abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 september 2006 @ 22:34:51 #151
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_42216606
quote:
Op donderdag 28 september 2006 21:35 schreef releaze het volgende:
hmm.. nu weet ik dus waar dat vaasje rozen vandaan kwam.. het was mn geweldige date! Ik wist niet wat het was dus had ik het ding maar gedelete
Bij mij lag er ineens een kaartje op de grond. Ik dacht al dat die rotkinderen hun huiswerk weer eens niet hadden gedaan.
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:01:01 #152
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_42220074
Er is n tuinkabouteroorlog . Een bewoner van het huisje is de kabouter nl. weer terug gaan jatten
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_42226543
Ik heb ooit eens een dj-set gekregen omdat mn date zo geslaagd was En ook nog liefdesbrieven van de heer, terwijl de dame de heer eruit gegooid had omdat ie vreemd ging.. dan zie je van die vlammetjes boven haar hoofd, want dan is ze furious met de andere sim

voor het schoolhoofd gebruik ik een cheat waarmee ik hem kan besturen, dan verhoog ik de relatie van hem met mn moeder sim, en doe dat ook bij de moeder sim over de relatie met hem en dan zijn ze zo verliefd dat de kinderen naar de private school mogen
pi_42232926
ik krijg elke dag van die vaasjes met bloemen
of er staat een halve elektronica winkel voor me deur
maar als je ze op je open bare kavel krijgt dan hebben ze geen cent te makken hahaha
maarja zoveel spullen is niet verwonderlijk met 10 liefjes tegelijker tijd

Helaas is Patrick Plezant niet meer
hij probeerde weer mijn krant te stelen en me prullenbak om te gooien
waarop ik hem gewoon neergeschoten heb met mijn Disintegrator
gelukkig heb ik de herrijs o foon - dus maybe laat ik em wel terugkomen voor heel weinig geld
pi_42233566
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:33 schreef Lyssa het volgende:
voor het schoolhoofd gebruik ik een cheat waarmee ik hem kan besturen, dan verhoog ik de relatie van hem met mn moeder sim, en doe dat ook bij de moeder sim over de relatie met hem en dan zijn ze zo verliefd dat de kinderen naar de private school mogen
en welke cheat is dat dan?
pi_42233749
denk dat ie Boolprop testingcheatsenabled true gebruikt
Daarna het schoolhoofd uitnodigt

Dan dus Shift klikken op het schoolhoofd -> make Selectable zo met het schoolhoofd speelt
zodat de relaties goed zijn
en dan kan zijn kind naar de prive school
pi_42233815
je kunt dan idd in het relatieshcerm de balkjes 'omhoog trekken', waardoor alles snel op 100 staat en ze in no-time de koffer willen induiken met elkaar.
I had a signature once. It was awful.
pi_42235843
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 15:19 schreef Revenge2005 het volgende:

Dan dus Shift klikken op het schoolhoofd -> make Selectable zo met het schoolhoofd speelt
klopt (ik ben trouwens een zij )
pi_42236609
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:44 schreef Lyssa het volgende:

[..]

klopt (ik ben trouwens een zij )
Excuses
moet beter op namen letten

Goeie leer voor de volgende keer
  vrijdag 29 september 2006 @ 19:19:06 #160
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_42239509
Is het mogelijk om de achternaam te veranderen? M'n kinderen hebben niet dezelfde achternaam, namelijk. Met de Insimenator is het wel mogelijk om de voornamen aan te passen, maar de achternamen niet, dus ik zoek een andere manier.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_42239811
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 15:19 schreef Revenge2005 het volgende:

oke dank je wel, ga ik dat ook eens proberen
  vrijdag 29 september 2006 @ 20:19:50 #162
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_42240964
De herijsomator? heeft die nog eisen? Ik heb een mooie sim die is doodgegaan door een mislukte zwangerschap, die wil ik best laten herrijzen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_42242412
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:19 schreef SEMTEX het volgende:
De herijsomator? heeft die nog eisen? Ik heb een mooie sim die is doodgegaan door een mislukte zwangerschap, die wil ik best laten herrijzen
Voor zover ik weet moet je hem alleen een fatsoenlijk bedrag geven, anders kan je sim een paar dingen missen
  vrijdag 29 september 2006 @ 21:48:43 #164
81237 releaze
best of both worlds
pi_42243578
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 19:19 schreef FritsFlits het volgende:
Is het mogelijk om de achternaam te veranderen? M'n kinderen hebben niet dezelfde achternaam, namelijk. Met de Insimenator is het wel mogelijk om de voornamen aan te passen, maar de achternamen niet, dus ik zoek een andere manier.
het is te veranderen met simPE

moet je ff voor googlen
  zaterdag 30 september 2006 @ 00:18:14 #165
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_42247994
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 21:48 schreef releaze het volgende:

[..]

het is te veranderen met simPE

moet je ff voor googlen
Cool, het werkt! Gelijk wat familiebanden aangepast die niet meer klopte.
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 21:06 schreef Miepje01 het volgende:

[..]

Voor zover ik weet moet je hem alleen een fatsoenlijk bedrag geven, anders kan je sim een paar dingen missen
Je moet hem $ 10.000,- geven, anders wordt je sim een zombie.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_42251080
Met de Sims Gaan Het Maken. Hoe maak je dan precies een bakkerij?
Moet je dan gewoon een zaak beginnen en taarten bakken en in een schap zetten? En hoeveel verdient dit ongeveer? Wat is eigenlijk het bedrijf waarmee je het meeste verdient?

Nog een ander vraagje. Waar staat het open/dicht bord in de koopsectie? Want ik wil maar bepaalde openingstijden en nu blijven alle klanten gewoon 's nachts bij mij. Laatste vraag, waar vind/koop ik de kassa. Kan hem nergens vinden .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_42255255
Het bord staat onder decoratie, de kassa onder electronica -> overig
pi_42255878
quote:
Da's zeker in een EP ondergebracht?
pi_42256503
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 10:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Het bord staat onder decoratie, de kassa onder electronica -> overig
pi_42257700
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 11:29 schreef Sessy het volgende:

[..]

Da's zeker in een EP ondergebracht?
ja het komt met een uitbreiding
geen idee welke uitbreiding maar hij is wel handig gezien dat als je genoeg betaalt
dan komt je sim weer netjes terug
let wel op dat je deze sim niet weer laat doodgaan want volgens mij kun je ze maar 1x laten herrijzen

Voor de Persoon die het Bord Zocht voor de openings tijden
Er is ook een alarmclock waarmee je het personaal automatisch kan laten komen
en zelf de openingstijden kan instellen

je kunt hem hier vandaan halen -> gewoon in de 2 files in de download map zetten en hij werkt

http://www.ultimate-reven(...)les/SW-Timeclock.zip

[ Bericht 27% gewijzigd door Revenge2005 op 30-09-2006 14:25:00 ]
pi_42258988
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 00:18 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Je moet hem $ 10.000,- geven, anders wordt je sim een zombie.
Mooi weet ik dat ook weer
  zaterdag 30 september 2006 @ 23:46:43 #172
81237 releaze
best of both worlds
pi_42269715
Ik heb een paar nieuwe cameras geinstalleerd waardoor de gameplay net ff iets soepeler gaat, dan wel het maken van screens en filmpjes. Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar als jullie TAB indrukken, krijgen jullie dan ook volledig scherm? Ik kwam daar pas een paar dagen geleden achter

Goed, mn buurtscherm, ik kan dus helemaal uitzoomen tot dit punt:

tot zover inzoomen:

Voor de rest heb ik ff een groepsfoto van mn crew gemaakt
pi_42270526
Kun je automatisch gemaakte spullen in je vitrines krijgen?
pi_42274746
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 16:39 schreef thewitch het volgende:
Ik weet niet of dit mogelijk is?En of het iets meer geheugen vrijgeeft?Dit betreft dus alle versies van thesims2?

Maar ik ben het volgende van plan:

alle huizen die ik in het spel niet gebruik dus onbewoond zijn deze geheel te verwijderen, daar ik hier toch géén gebruik van maak i.v.m. eigen gemaakte huizen of gedownloade.
Dit betreft ook de winkelpanden etc etc

Is dit mogelijk of heeft dit invloed op het spelen van thesims2
Nu het spel doet het weer

Ik heb mijn gehele pc opnieuw geinstealleerd, ik werdt er gek van want deze begon steeds meer errors te krijgen.

En nu is mijn 2e cd van thesims kapot moest dus een geheel nieuwe kopen maar daar zat dan wel weer de cd van familiepret bij was een actie bij bartsmith

Maar inderdaad ik heb genoeg aan 512Mb, maar toch denk ik erover om er maar 512Mb erbij in te stoppen met al die uitbreidingen die nog komen gaat.
pi_42275144
Screenhsots van wat simsjes van mij. Ik ben nu met behulp van cheats bezig om de hoofdpersoon zoveel mogelijk lovers te bezorgen. Wat een job is dat Wat ik ook doe is NPC's uitnodigen en ze een make-over geven Zul je zo wel zien.

Amira..

Sven... ik vond hem bijzonder geslaagd, eigenlijk.

Dit was de maatschappelijk werkster...

Dit is mijn hoofdpersoon...

Ik vond dit wel een erg leuke kop...

Dit was de postbode

Die ook een leuke kop trok. Valt het jullie ook op dat tijdens seks met de postbode ze altijd zo verleidelijk in hun postzak knijpen ipv in hun kont?

De koppelende zigeunerin!

Nog iemand...

En nog een close-upje van mijn hoofdpersoon.

Als je trouwens heb ge-ohjaat met de maatschappelijk werker komt er in de herinnering te staan: 'nu weet ik wat ze met hulp in de huishouding bedoelen!' oid, erg flauw
  zondag 1 oktober 2006 @ 09:35:01 #176
81237 releaze
best of both worlds
pi_42275357
Je NPCs zijn erg aantrekkelijk geworden! Die zigeunerin is echt opgeknapt ook! hihi
pi_42276185
leuk postbode'tje
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
  zondag 1 oktober 2006 @ 11:15:22 #178
158879 _-my-_
Missy Bie
pi_42276276
ja toffe simsjes vanwaar heb je die kapsels eigenlijk?
pi_42276282
Ik heb voor een maand gedoneerd op peggysims en daar veeeeeeel kapsels vandaan geplukt
  zondag 1 oktober 2006 @ 13:10:26 #180
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_42278107
Je kunt vanaf vandaag tot en met 3 oktober gratis 1 donationhaarset downloaden van peggysims2.net
  zondag 1 oktober 2006 @ 15:10:55 #181
81237 releaze
best of both worlds
pi_42280974
is peggysims die maand waard? het duurt bij mij al snel een paar minuten om de pagina te laden. Heel soms is het vrij rap, maar vaak niet. Heb je daar problemen mee qua downloaden?
Ik ben dan zon iemand die in een maand tijd zoveel mogelijk van alles zal downloaden en daarna een poosje niet meer terugkomt
pi_42284676
Tot nu toe heb ik alles vrij vlot kunnen downloaden en ja, ik vind het het tientje wel waard. Er zitten zo ontzettend veel leuke dingen bij, vooral kapsels. De kleding vind ik dan weer helemaal niks... Ook veel mooie meubels!
pi_42291517
quote:
Jezus kunnen ze ook al dood gaan aan een mislukte zwangerschap?? Ik heb trouwens inmiddels twee vampieren gekoppeld en de vrouw heeft een tweeling gehad en als klap op de vuurpijl werd ze ook nog eens ontvoerd door aliens!
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:02:53 #184
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_42293665
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:05 schreef latexpiepbeestje het volgende:

[..]

Jezus kunnen ze ook al dood gaan aan een mislukte zwangerschap??
Ja dat wist ik idd ook niet...wat gebeurt er dan precies??
Ik heb trouwens een kind gekregen van mooiboy Damian...ik ben benieuwd hoe ie als kind en tiener wordt...maar hier heb k vast 2 screens van baby Ziggy en peuter Ziggy:

Oh yes i did!
pi_42303198
Wat een mooi kind Izzypizzy
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  maandag 2 oktober 2006 @ 09:01:31 #186
140412 Danaa
🍎
pi_42303473
Mooi Kindje hoor Izzypizzy!!

Ik heb een vraagje over de privé-school: Soms probeer ik het om ze naar de privé-school te doen maar dan lukt het net niet met onze geliefde directeur.. Maar wat is er nou precies zo anders als ze naar die school haan? Ook andere tijden,langer ?
pi_42303528
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:02 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

Ja dat wist ik idd ook niet...wat gebeurt er dan precies??
Ik weet het niet zéker hoor, maar ik denk dat ze dan eerst een miskraam krijgen (een miskraam krijgen ze als ze tijdens de zwangerschap helemaal in het oranje/rood staan). Na een miskraam wordt bíjna alles rood en moet je keihard knokken om weer in het groene te komen. Daarbij is de Sim een paar dagen emotioneel helemaal gaar. Ik denk dus dat je na zo'n miskraam wel dood kunt gaan als sim-zijnde....
pi_42303546
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 09:01 schreef Danaa het volgende:
Mooi Kindje hoor Izzypizzy!!

Ik heb een vraagje over de privé-school: Soms probeer ik het om ze naar de privé-school te doen maar dan lukt het net niet met onze geliefde directeur.. Maar wat is er nou precies zo anders als ze naar die school haan? Ook andere tijden,langer ?
Aanvullende vragen: die directeur komt bij mij niet binnen en eet ook niet als ik hem het eten voorschotel (nadat ik hem met een cheat heb binnengehaald, maar daarna wordt hij niet meer als directeur gezien dus dat werkt niet).... What to do???
  maandag 2 oktober 2006 @ 11:06:45 #189
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_42305639
Nou nee, ze gaan eigenlijk meteen dood bij een mislukte zwangerschap. Het was ook niet zo zeer een mislukte zwangerschap, de bewuste sim is geloof ik gestorven van de honger en dat is dus nog belangrijker als je zwanger bent
  maandag 2 oktober 2006 @ 11:13:56 #190
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_42305804
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 09:07 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Aanvullende vragen: die directeur komt bij mij niet binnen en eet ook niet als ik hem het eten voorschotel (nadat ik hem met een cheat heb binnengehaald, maar daarna wordt hij niet meer als directeur gezien dus dat werkt niet).... What to do???
Als je de directeur uitnodigd komt 'ie om 17.00. Dan begroet je hem als hij aanbelt. Als je dan op de directeur klikt kan je hem een rondleiding geven. Loop naar elke kamer (hij volgt je) en als jullie allebei in de kamer zijn zeg je 'Laat kamer zien'. Dit doe je bij zo veel mogelijk kamers. Ondertussen laat je iemand een maaltijd bereiden. Je kan dan weer op de directeur klikken en hem 'Uitnodigen om mee te eten' oid. Als je daarna nog niet genoeg punten hebt kan je nog ff bij hem 'slijmen', over werk of school. Zo moet je toch onderhand wel genoeg punten hebben.
Succes!
pi_42305849
Dankjewel! Raar alleen dat ik rondleiding geven nog niet gehad hebt, de enige actie die ik anders dan anders kan doen is slijmen. Hm. Misschien in het vervolg geduldiger afwachten tot hij aanbelt en niet al in de tuin begroeten?
  maandag 2 oktober 2006 @ 11:31:25 #192
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_42306198
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Dankjewel! Raar alleen dat ik rondleiding geven nog niet gehad hebt, de enige actie die ik anders dan anders kan doen is slijmen. Hm. Misschien in het vervolg geduldiger afwachten tot hij aanbelt en niet al in de tuin begroeten?
Ik geloof dat 'rondleiding' en 'meeeten' onder Vermaken vallen. Deze moeten er gewoon vanaf het begin bij staan.
pi_42306222
hm, ik vermaak nooit mensen, dan zal ik het over het hoofd gezien hebben
pi_42357133
wil iemand nog eens screens plaatsen?
pi_42357664
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 13:53 schreef _-my-_ het volgende:
nou, deze dan, waarin mijn schoolhoofd, die na een make-over ook nog eens vampier werd, overlijdt.

pi_42357759
Ze zijn helaas niet zo super duidelijk...

Nieuwe single man, Bernie Mac (namen verzinnen is soms echt irritant ) en hij heeft een hele vage lichtblauw/doorschijnende soort skin.. gedownload van modthesims

Bob en zijn vrouw Jolene, en hun schattige roze dochtertje Jo Ann (roze skin, ook van modthesims)

samenwonende broer en zus, en de zus heeft een zoontje
they say a dirty mind is a joy forever...
  woensdag 4 oktober 2006 @ 14:27:35 #197
140412 Danaa
🍎
pi_42358137
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 13:53 schreef _-my-_ het volgende:
en nu jij?
  woensdag 4 oktober 2006 @ 14:37:56 #198
140412 Danaa
🍎
pi_42358443

The happy family; Qynt
pi_42361294
Danaa, weet je misschien nog waar die lamellen vandaan komen?
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  woensdag 4 oktober 2006 @ 16:32:14 #200
140412 Danaa
🍎
pi_42362009
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 16:02 schreef Lotjeb het volgende:
Danaa, weet je misschien nog waar die lamellen vandaan komen?
Uhmm uhmm uhmm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')