abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42132914
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:29 schreef releaze het volgende:
was er laatst niet iemand die aziatische skins wilde?
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=128180

stond bij de featured dingen vandaag, is al wel een oudje, maar zit een mooie aziatische in
Thanks, ik was sowieso naar opzoek.

Zo die zit ook bij mijjn verzameling aziatische sims

Volgen mijn vriend heb ik aan mijn 512Mb niet meer genoeg om mijn sims te spelen en vooral als ik de uitbreiding erbij koop, dus dat wordt weer geheugen bij halen.
pi_42133110
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 06:24 schreef thewitch het volgende:

[..]

Volgen mijn vriend heb ik aan mijn 512Mb niet meer genoeg om mijn sims te spelen en vooral als ik de uitbreiding erbij koop, dus dat wordt weer geheugen bij halen.
ja ik moet ook ff 512 mb erbij hebben voor als pets komt
kan nu met alle expansions al wel merken dat de laadtijden enorm zijn
en daarbij - extra geheugen is nooit weg
pi_42141505
sims ook weer geinstalleerd heeft, nu weer kleren objecten en zo downloaden

....zucht....
pi_42142177
Heb je Dana weer met haar domme vraagjes maar;
wij hebben op de c: schijf sowieso al 2.25GB vrij..
Dan hebben we toch genoeg voor Pets??
En op mijn eigen schijf heb ik nog 12.6 GB vrij.
  dinsdag 26 september 2006 @ 16:07:08 #105
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_42143606
quote:

[..]

Ik speel The Sims, Univ. & Nachtleven met 512MB.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_42143833
wil iemand nog wat screens plaatsen???:D
pi_42143846
haaj wil iemand nog wat screens plaatsen?
pi_42144653
quote:

[..]

Is niet noodzakelijk hoor. Ik speel alle uitbreidingen gewoon met 512 MB RAM. Ik moet alleen een nieuwe videokaart omdat m'n huidige een beetje te oud is geworden en de hitte van de zomer niet meer aankon.
pi_42147232
Ik heb een probleem.. Ik had een adoptieaanvraag gedaan, en nou kwam de maatschappelijk werkster net mijn kindje brengen.. Maar nu blijft ze voor het kindje staan, en kan mijn sim het kindje niet oppakken.. Ze staat gewoon vast, en blijft staan, kan er niets meer mee.. Maar ik kan nu dus ook niet afsluiten/opslaan/terug naar de buurt, en ook niet kopen & bouwen..

Weet iemand of ik hier iets aan kan doen?
pi_42149115
jah hoor je moet met je fammilie verhuizen die maatschappelijk werkster verhuist toch niet mee en als je niet verhuizen wil weet ik het ook niet dan zal iemand anders je helpen...
pi_42149392
misschien idd verhuisen, of een moveobjects cheat gebruiken en dat wijf deleten
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
pi_42149983
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 16:18 schreef _-my-_ het volgende:
haaj wil iemand nog wat screens plaatsen?
speciaal voor jou

Sjonnie Venema ( )

en zijn auto:

De kleren heb ik zelf gemaakt (dus de legerjas, en de broek is een standaard broek maar dan ff wat verbeterd)
(screens zijn ff snel gemaakt)
pi_42150314
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 19:53 schreef Acryl het volgende:
misschien idd verhuisen, of een moveobjects cheat gebruiken en dat wijf deleten
Kan niks bouwen/verkopen... Kun je het niet oppakken in de wenspunten-koopstand?
pi_42150371
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 19:45 schreef _-my-_ het volgende:
jah hoor je moet met je fammilie verhuizen die maatschappelijk werkster verhuist toch niet mee en als je niet verhuizen wil weet ik het ook niet dan zal iemand anders je helpen...
Bedankt!
  dinsdag 26 september 2006 @ 21:46:33 #115
81237 releaze
best of both worlds
pi_42153388
ik zou het spel gewoon afsluiten, dan zal ie em niet opslaan. dan kan je de adoptie aanvraag weer overnieuw doen (en alle andere veranderingen ook)
pi_42153693
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 21:46 schreef releaze het volgende:
ik zou het spel gewoon afsluiten, dan zal ie em niet opslaan. dan kan je de adoptie aanvraag weer overnieuw doen (en alle andere veranderingen ook)
Ja dit heb ik uiteindelijk ook gedaan, maar afsluiten deed hij eigenlijk ook niet, heb dus met ctrl, alt & del moeten doen, maar 't is gelukt

Nu alleen nog kijken of het met de volgende adoptie aanvraag niet weer is
  dinsdag 26 september 2006 @ 22:30:02 #117
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_42155008
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 21:55 schreef Miepje01 het volgende:

[..]

Ja dit heb ik uiteindelijk ook gedaan, maar afsluiten deed hij eigenlijk ook niet, heb dus met ctrl, alt & del moeten doen, maar 't is gelukt

Nu alleen nog kijken of het met de volgende adoptie aanvraag niet weer is
Volgens mij kan je gewoon 'moveObjects on' doen en het kind verplaatsen.
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
  dinsdag 26 september 2006 @ 22:56:49 #118
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_42155716
quote:
Op maandag 25 september 2006 16:52 schreef _-my-_ het volgende:
hej allemaal thnx
en izzypizzy
die minicooper enz en heb je ok zwangerschapskleding en families gedownload?dan mag je die sites wal doorgeven hoor
xx
Die zwangerschapskleding is gewoon de normale kleding die veranderd in zwangerschapskleding, daarvoor moet je deze patch downl: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=142355

Ik weet niet meer van waar ik die mini cooper heb, op modthesims2 kan je die ook wel downloaden geloof ik maar ik weet niet of ze daar ook die rose/groene hebben die ik heb...en over welke families heb je t? Want ik maak ze zelf behalve die ene jongen met die oorbellen, die heb ik gedownload via een link die SEMTEX had gegeven...
Oh yes i did!
pi_42160553
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 16:45 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Is niet noodzakelijk hoor. Ik speel alle uitbreidingen gewoon met 512 MB RAM. Ik moet alleen een nieuwe videokaart omdat m'n huidige een beetje te oud is geworden en de hitte van de zomer niet meer aankon.
Nu dat deed ik dus ook, maar thesims doet het gewoon niet meer zoals het moet. Dus denk gewoon eraan om ff 512Mb erbij te kopen en dan weet ik zeker dat het spel dan moet doen, want ik wordt hier gek van
pi_42160926
Thnx voor de screens en izzipizzy ik heb die patch al maar je heb ook zon mooie kledij en families je kan sims downloaden he?wel je kn toch ook hele families downloaden xx bieke
pi_42164771
quote:
Op woensdag 27 september 2006 08:27 schreef _-my-_ het volgende:
Thnx voor de screens en izzipizzy ik heb die patch al maar je heb ook zon mooie kledij en families je kan sims downloaden he?wel je kn toch ook hele families downloaden xx bieke
Je moet gewoon op modthesims gaan zoeken naar zwangerschapskleding.. er zit ook een zoekoptie op de site dan kun je gewoon zoeken
Ik heb zo'n zin om te simsen.. maar het kan gewoon niet! Ik moet aan mijn huiswerk.. eigenlijk helemaal geen zin en was om kwart over 10 al klaar met school dus denk dat ik straks toch maar even ga simsen en dan plaats ik wel weer wat screens.. van mijn Mell en Frank.
pi_42172501
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 22:30 schreef Double-U het volgende:

[..]

Volgens mij kan je gewoon 'moveObjects on' doen en het kind verplaatsen.
Maar volgens mij blijft dan alsnog die achterlijke maatschappelijk werkster staan
pi_42173144
quote:
Op woensdag 27 september 2006 16:38 schreef Miepje01 het volgende:

[..]

Maar volgens mij blijft dan alsnog die achterlijke maatschappelijk werkster staan
Ja en dat is erg irritant.. want die gaat op een gegeven moment schreeuwen en pissen.. Hopelijk gaat ze op een gegeven moment dood!
pi_42175115
neej denk ik niet want weet je wat ik al gehad heb?
wel mn kindermeisje bleef voor de wieg staan en mn kindje stond er nog in en mn kindje stond helemaal in het rood ik kon niets meer doen het kon zelfs niet dood gaan:D en ook niet opgroeien:(
en weet je wat ik gedaan heb? ik moest hun verhuizen
pi_42178079
quote:
Op woensdag 27 september 2006 18:20 schreef _-my-_ het volgende:
neej denk ik niet want weet je wat ik al gehad heb?
wel mn kindermeisje bleef voor de wieg staan en mn kindje stond er nog in en mn kindje stond helemaal in het rood ik kon niets meer doen het kon zelfs niet dood gaan:D en ook niet opgroeien:(
en weet je wat ik gedaan heb? ik moest hun verhuizen
Dit had ik ook. Je moet dan bij een van die patches kijken. Ik geloof die van sims 2 de normale versie, op www.sims2.nl. Ik heb het zelf voor elkaar gekregen door OFB te installeren (had ik net gekregen), daar zat die patch ook op.
Wel eerst alles kopieren naar een andere plek op je computer of op een cd'tje branden. En dan weer terugzetten.

Ow ja, het kind kreeg, toen het weer ok was, daarna meteen een groeistuip en werd gewoon peuter. Ze is nu een knappe meid met alleen 10-en op haar rapport Ze moet over 6 dagen volwassen worden.

Vraagje: was het een eigen gemaakt huis of eens standaardhuis? De mijne staat in droomzicht tegenover het parkje daar.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_42179357
standaard en nog iets hoe verhuis je cora terug naar droomzicht???
pi_42179613
quote:
Op woensdag 27 september 2006 17:03 schreef Danaa het volgende:

[..]

Ja en dat is erg irritant.. want die gaat op een gegeven moment schreeuwen en pissen.. Hopelijk gaat ze op een gegeven moment dood!
Daar ben je dan mooi klaar mee..

Maar jij herkent 't dus?

Inmiddels heeft mn gezin geen adoptiekindje meer genomen, maar mevrouw werd zwanger, en er kwam een tweeling Spontaan wouden de 2 oudste gaan studeren.
pi_42180311
quote:
Op woensdag 27 september 2006 20:49 schreef Miepje01 het volgende:

[..]

Daar ben je dan mooi klaar mee..

Maar jij herkent 't dus?

Inmiddels heeft mn gezin geen adoptiekindje meer genomen, maar mevrouw werd zwanger, en er kwam een tweeling Spontaan wouden de 2 oudste gaan studeren.
Ja ik herken dit overduidelijk!!! Heb het ook al 3 keer meegemaakt..
* Iemand die op bezoek was die bleef vast staan
* Een oppas die niet meer weg ging
* En een adoptiemevrouw die ook neit meer weg ging.
pi_42180357
quote:
Op woensdag 27 september 2006 20:40 schreef _-my-_ het volgende:
standaard en nog iets hoe verhuis je cora terug naar droomzicht???
Had ik toch uitgelegd of snapte je het niet?

* Caro uit haar huis weghalen, verhuizen of in het buurtcentrum haar uit huis halen..
* Dan staat ze in het familiedepot
* Dan kun je haar in elke buurt in het familie depot terug vinden
* En dus ook in droomzicht en dan kun je haar daar in een huis stoppen.

pi_42183188
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:15 schreef Danaa het volgende:

[..]

Ja ik herken dit overduidelijk!!! Heb het ook al 3 keer meegemaakt..
* Iemand die op bezoek was die bleef vast staan
* Een oppas die niet meer weg ging
* En een adoptiemevrouw die ook neit meer weg ging.
Die oppas heb ik inderdaad ook gehad En ook een keer dat ze het kindje op de grond liet liggen, terwijl de honger helemaal rood was, en niemand kon 't kindje meer eten geven

En ik heb ook ooit gehad, dat ineens de vader met 't kindje stil stond ofzo, en die bleef ook stil staan
  donderdag 28 september 2006 @ 12:34:49 #131
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_42196298
Ik heb Nachtleven en daar krijg je hele grappige dingetjes bij. Zoals bijv. de Droomdate. Nu heb ik twee Droomdates gehad met 2 vrouwtjes in een huisje en de dates waren zo enthousiast dat de vrouwtjes cadeautjes vna hun dates krijgen. Zo zetten die dates vazen bloemen met kaartjes eraan voor hun deur en krijgen ze liefdesbrieven in hun brievenbus :I had ik echt nog nooit gezien. Een van de dates had als cadeautje een tuinkabouter gegeven en zodra hij op bezoek kwam, nam-ie de tuinkabouter weer mee? .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_42196315
Dat is een mooie sim
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_42196939
ik krijg mijn dates nooit geslaagd hoe doe je dat?
I had a signature once. It was awful.
pi_42198226
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:34 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb Nachtleven en daar krijg je hele grappige dingetjes bij. Zoals bijv. de Droomdate. Nu heb ik twee Droomdates gehad met 2 vrouwtjes in een huisje en de dates waren zo enthousiast dat de vrouwtjes cadeautjes vna hun dates krijgen. Zo zetten die dates vazen bloemen met kaartjes eraan voor hun deur en krijgen ze liefdesbrieven in hun brievenbus :I had ik echt nog nooit gezien. Een van de dates had als cadeautje een tuinkabouter gegeven en zodra hij op bezoek kwam, nam-ie de tuinkabouter weer mee? .
[afbeelding]
Hahaa, ik had gisteren die dans-machine gehad
pi_42202772
Help. Weer een probleem. Dit keer had ik een baby-tweeling. 1 ervan is nu opgegroeid tot peuter, de ander doet dit maar niet. Ze halen haar wel steeds uit bedje en dan staat er ook: "helpen met verjaardag", maar ze groeit maar niet op. Kan ik hier iets aan doen?
pi_42203032
quote:
Op donderdag 28 september 2006 16:43 schreef Miepje01 het volgende:
Help. Weer een probleem. Dit keer had ik een baby-tweeling. 1 ervan is nu opgegroeid tot peuter, de ander doet dit maar niet. Ze halen haar wel steeds uit bedje en dan staat er ook: "helpen met verjaardag", maar ze groeit maar niet op. Kan ik hier iets aan doen?
heb je codes gebruikt>?
You've just been F'd in the A
pi_42203389
quote:
Op donderdag 28 september 2006 16:51 schreef Flyga het volgende:

[..]

heb je codes gebruikt>?
pi_42203429
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:05 schreef Miepje01 het volgende:

[..]

Oo dat is helemaal raar dan ja.. heb ik altijd met het schoolhoofd die nodig ik dan uit en dan valt hij in slaap in mijn huis en gaatie niet meer weg en kan je nooit naar een goede school
pi_42203512
Flyga, gewoon wachten, op den duur gebeurt het vanzelf, al kan t soms echt twee dagen duren...
I had a signature once. It was awful.
pi_42203555
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:06 schreef Flyga het volgende:

[..]

Oo dat is helemaal raar dan ja.. heb ik altijd met het schoolhoofd die nodig ik dan uit en dan valt hij in slaap in mijn huis en gaatie niet meer weg en kan je nooit naar een goede school
Ja, en gister had ik dit ook al:
[PC] The Sims #28

Dat is ook raar Want je kunt 'm niet besturen
pi_42203613
Ja maar ikheb niet van die mooie sims als iedereen hier
pi_42204904
Whaha, ik ook niet.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_42206557
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:10 schreef zoeperzazke het volgende:
Flyga, gewoon wachten, op den duur gebeurt het vanzelf, al kan t soms echt twee dagen duren...
Dit is inderdaad gebeurd! 2 dagen later dan mijn andere baby is ze toch opgegroeid
pi_42207318
Ik heb een keer gehad dat iedereen die langsliep, op de lot bleef staan, vastgevroren. Nou het spel draaide voor geen meter meer met al die mensen, en het grappige was, was dat je ze niet direct zag. Je kon ze wel niet meer bellen met de telefoon. Op een gegeven moment verschenen ze allemaal tegelijk op de lot, toen zag je ze wel. Was echt zo'n zombiehorrorfilm scene, stonden ze daar maar stil op en neer te schommelen. Ze leken geen honger of andere behoeftes te hebben, alleen de vriendschappen ermee gingen wel achteruit want je kon er niet mee communiceren en, nog erger, het spel draaide dus heeeeeeeeeeeeeeeel langzaam.

Toen heb ik het spel opgeslagen, heb met de cheats window en move_objects on ze allemaal vastgepakt en met delete verwijderd, en toen het spel weer opgeslagen. Ik ben uit het huisje gegaan in de buurt en vervolgens ben ik weer naar het huisje gegaan en toen waren ze weg en kon je ze weer bellen met de telefoon en verder werkte het prima.
  donderdag 28 september 2006 @ 19:35:27 #145
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_42208358
quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:41 schreef Miepje01 het volgende:

[..]

Dit is inderdaad gebeurd! 2 dagen later dan mijn andere baby is ze toch opgegroeid
Je had ook gewoon een taart kunnen kopen en dan een volwassene de baby naar de taart laten brengen.
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
pi_42210978
quote:
Op donderdag 28 september 2006 19:35 schreef Double-U het volgende:

[..]

Je had ook gewoon een taart kunnen kopen en dan een volwassene de baby naar de taart laten brengen.
Oke, bedankt, dan weet ik dat voor de volgende keer.
pi_42212117
Ik heb nog nooit een tweeling gehad en de aliens ontvoeren mijn sim mannetjes niet meer!! Ik heb sinds gisteren nachtleven er maar eens bij aangeschaft. Weet iemand wanneer een vampier je Sim gaat bijten? Die Graaf snuffelstein of whatever is alleen maar een chagerijnige clootzaque..
pi_42212273
quote:
Op donderdag 28 september 2006 21:02 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Ik heb nog nooit een tweeling gehad en de aliens ontvoeren mijn sim mannetjes niet meer!! Ik heb sinds gisteren nachtleven er maar eens bij aangeschaft. Weet iemand wanneer een vampier je Sim gaat bijten? Die Graaf snuffelstein of whatever is alleen maar een chagerijnige clootzaque..
Oh ik weet t al, je moet blijkbaar met m trouwen.
  donderdag 28 september 2006 @ 21:35:01 #149
81237 releaze
best of both worlds
pi_42213814
hmm.. nu weet ik dus waar dat vaasje rozen vandaan kwam.. het was mn geweldige date! Ik wist niet wat het was dus had ik het ding maar gedelete
pi_42213843
quote:
Op donderdag 28 september 2006 21:02 schreef latexpiepbeestje het volgende:
chagerijnige clootzaque..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')