:
wil iemand nog eens screens plaatsen?
Uhmm uhmm uhmmquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:02 schreef Lotjeb het volgende:
Danaa, weet je misschien nog waar die lamellen vandaan komen?
Mooi huis hoor hé!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:02 schreef zoeperzazke het volgende:
Nog wat screens van mij. Heb de hele middag aan een plaatje van een huis gewerkt, voor mijn doen dan...
Het huis
[afbeelding]
De keuken
[afbeelding]
De huiskamer
[afbeelding]
En mn hoofdpersoon op de schommel
[afbeelding]
plaatjes uploaden (ff een account aanmaken op www.photobucket.com daar kun je je plaatjes uploaden)quote:
Ah bedankt! En na het weekend komen weer sceens, ben deze week te druk om te simmenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:39 schreef Danaa het volgende:
Toch nog even voor je wezen zoeken:
Dit lijkt er een beetje op
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=192956
HEB ZE!![]()
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=83396
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=82516
Zodra je ze in je interieur hebt laat dan even wat screens zien![]()
Waar overlijdt hij dan aan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:10 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
nou, deze dan, waarin mijn schoolhoofd, die na een make-over ook nog eens vampier werd, overlijdt.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wauw wat is Mirella een mooie sim!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:53 schreef SEMTEX het volgende:
Wat screenies van de laatste tijd:
Mijn laatst gemaakte familie: Mirella, Peninsula (met een mooie Enayla-skin) die samen twee kinderen hebben. En ik ben eigenlijk benieuwd wat er nog meer voor kinderen uit gaan komen
[afbeelding]
[afbeelding]
Hun keukentje:
[afbeelding]
[afbeelding]
En een oudere familie (Man: Arcaro, moeder: Talitha, dochtertje Sabrina) waar ik verder mee ben gaan spelen en die een kleintje hebben gekregen die inmiddels alweer is uitgegroeid tot kleuter.
[afbeelding]
[afbeelding]
en een simmetje waar ik de naam van vergeten ben
[afbeelding]
Nee.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:42 schreef _-my-_ het volgende:
en willen jullie elke dag screens plaatsen?
Die laatste, wat zijn de schermen op de achtergrond, hoe kom je eraan? En hebben ze ook zo'n speciaal spaceship achtig huis?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:46 schreef releaze het volgende:
Ik heb een paar nieuwe cameras geinstalleerd waardoor de gameplay net ff iets soepeler gaat, dan wel het maken van screens en filmpjes. Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar als jullie TAB indrukken, krijgen jullie dan ook volledig scherm? Ik kwam daar pas een paar dagen geleden achter
Goed, mn buurtscherm, ik kan dus helemaal uitzoomen tot dit punt:
[afbeelding]
tot zover inzoomen:
[afbeelding]
Voor de rest heb ik ff een groepsfoto van mn crew gemaakt
[afbeelding]
ik heb ze gedownload via modthesims2.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:12 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Die laatste, wat zijn de schermen op de achtergrond, hoe kom je eraan? En hebben ze ook zo'n speciaal spaceship achtig huis?
OMG ik hou van jouw keukenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:53 schreef SEMTEX het volgende:
Wat screenies van de laatste tijd:
Mijn laatst gemaakte familie: Mirella, Peninsula (met een mooie Enayla-skin) die samen twee kinderen hebben. En ik ben eigenlijk benieuwd wat er nog meer voor kinderen uit gaan komen
[afbeelding]
[afbeelding]
Hun keukentje:
[afbeelding]
[afbeelding]
En een oudere familie (Man: Arcaro, moeder: Talitha, dochtertje Sabrina) waar ik verder mee ben gaan spelen en die een kleintje hebben gekregen die inmiddels alweer is uitgegroeid tot kleuter.
[afbeelding]
[afbeelding]
en een simmetje waar ik de naam van vergeten ben
[afbeelding]
Ik weet niet wat je allemaal van ons gaat verw8en hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:42 schreef _-my-_ het volgende:
vanwaar haalt iedereen hier die mooie kapsels enz?
en willen jullie elke dag screens plaatsen?
Ja inderdaad, vind het iets te veeleisend.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:15 schreef SEMTEX het volgende:
Ze kan zelf ook gamen en screens maken, neem ik aan
ik heb daarvoor tweakUI geinstalleerd.. Mijn pc wilde vroeger iets te vaak crashen, dat ik ook niet meer op de windowsschijf kon komen (alleen maar via dosmode maar dat is zon drama) dus heb ik mijn mijn documenten map (waar dus je savegames in zitten) laten pointen naar een map op een andere schijf (de schijf waar ik gewoon al mn documenten op flikker), dus staat bv nu mijn documenten niet op c:/documents and settings/user/releaze/my documents maar gewoon op d:/quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:02 schreef Elvi het volgende:
Enayla heeft echt zulke toffe skins!![]()
Ik baal alleen wel dat mn pc is gecrashed en ik al mn downloads kwijt benKan ik weer helemaal opnieuw beginnen
![]()
Geldt voor mij precies hetzelfde.. en als ik dan weer 5 minuten sims aan heb staan denk ik. Dit is zonde van mijn tijd kan nog wel een paar stage opdrachten voorbereiden bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:31 schreef Clauw het volgende:
Jullie hebben allemaal van die mooie sims!![]()
Het is voor mij alweer en tijdje geleden dat ik gespeeld heb, stage etc gaat allemaal voor!
quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:08 schreef SEMTEX het volgende:
Weer een mooie nieuwe man om te downloaden:
[afbeelding]
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=24717
Leuke kleren heeft ze aanquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:41 schreef PeRi het volgende:
Oei sexy man indeed!. Ik heb net ook ff geSimd sinds tijden.
Meet Nigel en Kayla.
[afbeelding]
Ik heb nu eindelijk een hele brute videokaart, maar m'n geheugen wil nog steeds niet erg mee, dus staat alsnog alles niet helemaal op hoog (buren staan bijv. uit). Geheugen is dus ook belangrijkquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:03 schreef Chanty87 het volgende:
Ligt aan je settings idd, ik zie de maan nooitMijn settings staan dan ook best laag, maar hopelijk heb ik binnenkort een nieuwe videokaart (en evt. wat meer geheugen) en kan ik er weer flink tegenaan 14.gif!
de maan is iets welke je kan zien wanneer je settings vrij hoog staan. overigens was het gisteren de eerste keer dat ik hem ook echt zag tijdens de gameplay, maar ik heb ook wat andere camerasettings. wellicht dat je met de freehand camera (TAB indrukken, bewegen met muis, q,w,e-a,s,d-z,x) kan zien.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:26 schreef _-my-_ het volgende:
releaze vanwaar heb je die maan?
en Elvi vanwaar heb je diejj?
Haha vroeg ze nou waar je hem vandaag hebt, staat duidelijk dat je hem zelf hebt gemaaktquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Waar ik m vandaan heb? Zelfgemaakt![]()
Of waaróm ik m heb? Nou voor de leukigheid![]()
Bedankt, ik wist niet meer waar ik deze nu weg had gepluktquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:32 schreef Revenge2005 het volgende:
hier vind je de foodreplicator
dit zijn de mods die ik momenteel zelf gebruik
de food replicator staat ertussen
http://www.ultimate-revenge.net/Files/index.php?dir=TheSims2Files
officiele site = www.simwardrobe.com
alleen is mijn site wat vlotter met downen![]()
Oeeff, ik heb geen idee meer waar ik die vandaan heb.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:43 schreef _-my-_ het volgende:
en vanwaar kun je borstvoeding krijgen?:D
De groenige wiegjes heb ik van een site van iemand persoonlijk, ik geloof een duitse. Weet de site niet meer, I'm Sorry.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:57 schreef Miepje01 het volgende:
Leuke screens Danaa! Haha, vanochtend zwanger geraakt van 't 1e kindje, die nu alweer een tiener isLang gespeeld dus.
Waar heb je al die leuke downloads vandaag? Zoals die wiegjes enz?
via google heb ik deze link gevonden, alleen kan ie geen verbinding maken met de site dus ik weet niet zeker of de breast feeding mod hierop staat...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:43 schreef Danaa het volgende:
[..]
Oeeff, ik heb geen idee meer waar ik die vandaan heb.
[..]
Dus!? En nu?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:05 schreef _-my-_ het volgende:
zeg niemand zegt hier de laatste tijd nog iets :s
Als jij hier ook eens wat leuks plaatst...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:05 schreef _-my-_ het volgende:
zeg niemand zegt hier de laatste tijd nog iets :s
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:10 schreef timp0e het volgende:
[..]
Als jij hier ook eens wat leuks plaatst...
Als je eerst eens even die post boven jou leest...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:07 schreef _-my-_ het volgende:
vanwaar heb je die hangstoel??bij het zwembad
Nee hoor, ik tel de dagen (nog 6quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:01 schreef timp0e het volgende:
Trouwens, ben ik de enige die echt niet kan wachten tot Pets uit is?Het lijkt me echt zooooo tof
http://forum.fok.nl/fok/faqquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:32 schreef _-my-_ het volgende:
waar is het faq releaze???
Via b.v www.tinypic.com, daar staat dan ergens een vakje; Bladeren. Daar kun je je screens opzoeken.. Screens staan in Mijn documenten > EA Games > Sims 2 > Neighbourhoods.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:43 schreef _-my-_ het volgende:
???
Als je een plaatje upload komt er vanzelf een link te staan.. Net als www.modthesims2.com b.v een link isquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:05 schreef _-my-_ het volgende:
neej begrijp t nog altijd niet welke link???
P.S. Peri vanwaar heb je het dat ze naakt kunnen plassen en vanwaar heb je die kleding?
en het ondergoed van pixie??
Mag ik vragen hoe oud je bent?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:05 schreef _-my-_ het volgende:
neej begrijp t nog altijd niet welke link???
P.S. Peri vanwaar heb je het dat ze naakt kunnen plassen en vanwaar heb je die kleding?
en het ondergoed van pixie??
Reflecties moeten iig aanstaan, las ik ergens.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:14 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Als je een plaatje upload komt er vanzelf een link te staan.. Net als www.modthesims2.com b.v een link is![]()
Weet iemand trouwens hoe je die "glazen/doorzichtige" vloer krijgt? Zoals hier:
[afbeelding]
Oke bedankt, zal eens kijken of dat lukt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:10 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Reflecties moeten iig aanstaan, las ik ergens.![]()
Sanne heeft altijd leuke verhaaltjesquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:51 schreef _-my-_ het volgende:
heeft iemand al naar www.sanshine.nl/Sims/blog/Simsblog1.htm gekeken?
met r screens kei cool alleen blz 10 en de rest gaan niet bij mij :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |