Thanks, ik was sowieso naar opzoek.quote:Op maandag 25 september 2006 22:29 schreef releaze het volgende:
was er laatst niet iemand die aziatische skins wilde?
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=128180
stond bij de featured dingen vandaag, is al wel een oudje, maar zit een mooie aziatische in
ja ik moet ook ff 512 mb erbij hebben voor als pets komtquote:Op dinsdag 26 september 2006 06:24 schreef thewitch het volgende:
[..]
Thanks, ik was sowieso naar opzoek.
Zo die zit ook bij mijjn verzameling aziatische sims
Volgen mijn vriend heb ik aan mijn 512Mb niet meer genoeg om mijn sims te spelen en vooral als ik de uitbreiding erbij koop, dus dat wordt weer geheugen bij halen.![]()
Ik speel The Sims, Univ. & Nachtleven met 512MB.quote:Op dinsdag 26 september 2006 06:24 schreef thewitch het volgende:
[..]
Thanks, ik was sowieso naar opzoek.
Zo die zit ook bij mijjn verzameling aziatische sims
Volgen mijn vriend heb ik aan mijn 512Mb niet meer genoeg om mijn sims te spelen en vooral als ik de uitbreiding erbij koop, dus dat wordt weer geheugen bij halen.![]()
Is niet noodzakelijk hoor. Ik speel alle uitbreidingen gewoon met 512 MB RAM. Ik moet alleen een nieuwe videokaart omdat m'n huidige een beetje te oud is geworden en de hitte van de zomer niet meer aankon.quote:Op dinsdag 26 september 2006 06:24 schreef thewitch het volgende:
[..]
speciaal voor jouquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:18 schreef _-my-_ het volgende:
haaj wil iemand nog wat screens plaatsen?![]()
Kan niks bouwen/verkopen... Kun je het niet oppakken in de wenspunten-koopstand?quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:53 schreef Acryl het volgende:
misschien idd verhuisen, of een moveobjects cheat gebruiken en dat wijf deleten
Bedankt!quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:45 schreef _-my-_ het volgende:
jah hoor je moet met je fammilie verhuizen die maatschappelijk werkster verhuist toch niet mee en als je niet verhuizen wil weet ik het ook niet dan zal iemand anders je helpen...
Ja dit heb ik uiteindelijk ook gedaan, maar afsluiten deed hij eigenlijk ook niet, heb dus met ctrl, alt & del moeten doen, maar 't is geluktquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:46 schreef releaze het volgende:
ik zou het spel gewoon afsluiten, dan zal ie em niet opslaan. dan kan je de adoptie aanvraag weer overnieuw doen (en alle andere veranderingen ook)
Volgens mij kan je gewoon 'moveObjects on' doen en het kind verplaatsen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:55 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Ja dit heb ik uiteindelijk ook gedaan, maar afsluiten deed hij eigenlijk ook niet, heb dus met ctrl, alt & del moeten doen, maar 't is gelukt
Nu alleen nog kijken of het met de volgende adoptie aanvraag niet weer is
Die zwangerschapskleding is gewoon de normale kleding die veranderd in zwangerschapskleding, daarvoor moet je deze patch downl: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=142355quote:Op maandag 25 september 2006 16:52 schreef _-my-_ het volgende:
hej allemaal thnx![]()
en izzypizzy
die minicooper enz en heb je ok zwangerschapskleding en families gedownload?dan mag je die sites wal doorgeven hoor
xx![]()
Nu dat deed ik dus ook, maar thesims doet het gewoon niet meer zoals het moet. Dus denk gewoon eraan om ff 512Mb erbij te kopen en dan weet ik zeker dat het spel dan moet doen, want ik wordt hier gek vanquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:45 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Is niet noodzakelijk hoor. Ik speel alle uitbreidingen gewoon met 512 MB RAM. Ik moet alleen een nieuwe videokaart omdat m'n huidige een beetje te oud is geworden en de hitte van de zomer niet meer aankon.![]()
Je moet gewoon op modthesims gaan zoeken naar zwangerschapskleding.. er zit ook een zoekoptie op de site dan kun je gewoon zoekenquote:Op woensdag 27 september 2006 08:27 schreef _-my-_ het volgende:
Thnx voor de screens en izzipizzy ik heb die patch al maar je heb ook zon mooie kledij en families je kan sims downloaden he?wel je kn toch ook hele families downloaden xx bieke
Maar volgens mij blijft dan alsnog die achterlijke maatschappelijk werkster staanquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:30 schreef Double-U het volgende:
[..]
Volgens mij kan je gewoon 'moveObjects on' doen en het kind verplaatsen.
Ja en dat is erg irritant.. want die gaat op een gegeven moment schreeuwen en pissen.. Hopelijk gaat ze op een gegeven moment dood!quote:Op woensdag 27 september 2006 16:38 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Maar volgens mij blijft dan alsnog die achterlijke maatschappelijk werkster staan
Dit had ik ook. Je moet dan bij een van die patches kijken. Ik geloof die van sims 2 de normale versie, op www.sims2.nl. Ik heb het zelf voor elkaar gekregen door OFB te installeren (had ik net gekregen), daar zat die patch ook op.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:20 schreef _-my-_ het volgende:
neej denk ik niet want weet je wat ik al gehad heb?
wel mn kindermeisje bleef voor de wieg staan en mn kindje stond er nog in en mn kindje stond helemaal in het rood ik kon niets meer doen het kon zelfs niet dood gaan:D en ook niet opgroeien:(
en weet je wat ik gedaan heb? ik moest hun verhuizen
quote:Op woensdag 27 september 2006 17:03 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja en dat is erg irritant.. want die gaat op een gegeven moment schreeuwen en pissen.. Hopelijk gaat ze op een gegeven moment dood!
Ja ik herken dit overduidelijk!!! Heb het ook al 3 keer meegemaakt..quote:Op woensdag 27 september 2006 20:49 schreef Miepje01 het volgende:
[..]![]()
Daar ben je dan mooi klaar mee..
Maar jij herkent 't dus?
Inmiddels heeft mn gezin geen adoptiekindje meer genomen, maar mevrouw werd zwanger, en er kwam een tweelingSpontaan wouden de 2 oudste gaan studeren.
Had ik toch uitgelegd of snapte je het niet?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:40 schreef _-my-_ het volgende:
standaard en nog iets hoe verhuis je cora terug naar droomzicht???
Die oppas heb ik inderdaad ook gehadquote:Op woensdag 27 september 2006 21:15 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja ik herken dit overduidelijk!!! Heb het ook al 3 keer meegemaakt..
* Iemand die op bezoek was die bleef vast staan
* Een oppas die niet meer weg ging
* En een adoptiemevrouw die ook neit meer weg ging.
Hahaa, ik had gisteren die dans-machine gehadquote:Op donderdag 28 september 2006 12:34 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb Nachtleven en daar krijg je hele grappige dingetjes bij. Zoals bijv. de Droomdate. Nu heb ik twee Droomdates gehad met 2 vrouwtjes in een huisje en de dates waren zo enthousiast dat de vrouwtjes cadeautjes vna hun dates krijgen. Zo zetten die dates vazen bloemen met kaartjes eraan voor hun deur en krijgen ze liefdesbrieven in hun brievenbus :I had ik echt nog nooit gezien. Een van de dates had als cadeautje een tuinkabouter gegeven en zodra hij op bezoek kwam, nam-ie de tuinkabouter weer mee?.
[afbeelding]
heb je codes gebruikt>?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:43 schreef Miepje01 het volgende:
Help. Weer een probleem. Dit keer had ik een baby-tweeling. 1 ervan is nu opgegroeid tot peuter, de ander doet dit maar niet. Ze halen haar wel steeds uit bedje en dan staat er ook: "helpen met verjaardag", maar ze groeit maar niet op. Kan ik hier iets aan doen?
Oo dat is helemaal raar dan ja.. heb ik altijd met het schoolhoofd die nodig ik dan uit en dan valt hij in slaap in mijn huis en gaatie niet meer weg en kan je nooit naar een goede schoolquote:
Ja, en gister had ik dit ook al:quote:Op donderdag 28 september 2006 17:06 schreef Flyga het volgende:
[..]
Oo dat is helemaal raar dan ja.. heb ik altijd met het schoolhoofd die nodig ik dan uit en dan valt hij in slaap in mijn huis en gaatie niet meer weg en kan je nooit naar een goede school
Dit is inderdaad gebeurd! 2 dagen later dan mijn andere baby is ze toch opgegroeidquote:Op donderdag 28 september 2006 17:10 schreef zoeperzazke het volgende:
Flyga, gewoon wachten, op den duur gebeurt het vanzelf, al kan t soms echt twee dagen duren...
Je had ook gewoon een taart kunnen kopen en dan een volwassene de baby naar de taart laten brengen.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:41 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad gebeurd! 2 dagen later dan mijn andere baby is ze toch opgegroeid![]()
Oke, bedankt, dan weet ik dat voor de volgende keer.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:35 schreef Double-U het volgende:
[..]
Je had ook gewoon een taart kunnen kopen en dan een volwassene de baby naar de taart laten brengen.
Oh ik weet t al, je moet blijkbaar met m trouwen.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:02 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Ik heb nog nooit een tweeling gehad en de aliens ontvoeren mijn sim mannetjes niet meer!! Ik heb sinds gisteren nachtleven er maar eens bij aangeschaft. Weet iemand wanneer een vampier je Sim gaat bijten? Die Graaf snuffelstein of whatever is alleen maar een chagerijnige clootzaque..
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:02 schreef latexpiepbeestje het volgende:
chagerijnige clootzaque..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |