Iemand?quote:Op vrijdag 22 september 2006 06:55 schreef Badabingea het volgende:
[..]
AMD Dual Core 3800+
2 gb intern geheugen
Geforce 7900GT 256 mb
Dus daar moet het niet aan liggenVerder staat alles op high en met spelen ziet alles er gewoon bruut uit, maar als ik dan een buurt kies zijn de daken echt net plastic.
Goede, recente drivers van je videokaart zijn belangrijk.quote:
in het buurtscherm zijn alle huizen van slechte kwaliteitquote:
downloads mapquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:22 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb deze sailerdress (onderaan) http://emosims.org/files.php?cat=6&cmd=all&sort=&order=&page=3 gedownload, maar waar moet ik hem dan inzetten?
Zo ziet die bij iedereen eruit hoor. Sterker nog, bepaalde meubelstukken verdwijnen ook nog eens.quote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:02 schreef zoeperzazke het volgende:
jeeTje, wat een Vreselijk mooie OP!
quote:
Die foodreplicator bedoel je? Hoe heb je dat gedaanquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:15 schreef fresta het volgende:
die 'koelkast' werkt nu bij mij, bedankt voor de tips
Ik heb Sims2 op de PSP. Dat is dus echt totaal anders. Het is daar veel meer een adventure, waar je dingetjes moet vinden, oppakken en en ergens anders gebruiken. Het schijnt wel zo te zijn dat als je het uitgespeeld hebt, je hetzelfde kan spelen als bij de gewone Sims, maar dan heb je dus alleen maar standaard townies als buren.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:06 schreef Ladyxima het volgende:
heeft iemand wel eens sims2 op de playstation/gameboy etc gespeeld? ik nog nooit, vraag me af of het dan net zo 'oneindig' is als op de pc, of dat het meer een storyline volgen is dan?
en zoeperzazke, waar heb je die blauwe skintone vandaan? die is leukpast leuk bij mn groene simsjes
eh dat weet ik eigenlijk niet echt, ik heb eigenlijk op van alles gedrukt enzo en toen deed hij het. Dus ik kan je niet verder helpen.. sorryquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:10 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Die foodreplicator bedoel je? Hoe heb je dat gedaan![]()
hey ik heb dat kapsel ook, maar die werkt alleen bij de mannen hier.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:56 schreef vanillivi het volgende:
Een paar dagen geleden heb ik mijn sims gefilmd om te kijken hoe die video optie precies werkte. Voordat ik kon filmen, kreeg ik de mededeling dat ik ‘gladde randen’ uit moest schakelen/verminderen. Ik vroeg me af of dit bij iedereen zo is. Of heeft het iets te maken met de specificaties van mijn pc?
Hier nog twee screenshots
[afbeelding]
Ik heb via de featured items op mod the sims 2 het aladdin-pakket gedownload, waarin jasmine, aladdin én de geest zitten... en van de geest krijg je dus een knalblauwe skin. Ook leuk om dus een gewone sim mee te makenquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:06 schreef Ladyxima het volgende:
en zoeperzazke, waar heb je die blauwe skintone vandaan? die is leukpast leuk bij mn groene simsjes
Die vind ik dan weer te barbieachtig.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:32 schreef SEMTEX het volgende:
Nieuw op peggysims2.net (wel pay..)
[afbeelding]
als jij een plaatje kan versieren wil ik het nog wel proberenquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:12 schreef Sessy het volgende:
Doe es een eastpack?
of een jetpack![]()
of zo'n ding zoals b'elanna en tom aanhadden in die episode dat ze in de ruimte ronddreven.
Speciale lipjes voor mannen:quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:47 schreef releaze het volgende:
Overigens, de mannen in jullie game, zitten die ook vol makeup? De mijnes wel maar de lippen die ik heb zijn allemaal zo vrouwelijk, ik gebruik nu voor de mannen standaard een lipgloss die ik echt eeuwen geleden heb gedownload....
thankyou!quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Speciale lipjes voor mannen:
http://www.sussissogoodsims2.com/MakeupLips.html
Dit kapsel zit in de uitbreiding Open for Businessquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
hey ik heb dat kapsel ook, maar die werkt alleen bij de mannen hier..
die heb ik ook, maar ik vond ze ontzettend lelijk eigenlijk... ze zijn duidelijk zo gemake-upt en niet echt...quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Speciale lipjes voor mannen:
http://www.sussissogoodsims2.com/MakeupLips.html
Als hij er nog niet is, moet je hem ook zelf aanmaken. Noem hem wel 'Downloads' ipv downloadquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:57 schreef Badabingea het volgende:
Ik kan de download map niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |