Iemand?quote:Op vrijdag 22 september 2006 06:55 schreef Badabingea het volgende:
[..]
AMD Dual Core 3800+
2 gb intern geheugen
Geforce 7900GT 256 mb
Dus daar moet het niet aan liggenVerder staat alles op high en met spelen ziet alles er gewoon bruut uit, maar als ik dan een buurt kies zijn de daken echt net plastic.
Goede, recente drivers van je videokaart zijn belangrijk.quote:
in het buurtscherm zijn alle huizen van slechte kwaliteitquote:
downloads mapquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:22 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb deze sailerdress (onderaan) http://emosims.org/files.php?cat=6&cmd=all&sort=&order=&page=3 gedownload, maar waar moet ik hem dan inzetten?
Zo ziet die bij iedereen eruit hoor. Sterker nog, bepaalde meubelstukken verdwijnen ook nog eens.quote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:02 schreef zoeperzazke het volgende:
jeeTje, wat een Vreselijk mooie OP!
quote:
Die foodreplicator bedoel je? Hoe heb je dat gedaanquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:15 schreef fresta het volgende:
die 'koelkast' werkt nu bij mij, bedankt voor de tips
Ik heb Sims2 op de PSP. Dat is dus echt totaal anders. Het is daar veel meer een adventure, waar je dingetjes moet vinden, oppakken en en ergens anders gebruiken. Het schijnt wel zo te zijn dat als je het uitgespeeld hebt, je hetzelfde kan spelen als bij de gewone Sims, maar dan heb je dus alleen maar standaard townies als buren.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:06 schreef Ladyxima het volgende:
heeft iemand wel eens sims2 op de playstation/gameboy etc gespeeld? ik nog nooit, vraag me af of het dan net zo 'oneindig' is als op de pc, of dat het meer een storyline volgen is dan?
en zoeperzazke, waar heb je die blauwe skintone vandaan? die is leukpast leuk bij mn groene simsjes
eh dat weet ik eigenlijk niet echt, ik heb eigenlijk op van alles gedrukt enzo en toen deed hij het. Dus ik kan je niet verder helpen.. sorryquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:10 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Die foodreplicator bedoel je? Hoe heb je dat gedaan![]()
hey ik heb dat kapsel ook, maar die werkt alleen bij de mannen hier.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:56 schreef vanillivi het volgende:
Een paar dagen geleden heb ik mijn sims gefilmd om te kijken hoe die video optie precies werkte. Voordat ik kon filmen, kreeg ik de mededeling dat ik ‘gladde randen’ uit moest schakelen/verminderen. Ik vroeg me af of dit bij iedereen zo is. Of heeft het iets te maken met de specificaties van mijn pc?
Hier nog twee screenshots
[afbeelding]
Ik heb via de featured items op mod the sims 2 het aladdin-pakket gedownload, waarin jasmine, aladdin én de geest zitten... en van de geest krijg je dus een knalblauwe skin. Ook leuk om dus een gewone sim mee te makenquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:06 schreef Ladyxima het volgende:
en zoeperzazke, waar heb je die blauwe skintone vandaan? die is leukpast leuk bij mn groene simsjes
Die vind ik dan weer te barbieachtig.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:32 schreef SEMTEX het volgende:
Nieuw op peggysims2.net (wel pay..)
[afbeelding]
als jij een plaatje kan versieren wil ik het nog wel proberenquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:12 schreef Sessy het volgende:
Doe es een eastpack?
of een jetpack![]()
of zo'n ding zoals b'elanna en tom aanhadden in die episode dat ze in de ruimte ronddreven.
Speciale lipjes voor mannen:quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:47 schreef releaze het volgende:
Overigens, de mannen in jullie game, zitten die ook vol makeup? De mijnes wel maar de lippen die ik heb zijn allemaal zo vrouwelijk, ik gebruik nu voor de mannen standaard een lipgloss die ik echt eeuwen geleden heb gedownload....
thankyou!quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Speciale lipjes voor mannen:
http://www.sussissogoodsims2.com/MakeupLips.html
Dit kapsel zit in de uitbreiding Open for Businessquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
hey ik heb dat kapsel ook, maar die werkt alleen bij de mannen hier..
die heb ik ook, maar ik vond ze ontzettend lelijk eigenlijk... ze zijn duidelijk zo gemake-upt en niet echt...quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Speciale lipjes voor mannen:
http://www.sussissogoodsims2.com/MakeupLips.html
Als hij er nog niet is, moet je hem ook zelf aanmaken. Noem hem wel 'Downloads' ipv downloadquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:57 schreef Badabingea het volgende:
Ik kan de download map niet vinden.
thanx voor je antwoordquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:58 schreef SEMTEX het volgende:
Antwoord op izzypizzy:
[afbeelding]
Het haar in deze plaatjes is allemaal donationhaar van peggysims
Behalve de blonde rechts bovenin, dat is donationhaar van rosesims.
En ik heb zoeperzazke in haar fotoboek beantwoord
Kan ook door je screensaver komen. Die van mij brengt het spel ook weer terug naar 't bureaublad. Daarom laat ik m'n screensaver een stuk langer wachten en nu heb ik 't probleem niet meer.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:21 schreef thewitch het volgende:
Ik zit met een vervelend probleem wat zich gisteren onder het spelen van thesims gebeurde, tijdens het spelen stopt het spel ermee en kom ik weer terecht in mijn bureaublad en onderin de balk kan ik klikken op thesims om verder te spelen. Dit gebeurde dus iedere keer met wat ik ook maar deed, ik weet niet waar dit door is ontstaan. Ik heb dus alles weer verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dit heeft niet mogen baten het gebeurd nog steeds(hij slaat niet vast), spellen zijnorgineel en mijn pc trekt het wel dus daar kan het niet aan liggen.
Wie weet waar de fout zit of wat ik ermee moet doen, want dit is echt balen want zo spelen is echt niet meer leuk![]()
Nu heb mijn screensaver op 5000 staan, ik blijf het maar raar vinden dat dit zo ineens gebeurd.quote:Op zondag 24 september 2006 02:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Kan ook door je screensaver komen. Die van mij brengt het spel ook weer terug naar 't bureaublad. Daarom laat ik m'n screensaver een stuk langer wachten en nu heb ik 't probleem niet meer.
Ik heb haar ook gedownload, bedankt!! Ga haar zo even testen..quote:Aan Eleonora heb ik niet zoveel veranderd, die is gedownload. Ik herinner me alleen niet zo gauw waar. Ze was een latina. Ik zal 's ff zoeken.
Gevonden. Veel plezier ermee... Als je een andere skin op haar probeert, krijgt ze een wat zachter gezicht.
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=189942
Inderdaad heeeeele mooie haren, echt mijn stijl.. maar jammer genoeg zijn de meeste Pay en niet te vinden.. Ook de kleding vind ik er leuk uit zien op de foto's.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:26 schreef izzypizzy het volgende:
Ik kwam net op een site waar ik heel mooi haar zag...Als iemand het haar rechtsonder of linksboven weet te vinden hoor ik t graag, op de site zelf kan je het niet downloaden in ieder geval...
[afbeelding]
Het was op deze site: http://www.chotidesigns.co.nr/
Ik heb dit ook weleens gehad.. en dat heeft niets met je spel te maken ga ik van uit..quote:Op zondag 24 september 2006 08:03 schreef thewitch het volgende:
[..]
Nu heb mijn screensaver op 5000 staan, ik blijf het maar raar vinden dat dit zo ineens gebeurd.
Ik heb het ook al geprobeerd door een oudere backup te plaatsen, maar dit mocht ook niet baten![]()
zou het misschien ook zo kunnen dat de videokaart er iets mee te maken heeft, want het gebeurt hier wel eens dat de stekkertje er soms los inzit door het aanstoten van de PC![]()
Het kan ook niet aan het spel liggen dat weet ik.quote:Op zondag 24 september 2006 10:49 schreef Double-U het volgende:
Ik had pas m'n pop-ups niet uitgeschakeld, toen had ik hetzelfde probleem. Elke keer als er een pop-up kwam ging het spel terug naar het bureaublad.
Misschien kan je wat dingen uitschakelen, zoals screensaver of zelfs internet.
Inderdaad, internet uitzetten wil ook heel veel schelen.. ik heb zelfs een keer gehad dat het spel sneller ging lopen.. de computer was zo aan het ratelen en doen.. heb internet eruit getrokken en het spel liep lekker!quote:Op zondag 24 september 2006 10:49 schreef Double-U het volgende:
Ik had pas m'n pop-ups niet uitgeschakeld, toen had ik hetzelfde probleem. Elke keer als er een pop-up kwam ging het spel terug naar het bureaublad.
Misschien kan je wat dingen uitschakelen, zoals screensaver of zelfs internet.
stekkertje van de videokaart?quote:Op zondag 24 september 2006 08:03 schreef thewitch het volgende:
zou het misschien ook zo kunnen dat de videokaart er iets mee te maken heeft, want het gebeurt hier wel eens dat de stekkertje er soms los inzit door het aanstoten van de PC![]()
Die kleding kan je wel gewoon downloaden op die site hoorquote:Op zondag 24 september 2006 10:44 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ik heb haar ook gedownload, bedankt!! Ga haar zo even testen..![]()
[..]
Inderdaad heeeeele mooie haren, echt mijn stijl.. maar jammer genoeg zijn de meeste Pay en niet te vinden.. Ook de kleding vind ik er leuk uit zien op de foto's.
ooh echtquote:Op zondag 24 september 2006 14:15 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Die kleding kan je wel gewoon downloaden op die site hoor![]()
Nu dat is niet altijd waarquote:Op zondag 24 september 2006 12:57 schreef Acryl het volgende:
[..]
stekkertje van de videokaart?![]()
een videokaart zit in je moederbord 'geklikt' zeg maar, in de meeste videokaarten zit tegenwoordig wel een stekkertje, binnenin. maar dat is van de koeling.
om een lang verhaal kort te maken: het komt niet door je videokaart![]()
![]()
Stel hier dan je vraag over die vloer!!?quote:Op zondag 24 september 2006 15:09 schreef Acryl het volgende:
Nvidea is het merk videokaart
en zonder videokaart doet ie het niet nee
quote:Op zondag 24 september 2006 18:20 schreef _-my-_ het volgende:
k ben eindelijk aangemeldik ben de vriendin van dana dus en ik lees hier al een tijd mee ik bezoek altijd sites voor mooie downloads en izzipizzy? waar haal jij al die mooie dingen vandaan
xxx
P.S. ik ben bieke
doei![]()
oja,quote:Op zondag 24 september 2006 15:11 schreef Danaa het volgende:
[..]
Stel hier dan je vraag over die vloer!!?
http://www.reflexsimsforum.com/showthread.php?t=396quote:Op zondag 24 september 2006 19:21 schreef Acryl het volgende:
[..]
oja,
heeft iemand een houten vloer die weerspiegeld?
kan iemand me die dan sturen, of een download linkje geven?
alvast bedankt![]()
![]()
thanx maar over welke mooie dingen heb je t allemaal??quote:Op zondag 24 september 2006 18:20 schreef _-my-_ het volgende:
k ben eindelijk aangemeldik ben de vriendin van dana dus en ik lees hier al een tijd mee ik bezoek altijd sites voor mooie downloads en izzipizzy? waar haal jij al die mooie dingen vandaan
xxx
P.S. ik ben bieke
doei![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 19:31 schreef releaze het volgende:
[..]
http://www.reflexsimsforum.com/showthread.php?t=396
en recolours
http://www.reflexsimsforum.com/showthread.php?t=395
je moet je wellicht registreren.
er zit een 'houten vloer' tussen. Het probleem is dat houtenvloeren zoals ze standaard zijn niet kunnen spiegelen, dus heeft een van die gasten een spiegel veranderd in een houten vloer. Vrijwel alle spiegelende vloeren die je online ziet komen hier vandaanquote:Op zondag 24 september 2006 20:48 schreef Acryl het volgende:
[..]
ik zoek een houten vloer
in ieder geval bedankt!
quote:Op zondag 24 september 2006 21:16 schreef releaze het volgende:
[..]
er zit een 'houten vloer' tussen. Het probleem is dat houtenvloeren zoals ze standaard zijn niet kunnen spiegelen, dus heeft een van die gasten een spiegel veranderd in een houten vloer. Vrijwel alle spiegelende vloeren die je online ziet komen hier vandaan
quote:Op zondag 24 september 2006 21:45 schreef releaze het volgende:
http://www.reflexsimsforum.com/showthread.php?t=413
101 recolours van de spiegelende vloer
Hoi en welkom op Fok!quote:Op zondag 24 september 2006 18:20 schreef _-my-_ het volgende:
xxx
P.S. ik ben bieke
doei![]()
Aha het is gelukt, fijn!quote:Op zondag 24 september 2006 18:20 schreef _-my-_ het volgende:
xxx
P.S. ik ben bieke
doei![]()
wat is het origineel?quote:Op maandag 25 september 2006 13:36 schreef Revenge2005 het volgende:
goh die single van krezip is wel leuk gedaan voor de nieuwe expansion PETS
[Now Playing : Krezip - Ka Yoonie Mwah [00:20m of 01:05m] [@ 128 Kbps]
compleet in de sims2 taal haha hoe verzinnen ze het
bij iedere expansion worden je savegames op een andere manier opgeslagen/geconverteerd. een ofb safegame kan je niet op een computer spelen die bijv alleen uni heeft.quote:Op maandag 25 september 2006 15:34 schreef zoeperzazke het volgende:
jahoor, je kunt alles door elkaar heen gebruiken. Waarom die aparte opstarticoontjes zijn weet ik niet precies... misschien als je zonder een bepaald pakket wilt spelen, om te testen of bepaalde objecten ook werken zonder uitbreidingspakketten als je zelf iets gemaakt hebt bv?
Al die mp3's kost ook allemaal weer laadtijd. Ik vind ze geweldig, die nummers in een nietbestaande taal. Bij nieuwe uitbreidingen krijg je ook weer nieuwe muziek erbij. ik laat mijn Simmetjes meestal naar metal of Studentenmuziek luisteren. Echt geweldig wat voor wazige shit er in 't metalmapje staatquote:Op maandag 25 september 2006 15:35 schreef releaze het volgende:
[..]
wat is het origineel?
voor OFB heeft depeche mode () ook een liedje in het sims gezongen. ('a pain that im used to' geloof ik, vant nieuwe album)
maar ik heb standaard al die liedjes uitgewoon mn eigen muziek erin geflikkerd.
heb geen idee wat het origineel isquote:Op maandag 25 september 2006 15:35 schreef releaze het volgende:
[..]
wat is het origineel?
voor OFB heeft depeche mode () ook een liedje in het sims gezongen. ('a pain that im used to' geloof ik, vant nieuwe album)
maar ik heb standaard al die liedjes uitgewoon mn eigen muziek erin geflikkerd.
dat liedje ken ik niet, maar het klinkt erg gaaf, ook op zn simsquote:Op maandag 25 september 2006 20:18 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
heb geen idee wat het origineel is
ik zal even de 1.05 mins durende track online zetten
zodat mensen em kunnen luisteren
ga naar www.ultimate-revenge.net/Sims2Music/ -> Dan zie je de file staan en dan ->Rechtermuisknop * Doel opslaan als
Enjoy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |