Schrijf Feyenoord,droplul.En Lazovic missen we niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:26 schreef Positive_Thinking het volgende:
het is ook nooit goed. Eerst zeuren de mensen dat ze de schermen missen.Nu we ze hebben willen we ze weer liever kwijt. Get a liife!
(Ik denk dat die Feijenooit fans deze topic niet leuk zullen vinden)
Daarom ookquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:26 schreef Positive_Thinking het volgende:
het is ook nooit goed. Eerst zeuren de mensen dat ze de schermen missen.Nu we ze hebben willen we ze weer liever kwijt. Get a liife!
Nee, jullie scoren ook zo veelquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:29 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Schrijf Feyenoord,droplul.En Lazovic missen we niet.
Sorry papquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:26 schreef Positive_Thinking het volgende:
Voeg mij maar toe op Oost. Zit meestal in 220.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:07 schreef DeVinger het volgende:
Wie missen we nog in het plattegrondje?
Lazovic mis ik wel.quote:
Ik zie dat ik er nog niet bij sta (niet dat ik hier zoveel post maar toch...quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:07 schreef DeVinger het volgende:
Wie missen we nog in het plattegrondje?
Dan passen we dat ff aan, en in nr 26 staat alles compleet
Aaaw 1tje die niet tegen beetje plagen kan en gezonde concurrentie.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:29 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Schrijf Feyenoord,droplul.En Lazovic missen we niet.
Nou Nou zo oud ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:21 schreef Elvislives het volgende:
* Elvislives zit in vak 212. Daar waar je de schermen precies niet ziet, maar als je bukt, zie je net de sms-line: "Bas is lelijk". Daarna was ik blij dat ik het scherm niet kon zien
PT hoort inderdaad op de plattegrond, die was er eerder dan Charly Bosveld!
Wat heeft je doen besluiten om zo ver weg te gaan wonen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:33 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Nou Nou zo oud ben ik nou ook weer niet![]()
Had pas sinds gelredome een seizoenskaart. En sinds die tijd probeer ik alles te volgen van Vitesse. wat moeilijker vanaf deze positie, maar probeer wel meestal de wedstrijd uit of thuis via internet of TV te volgen. Indien niet mogelijk zijn er meestal wel mensen die me up to date houden met sms.![]()
Je hoeft niet zo te schreeuwen!quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:02 schreef DeVinger het volgende:
Webforce, jij maakt dat plattegrondje altijd he? Als jij die nieuwe luitjes nou ff aanpast?
De liefdequote:Op maandag 28 augustus 2006 22:41 schreef Domenica het volgende:
[..]
Wat heeft je doen besluiten om zo ver weg te gaan wonen?
edit: Oooh en bedankt WebForce nooit geweten dat ik een hooligan was.quote:Preston North End aast op Knopper
Het probleem van Vitesse met Richard Knopper lijkt alsnog te worden opgelost door een transfer. Het Engelse Preston North End wil de voormalige aanvoerder van Vitesse contracteren. Richard Knopper verblijft in Engeland om te onderhandelen met de club, die uitkomt in de Championship, het een na hoogste niveau in Engeland. Knopper raakte onder trainer Aad de Mos al snel zijn basisplaats kwijt. Toen hij voor de eerste competitiewedstrijd ook niet tot de selectie van achttien behoorde, verliet hij boos de training. Enkele dagen later werd hij verbannen naar de selectie van Jong Vitesse.
(Bron: TVgelderland)
Met Vitesse - Feijenoord wel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:34 schreef DeVinger het volgende:
Maarruh, Cart_man zit er toch niet echt?Die zit lekker onbedekt in de Kuip
Is dat nou wel verstandig? Zo dik zitten we niet achterin.quote:Tim De Meersman traint mee in Beveren
Tim De Meersman traint dinsdag en woensdag mee bij het Belgische KSK Beveren. De middenvelder van Vitesse wordt vrijwel zeker per direct overgenomen door de Belgische club. Beveren-trainer Walter Meeuws zou De Meersman maandag komen bekijken bij Jong Vitesse, maar de wedstrijd tegen FC Twente werd afgelast. De Belgische linkspoot speelde slechts tweemaal als invaller voor Vitesse, waar hij geen vertrouwen kreeg van de vorige trainer Edward Sturing. Onder Aad de Mos is De Meersman zichtbaar opgeleefd, maar de club laat de Belg toch vertrekken naar Beveren.
Goedenmorgen WebForcequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:34 schreef DeVinger het volgende:
Maarruh, Cart_man zit er toch niet echt?Die zit lekker onbedekt in de Kuip
2 jaar geleden viel het nog wel meequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:09 schreef WebForce het volgende:
[..]
Goedenmorgen WebForce. Veranderd
. Maarre, hij hoort in het uitvak te zitten
, zo'n hekel heb ik er altijd aan dat het Gelredome tegen Ajax & Feyenoord helemaal vol zit met uit-supporters
![]()
Doe er wat aan dan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:09 schreef WebForce het volgende:
Goedenmorgen WebForce. Veranderd
. Maarre, hij hoort in het uitvak te zitten
, zo'n hekel heb ik er altijd aan dat het Gelredome tegen Ajax & Feyenoord helemaal vol zit met uit-supporters
![]()
quote:De Meersman niet naar Beveren
Tim de Meersman blijft voorlopig gewoon voor Vitesse spelen. De middenvelder van Vitesse was enkele dagen op proef bij SK Beveren, maar vooralsnog zal er niets getekend worden.
“Trainer Walter Meeuws zag in mij niet direct een basisspeler”, aldus De Meersman aan Omroep Gelderland. “Daarom gaat het nu niet door, maar misschien komen ze later bij me terug. Verder is er wat interesse van Lierse SK, maar de kans is groot dat ik terugkeer bij Vitesse. Het is nog even afwachten.”
Vitesse-manager Jan Streuer heeft laten weten dat De Meersman welkom is. “Dan komt hij maar terug bij Vitesse. Het is ook niet zo dat hij wegmoest.”
(Bron: voetbalprimeur)
quote:Voldoende geld
"Volgens mij moet je met zo'n elftal wel van Luxemburg kunnen winnen", stelde Janssen. "Ervaren of niet ervaren, we hebben gewoon een goede ploeg. Opmerkelijk is misschien wel dat ik met mijn 25 jaar aan de oude kant ben. Maar dat is toch ook wel weer leuk", verklaarde de middenvelder terwijl hij per ongeluk een cassetterecorder bij een verslaggever uit de hand sloeg. "Zeg maar als dat ding kapot is. Ik heb voldoende geld bij me."
*Zucht* Hopen dat hij er met een andere club kan uitkomen.quote:OVERGANG KNOPPER NAAR PRESTON VAN DE BAAN
Richard werkte de afgelopen dagen een 'trial' af in Engeland bij Preston North End, de Engelse club uit het Championship. Woensdag is bekend geworden dat het niet tot een transfer komt. Knopper en de club zijn niet tot een financieel akkoord gekomen.
De Lillywhites zijn niet de enige club die interesse hebben getoond in Knopper. Meerdere Engelse clubs, waaronder Stoke City, hebben geinformeerd naar zijn diensten. Voor het sluiten van de transfermarkt op 31 augustus hoopt de 29-jarige Knopper een nieuwe club te hebben gevonden.
bron: vitesse.nl
Waren nog wat andere geïnteresseerden, dus als ie nou ff haast maakt...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:31 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
*Zucht* Hopen dat hij er met een andere club kan uitkomen.
quote:Mandl moet wachten op Vitesse
30 augustus 2006, 23:15
Door: Klaas Jan van der Veen
Thomas Mandl moet wachten op Vitesse. De Arnhemmers willen de doelman graag contracteren, maar heeft daarvoor niet de financiën. Bij een vertrek van Richard Knopper is dit wel aanwezig.
Mandl was de afgelopen weken op proef bij Vitesse. Trainer Aad de Mos (foto) is zeer tevreden over de doelman uit Oostenrijk. Zolang Richard Knopper echter niet is verkocht, heeft de club niet de financiële mogelijkheden om een contract aan te bieden.
“Dat heeft zeker met de situatie rond Knopper te maken”, zo laat manager voetbal Jan Steuer weten aan Omroep Gelderland. “Maar voor Mandl geldt geen deadline van 31 augustus, omdat hij momenteel geen werk heeft. We hoeven dus geen haast te maken.”
Voor Knopper geldt de transferdeadline van 31 augustus wél.
Come onquote:Vier clubs willen Knopper
Door René (Eilanden) op donderdag 31 augustus 2006 11:29
Bron: VoetbalPrimeur
Vier clubs hebben interesse in Vitesse-speler Richard Knopper. De speler is bij de Arnhemmers overbodig geworden, maar heeft nog altijd geen club gevonden. Gisteren ketste een transfer naar het Engelse Preston North End af.
"Stoke City speelt nog, daar hebben we donderdag weer contact mee. Ook een andere club uit het Championship heeft interesse. En er zijn twee Nederlandse clubs waar hij naartoe zou kunnen, maar het is kort dag om zaken te doen", aldus de zaakwaarnemer van Knopper
Heeft hij een club dan? Ik denk datie gewoon komt, hij heeft ook nog de tijd omdat hij contractloos isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:11 schreef Positive_Thinking het volgende:
Mandl is alrichting Oostenrijk. Lijkt er niet op dat hij komt. Grote vraag is wie wel
Niet de 1e keus? Ze hebben nog andere keepers (of speler?) op 't oog?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:05 schreef Positive_Thinking het volgende:
nee neemt niet de eerste vlucht terug.
Zover ik weet is Mandl niet de eerste keus dus afwachten of er nog wat gebeurd vanavond.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:05 schreef Positive_Thinking het volgende:
nee neemt niet de eerste vlucht terug.
Zover ik weet is Mandl niet de eerste keus dus afwachten of er nog wat gebeurd vanavond.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:38 schreef Positive_Thinking het volgende:
Niet teveel hopen DeVinger. daar krijg je teleurstellingen van.
Nog 10minquote:Vitesse ziet af van Mandl
31 augustus 2006, 23:23
Door: Klaas Jan van der Veen
Thomas Mandl zal niet gecontracteerd worden door Vitesse. De doelman werkte weliswaar een goede proefperiode af, maar zijn salariseisen hebben een te groot struikelblok gevormd.
“Een goede keeper erbij zou geweldig zijn, maar niet ten koste van alles”, aldus algemeen directeur Paul van der Kraan tegen Omroep Gelderland. “Hij vroeg beduidend meer dan dat er door het vertrek van Richard Knopper vrijkwam. Wij verhuren Knopper namelijk aan ADO en daarna heeft hij daar een contract voor drie jaar.”
Mandl was de afgelopen weken op proef in Arnhem. Coach Aad de Mos (foto) was zeer te spreken over de Oostenrijker, maar uiteindelijk hebben financiën roet in het eten gegooid.
Foto's: Orangepictures
Ik had alleen Manl verwacht eigenlijk, verder was het meer een grap hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:57 schreef Positive_Thinking het volgende:
Zei niet voor niets DeVinger niet teveel verwachten. Aerts kan misschien goed keepen, maar met de kuip incident in je achterhoofd heb je toch wat twijfels.
Beetje offtopic, maar ik vond het een geweldige gastquote:Rink terug naar geboorteland
01 september 2006, 20:35
Door: Robert Kuijpers
Paulo Roberto Rink keert terug naar het land waar hij ruim 33 jaar geleden geboren werd. De Braziliaanse Duitser tekent een contract bij de club waar hij in 1992 zijn carriere begon, bij Atlético Paranaense.
De voormalig international van Duitsland werd in Nederland vooral bekend door zijn (korte) periode in dienst van Vitesse, in het seizoen 2003/2004. Daarvoor kwam hij al in actie voor Paranaense, Bayer Leverkusen, Santos, 1.FC Nürnberg en Energie Cotbuss. Na zijn periode bij Vitesse speelde hij nog een periode op Cyprus.
Volgens de BBC wilde de manager 'm gewoon niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:31 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
*Zucht* Hopen dat hij er met een andere club kan uitkomen.
Lekker dan, Richard ..quote:Preston manager Paul Simpson has decided against signing the two players he had on trial at the club.
Troyes striker George Ba, 27, and Vitesse Arnhem midfielder Richard Knopper, 29, trained with North End.
And the two players featured in a behind-closed-doors friendly against Wolves at Deepdale on Wednesday.
"I didn't feel they would improve our squad," Simpson told the club's website. "There are a couple of other names that I have in mind."
hij zit er gewoon weer bijquote:Op zondag 3 september 2006 16:45 schreef DeVinger het volgende:
Ik ben benieuwd wat er met Jansen in het NL-elftal gebeurd
't Zal tussen hem en Schaars gaan denk ik. Of v Basten moet opeens inzien dat Sneijder in de punt naar achteren toch niet helemaal ideaal isquote:Op zondag 3 september 2006 20:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
hij zit er gewoon weer bij, maar mischien moet ie nu genoegen nemen met een plaats op de bank omdat snijder er weer bij is .
Mits hierbij geen éigen doelpunten vallen te bejubelen/betreurenquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
als Huntelaar er 1 maakt en Lazovic 2 en voor de rest scoort niemand dan is het goed![]()
En Lazovic scoort weer voor Servië. Ik heb er zin in zondagquote:Op woensdag 6 september 2006 23:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Heitinga ook![]()
de kansen groeien weer![]()
Lazovic VS. KJH , lijkt me duidelijk hequote:Op woensdag 6 september 2006 23:23 schreef Klingon het volgende:
[..]
En Lazovic scoort weer voor Servië. Ik heb er zin in zondag
quote:Zongo moet mogelijk Nederland uit
Mamadou Zongo, spelend voor VVV, heeft geen verblijfsvergunning. Een aanvraag van de 25-jarige spits uit Burkina Faso is afgewezen. Dankzij een voorlopige verblijfs- en werkvergunning kon Zongo de afgelopen jaren spelen bij Vitesse en De Graafschap. Vorig jaar, toen hij door een ernstige blessure zonder club zat, werden die niet verlengd. De Afrikaan ging vergeefs in beroep tegen het besluit. Zongo rest nu nog een beroepsmogelijkheid, maar moet misschien snel het land uit.
quote:Vitesse wil drie contracten openbreken
Vitesse wil de contracten van Youssouf Hersi, Theo Janssen en Ruud Knol openbreken. Manager voetbal Jan Streuer houdt zich daar al mee bezig. "Dat heeft onze aandacht. Hersi en Knol lopen na dit seizoen af en Janssen in 2008. Daar gaan we eerst maar eens mee aan de gang, maar we kijken ook naar spelers die nog niet tot het eerste elftal behoren." Volgens Streuer is er niets concreet. "We hebben nog geen afspraak gemaakt om te gaan praten, want er is geen haast bij. We willen verder met die drie spelers, maar het hangt ook af van wat er financieel mogelijk is."
Bron: Omroep Gelderland 08-09-2006
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:33 schreef Klingon het volgende:
Hmm, had ook wel naar Ajax-uit gewild. Helaas pasfotoregistratie (dacht trouwens dat ze dat zouden afschaffen dit seizoen, correct me if I'm wrong), en heb nauwelijks tijd om een keer een foto te laten maken. Dan maar in de kroeg.
en je ging ook al als Nekker naar Nek - Vitessequote:Op vrijdag 8 september 2006 20:53 schreef DeVinger het volgende:
[..]
InderdaadIk had ook begrepen dat dat dit seizoen over was...
Maargoed, dan maar als zijnde jood naar AJAX - Vitesse![]()
Connecties hequote:Op vrijdag 8 september 2006 21:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
en je ging ook al als Nekker naar Nek - Vitesse![]()
mischien maar ff een psv shirt kopen voor A.S Dinsdag![]()
Je hebt me doorquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
iddLeve FOK
![]()
maar zit toch het liefst in het uitvak bij nek![]()
moet ook wel kunnen er zijn wel meer mensen die jou voor zijn gegaan en heelhuids terug bent gekomen , en je zal vast wel zou slim zijn om je scc en alles wat vitesse geralteerd is ff thuis te latenquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:33 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Je hebt me door![]()
Ik vind het wel geinig bij NEC op de thuistribunes, zeg gewoon dat ik student ben en wel eens de sfeer bij NEC wil proeven(wat nog waar is ook, vertel er alleen niet bij dat ik dat doorgaans ook doe bij hun aartsrivaal). Kortom, ik lieg tegen niemand
![]()
We komen inderdaad goed weg. Alleen jammer dat Heitinga dezelfde overtreding beging als Knol en geen rood kreeg. Wat dat betreft kwamen jullie daar ook goed weg. Verder wil ik deze wedstrijd zo snel mogelijk vergeten!quote:Op zondag 10 september 2006 16:22 schreef twi het volgende:
Jullie komen er goed vanaf met 3-0 en slechts 1 rode kaart. Had beiden minstens het dubbele moeten zijn
Ja gister had ook gewoon gewonnen moeten worden. Kut mentaliteit van ''ingecalculeerd verlies''quote:Op zondag 10 september 2006 21:11 schreef DeVinger het volgende:
Nac en Heracles MOETEN gewonnen worden![]()
Dat denk ik dan, want ik vond Blondelle zowel opbouwend als verdedigend niet zijn mannetje staan. Nog lang niet klaar voor het grote werk.quote:Blondelle bagger? Dan heb ik waarschijnlijk een andere Blondelle dan jouw gezien deze wedstrijd.
Omdat je het zo lief vraagtquote:Wanneer komen ze dan?
quote:Op maandag 11 september 2006 19:53 schreef LosMillonarios het volgende:
[knip]
Omdat je het zo lief vraagt![]()
(Niet dat er veel spectaculair op staat trouwens, en ook de kwaliteit foto's is wat slecht is later gebleken![]()
quote:ligt ook aan de hoogte en afstand , in de Arena in het uitvak moet je wel een goede camara hebben wil je de spelers in beeld hebben .
maar toch bedankt voor je bijdrage![]()
ja heel mischien ga ik dan nog wel ff kijken .quote:Op maandag 11 september 2006 21:07 schreef LosMillonarios het volgende:
[..]
, gaat er nog iemand naar Argon-Vitesse trouwens? Gelukkig dat die wedstrijd plaatsvindt, kan Knol mooi zijn schorsing uitzitten, en missen we hem maar 1 competitieduel
![]()
Best een aardig terrein daar hoor. Maar wel een redelijk eindje natuurlijk.quote:Op maandag 11 september 2006 21:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ja heel mischien ga ik dan nog wel ff kijken .
ho es...quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Best een aardig terrein daar hoor. Maar wel een redelijk eindje natuurlijk.
[afbeelding]
Misschien halen ze die weer van stal voor deze kraker?
Presentquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Best een aardig terrein daar hoor. Maar wel een redelijk eindje natuurlijk.
[afbeelding]
Misschien halen ze die weer van stal voor deze kraker?
en we hebben ook al Argon Hoolies ( op een ander forum ) het begint bijna op Ado te lijkenquote:
Dat zijn 9 Marokkanen in een Ajax-shirt man, niet serieus nemen.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
en we hebben ook al Argon Hoolies ( op een ander forum ) het begint bijna op Ado te lijken
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zijn 9 Marokkanen in een Ajax-shirt man, niet serieus nemen.
ik zal die site anders nog weleens opzoeken kan je ook lachenquote:Op woensdag 13 september 2006 17:54 schreef methodmich het volgende:
Oh, dan zijn het andere hooligans geworden.
Ze wonnen van Harkemase Boys.
idd die lui bedoelde ikquote:Op woensdag 13 september 2006 20:04 schreef Domenica het volgende:
Dit zijn die helden [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.argonrealfanatics.nl/Fotos/2006-2007/HB-SVA.htm
![]()
Het zijn nog net geen joden met hun namaak Ajax-logoquote:Op woensdag 13 september 2006 20:04 schreef Domenica het volgende:
Dit zijn die helden
jullie hebben dankoiquote:Op donderdag 14 september 2006 23:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
zit nog op ned 2 , bedoel 3 te kijken![]()
en dat te bedenken dat die Alves bij ons in de spits had kunnen staan![]()
Que?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
zit nog op ned 2 , bedoel 3 te kijken![]()
en dat te bedenken dat die Alves bij ons in de spits had kunnen staan![]()
toen ze een opvolger voor Amoah zochten in de winterstop is er 2 miljoen geboden op die gast nu speelt ie bij H'veen , en voor dat geld hebben ze Junker gekocht.quote:
ook n kameroenertquote:Op donderdag 14 september 2006 23:30 schreef Erasmusch het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met die gast die HIV had?
goed nieuwsquote:Vitesse - sc Heerenveen wordt verplaatst
De wedstrijd Vitesse – sc Heerenveen, die oorspronkelijk stond vastgesteld op woensdag 25 oktober, wordt nu gespeeld op een andere datum. Dit is de uitkomst van constructief overleg tussen Vitesse, Gelredome en de KNVB. Teneinde conflicterende situaties in de toekomst te vermijden hebben Vitesse en Gelredome met ingang van 1 juli 2007 nieuwe afspraken gemaakt over het plannen van wedstrijden en evenementen.
De conflicterende situatie rondom speelronde 9 ontstond toen duidelijk werd dat Gelredome in verband met een reeks concerten van Marco Borsato, op 25 oktober niet beschikbaar was voor de voetbalclub. De KNVB wilde in eerste instantie niet instemmen met een alternatieve datum en droeg de Arnhemse eredivisionist op een andere speellocatie voor de thuiswedstrijd tegen sc Heerenveen te zoeken. Vitesse informeerde de afgelopen maanden vervolgens bij respectievelijk De Graafschap en FC Utrecht naar de beschikbaarheid van hun stadions. De club kreeg echter nul op het rekest, omdat de burgemeesters van Doetinchem en Utrecht geen toestemming wilden verlenen voor het spelen van de wedstrijd.
Paul van der Kraan, algemeen directeur Vitesse: “Ik ben zeer tevreden met deze oplossing. Zowel voor de korte, als voor de lange termijn. Om redenen die voor iedereen duidelijk zullen zijn, was het voor Vitesse onacceptabel een thuiswedstrijd ‘uit’ te spelen. De insteek van alle overleggen die hebben plaatsgevonden, is steeds geweest dat er een alternatieve datum zou komen voor de wedstrijd tegen Heerenveen. Dat dit nu, met medewerking van Gelredome en de KNVB, is gelukt, is fantastisch. Ik zat er echt mee in mijn maag dat onze supporters mogelijk naar een ander stadion moesten uitwijken voor deze wedstrijd. Om over de financiële gevolgen nog maar te zwijgen.”
Jasper van Amstel, directeur Gelredome: “Wij zijn verheugd dat uiteindelijk een oplossing is gevonden door middel van goed overleg. Er is nogal wat water door de Rijn gegaan, maar uiteindelijk kunnen alle partijen leven met deze oplossing. Vitesse is onze hoofdhuurder en is met 20 procent van onze omzet zeer belangrijk voor ons. Dat neemt niet weg dat ook niet-voetbalevenementen van levensbelang zijn voor een multifunctioneel evenementencomplex als Gelredome. En het gegeven dat Gelredome goed in de evenementen markt ligt, zorgde voor de wedstrijd Vitesse – sc Heerenveen voor een conflictsituatie. Met de nieuwe afspraken worden de planningen van Gelredome en Vitesse in de toekomst nog beter op elkaar afgestemd.”
Ook de KNVB is verheugd met de oplossing. Henk Kesler, directeur: “Gelredome en Vitesse bezorgen ons jaarlijks de nodige kopzorgen, omdat het stadion zo vaak geclaimd wordt voor evenementen. Het was altijd bijzonder lastig om alle thuiswedstrijden van Vitesse in te plannen in het competitieprogramma. Daar hadden we afgelopen zomer schoon genoeg van en vandaar dat we vasthielden aan de speeldatum van 25 oktober. Het is onacceptabel dat een BVO vier weken niet thuis speelt. We hebben nu toch water bij de wijn gedaan. Dit omdat club en stadion een oplossing voor de lange termijn hebben gevonden, waardoor het aantal knelpunten drastisch wordt verminderd. Dat was voor ons reden om ons anders op te stellen voor de korte termijn en met Vitesse en Gelredome mee te denken over een alternatieve speeldatum.”
Bij het vaststellen van een nieuwe datum voor Vitesse - sc Heerenveen zal mede rekening moeten worden gehouden met de Europese verplichtingen van de Friese club. Er wordt gezocht naar een datum in dit kalenderjaar.
Bron: Vitesse 14-09-2006
Ow vet, maargoed ondanks dat Junker niet veel scoort ben ik toch wel blij met Junker. Ik ben alleen wel content met het feit dat ze hem niet meer als goalgetter zien, maar daarvoor een échte spits hebben gehaald (danko). Junker is er voor het samenspel, assists en reboundsquote:Op donderdag 14 september 2006 23:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
toen ze een opvolger voor Amoah zochten in de winterstop is er 2 miljoen geboden op die gast nu speelt ie bij H'veen , en voor dat geld hebben ze Junker gekocht.
en voor dat laatste werd amoah vaak uitgeflotenquote:Op donderdag 14 september 2006 23:40 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ow vet, maargoed ondanks dat Junker niet veel scoort ben ik toch wel blij met Junker. Ik ben alleen wel content met het feit dat ze hem niet meer als goalgetter zien, maar daarvoor een échte spits hebben gehaald (danko). Junker is er voor het samenspel, assists en rebounds![]()
Nee, Amoah werd door het grootste gedeelte gezien als goalgetter, en zo ook gebruikt door Sturing.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
en voor dat laatste werd amoah vaak uitgefloten, maar idd Danko is dit seizoen voor de goaltjes
![]()
ja dat klopt , het feit is dat ie werd uitgeloten , en nu bij BVB 09 komt ie ook niet aan de bank , ook al heeft ie nu een blesure , met aad gaan we helemaal los .quote:Op donderdag 14 september 2006 23:57 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Nee, Amoah werd door het grootste gedeelte gezien als goalgetter, en zo ook gebruikt door Sturing.
Voor dát optreden werd hij uitgefloten.
Dat is zijn rol kwaliteit alleen niet, gelukkig snapt de Mos zoiets wel en haalt een goalgetter erbij.
uit een artikel uit 2005 leert dat ie voor De Bataven speelt of dat nu nog zo is weet ik niet .quote:
Over sikora bedoel je ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:20 schreef DeVinger het volgende:
Dat massable toejuichen tot 2x keer na zijn wissel![]()
Tegen Willem 2 was het toch?Of zit ik nou verkeerd, we wonnen de wedstrijd welquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:47 schreef Elvislives het volgende:
Ja, tegen Groningen, thuis was dat toch? Schandalige actie inderdaad, maar op zich wel begrijpelijk: hij raakte in die periode geen pepernoot.
Job komol speelde inderdaad een paar jaar bij de Bataven (eerste club van o.a Stijn Schaars en Sjoers Rensen), maar is volgens mij vorig jaar het land uitgekickt. Of ben ik nou in de war met Kalle Sone?
Laatste wat ik heb gehoord ergens in de 3e/4e divisie in Belgiëquote:Op vrijdag 15 september 2006 06:38 schreef LosMillonarios het volgende:
[..]
Tegen Willem 2 was het toch?Of zit ik nou verkeerd, we wonnen de wedstrijd wel. Job Komol is volgens mij ook het land uitgekickt, gevalletje Zongo dacht ik.
Waar balt die Sone nu eigenlijk?
Oh ja klopt, toen Benson er 2 inpeerdequote:Op vrijdag 15 september 2006 06:38 schreef LosMillonarios het volgende:
[..]
Tegen Willem 2 was het toch?Of zit ik nou verkeerd, we wonnen de wedstrijd wel. Job Komol is volgens mij ook het land uitgekickt, gevalletje Zongo dacht ik.
quote:Theo Janssen geblesseerd
Geschreven door Matthijs van Laar op vrijdag, 15 september om 14:34
Vitesse-middenvelder en international Theo Janssen heeft op de laatste vrijdagtraining bij zijn club een blessure aan de enkel opgelopen. Het is nog maar de vraag of de Arnhemmer komende zaterdag zijn opwachting kan maken in het duel met NAC.
Mocht Janssen niet speelklaar worden bevonden, dan zal Onur Kaya waarschijnlijk zijn plaats op het middenveld in nemen.
Vitesse moet het zaterdag thuis tegen NAC sowieso stellen zonder de geschorste Ruud Knol en de geblesseerde Gill Swerts.
quote:Het is in principe niet verboden om herhalingen te laten zien. Er zit echter wel een 'maar' aan. Op het moment dat het een herhaling betreft van een situatie waarover discussie kan ontstaan (een zogenoemde scheidsrechterlijke beslissing), dan mag het niet herhaalt worden op het scherm.
Bijv. genomen vrije trap, zuiver doelpunt e.d. mogen zonder problemen herhaalt worden. Een buitenspelsituatie of een afgekeurde goal niet.
waaromquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:35 schreef Klingon het volgende:
de nieuwe thuisshirtjes zijn te koop op de promenade (actieprijs).
Omdat er leveringsproblemen waren met Legea en op de Open Dag en tegen AZ ze haast nog niks geen shirts hadden om te verkopen en voor de Open Dag was dit ( de actie (prijs) shirt + broekje ) bedachtquote:
Sterker nog, er reed er om half 4 al eentje door Velp met die vlaggetjes. Ik neem aan dat ze de hele avond erop zittenquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
en de geel / zwarte vlaggetjes zitten vanavond op de bussen
[afbeelding]
3 overwinningen in 1 week en Aad en de supporters zijn de weer tevree
Kalle Sone, "voetbalzwerver in Nazareth"quote:Op vrijdag 15 september 2006 06:38 schreef LosMillonarios het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:22 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Sterker nog, er reed er om half 4 al eentje door Velp met die vlaggetjes. Ik neem aan dat ze de hele avond erop zitten![]()
![]()
Volgens mij trek jij dat soort dingen aanquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:31 schreef DeVinger het volgende:
Net een wedstrijd tegen de "Nijmeegse boys" gespeeld. In de rust werd ik gewisseld en ging vlaggen. Zoals het een echte teamspeler betaamt vlagde ik partijdig, waarna ik na 2x onterecht buitenspel de vraag naar mijn kop kreeg: "He joh, je moet opassen jij jongen, vuile tyfusleier, je bent zeker voor die kanker Arnhemmers ofnie kankerleier?"
"Uh...![]()
En na 70minuten werd onze keeper neergeslagen omdat hij zei dat ze een mooi shirt hadden (leek op barca), dat mag tegenwoordig al niet meer zeker. Toen ik weer buitenspel vlagde, deze keer was het ook terecht, waren de rapen gaar. "Moet je klappen hebben? Ik pak je na de wedstrijd wel kleintje." (was de jongste van het veld). Gelukkig hebben enkele teamgenoten een seizoenskaart bij NEC, dus die zeiden in welk vak ik zat. Dus toen ik zei dat ik daar en daar zat, en ik heus niet voor die club over de Waal ben, was het wel ok. Al bleef ik een "kankerkakker"
Vanavond mooi mijn cluppie Vitesse aanmoedigen![]()
sikora , zonneveldquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:24 schreef Klingon het volgende:
Scheidsrechter, scheidsrechter, scheidsrechter, scheidsrechter![]()
![]()
![]()
nou als ik jou was zou ik gewoon lekker thuis je verjaardag vieren , leen je scc aan iemand uit die je er blij mee kan maken bespaar je jezelf een hoop elende mee.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:07 schreef WebForce het volgende:
We gaan er weer voor!!!. Over 20 minuten zit ik in de bus... Allen veel plezier!
vitessezuid, ik kom er net via jouw sig dat Vitesse tóch wel op mijn verjaardag speel (23ste), 'smiddags al werken, mmmz
Dat ga ik ook doenquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
nou als ik jou was zou ik gewoon lekker thuis je verjaardag vieren , leen je scc aan iemand uit die je er blij mee kan maken bespaar je jezelf een hoop elende mee.
alvast gefeliciteerd en een fijne verjaardag.
ja ik ben er ook bang voor , maar eerst woensdag nog de beker ....quote:Op zondag 17 september 2006 02:37 schreef Klingon het volgende:
En het ergste is, ik kijk er niet eens meer van op als we volgende week gewoon van Heracles aan de zak krijgen. Nou ja, even afkloppen dan maar.
kan er ook nog wel bijquote:Theo Janssen 3 weken uitgeschakeld
Theo Janssen begon met een enkelblessure aan de wedstrijd tegen NAC Breda, maar viel uiteindelijk uit met een scheurtje in zijn hamstring. Die blessure houdt Janssen de komende drie weken aan de kant.
"Ik had last van mijn enkel, maar dat was verdoofd met een spuitje. Het ging wel lekker, ik kwam veel aan de bal. En opeens ging het mis met mijn hamstring", reageerde Janssen.
Volgens fysiotherapeut Jos Kortekaas van Vitesse gaat het om "lichte schade aan de rechter hamstring". Volgens de fysio kan Janssen in het gunstigste geval tegen FC Groningen weer meedoen.
daar heb je ook zo weinig aan na een wedstrijd.quote:Op zondag 17 september 2006 08:41 schreef denthemen het volgende:
ach.. het was wel erg lucky van NAC
[FM-modus] He should have buried it! [/FM-modus]quote:Op zondag 17 september 2006 12:45 schreef WebForce het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen. Wat heb ik me zitten ergeren, wat een instelling en vreemd positiespel
. Vanaf minuut 1 de lange bal!? En v/d Schaaf die totaal niet in de wedstrijd zat, maait kompleet over de bal heen voor bijna open goal...
Sprockel speelde slecht vond ik hoor, en dat haast in alle opzichten, daarnaast is Knol nog steeds geschorst tot en met zaterdag.quote:Op maandag 18 september 2006 09:26 schreef DeVinger het volgende:
VD Schaaf --> Yakubu
Verhaegh --> Swerts
Blondelle --> Jansen/Frankel
Sansoni en Lazovic geef ik nog even het voordeel van de twijfel, maar als Sansoni blijft blunderen en Danko maar blijft zeiken en schwalbes maken zeg ik Sprockel/Benson
7, een bal naar iemand gooien die dan per ongeluk in het gezicht kwam... 2/3 wedstrijden was realistisch geweest, maar 7quote:Op maandag 18 september 2006 12:14 schreef Yozzz het volgende:
Hey WebForce, wat heb je gedaan0 om een schorsing van 8 wedstrijden te krijgen?
Staat ook maar een stuk of 5 keer mijn achternaam inquote:Op maandag 18 september 2006 13:01 schreef Yozzz het volgende:
Ja, de kop is inderdaad verkeerdWat een dombo's werken er toch bij de Gelderlander als je zelfs in ZO'N klein stukje al een fout kan maken
!
geen weddenschap afgeloten voor elke keer je naam in de krant een kratje bierquote:Op maandag 18 september 2006 13:30 schreef WebForce het volgende:
[..]
Staat ook maar een stuk of 5 keer mijn achternaam in
Dan was ik nu al dood geweestquote:Op maandag 18 september 2006 13:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
geen weddenschap afgeloten voor elke keer je naam in de krant een kratje bier![]()
laten we dat dan maar niet doenquote:Op maandag 18 september 2006 14:32 schreef WebForce het volgende:
[..]
Dan was ik nu al dood geweest...
Vier tot zes goals verschil denk ik.quote:Op maandag 18 september 2006 11:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
hoeveel gaat het worden tegen Argon ?
positief gestemdquote:Op maandag 18 september 2006 19:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vier tot zes goals verschil denk ik.
Speel jij in het eerste eigenlijk MM?quote:Op maandag 18 september 2006 19:53 schreef methodmich het volgende:
Zou een schande zijn als ze dat niet zou lukken of Argon moet een topdag hebben.
Toen wij landskampioen werden speelden we het seizoen erop, vorig seizoen dus, tegen FC Utrecht in de beker. Toen misten we wel twee basisspelers, maar desondanks hadden we toen een sterk team dat een prima wedstrijd speelde. Uitslag was 0-4. Zo is het verschil van twee klassen wel ongeveer, wanneer je als hoofdklasser een goede dag hebt.
quote:Vitesse: geen Denen, Knol en Janssen
19 september 2006, 16:15
Door: Robert Kuijpers
Aad de Mos, trainer van Vitesse, heeft besloten Anders Due, Mads Junker en Siebe Blondelle rust te geven. Ook de geschorste Ruud Knol en geblesseerde Theo Janssen ontbreken woensdagavond in het bekerduel van Vitesse tegen de amateurs van Argon.
In plaats van de Deense aanvallers Due en Junker (foto) zullen Etiënne Esajas en jeugdproduct Anduele Pryor in de basis starten. De plek van linksback Blondelle wordt overgenomen door Purrel Fränkel, terwijl Janssen vervangen zal worden door Tim de Meersman. Knol wordt evenals in het duel tegen NAC Breda vervangen worden door Civard Sprockel.
De Servische spits Danko Lazovic kampte met een voetblessure, maar lijkt wel op tijd hersteld te zijn voor het bekerduel.
Voetbalprimeur
Nee hoor. Ben verslaggever van het eerste.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:06 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Speel jij in het eerste eigenlijk MM?
Ja zeker spannendquote:Op woensdag 20 september 2006 17:38 schreef Elvislives het volgende:
Hehe, spannend he
Nog iemand die gaat lappen voor Talpa? Ik ga gewoon Radio Lingewaard/bier met huisgenoten doen denk ik.
Klungelige eerste goal, maargoed volgens mij hadden ze de eerste minuten met een gele bal moeten spelenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
uiteindelijk 1-3 geworden , zoals verwacht een kleine overwinnening , straks op talpa nog maar is terugkijken
quote:Op donderdag 21 september 2006 07:54 schreef Klingon het volgende:
Hoe speelde het duo Esajas en Lazovic samen? Begint Junker de concurrentie te voelen, of hoeft hij zich nog nergens zorgen om te maken?
Aldus Aad de Mos.quote:Of de linkerkant van gisteravond, met Purrel Fränkel en Esajas, voor de belangrijke partij van zaterdag blijft staan? „ Ik denk het wel, ja. Omdat aan die kant voor ons opnieuw mogelijkheden zullen liggen. Ik vond onze linkerkant vandaag fantastisch.
En ook:quote:
Laat maar een tijdje staan die jongen, deed het leuk in de voorbereiding (gewéldige passeerbewegingen), dus laat hem dat maar nog eens doen, maar dan tegen de profs.quote:De uitblinker onderstreepte zijn kandidatuur nog met een mooie opmerking: „ Ik kan heel goed samenspelen met Danko ( Lazovic, red.). Ik snap goed hoe hij beweegt.”
Wissel die maar is met zijn lelijke kut matjequote:Argon-Vitesse 1-3
Vitesse keek al na twee minuten tegen een achterstand aan. Patrick Lokken zette de zondagamateurs van Argon op een snelle voorsprong dankzij een blunder van doelman Harald Wapenaar. Maar in de achtste minuut stond Vitesse alweer op gelijke hoogte via een schuiver van Etiënne Esajas. Diezelfde aanvaller zorgde in de 34ste minuut ook voor de 1-2 van de ploeg van coach Aad de Mos. En na een uur besliste Danko Lazovic het duel in Arnhems voordeel met een kopbal op aangeven van Esajas.
Nounou...quote:Vitesse hoopt op promotie
21 september 2006, 14:08
Door: Gijs Van Hulten
Enkele jaren geleden balanceerde Vitesse op het randje van een faillisement. De KNVB dreigde zijn licentie af te nemen en stelde de club onder curatele. Volgens [i]Omroep Gelderland[i] gaat dit echter veranderen.
De Nederlandse voetbalbond voert regelmatige controles uit op de financiën van clubs die staan ingedeeld onder categorie één. Wanneer een club op twee opeenvolgende meetmomenten positieve cijfers over draagt, promoveert het categorie twee.
Tijdens de vorige meeting verklaarde de KNVB de financiele situatie van de Arnhemse club al gezond. In aanloop naar de presentatie van de nieuwe jaarcijfers verwacht het Vitessebestuur wederom een goedkeuring.
Laat ik het zo zeggen: Wapenaar was drukker bezig met de slingers te spelen, dan met zijn doel te verdedigen...quote:Op donderdag 21 september 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
Mwah, 1-3. Ben geneigd te zeggen dat dat netjes is van Argon. Maar hebben ze open gespeeld of vooral verdedigd??
Lokken gescoord, haha.
Duequote:Op donderdag 21 september 2006 19:55 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Wapenaar was drukker bezig met de slingers te spelen, dan met zijn doel te verdedigen...
Ik hoop dat Esajas en Purrel blijven staan, en dat Due of Kaya op Theo's plek komt te staan, met Benson in de spits.
Dat zou wel eens leuk zijn, ver komen in de beker, maargoed het zal wel ijdele hoop zijnquote:Op donderdag 21 september 2006 21:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
had 1-3 goed voorspeld gister , vanavond kijken of er nog een mooie / leuke tegenstander uit de machine komt
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:24 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dat zou wel eens leuk zijn, ver komen in de beker, maargoed het zal wel ijdele hoop zijn![]()
Tegen Twente ooit halve finale toch? Penals verloren ofnie![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:24 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dat zou wel eens leuk zijn, ver komen in de beker, maargoed het zal wel ijdele hoop zijn![]()
Tegen Twente ooit halve finale toch? Penals verloren ofnie![]()
Zeg, heeft Vitesse eigenlijk fans met enige kenmerken van echte hooligans?
Ik zag jaren terug is een documentaire over een vrouwelijke vertegenwoordiger in de harde kern![]()
Ik hoor alleen maar RFA, REN Front Arnhem![]()
We stellen echt geen reet voor he, zelfs Fortuna laat ons nog om onze mammies roepen ofniet?
Niet dat het mij wat uitmaakt om Elvislives niet het idee dat geven dat ik een relnicht ben, maar ik volg het topic randverschijnselen (puur voor de lol), en Vitesse komt echt nooit voorbij. Afgelopen zaterdag voor het eerste sinds tijden, en toen moeten onze helden uit Arnhem weer niet de meest woeste hooligans uitgehangen hebben.
Je relt maar wat je wil, misschien doe ik wle een keertje mee
Ik zeg ook niet dat DUe eruit moet, maar dat Due óf Kaya Theo moet vervangen de komende weken. Hij (Due) deed het goed op die plek tegen NAC.
Dat laatste, kom nooit in dat cafe waar ze zitten , maar ken die koppies wel , en als je ziet wat er allemaal stond te wachten na de tijd tegen Nac toen die bussen weg moesten , daar zitten ook veel van die 16 jarige sensatiezoekers tussen daar kan je het niet echt aan afzien. ( is wel vaker , als het niet altijd is )quote:Op donderdag 21 september 2006 21:43 schreef DeVinger het volgende:
Vechten ze dan tegen amateurclubs uit de omgeving ofzo? Of zitten ze gewoon een aardige groep te wezen.
uitwedstrijden die een combi zijn komen ze ook nietquote:Op donderdag 21 september 2006 21:51 schreef DeVinger het volgende:
Ik vind het wel wat hebben dat Vitesse gewoon 'gezelligheidshooligans' heeft die rennen voor hun leven als ze worden uitgedaagd
Niet dat stoere macho-gebeuren, gewoon lekker dollen met een biertje![]()
Terug schieten!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
uitwedstrijden die een combi zijn komen ze ook niet( want zit pasfoto aan ) ( met een enkeling daargelaten )
zal niet alleen dollen met een biertje zijn komt ook van dat witte spul bij kijken.
allemaal zullen ze nou ook niet gaan rennen , maar als je kijkt naar afgelopen zaterdag toen waren er ook wapens aan de kant van Nac in het spel ( als ik de krant moet geloven ) , wat zou jij dan doen![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:59 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Terug schieten!
Johquote:Op donderdag 21 september 2006 22:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
had het meer over andere wapens
![]()
Finale dan maarquote:Op donderdag 21 september 2006 22:04 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
De derby tegen Nek nu al in de beker of wachten we daarmee tot de finale?
dat is ook wel een leuk potje , hoelang moet je vitesse dan missen ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:52 schreef DeVinger het volgende:
Naar alle waarschijnlijkheid: West Ham - Manchester United
Een leuk potje jaquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
dat is ook wel een leuk potje , hoelang moet je vitesse dan missen ?
o je mist maar een thuiswedstrijd , zeker van te voren al gekeken wat het programma wasquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:00 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Een leuk potje ja![]()
De uitslag van Roda JC - Vitesse moet ik dan helaas via sms horen ivp op internet lezen![]()
Ik mis dus helemaal nietsquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
o je mist maar een thuiswedstrijd , zeker van te voren al gekeken wat het programma was![]()
alvast veel plezier , en ik lees je verslag tegen die tijd wel ergens op fok![]()
Dat passje op Lazovic na 20min ofzoquote:Op zondag 24 september 2006 01:38 schreef Elvislives het volgende:
En is Pryor effe en held!
Jammer dat hij net nog werd aangeraaktquote:Op zondag 24 september 2006 11:30 schreef Positive_Thinking het volgende:
Hehe daar dacht ik ook aan na gisteren.. Danko die nu even topscoorder is in de competitie!!
Goal van Pryor zat er heerlijk in btw.
De Mos heeft wat wissels lef getoond en het gelijk aan zijn zijde gekregen.
Alles wat je van hem wil weten:quote:Op zondag 24 september 2006 12:16 schreef koningdavid het volgende:
Het viel mij vooral op dat hij een hele goede techniek had. Ik zag hem een paar passjes geven waar de klasse vanaf spatte. Wat voor speler is het precies? Een pure spits? Aanvallende middenvelder? Buitenspeler?
Zijn laatste zin vind ik verrassend trouwens, hij zag er gister erg groot, sterk en vooral brutaal uit. Liet zien erg sterk aan de bal te zijn, goede techniek te hebben en soms geweldige (steek)passes. Verdiende goal ook.quote:Ajax duwt Anduele Pryor in de armen van Vitesse
Anduele Pryor zit dicht tegen het eerste elftal aan, zei trainer Aad de Mos van Vitesse onlangs. Anduele Wie?Weinig mensen kennen de voetballer uit Amsterdam, die ooit door Ajax in de armen van Vitesse werd gedreven.
Het was zijn eerste grote presentatie bij Vitesse. Anduele Pryor poseerde gistermiddag op de officiele persdag in het Oosterbeekse Hotel De Bilderberg geduldig voor fotografen, die portretjes en elftalfoto’s kiekten. Na afloop kwam zijn naam twee keer voor op de interviewlijst. Zie daar het nieuwe leven van de bescheiden (‘zo ben ik nu eenmaal’) linksbenige aanvaller, die op zijn vijftiende jaar voor Vitesse koos, na de amateurs van CTO’ 70, Abcoude en AFC. Door die topamateurclub werd hij voor het eerst gescout, op zijn vijftiende volgde de rest van Nederland. „ Ajax, AZ, FC Twente, Heerenveen en Vitesse wilden mij hebben.” Vreemd genoeg koos de Amsterdammer van Surinaamse komaf ( geboren in Paramaribo) niet voor Ajax. „ Ik had proefwedstrijden gespeeld en ze wilden mij hebben, maar ik moest snel tekenen. Op dat moment zaten mijn ouders in Suriname en ik wilde wachten tot zij thuiskwamen. Dat mocht niet, zie die meneer van Ajax, direct tekenen, anders zou het niet doorgaan.
Toen heb ik niet getekend. ” Pryor, die bij AFC aan de lopende band scoorde, oogstte steun en verbazing toen hij als jochie van vijftien Ajax de deur wees.
„ Mijn ouders vonden het een goede beslissing, vrienden vonden het raar. Niet tekenen bij Ajax, dat doe je toch niet.” Uit het rijtje kandidaten pikte hij Vitesse ‘ omdat zij goed waren en kampioen werden met de jeugd, daarvoor wilde ik spelen’. Op zijn vijftiende kwam hij moederziel alleen te wonen op sportcentrum Papendal. Hij had een kamergenootje en twintig zielverwanten, maar geen familie. „ Ik vond het heel zwaar, weg bij familie en vrienden. Plotseling was ik één keer per week thuis. Ik had heimwee, dat het zo zwaar zou zijn, had ik niet verwacht”, bekent de spits, die zich na een half jaar beter op zijn plek ging voelen. Hij had alleen eerder de stap naar de selectie willen maken.
„ Vorig jaar zou ik erbij zitten, maar kreeg ik ineens een telefoontje dat de trainer de selectie compleet vond. Er was geen plaats meer. Dat was voor mij een teleurstelling, ik vond wel dat ik erbij moest zitten. Nu kreeg ik een telefoontje twee dagen nadat de trainer was gepresenteerd dat ik er wel bij zat.” Net op tijd, weet de aanvaller, die bij Jong Vitesse negen doelpunten scoorde en naar eigen zeggen een goed jaar had. „ Ik kreeg veel vertrouwen van de trainer ( Gery Vink, red.) en ik heb veel gespeeld. Twee jaar geleden kwam je op de bank als er iemand van het eerste op jouw positie moest spelen, dat gebeurde vorig jaar niet”, verklaart Pryor, die moet vechten voor een contract want zijn verbintenis loopt af.
„ Ik weet dat het nu moet gebeuren”, aldus de spits, die wel het zware gevecht met de dure aankopen Mads Junker en Danko Lazovic aanmoet. „ Ik nog sterker worden en brutaler. Mijn doel is belangrijk worden voor Vitesse.”
Bron: De Gelderlander 28-07-2006
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |