Oeeff, ik heb geen idee meer waar ik die vandaan heb.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:43 schreef _-my-_ het volgende:
en vanwaar kun je borstvoeding krijgen?:D
De groenige wiegjes heb ik van een site van iemand persoonlijk, ik geloof een duitse. Weet de site niet meer, I'm Sorry.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:57 schreef Miepje01 het volgende:
Leuke screens Danaa! Haha, vanochtend zwanger geraakt van 't 1e kindje, die nu alweer een tiener isLang gespeeld dus.
Waar heb je al die leuke downloads vandaag? Zoals die wiegjes enz?
via google heb ik deze link gevonden, alleen kan ie geen verbinding maken met de site dus ik weet niet zeker of de breast feeding mod hierop staat...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:43 schreef Danaa het volgende:
[..]
Oeeff, ik heb geen idee meer waar ik die vandaan heb.
[..]
Dus!? En nu?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:05 schreef _-my-_ het volgende:
zeg niemand zegt hier de laatste tijd nog iets :s
Als jij hier ook eens wat leuks plaatst...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:05 schreef _-my-_ het volgende:
zeg niemand zegt hier de laatste tijd nog iets :s
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:10 schreef timp0e het volgende:
[..]
Als jij hier ook eens wat leuks plaatst...
Als je eerst eens even die post boven jou leest...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:07 schreef _-my-_ het volgende:
vanwaar heb je die hangstoel??bij het zwembad
Nee hoor, ik tel de dagen (nog 6quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:01 schreef timp0e het volgende:
Trouwens, ben ik de enige die echt niet kan wachten tot Pets uit is?Het lijkt me echt zooooo tof
http://forum.fok.nl/fok/faqquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:32 schreef _-my-_ het volgende:
waar is het faq releaze???
Via b.v www.tinypic.com, daar staat dan ergens een vakje; Bladeren. Daar kun je je screens opzoeken.. Screens staan in Mijn documenten > EA Games > Sims 2 > Neighbourhoods.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:43 schreef _-my-_ het volgende:
???
Als je een plaatje upload komt er vanzelf een link te staan.. Net als www.modthesims2.com b.v een link isquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:05 schreef _-my-_ het volgende:
neej begrijp t nog altijd niet welke link???
P.S. Peri vanwaar heb je het dat ze naakt kunnen plassen en vanwaar heb je die kleding?
en het ondergoed van pixie??
Mag ik vragen hoe oud je bent?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:05 schreef _-my-_ het volgende:
neej begrijp t nog altijd niet welke link???
P.S. Peri vanwaar heb je het dat ze naakt kunnen plassen en vanwaar heb je die kleding?
en het ondergoed van pixie??
Reflecties moeten iig aanstaan, las ik ergens.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:14 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Als je een plaatje upload komt er vanzelf een link te staan.. Net als www.modthesims2.com b.v een link is![]()
Weet iemand trouwens hoe je die "glazen/doorzichtige" vloer krijgt? Zoals hier:
[afbeelding]
Oke bedankt, zal eens kijken of dat lukt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:10 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Reflecties moeten iig aanstaan, las ik ergens.![]()
Sanne heeft altijd leuke verhaaltjesquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:51 schreef _-my-_ het volgende:
heeft iemand al naar www.sanshine.nl/Sims/blog/Simsblog1.htm gekeken?
met r screens kei cool alleen blz 10 en de rest gaan niet bij mij :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |