Mooi huis hoor hé!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:02 schreef zoeperzazke het volgende:
Nog wat screens van mij. Heb de hele middag aan een plaatje van een huis gewerkt, voor mijn doen dan...
Het huis
[afbeelding]
De keuken
[afbeelding]
De huiskamer
[afbeelding]
En mn hoofdpersoon op de schommel
[afbeelding]
plaatjes uploaden (ff een account aanmaken op www.photobucket.com daar kun je je plaatjes uploaden)quote:
Ah bedankt! En na het weekend komen weer sceens, ben deze week te druk om te simmenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:39 schreef Danaa het volgende:
Toch nog even voor je wezen zoeken:
Dit lijkt er een beetje op
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=192956
HEB ZE!![]()
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=83396
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=82516
Zodra je ze in je interieur hebt laat dan even wat screens zien![]()
Waar overlijdt hij dan aan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:10 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
nou, deze dan, waarin mijn schoolhoofd, die na een make-over ook nog eens vampier werd, overlijdt.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wauw wat is Mirella een mooie sim!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:53 schreef SEMTEX het volgende:
Wat screenies van de laatste tijd:
Mijn laatst gemaakte familie: Mirella, Peninsula (met een mooie Enayla-skin) die samen twee kinderen hebben. En ik ben eigenlijk benieuwd wat er nog meer voor kinderen uit gaan komen
[afbeelding]
[afbeelding]
Hun keukentje:
[afbeelding]
[afbeelding]
En een oudere familie (Man: Arcaro, moeder: Talitha, dochtertje Sabrina) waar ik verder mee ben gaan spelen en die een kleintje hebben gekregen die inmiddels alweer is uitgegroeid tot kleuter.
[afbeelding]
[afbeelding]
en een simmetje waar ik de naam van vergeten ben
[afbeelding]
Nee.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:42 schreef _-my-_ het volgende:
en willen jullie elke dag screens plaatsen?
Die laatste, wat zijn de schermen op de achtergrond, hoe kom je eraan? En hebben ze ook zo'n speciaal spaceship achtig huis?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:46 schreef releaze het volgende:
Ik heb een paar nieuwe cameras geinstalleerd waardoor de gameplay net ff iets soepeler gaat, dan wel het maken van screens en filmpjes. Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar als jullie TAB indrukken, krijgen jullie dan ook volledig scherm? Ik kwam daar pas een paar dagen geleden achter
Goed, mn buurtscherm, ik kan dus helemaal uitzoomen tot dit punt:
[afbeelding]
tot zover inzoomen:
[afbeelding]
Voor de rest heb ik ff een groepsfoto van mn crew gemaakt
[afbeelding]
ik heb ze gedownload via modthesims2.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:12 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Die laatste, wat zijn de schermen op de achtergrond, hoe kom je eraan? En hebben ze ook zo'n speciaal spaceship achtig huis?
OMG ik hou van jouw keukenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:53 schreef SEMTEX het volgende:
Wat screenies van de laatste tijd:
Mijn laatst gemaakte familie: Mirella, Peninsula (met een mooie Enayla-skin) die samen twee kinderen hebben. En ik ben eigenlijk benieuwd wat er nog meer voor kinderen uit gaan komen
[afbeelding]
[afbeelding]
Hun keukentje:
[afbeelding]
[afbeelding]
En een oudere familie (Man: Arcaro, moeder: Talitha, dochtertje Sabrina) waar ik verder mee ben gaan spelen en die een kleintje hebben gekregen die inmiddels alweer is uitgegroeid tot kleuter.
[afbeelding]
[afbeelding]
en een simmetje waar ik de naam van vergeten ben
[afbeelding]
Ik weet niet wat je allemaal van ons gaat verw8en hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:42 schreef _-my-_ het volgende:
vanwaar haalt iedereen hier die mooie kapsels enz?
en willen jullie elke dag screens plaatsen?
Ja inderdaad, vind het iets te veeleisend.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:15 schreef SEMTEX het volgende:
Ze kan zelf ook gamen en screens maken, neem ik aan
ik heb daarvoor tweakUI geinstalleerd.. Mijn pc wilde vroeger iets te vaak crashen, dat ik ook niet meer op de windowsschijf kon komen (alleen maar via dosmode maar dat is zon drama) dus heb ik mijn mijn documenten map (waar dus je savegames in zitten) laten pointen naar een map op een andere schijf (de schijf waar ik gewoon al mn documenten op flikker), dus staat bv nu mijn documenten niet op c:/documents and settings/user/releaze/my documents maar gewoon op d:/quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:02 schreef Elvi het volgende:
Enayla heeft echt zulke toffe skins!![]()
Ik baal alleen wel dat mn pc is gecrashed en ik al mn downloads kwijt benKan ik weer helemaal opnieuw beginnen
![]()
Geldt voor mij precies hetzelfde.. en als ik dan weer 5 minuten sims aan heb staan denk ik. Dit is zonde van mijn tijd kan nog wel een paar stage opdrachten voorbereiden bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:31 schreef Clauw het volgende:
Jullie hebben allemaal van die mooie sims!![]()
Het is voor mij alweer en tijdje geleden dat ik gespeeld heb, stage etc gaat allemaal voor!
quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:08 schreef SEMTEX het volgende:
Weer een mooie nieuwe man om te downloaden:
[afbeelding]
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=24717
Leuke kleren heeft ze aanquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:41 schreef PeRi het volgende:
Oei sexy man indeed!. Ik heb net ook ff geSimd sinds tijden.
Meet Nigel en Kayla.
[afbeelding]
Ik heb nu eindelijk een hele brute videokaart, maar m'n geheugen wil nog steeds niet erg mee, dus staat alsnog alles niet helemaal op hoog (buren staan bijv. uit). Geheugen is dus ook belangrijkquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:03 schreef Chanty87 het volgende:
Ligt aan je settings idd, ik zie de maan nooitMijn settings staan dan ook best laag, maar hopelijk heb ik binnenkort een nieuwe videokaart (en evt. wat meer geheugen) en kan ik er weer flink tegenaan 14.gif!
de maan is iets welke je kan zien wanneer je settings vrij hoog staan. overigens was het gisteren de eerste keer dat ik hem ook echt zag tijdens de gameplay, maar ik heb ook wat andere camerasettings. wellicht dat je met de freehand camera (TAB indrukken, bewegen met muis, q,w,e-a,s,d-z,x) kan zien.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:26 schreef _-my-_ het volgende:
releaze vanwaar heb je die maan?
en Elvi vanwaar heb je diejj?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |