abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41264626
Eerdere topics:
#01, #02, #03, #04, #05, #06, #07, #08, #09, #10, #11, #12, #13, #14, #15, #16, #17, #18, #19, #20, #21, #22, #23, #24.

De OP in de FOK!wiki
pi_41264665
Omdat Webforce weer is zit te slapen maar vast gestart .
pi_41264833
Wie missen we nog in het plattegrondje?
Dan passen we dat ff aan, en in nr 26 staat alles compleet
pi_41266140
Op zuid zaten de afgelopen wedstrijd weer een paar malloten die de schermen "kut" vonden, omdat de herhalingen niet in z'n geheel werden uitgezonden
pi_41266473
Die schermen zijn vooralsnog echt compleet zinloos, ik denk dat de meeste het überhaupt niet (goed) kunnen lezen/zien (Dubnobasswithmyheadman iig ). Verder gingen ze op een gegeven moment de wedstrijd live uitzenden, wtf Herhalingen gebeurde maar sporadisch, en dan inderdaad vaak half of slecht.
pi_41267908
het is ook nooit goed. Eerst zeuren de mensen dat ze de schermen missen.Nu we ze hebben willen we ze weer liever kwijt. Get a liife!

(Ik denk dat die Feijenooit fans deze topic niet leuk zullen vinden )
pi_41268038
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:26 schreef Positive_Thinking het volgende:
het is ook nooit goed. Eerst zeuren de mensen dat ze de schermen missen.Nu we ze hebben willen we ze weer liever kwijt. Get a liife!

Schrijf Feyenoord,droplul.En Lazovic missen we niet.
pi_41268155
quote:

Daarom ook .
Maar ik kon het serieus niet lezen, maar ik heb dan ook slechte ogen .
Wij konden vorig jaar trouwens niet verlengen omdat ons vak opgeheven zou worden, zie ik potverdomme zaterdag dat dat vak gewoon vol zit met supporters . Nu zitten we achter een stel klappende potten, naast een ADHD kind met een vader waar je geen ruzie mee wilt hebben en tussen allemaal bejaarden . Achja, volgend jaar gewoon naar Oost .
pi_41268206
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:29 schreef NickFeyR het volgende:

[..]

Nee, jullie scoren ook zo veel .
pi_41268213
quote:

Sorry pap

Komop, we wilden toch ook al heel lang een scorende spits, nu we die hebben zeuren we daar niet om. Maar met enkel Mads (en 0 doelpunten uit twee wedstrijden) was dat nu het onderwerp geweest. Die schermen hebben ontzettend veel moeite gekost, iedereen wou ze hebben, maar dan moeten ze wel zinvol wezen natuurlijk. De wedstrijd live uitzenden is natuurlijk een lachertje. Herhalingen is ideaal, dat moeten ze alleen wel optimaliseren zal ik maar zeggen En dat Dubnobasswithmyheadman het niet kon lezen ligt hem ook aan 't feit dat hij een bril nodig heeft
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:37:49 #11
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41268459
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:07 schreef DeVinger het volgende:
Voeg mij maar toe op Oost. Zit meestal in 220.
quote:

[..]
En Lazovic missen we niet.
Lazovic mis ik wel.
A.M.A.B
pi_41268884
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:07 schreef DeVinger het volgende:
Dan passen we dat ff aan, en in nr 26 staat alles compleet
Ik zie dat ik er nog niet bij sta (niet dat ik hier zoveel post maar toch... ).

Ik zit op zuid, vak 210.
pi_41269328
quote:

[..]

Aaaw 1tje die niet tegen beetje plagen kan en gezonde concurrentie.

Hehe de Vinger is ok joh. Vitesse supporters hebben graag wat te klagen. Ik zou me gaan irriteren als ze niks meer te klagen hadden.

Ik ben benieuwd of De Mos Mads Junker op de 10 positie beter aan het voetballen krijgt.

Verder ben ik heel benieuwd of er nog wat gaat gebeuren de aankomende paar dagen. Gaat Knopper? Komt Mandl en of zijn er nog meer verrassingen??
pi_41269428
Ik mag toch hopen Knopper weg... Heel er zonde van het geld dan.
Tis alleen wel een week lang heel erg stil...

BTW
Webforce, jij maakt dat plattegrondje altijd he? Als jij die nieuwe luitjes nou ff aanpast?
pi_41269646
Kunnen jullie mij niet toevoegen als rasechte WWW supporter aamgezien ik zowat elke wedstrijd luister en als kan op tv bekijk vanuit dit verre land.
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:21:35 #16
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_41270342
* Elvislives zit in vak 212. Daar waar je de schermen precies niet ziet, maar als je bukt, zie je net de sms-line: "Bas is lelijk". Daarna was ik blij dat ik het scherm niet kon zien

PT hoort inderdaad op de plattegrond, die was er eerder dan Charly Bosveld!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:26:55 #17
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_41270579
Ging lekker met die nieuwe schermen...

Tvp.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_41271165
Mijn smsjes kwame niet aan
pi_41273172
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:21 schreef Elvislives het volgende:
* Elvislives zit in vak 212. Daar waar je de schermen precies niet ziet, maar als je bukt, zie je net de sms-line: "Bas is lelijk". Daarna was ik blij dat ik het scherm niet kon zien

PT hoort inderdaad op de plattegrond, die was er eerder dan Charly Bosveld!
Nou Nou zo oud ben ik nou ook weer niet

Had pas sinds gelredome een seizoenskaart. En sinds die tijd probeer ik alles te volgen van Vitesse. wat moeilijker vanaf deze positie, maar probeer wel meestal de wedstrijd uit of thuis via internet of TV te volgen. Indien niet mogelijk zijn er meestal wel mensen die me up to date houden met sms.
pi_41273455
tvp.
pi_41273558
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:33 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

Nou Nou zo oud ben ik nou ook weer niet

Had pas sinds gelredome een seizoenskaart. En sinds die tijd probeer ik alles te volgen van Vitesse. wat moeilijker vanaf deze positie, maar probeer wel meestal de wedstrijd uit of thuis via internet of TV te volgen. Indien niet mogelijk zijn er meestal wel mensen die me up to date houden met sms.
Wat heeft je doen besluiten om zo ver weg te gaan wonen?
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:46:24 #22
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_41273776
[dienstmededeling]
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:02 schreef DeVinger het volgende:
Webforce, jij maakt dat plattegrondje altijd he? Als jij die nieuwe luitjes nou ff aanpast?
Je hoeft niet zo te schreeuwen! . Het is trouwens WebForce, BrEeZaHhH geschreven .

Ik ga het aanpassen!
[/dienstmededeling]

Ze waren even vergeten te oefenen met die schermen idd . Die reclames op de achtergrond vallen half weg, zijn niet te lezen en ook nog eens irritant... Live wedstrijd is een beetje onzinnig... Een beetje meer oefenen en aanpassen dan zijn ze top!

Edit: Met een ctrl+F5 is het OP-plaatje updated!

[ Bericht 4% gewijzigd door WebForce op 28-08-2006 22:54:43 ]
pi_41274607
Stel: Vitesse - NEC 0-0. In de laatste minuut van de blessuretijd scoort Vitesse, maar wordt het doelpunt discutabel afgekeurd wegens buitenspel. Iedereen op de tribunes concentreert zich op de grote schermen. De herhaling laat overduidelijk zien dat de grensrechter onterecht de vlag in de lucht heeft gestoken. Reactie publiek? Lijkt me duidelijk.

De reden dat ze de herhalingen niet (of beter gezegd half) lieten zien in het stadion, is omdat dat verboden is. Staat ergens in de FIFA-reglementen en daar zijn de officials van op de hoogte. Om dit soort situaties dus te voorkomen.
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:07:48 #24
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_41274697
schermen, is dat nu nog steeds een discussiepunt :S
Maximaal 4 regels
pi_41274858
Klingon, wel eens in de Arena gezeten?
pi_41282766
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:41 schreef Domenica het volgende:

[..]

Wat heeft je doen besluiten om zo ver weg te gaan wonen?
De liefde
quote:
Preston North End aast op Knopper

Het probleem van Vitesse met Richard Knopper lijkt alsnog te worden opgelost door een transfer. Het Engelse Preston North End wil de voormalige aanvoerder van Vitesse contracteren. Richard Knopper verblijft in Engeland om te onderhandelen met de club, die uitkomt in de Championship, het een na hoogste niveau in Engeland. Knopper raakte onder trainer Aad de Mos al snel zijn basisplaats kwijt. Toen hij voor de eerste competitiewedstrijd ook niet tot de selectie van achttien behoorde, verliet hij boos de training. Enkele dagen later werd hij verbannen naar de selectie van Jong Vitesse.

(Bron: TVgelderland)
edit: Oooh en bedankt WebForce nooit geweten dat ik een hooligan was.
pi_41283877
Maarruh, Cart_man zit er toch niet echt? Die zit lekker onbedekt in de Kuip
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:36:38 #28
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41283904
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 09:34 schreef DeVinger het volgende:
Met Vitesse - Feijenoord wel.
A.M.A.B
pi_41284097
quote:
Tim De Meersman traint mee in Beveren

Tim De Meersman traint dinsdag en woensdag mee bij het Belgische KSK Beveren. De middenvelder van Vitesse wordt vrijwel zeker per direct overgenomen door de Belgische club. Beveren-trainer Walter Meeuws zou De Meersman maandag komen bekijken bij Jong Vitesse, maar de wedstrijd tegen FC Twente werd afgelast. De Belgische linkspoot speelde slechts tweemaal als invaller voor Vitesse, waar hij geen vertrouwen kreeg van de vorige trainer Edward Sturing. Onder Aad de Mos is De Meersman zichtbaar opgeleefd, maar de club laat de Belg toch vertrekken naar Beveren.
Is dat nou wel verstandig? Zo dik zitten we niet achterin.
Verhaegh, Swerts, Knol, Sansoni, Sprockel, Blondelle ( ), Frankel + afwachten: Jansen

Daar tel ik dan 1 slechte: Frankel, 1 niet goed genoeg voorlopig: Blondelle, en 1 twijfelachtig: Verhaegh (hij is toch nog geen zekerheidje hoor), en Sprockel weten we eigenlijk niets van.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:58:05 #30
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_41284275
Suart kan daar ook nog, mocht het héél erg zijn...

Doe het Knoppert, je kan het! zet maar een kruisje! (Ik heb heel veel respect voor Knopper dat ie 2 jaar terug bij Vitesse tekende,maar nu ben ik hem en zn zielig-doen gewoon zat.)
Vamos el TRI!
pi_41284658
Ook wel een toffe club voor hem . Weg ermee!
pi_41284962
Ach precies in het verwachtigspatroon die ik van Knopper kreeg naar zijn gedrag.

Hij kan absoluut voetballen, maar zijn mentaliteit zal hem opbreken. Dit is bij Heerenveen gebeurd, nu bij Vitesse. Die zullen we denk ik niet meer terug zien op het hoogste niveau of een ploeg moet toevallig promoveren.
pi_41285066
Hij werd door Sturing toch ook volkomen verkeerd gebruikt, jaar ervoor bij Heerenveen deed hij het toch niet onaardig.
pi_41285090
Bij Heerenveen moest ie weg omdat we een betere op zijn positie hadden. Hij werd als linksbuiten gebruikt. Met zijn mentaliteit was bij ons (in tegenstelling tot Hersi) niks mis.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:09:06 #35
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_41285856
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 09:34 schreef DeVinger het volgende:
Goedenmorgen WebForce . Veranderd . Maarre, hij hoort in het uitvak te zitten , zo'n hekel heb ik er altijd aan dat het Gelredome tegen Ajax & Feyenoord helemaal vol zit met uit-supporters
pi_41286808
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 11:09 schreef WebForce het volgende:

[..]

Goedenmorgen WebForce . Veranderd . Maarre, hij hoort in het uitvak te zitten , zo'n hekel heb ik er altijd aan dat het Gelredome tegen Ajax & Feyenoord helemaal vol zit met uit-supporters
2 jaar geleden viel het nog wel mee
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:50:25 #37
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41287027
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 11:09 schreef WebForce het volgende:
Doe er wat aan dan.
A.M.A.B
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:27:29 #38
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_41288178
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 11:50 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Doe er wat aan dan.
Ik bezet mijn plek al als Vitesse supporter
pi_41331410
quote:
De Meersman niet naar Beveren

Tim de Meersman blijft voorlopig gewoon voor Vitesse spelen. De middenvelder van Vitesse was enkele dagen op proef bij SK Beveren, maar vooralsnog zal er niets getekend worden.
“Trainer Walter Meeuws zag in mij niet direct een basisspeler”, aldus De Meersman aan Omroep Gelderland. “Daarom gaat het nu niet door, maar misschien komen ze later bij me terug. Verder is er wat interesse van Lierse SK, maar de kans is groot dat ik terugkeer bij Vitesse. Het is nog even afwachten.”

Vitesse-manager Jan Streuer heeft laten weten dat De Meersman welkom is. “Dan komt hij maar terug bij Vitesse. Het is ook niet zo dat hij wegmoest.”

(Bron: voetbalprimeur)
pi_41332736
quote:
Voldoende geld

"Volgens mij moet je met zo'n elftal wel van Luxemburg kunnen winnen", stelde Janssen. "Ervaren of niet ervaren, we hebben gewoon een goede ploeg. Opmerkelijk is misschien wel dat ik met mijn 25 jaar aan de oude kant ben. Maar dat is toch ook wel weer leuk", verklaarde de middenvelder terwijl hij per ongeluk een cassetterecorder bij een verslaggever uit de hand sloeg. "Zeg maar als dat ding kapot is. Ik heb voldoende geld bij me."
.

Aangezien v Basten volgens mij tegen de kleinere landjes liever met Schaars in de punt naar achteren speelt komt Janssen waarschijnlijk in de basis als linkshalf .
pi_41332961
Theo
pi_41338515
quote:
OVERGANG KNOPPER NAAR PRESTON VAN DE BAAN

Richard werkte de afgelopen dagen een 'trial' af in Engeland bij Preston North End, de Engelse club uit het Championship. Woensdag is bekend geworden dat het niet tot een transfer komt. Knopper en de club zijn niet tot een financieel akkoord gekomen.

De Lillywhites zijn niet de enige club die interesse hebben getoond in Knopper. Meerdere Engelse clubs, waaronder Stoke City, hebben geinformeerd naar zijn diensten. Voor het sluiten van de transfermarkt op 31 augustus hoopt de 29-jarige Knopper een nieuwe club te hebben gevonden.

bron: vitesse.nl
*Zucht* Hopen dat hij er met een andere club kan uitkomen.
pi_41341346
Mag er in Nederland niet na 31aug nog 3x transfers plaatsvinden ofzo?
Kone gebeurde vorig jaar toch ook na de deadline. Misschien zoekt ADO/Excelsior nog iets ofzo?

Ah mên, zit op .org te kijken en zie dus dat Mandl niet komt omdat Knopper niet verkocht is. Tot overmaat van ramp zie ik ook nog dat hij best wel eens Wapenaar uit de goal had kunnen krijgen. Knopper, rot op

[ Bericht 47% gewijzigd door DeVinger op 30-08-2006 21:52:42 ]
pi_41342521
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:31 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

Waren nog wat andere geïnteresseerden, dus als ie nou ff haast maakt...
pi_41343282
Mja wat er allemaal van klopt is de volgende vraag. Gelukkig weten we binnen 26 uur meer.
pi_41343690
altijd spannend de dagen tot 31 aug. qua transfers.
pi_41345888
quote:
Mandl moet wachten op Vitesse
30 augustus 2006, 23:15
Door: Klaas Jan van der Veen
Thomas Mandl moet wachten op Vitesse. De Arnhemmers willen de doelman graag contracteren, maar heeft daarvoor niet de financiën. Bij een vertrek van Richard Knopper is dit wel aanwezig.
Mandl was de afgelopen weken op proef bij Vitesse. Trainer Aad de Mos (foto) is zeer tevreden over de doelman uit Oostenrijk. Zolang Richard Knopper echter niet is verkocht, heeft de club niet de financiële mogelijkheden om een contract aan te bieden.

“Dat heeft zeker met de situatie rond Knopper te maken”, zo laat manager voetbal Jan Steuer weten aan Omroep Gelderland. “Maar voor Mandl geldt geen deadline van 31 augustus, omdat hij momenteel geen werk heeft. We hoeven dus geen haast te maken.”

Voor Knopper geldt de transferdeadline van 31 augustus wél.
quote:
Vier clubs willen Knopper
Door René (Eilanden) op donderdag 31 augustus 2006 11:29
Bron: VoetbalPrimeur

Vier clubs hebben interesse in Vitesse-speler Richard Knopper. De speler is bij de Arnhemmers overbodig geworden, maar heeft nog altijd geen club gevonden. Gisteren ketste een transfer naar het Engelse Preston North End af.

"Stoke City speelt nog, daar hebben we donderdag weer contact mee. Ook een andere club uit het Championship heeft interesse. En er zijn twee Nederlandse clubs waar hij naartoe zou kunnen, maar het is kort dag om zaken te doen", aldus de zaakwaarnemer van Knopper
Come on

[ Bericht 28% gewijzigd door DeVinger op 31-08-2006 12:19:20 ]
pi_41361485
Theo naar alle waarschijnlijk in de basis zaterdag tegen Luxemburg , afgaand op de ochtendtraining van vandaag
  donderdag 31 augustus 2006 @ 20:43:47 #49
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_41374907
Hehe, eindelijk het topic weer teruggevonden Het gaat snel met die topics!
pi_41375670
Knopper naar ADO. Yeah, laat Mandl maar komen. Wapenaar maak je borst maar nat
pi_41375677
Knopper is trouwens naar ADO, dus laat Mandl maar komen...

Edit:
Ik ben ook altijd te laat

[ Bericht 27% gewijzigd door TheSouthsideKid op 31-08-2006 21:06:04 ]
pi_41376235
Mandl is alrichting Oostenrijk. Lijkt er niet op dat hij komt. Grote vraag is wie wel
pi_41376743
neemt die de eeste vlucht terug
pi_41376756
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 21:11 schreef Positive_Thinking het volgende:
Mandl is alrichting Oostenrijk. Lijkt er niet op dat hij komt. Grote vraag is wie wel
Heeft hij een club dan? Ik denk datie gewoon komt, hij heeft ook nog de tijd omdat hij contractloos is .
pi_41377725
nee neemt niet de eerste vlucht terug.

Zover ik weet is Mandl niet de eerste keus dus afwachten of er nog wat gebeurd vanavond.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 23:08:08 #56
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_41377815
Ik denk dat het Mandl toch wordt. Vitesse heeft alleen geen haast omdat hij clubloos is, en buiten de transferperiode om ook gecontracteerd kan worden. We zullen het zien in de komende 52 minuten.
pi_41377887
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 23:05 schreef Positive_Thinking het volgende:

Zover ik weet is Mandl niet de eerste keus dus afwachten of er nog wat gebeurd vanavond.
Niet de 1e keus? Ze hebben nog andere keepers (of speler?) op 't oog?
pi_41378063
Lijkt me dan wel ja.
Grote vraag is lukt het voor 12 uur vanavond
pi_41378537
Dat wordt laat naar bed
pi_41378693
Ach gelukkig morgen laat op dus kan beetje later maken vanaaf
pi_41378709
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 23:05 schreef Positive_Thinking het volgende:

komt er voor ons dan ook nog een leuke transfer , dan hoop ik niet op een Babos
pi_41378812
Inderdaad, blunderaar. Doe mij maar Gentenaar! Ze hebben Vermeer daar ook nog.
pi_41378938
zou wel een van de betere opties zijn ja , speelt hij ook weer in zijn lievelingskleuren geel / zwart
pi_41379035
Damn, zouden we dan echt een topkeeper krijgen + een vet goede linksback?
pi_41379102
Niet teveel hopen DeVinger. daar krijg je teleurstellingen van.
pi_41379111
is jammer dat ado er nu net een voor onze neus heeft gekocht ( Pascal Bosschaart )
pi_41379147
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 23:38 schreef Positive_Thinking het volgende:
Niet teveel hopen DeVinger. daar krijg je teleurstellingen van.
pi_41379370
begrepen dat het niks meer wordt vandaag we kunnen rustig gaan slapen.
pi_41379418
Mandl
pi_41379437
Leuk die laatste minuten voor sluitingstijd.
pi_41379534
Mandl
quote:
Vitesse ziet af van Mandl
31 augustus 2006, 23:23
Door: Klaas Jan van der Veen
Thomas Mandl zal niet gecontracteerd worden door Vitesse. De doelman werkte weliswaar een goede proefperiode af, maar zijn salariseisen hebben een te groot struikelblok gevormd.
“Een goede keeper erbij zou geweldig zijn, maar niet ten koste van alles”, aldus algemeen directeur Paul van der Kraan tegen Omroep Gelderland. “Hij vroeg beduidend meer dan dat er door het vertrek van Richard Knopper vrijkwam. Wij verhuren Knopper namelijk aan ADO en daarna heeft hij daar een contract voor drie jaar.”

Mandl was de afgelopen weken op proef in Arnhem. Coach Aad de Mos (foto) was zeer te spreken over de Oostenrijker, maar uiteindelijk hebben financiën roet in het eten gegooid.

Foto's: Orangepictures
Nog 10min
  donderdag 31 augustus 2006 @ 23:51:22 #72
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_41379628
Shite!
pi_41380322
Geen knoeperd van een transfer in de dying seconds ?
pi_41380427
pi_41386150
ze hebben geprobeerd Maikel Aerts van Feyenoord te halen , ben ik ff blij dat dat niet door is gegaan.
pi_41390967
Tsjah, slecht is hij niet hoor. Maarja, de vraag is wel of hij enkel in de Kuip blunders maakt, of dat het virus defintief in zijn bloed zit. Babos heeft ook bij NEC geblunderd dus die is gewoon besmet.
Timmer maakt dit seizoen ook nog wel zijn blunders.
pi_41392751
Zei niet voor niets DeVinger niet teveel verwachten. Aerts kan misschien goed keepen, maar met de kuip incident in je achterhoofd heb je toch wat twijfels.
pi_41394340
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 13:57 schreef Positive_Thinking het volgende:
Zei niet voor niets DeVinger niet teveel verwachten. Aerts kan misschien goed keepen, maar met de kuip incident in je achterhoofd heb je toch wat twijfels.
Ik had alleen Manl verwacht eigenlijk, verder was het meer een grap hoor
pi_41394454
is ok

Nu rustig Het weekend in en eens kijken of Theo nog wat potten kan breken in Oranje.

Volgende week meer nieuws als alles goed gaat wat betreft speelronde 9.
pi_41403831
Mandl kan natuurlijk altijd nog komen, als clubloze speler. Daar geldt de termijn niet voor. Alleen is de vraag of hij nog wil natuurlijk. Ik snap Vitesse wel, Velthuizen als stand-in is niet echt een heel geruststellende gedachte.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41403832
Mandl kan natuurlijk altijd nog komen, als clubloze speler. Daar geldt de termijn niet voor. Alleen is de vraag of hij nog wil natuurlijk. Ik snap Vitesse wel, Velthuizen als stand-in is niet echt een heel geruststellende gedachte.
www.thuisuiteten.nl
pi_41404110
Hoezo? Heb je Velthuizen ooit zien keepen dan. Het is meer het dat wanneer Wapenaar uitvalt, want Velthuizen was ook geblesseerd namelijk. Vandaag heeft hij zijn eerste training afgewerkt en hij "maakte een goede indruk" wat het ook moge zeggen. Ik neem aan dat dit wappies laatste jaar wordt, en dan denk ik dat Velthuizen geen eerste keep wordt. Dan tovert De Mos gewoon weer iets uit zijn magische netwerk, laat Velthuizen eerst maar is wat ervaring opdoen en ruiken aan het hoogste niveau.
pi_41404151
Een jonge jongen is altijd link. Jan Streuer vond het erg riskant en ik kan me daar wel in vinden.
www.thuisuiteten.nl
pi_41404273
Jawel, maar het punt was: Vetlhuizen is geblesseerd, dus er is geen stand-in al wappie uitvalt.
Met in het achterhoofd dat het contract van wappie in de zomer afloopt en hij niet geweldig keept.
pi_41404308
Zal Raymond van Driel zoveel minder zijn dan Velthuizen trouwens?
www.thuisuiteten.nl
pi_41404376
Ja die moet zich trouwens helemaal genaaid voelen
Deze zomer als derde keep gehaald, maar zijn naam wordt niet eens meer genoemd.
(Velthuizen lijkt mij echt een goede btw, van Driel ken ik niet dus kan ik niet over oordelen)
  vrijdag 1 september 2006 @ 20:32:38 #87
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_41404662
Vitesse heeft iets met "jonge talentvolle" keepers. Eerst ging Van Strien weg, dan had je nog Sjoerd Rensen, Van Driel en ga zo maar door. Zal Velthuizen deze gewoonte doorbreken?
pi_41416928
quote:
Rink terug naar geboorteland
01 september 2006, 20:35
Door: Robert Kuijpers
Paulo Roberto Rink keert terug naar het land waar hij ruim 33 jaar geleden geboren werd. De Braziliaanse Duitser tekent een contract bij de club waar hij in 1992 zijn carriere begon, bij Atlético Paranaense.
De voormalig international van Duitsland werd in Nederland vooral bekend door zijn (korte) periode in dienst van Vitesse, in het seizoen 2003/2004. Daarvoor kwam hij al in actie voor Paranaense, Bayer Leverkusen, Santos, 1.FC Nürnberg en Energie Cotbuss. Na zijn periode bij Vitesse speelde hij nog een periode op Cyprus.
Beetje offtopic, maar ik vond het een geweldige gast
Die was of gewoon niet serieus als voetballer, of hij voelde zich echt veel te goed voor Vitesse en maakte er maar een lolletje van (zonder er overigens met de pet naar te gooien). Het incident met Pardo of dat hij zijn zoontje tijdens de rust het veld liet opkomen
pi_41423642
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:31 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

Volgens de BBC wilde de manager 'm gewoon niet.
quote:
Preston manager Paul Simpson has decided against signing the two players he had on trial at the club.
Troyes striker George Ba, 27, and Vitesse Arnhem midfielder Richard Knopper, 29, trained with North End.

And the two players featured in a behind-closed-doors friendly against Wolves at Deepdale on Wednesday.

"I didn't feel they would improve our squad," Simpson told the club's website. "There are a couple of other names that I have in mind."
Lekker dan, Richard ..
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_41424770
Alsie wel naar Preston was gegaan dan had Vitesse waarschijnljik wel geld gehad voor Mandl begrijp ik. Nu is Knoppert verhuurd en dus zullen we wel een gedeelte van z'n salaris betalen ofzo . Jammer in ieder geval, het leek me wel een leuke opvolger voor Wapie, een Oostenrijkse international .

Vanavond Schaars en Theo kijken .
pi_41454134
Ik ben benieuwd wat er met Jansen in het NL-elftal gebeurd
pi_41459848
quote:
Op zondag 3 september 2006 16:45 schreef DeVinger het volgende:
Ik ben benieuwd wat er met Jansen in het NL-elftal gebeurd
hij zit er gewoon weer bij , maar mischien moet ie nu genoegen nemen met een plaats op de bank omdat snijder er weer bij is .
pi_41460389
quote:
Op zondag 3 september 2006 20:18 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

hij zit er gewoon weer bij , maar mischien moet ie nu genoegen nemen met een plaats op de bank omdat snijder er weer bij is .
't Zal tussen hem en Schaars gaan denk ik. Of v Basten moet opeens inzien dat Sneijder in de punt naar achteren toch niet helemaal ideaal is ,
pi_41473234
Van Basten en wat inzien...

Gelukkig was Theo niet de slechtste van het veld. Waarom die heitinga opgesteld wordt begrijp ik nog steeds niet.

Woensdag deel 3 van Theo in Oranje!
pi_41490517
als theo niet speelt woensdag en die sleutelhanger wel is alleen maar goed voor de wedstrijd van zondag
pi_41508523
Ik heb kaarten voor de wedstrijd AJAX - Vitesse, als zijnde een jood.
Studiegenoot van mij is voor AJAX (nog nooit een wedstrijd bezocht ) en die heb ik dit jaar een clubcard aangesmeerd.
Heb er zin in, al ben ik bang dat Huntelaar na 4 wedstrijden weer gaat scoren
pi_41508773
als Huntelaar er 1 maakt en Lazovic 2 en voor de rest scoort niemand dan is het goed
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:53:25 #98
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_41517876
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 10:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
als Huntelaar er 1 maakt en Lazovic 2 en voor de rest scoort niemand dan is het goed
Mits hierbij geen éigen doelpunten vallen te bejubelen/betreuren
Vamos el TRI!
pi_41520393
Mwah 0-3 met eigen doelpunt van Huntelaar zal ik zeker bejubelen
pi_41560260
vanavond theo op de bank , laat er maar een aantal ajaxcieden gebleseerd raken vanavond
pi_41567952
Huntelaar is in vorm
pi_41567997
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:11 schreef Klingon het volgende:
Huntelaar is in vorm
Heitinga ook

de kansen groeien weer
pi_41568478
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:12 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Heitinga ook

de kansen groeien weer
En Lazovic scoort weer voor Servië. Ik heb er zin in zondag
pi_41568681
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:23 schreef Klingon het volgende:

[..]

En Lazovic scoort weer voor Servië. Ik heb er zin in zondag
Lazovic VS. KJH , lijkt me duidelijk he

3 punten richting Arnhem
pi_41596567
quote:
Zongo moet mogelijk Nederland uit

Mamadou Zongo, spelend voor VVV, heeft geen verblijfsvergunning. Een aanvraag van de 25-jarige spits uit Burkina Faso is afgewezen. Dankzij een voorlopige verblijfs- en werkvergunning kon Zongo de afgelopen jaren spelen bij Vitesse en De Graafschap. Vorig jaar, toen hij door een ernstige blessure zonder club zat, werden die niet verlengd. De Afrikaan ging vergeefs in beroep tegen het besluit. Zongo rest nu nog een beroepsmogelijkheid, maar moet misschien snel het land uit.
pi_41601291
Echt klote voor die jongen... Heeft hij zich eindelijk een beetje terug geknokt zit het hem weer tegen...
pi_41606049
Ik weet nog wel zijn come-back bij Vitesse, uit bij Utrecht 3jaar terug. Toen scoorde hij de 1-2, Claessens later nog de 1-3. Dat was de enige uitoverwinning van Vitesse dat seizoen, en ook de enige die ik had meegemaakt dat seizoen
pi_41622588
quote:
Vitesse wil drie contracten openbreken

Vitesse wil de contracten van Youssouf Hersi, Theo Janssen en Ruud Knol openbreken. Manager voetbal Jan Streuer houdt zich daar al mee bezig. "Dat heeft onze aandacht. Hersi en Knol lopen na dit seizoen af en Janssen in 2008. Daar gaan we eerst maar eens mee aan de gang, maar we kijken ook naar spelers die nog niet tot het eerste elftal behoren." Volgens Streuer is er niets concreet. "We hebben nog geen afspraak gemaakt om te gaan praten, want er is geen haast bij. We willen verder met die drie spelers, maar het hangt ook af van wat er financieel mogelijk is."
Bron: Omroep Gelderland 08-09-2006
, is een goede zaak als ze alle 3 zijn verlengd
pi_41624756
Tsjah, ik ben wat pessimistisch geworden in die contractverleningen van Vitesse...
Hersi lijkt mij iemand die het hoog in de bol heeft, en Knol houdt zich ook al op de vlakte in zijn interviews. Janssen is gewoon iemand die bijtekend, mits er soepel wordt gedaan bij transfers.
pi_41625611
Janssen tekent bij zodat wij meer poen kunnen ontvangen ....

maar Hersi en Knol zijn wel 2 basisspelers en ze kunnen zeker belangrijk zijn.
pi_41627889
Hmm, had ook wel naar Ajax-uit gewild. Helaas pasfotoregistratie (dacht trouwens dat ze dat zouden afschaffen dit seizoen, correct me if I'm wrong), en heb nauwelijks tijd om een keer een foto te laten maken. Dan maar in de kroeg.
pi_41628600
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:33 schreef Klingon het volgende:
Hmm, had ook wel naar Ajax-uit gewild. Helaas pasfotoregistratie (dacht trouwens dat ze dat zouden afschaffen dit seizoen, correct me if I'm wrong), en heb nauwelijks tijd om een keer een foto te laten maken. Dan maar in de kroeg.
Inderdaad Ik had ook begrepen dat dat dit seizoen over was...
Maargoed, dan maar als zijnde jood naar AJAX - Vitesse
pi_41629139
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:53 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Inderdaad Ik had ook begrepen dat dat dit seizoen over was...
Maargoed, dan maar als zijnde jood naar AJAX - Vitesse
en je ging ook al als Nekker naar Nek - Vitesse

mischien maar ff een psv shirt kopen voor A.S Dinsdag
pi_41629361
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:09 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

en je ging ook al als Nekker naar Nek - Vitesse

mischien maar ff een psv shirt kopen voor A.S Dinsdag
Connecties he
pi_41629644
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:16 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Connecties he
idd Leve FOK

maar zit toch het liefst in het uitvak bij nek
pi_41629921
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:24 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

idd Leve FOK

maar zit toch het liefst in het uitvak bij nek
Je hebt me door

Ik vind het wel geinig bij NEC op de thuistribunes, zeg gewoon dat ik student ben en wel eens de sfeer bij NEC wil proeven (wat nog waar is ook, vertel er alleen niet bij dat ik dat doorgaans ook doe bij hun aartsrivaal). Kortom, ik lieg tegen niemand
pi_41630150
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:33 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Je hebt me door

Ik vind het wel geinig bij NEC op de thuistribunes, zeg gewoon dat ik student ben en wel eens de sfeer bij NEC wil proeven (wat nog waar is ook, vertel er alleen niet bij dat ik dat doorgaans ook doe bij hun aartsrivaal). Kortom, ik lieg tegen niemand
moet ook wel kunnen er zijn wel meer mensen die jou voor zijn gegaan en heelhuids terug bent gekomen , en je zal vast wel zou slim zijn om je scc en alles wat vitesse geralteerd is ff thuis te laten

ik ben als klein jongetje zelfs daar geweest in het uitvak van psv toen ze tegen Vitesse moesten , dus mijn eerste keer buiten het uitvak in dat stadion zal nooit komen

wil daar maar 1 keer per jaar komen vorig jaar was het zelfs 2 keer , en dat jaar ervoor heb ik een week de vierdaagse gelopen , dus als het echt moet/kan wil ik er nog weleens over nadenken
pi_41676006
Jezus, 3x gewoon de bal verspelen in de verdediging a la Blondelle tegen AZ. Nu 1x afgestraft.

Echt bagger tot nu toe .
  zondag 10 september 2006 @ 16:22:18 #119
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41678105
Jullie komen er goed vanaf met 3-0 en slechts 1 rode kaart. Had beiden minstens het dubbele moeten zijn
pi_41678477
Als zelfs Jaap Stam door de verdediging kan lopen en Wapenaar pas na 3 tegendoelpunten begint met keepen.... dan houdt het snel op.
pi_41678771
Wat een drama was het vanmiddag zeg.
pi_41678997
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:22 schreef twi het volgende:
Jullie komen er goed vanaf met 3-0 en slechts 1 rode kaart. Had beiden minstens het dubbele moeten zijn
We komen inderdaad goed weg. Alleen jammer dat Heitinga dezelfde overtreding beging als Knol en geen rood kreeg. Wat dat betreft kwamen jullie daar ook goed weg. Verder wil ik deze wedstrijd zo snel mogelijk vergeten!
pi_41679097
wat PT zegt , op naar richting zaterdag Nac Thuis , dan krijgen we de gesponserde supporters op bezoek.
  zondag 10 september 2006 @ 18:00:46 #124
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_41681160
En daar ga je dan heeeelemaal naar Amsterdam voor.
  zondag 10 september 2006 @ 18:01:42 #125
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_41681184
Net terug uit de Arena, waar we zeer kansloos waren. Sansoni was bagger, Blondelle was bagger, iedereen eigenlijk.
Alleen Wapenaar speelde een goede wedstrijd.

Foto's komen later.
Bridge over troubled water
pi_41687532
Blondelle bagger? Dan heb ik waarschijnlijk een andere Blondelle dan jouw gezien deze wedstrijd.

Vitesse speelde mat, zonder passie en ongeconcentreerd. Dan is het wachten dat jhe spelers fouten gaan maken.

Sansoni had wat blunders, maar als ik dan ook nog eens zie dat hij aangespeeld wordt met Ajax spelers om zich heen en hij de bal over een paar meter op knie hoogte aangepseeld krijgt dan is het wachten op fouten.
pi_41687582
Leuk, ging met een studiegenoot (ajaxied) en een feyenoorder (pa) naar de wedstrijd.
Wat een kankerzooi zeg Als Junker nou is een spits was of als Due nou op Hersi had afgegeven, als als als...
Dan krijg je daarna het foutenfestijn, ongelovelijk. Wapenaar goed gekeept? Ja na de 3-0 ja
Om over Sansoni (why ineens zo slecht ) en Blondelle (Jansen KOM TERUG ) maar te zwijgen.
Danko liep trouwens de hele wedstrijd weer te zeiken en aan het eind vd pot probeerde hij op domme wijze nog een penal te versieren. Kap daar toch is mee, dat gaat ons dit seizoen nog enkele zuivere penals kosten.
Typisch, een spits over het dooie punt heenhelpen (KJH) en 40.000 man laten denken dat ze heel goed zijn.
Dat Ajax heeft gewonnen ligt grotendeels aan het onthutsend zwakke Vitesse, kom maar op Aad met je toverhoed.

Nac en Heracles MOETEN gewonnen worden
  zondag 10 september 2006 @ 22:48:35 #128
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_41691428
Teleurstellende wedstrijd, was te verwachten. Komende wedstrijden kunnen en moeten de punten gehaald worden.
pi_41692686
Sansoni had enkele goede verdedigende actie afgewisseld met een paar lekker blunders . Blondelle is verdedigend wel goed maar alsie aan de bal is ...
pi_41698589
Is dat die beachvoetballer, Sansoni?

Toppertje hoor, niks meer aan doen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 11 september 2006 @ 16:11:48 #131
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_41709258
Ik heb het niet eens gekeken op talpa, de uitslag zei me genoeg.
Zaterdag moet het dan maar weer is gebeuren.
Maximaal 4 regels
pi_41710032
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:01 schreef LosMillonarios het volgende:

[ knip ]

Foto's komen later.
waarneer komen ze dan ?
pi_41713152
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:11 schreef DeVinger het volgende:

Nac en Heracles MOETEN gewonnen worden
Ja gister had ook gewoon gewonnen moeten worden. Kut mentaliteit van ''ingecalculeerd verlies''
  maandag 11 september 2006 @ 19:53:35 #134
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_41716347
quote:
Blondelle bagger? Dan heb ik waarschijnlijk een andere Blondelle dan jouw gezien deze wedstrijd.
Dat denk ik dan, want ik vond Blondelle zowel opbouwend als verdedigend niet zijn mannetje staan. Nog lang niet klaar voor het grote werk.
quote:
Wanneer komen ze dan?
Omdat je het zo lief vraagt
(Niet dat er veel spectaculair op staat trouwens, en ook de kwaliteit foto's is wat slecht is later gebleken
pi_41718800
quote:
Op maandag 11 september 2006 19:53 schreef LosMillonarios het volgende:

[knip]

Omdat je het zo lief vraagt
(Niet dat er veel spectaculair op staat trouwens, en ook de kwaliteit foto's is wat slecht is later gebleken
ligt ook aan de hoogte en afstand , in de Arena in het uitvak moet je wel een goede camara hebben wil je de spelers in beeld hebben .

maar toch bedankt voor je bijdrage
  maandag 11 september 2006 @ 21:07:04 #136
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_41719091
quote:
ligt ook aan de hoogte en afstand , in de Arena in het uitvak moet je wel een goede camara hebben wil je de spelers in beeld hebben .
maar toch bedankt voor je bijdrage
, gaat er nog iemand naar Argon-Vitesse trouwens? Gelukkig dat die wedstrijd plaatsvindt, kan Knol mooi zijn schorsing uitzitten, en missen we hem maar 1 competitieduel
pi_41719569
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:07 schreef LosMillonarios het volgende:

[..]

, gaat er nog iemand naar Argon-Vitesse trouwens? Gelukkig dat die wedstrijd plaatsvindt, kan Knol mooi zijn schorsing uitzitten, en missen we hem maar 1 competitieduel
ja heel mischien ga ik dan nog wel ff kijken .
pi_41741399
Ik houd me hart vast voor Leonardo met onze achterhoede
pi_41745511
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:18 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

ja heel mischien ga ik dan nog wel ff kijken .
Best een aardig terrein daar hoor. Maar wel een redelijk eindje natuurlijk.

Misschien halen ze die weer van stal voor deze kraker?
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 12 september 2006 @ 20:11:33 #140
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_41747042
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:

[..]

[afbeelding]

ho es...
Vamos el TRI!
pi_41747231
Toch leuk, Argon-cheerleaders.
www.thuisuiteten.nl
pi_41753977
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:

[..]

[afbeelding]

Present
pi_41756730
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 20:15 schreef methodmich het volgende:
Toch leuk, Argon-cheerleaders.
en we hebben ook al Argon Hoolies ( op een ander forum ) het begint bijna op Ado te lijken

Maar Mads gaat scoren Zaterdag, vandaag gespot in Eindhoven denk dat ie voor zijn vriend van Liverpool er was.

[ Bericht 3% gewijzigd door vitessezuid113 op 13-09-2006 17:46:36 (klein tikfoutje) ]
pi_41772951
quote:
Op woensdag 13 september 2006 00:24 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

en we hebben ook al Argon Hoolies ( op een ander forum ) het begint bijna op Ado te lijken
Dat zijn 9 Marokkanen in een Ajax-shirt man, niet serieus nemen.
www.thuisuiteten.nl
pi_41775763
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:15 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat zijn 9 Marokkanen in een Ajax-shirt man, niet serieus nemen.
op die hooligan site van hun waren het toch echt nederlanders , en als je dan naar foto's gaat zie je ze staan met fakkels na de winst op ... ? ... op in de eerste ronde en een spandoekkie met de tekst Vitesse is de volgende ( ofzoiets dergelijks )

Serieus nemen , nee natuurlijk doe ik dat niet
pi_41776069
Oh, dan zijn het andere hooligans geworden.

Ze wonnen van Harkemase Boys.
www.thuisuiteten.nl
pi_41776538
quote:
Op woensdag 13 september 2006 17:54 schreef methodmich het volgende:
Oh, dan zijn het andere hooligans geworden.

Ze wonnen van Harkemase Boys.
ik zal die site anders nog weleens opzoeken kan je ook lachen

o ja die waren het de naam was me ff ontschoten , heeft vitesse vorig jaar al van gewonnen dus dit keer maar een andere tegenstander
pi_41780558
quote:
idd die lui bedoelde ik
pi_41782107
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:04 schreef Domenica het volgende:
Dit zijn die helden
Het zijn nog net geen joden met hun namaak Ajax-logo
pi_41806349
Ze zijn daar allemaal voor Ajax. Maar pas op. Hebben destijds een spelersvrouw van ons knock-out gemikt met een vuurwerkhuls, het zijn dus echte helden!
www.thuisuiteten.nl
pi_41817998
Als ze hebben verloren kunnen ze weer naar mama toe
pi_41820010
Hehe, zit beetje tussenstanden UEFA te bekijken, wat zie ik:

Status: Tweede helft Stadion: Estádio José Alvalade
Toeschouwers: 3027

Vitória Setúbal 0-2 (0-0) sc Heerenveen
Doelpunten
0-1 Afonso Alves (BRA) 59'
0-2 Afonso Alves (BRA) 65'

Goed voor Nederlands voetbal, maargoed wat ik bedoelde:
Wissels
Kevin Amuneke (NGA) 66'
Emile Mbamba (KAM) 66'

Wordt een aardige wereldreiziger zo
pi_41820110
Wat is er eigenlijk gebeurd met die gast die HIV had?
pi_41820135
zit nog op ned 2 , bedoel 3 te kijken

en dat te bedenken dat die Alves bij ons in de spits had kunnen staan
pi_41820162
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:31 schreef vitessezuid113 het volgende:

jullie hebben dankoi
pi_41820209
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:31 schreef vitessezuid113 het volgende:

Que?
pi_41820276
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:32 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Que?
toen ze een opvolger voor Amoah zochten in de winterstop is er 2 miljoen geboden op die gast nu speelt ie bij H'veen , en voor dat geld hebben ze Junker gekocht.
pi_41820368
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:30 schreef Erasmusch het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met die gast die HIV had?
ook n kameroenert
pi_41820397
quote:
Vitesse - sc Heerenveen wordt verplaatst

De wedstrijd Vitesse – sc Heerenveen, die oorspronkelijk stond vastgesteld op woensdag 25 oktober, wordt nu gespeeld op een andere datum. Dit is de uitkomst van constructief overleg tussen Vitesse, Gelredome en de KNVB. Teneinde conflicterende situaties in de toekomst te vermijden hebben Vitesse en Gelredome met ingang van 1 juli 2007 nieuwe afspraken gemaakt over het plannen van wedstrijden en evenementen.
De conflicterende situatie rondom speelronde 9 ontstond toen duidelijk werd dat Gelredome in verband met een reeks concerten van Marco Borsato, op 25 oktober niet beschikbaar was voor de voetbalclub. De KNVB wilde in eerste instantie niet instemmen met een alternatieve datum en droeg de Arnhemse eredivisionist op een andere speellocatie voor de thuiswedstrijd tegen sc Heerenveen te zoeken. Vitesse informeerde de afgelopen maanden vervolgens bij respectievelijk De Graafschap en FC Utrecht naar de beschikbaarheid van hun stadions. De club kreeg echter nul op het rekest, omdat de burgemeesters van Doetinchem en Utrecht geen toestemming wilden verlenen voor het spelen van de wedstrijd.

Paul van der Kraan, algemeen directeur Vitesse: “Ik ben zeer tevreden met deze oplossing. Zowel voor de korte, als voor de lange termijn. Om redenen die voor iedereen duidelijk zullen zijn, was het voor Vitesse onacceptabel een thuiswedstrijd ‘uit’ te spelen. De insteek van alle overleggen die hebben plaatsgevonden, is steeds geweest dat er een alternatieve datum zou komen voor de wedstrijd tegen Heerenveen. Dat dit nu, met medewerking van Gelredome en de KNVB, is gelukt, is fantastisch. Ik zat er echt mee in mijn maag dat onze supporters mogelijk naar een ander stadion moesten uitwijken voor deze wedstrijd. Om over de financiële gevolgen nog maar te zwijgen.”

Jasper van Amstel, directeur Gelredome: “Wij zijn verheugd dat uiteindelijk een oplossing is gevonden door middel van goed overleg. Er is nogal wat water door de Rijn gegaan, maar uiteindelijk kunnen alle partijen leven met deze oplossing. Vitesse is onze hoofdhuurder en is met 20 procent van onze omzet zeer belangrijk voor ons. Dat neemt niet weg dat ook niet-voetbalevenementen van levensbelang zijn voor een multifunctioneel evenementencomplex als Gelredome. En het gegeven dat Gelredome goed in de evenementen markt ligt, zorgde voor de wedstrijd Vitesse – sc Heerenveen voor een conflictsituatie. Met de nieuwe afspraken worden de planningen van Gelredome en Vitesse in de toekomst nog beter op elkaar afgestemd.”

Ook de KNVB is verheugd met de oplossing. Henk Kesler, directeur: “Gelredome en Vitesse bezorgen ons jaarlijks de nodige kopzorgen, omdat het stadion zo vaak geclaimd wordt voor evenementen. Het was altijd bijzonder lastig om alle thuiswedstrijden van Vitesse in te plannen in het competitieprogramma. Daar hadden we afgelopen zomer schoon genoeg van en vandaar dat we vasthielden aan de speeldatum van 25 oktober. Het is onacceptabel dat een BVO vier weken niet thuis speelt. We hebben nu toch water bij de wijn gedaan. Dit omdat club en stadion een oplossing voor de lange termijn hebben gevonden, waardoor het aantal knelpunten drastisch wordt verminderd. Dat was voor ons reden om ons anders op te stellen voor de korte termijn en met Vitesse en Gelredome mee te denken over een alternatieve speeldatum.”

Bij het vaststellen van een nieuwe datum voor Vitesse - sc Heerenveen zal mede rekening moeten worden gehouden met de Europese verplichtingen van de Friese club. Er wordt gezocht naar een datum in dit kalenderjaar.

Bron: Vitesse 14-09-2006
goed nieuws

wat er met die gast is weet ik eigenlijk niet volgensmij speelt ie nu ergens bij een amateurclub
pi_41820485
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:34 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

toen ze een opvolger voor Amoah zochten in de winterstop is er 2 miljoen geboden op die gast nu speelt ie bij H'veen , en voor dat geld hebben ze Junker gekocht.
Ow vet, maargoed ondanks dat Junker niet veel scoort ben ik toch wel blij met Junker. Ik ben alleen wel content met het feit dat ze hem niet meer als goalgetter zien, maar daarvoor een échte spits hebben gehaald (danko). Junker is er voor het samenspel, assists en rebounds
pi_41820653
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:40 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ow vet, maargoed ondanks dat Junker niet veel scoort ben ik toch wel blij met Junker. Ik ben alleen wel content met het feit dat ze hem niet meer als goalgetter zien, maar daarvoor een échte spits hebben gehaald (danko). Junker is er voor het samenspel, assists en rebounds
en voor dat laatste werd amoah vaak uitgefloten , maar idd Danko is dit seizoen voor de goaltjes
pi_41821125
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:44 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

en voor dat laatste werd amoah vaak uitgefloten , maar idd Danko is dit seizoen voor de goaltjes
Nee, Amoah werd door het grootste gedeelte gezien als goalgetter, en zo ook gebruikt door Sturing.
Voor dát optreden werd hij uitgefloten.
Dat is zijn rol kwaliteit alleen niet, gelukkig snapt de Mos zoiets wel en haalt een goalgetter erbij.
pi_41821797
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:57 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Nee, Amoah werd door het grootste gedeelte gezien als goalgetter, en zo ook gebruikt door Sturing.
Voor dát optreden werd hij uitgefloten.
Dat is zijn rol kwaliteit alleen niet, gelukkig snapt de Mos zoiets wel en haalt een goalgetter erbij.
ja dat klopt , het feit is dat ie werd uitgeloten , en nu bij BVB 09 komt ie ook niet aan de bank , ook al heeft ie nu een blesure , met aad gaan we helemaal los .

Zaterdag Nac Breda kijken of sikora nu wel komt opdagen
pi_41821857
job komol was het
pi_41821926
Dat massable toejuichen tot 2x keer na zijn wissel
pi_41821958
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:18 schreef Erasmusch het volgende:
job komol was het
uit een artikel uit 2005 leert dat ie voor De Bataven speelt of dat nu nog zo is weet ik niet .
pi_41822122
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:20 schreef DeVinger het volgende:
Dat massable toejuichen tot 2x keer na zijn wissel
Over sikora bedoel je ?

welke wedstrijd was dat dan ? , of bedoel je een andere speler .
pi_41822140
Amoah
pi_41822201
o je had het nog over Amoah ok , ja sommige (supporters) bezoekers
  vrijdag 15 september 2006 @ 02:47:57 #171
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_41824464
Ja, tegen Groningen, thuis was dat toch? Schandalige actie inderdaad, maar op zich wel begrijpelijk: hij raakte in die periode geen pepernoot.

Job komol speelde inderdaad een paar jaar bij de Bataven (eerste club van o.a Stijn Schaars en Sjoers Rensen), maar is volgens mij vorig jaar het land uitgekickt. Of ben ik nou in de war met Kalle Sone?
Vamos el TRI!
  vrijdag 15 september 2006 @ 06:38:05 #172
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_41825410
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 02:47 schreef Elvislives het volgende:
Ja, tegen Groningen, thuis was dat toch? Schandalige actie inderdaad, maar op zich wel begrijpelijk: hij raakte in die periode geen pepernoot.

Job komol speelde inderdaad een paar jaar bij de Bataven (eerste club van o.a Stijn Schaars en Sjoers Rensen), maar is volgens mij vorig jaar het land uitgekickt. Of ben ik nou in de war met Kalle Sone?
Tegen Willem 2 was het toch?Of zit ik nou verkeerd, we wonnen de wedstrijd wel . Job Komol is volgens mij ook het land uitgekickt, gevalletje Zongo dacht ik.

Waar balt die Sone nu eigenlijk?
pi_41827971
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 06:38 schreef LosMillonarios het volgende:

[..]

Tegen Willem 2 was het toch?Of zit ik nou verkeerd, we wonnen de wedstrijd wel . Job Komol is volgens mij ook het land uitgekickt, gevalletje Zongo dacht ik.

Laatste wat ik heb gehoord ergens in de 3e/4e divisie in België . Hij was toch de man in de jeugd onder Snoei?
  vrijdag 15 september 2006 @ 10:54:01 #174
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_41828725
quote:

[..]

Oh ja klopt, toen Benson er 2 inpeerde
Vamos el TRI!
pi_41835393
quote:
Theo Janssen geblesseerd
Geschreven door Matthijs van Laar op vrijdag, 15 september om 14:34

Vitesse-middenvelder en international Theo Janssen heeft op de laatste vrijdagtraining bij zijn club een blessure aan de enkel opgelopen. Het is nog maar de vraag of de Arnhemmer komende zaterdag zijn opwachting kan maken in het duel met NAC.

Mocht Janssen niet speelklaar worden bevonden, dan zal Onur Kaya waarschijnlijk zijn plaats op het middenveld in nemen.

Vitesse moet het zaterdag thuis tegen NAC sowieso stellen zonder de geschorste Ruud Knol en de geblesseerde Gill Swerts.
pi_41841237
Das minder nieuws natuurlijk. Oja, om even terug te komen op die eerdere discussie over herhalingen op groot scherm. Heb het even opgezocht:
quote:
Het is in principe niet verboden om herhalingen te laten zien. Er zit echter wel een 'maar' aan. Op het moment dat het een herhaling betreft van een situatie waarover discussie kan ontstaan (een zogenoemde scheidsrechterlijke beslissing), dan mag het niet herhaalt worden op het scherm.

Bijv. genomen vrije trap, zuiver doelpunt e.d. mogen zonder problemen herhaalt worden. Een buitenspelsituatie of een afgekeurde goal niet.
pi_41858738
Oefenmatch tegen ploeg Aad de Mos

Op vrijdag 6 oktober speelt Germinal Beerschot een oefenwedstrijd tegen de Nederlandse ereklasser Vitesse, die getraind wordt door Aad de Mos. (MCD)

Bron: Het Nieuwsblad.be
pi_41860695
Janssen is er wel bij vanavond en de nieuwe thuisshirtjes zijn te koop op de promenade (actieprijs). Uitshirtjes nog niet beschikbaar. Heb er zin in!
pi_41861049
en de geel / zwarte vlaggetjes zitten vanavond op de bussen

3 overwinningen in 1 week en Aad en de supporters zijn de weer tevree
pi_41861192
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:35 schreef Klingon het volgende:
de nieuwe thuisshirtjes zijn te koop op de promenade (actieprijs).
waarom
pi_41861332
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:50 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

waarom
Omdat er leveringsproblemen waren met Legea en op de Open Dag en tegen AZ ze haast nog niks geen shirts hadden om te verkopen en voor de Open Dag was dit ( de actie (prijs) shirt + broekje ) bedacht
  zaterdag 16 september 2006 @ 17:22:55 #182
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_41865320
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
en de geel / zwarte vlaggetjes zitten vanavond op de bussen

[afbeelding]

3 overwinningen in 1 week en Aad en de supporters zijn de weer tevree
Sterker nog, er reed er om half 4 al eentje door Velp met die vlaggetjes. Ik neem aan dat ze de hele avond erop zitten
  zaterdag 16 september 2006 @ 17:24:30 #183
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_41865346
quote:

[..]

Kalle Sone, "voetbalzwerver in Nazareth" Zo werd hij genoemd in een stuk in de Gelderlander iets van een jaar geleden. Hij speelde toen ergens ver weg. Echt een enorm aardig mannetje, heb ik nog weleens met gepingpongd toen hij nog in de B van Vitesse zat
pi_41865366
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 17:22 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Sterker nog, er reed er om half 4 al eentje door Velp met die vlaggetjes. Ik neem aan dat ze de hele avond erop zitten
, ik las ook al dat het gezellig was op de korenmarkt met naccer's 125 man/vrouw
pi_41865464
Net een wedstrijd tegen de "Nijmeegse boys" gespeeld. In de rust werd ik gewisseld en ging vlaggen. Zoals het een echte teamspeler betaamt vlagde ik partijdig, waarna ik na 2x onterecht buitenspel de vraag naar mijn kop kreeg: "He joh, je moet opassen jij jongen, vuile tyfusleier, je bent zeker voor die kanker Arnhemmers ofnie kankerleier?"
"Uh...
En na 70minuten werd onze keeper neergeslagen omdat hij zei dat ze een mooi shirt hadden (leek op barca), dat mag tegenwoordig al niet meer zeker. Toen ik weer buitenspel vlagde, deze keer was het ook terecht, waren de rapen gaar. "Moet je klappen hebben? Ik pak je na de wedstrijd wel kleintje." (was de jongste van het veld ). Gelukkig hebben enkele teamgenoten een seizoenskaart bij NEC, dus die zeiden in welk vak ik zat. Dus toen ik zei dat ik daar en daar zat, en ik heus niet voor die club over de Waal ben, was het wel ok. Al bleef ik een "kankerkakker"

Vanavond mooi mijn cluppie Vitesse aanmoedigen
pi_41865523
zitten ze nu al in spanning daar voor de wedstrijd die over iets meer dan een maand al is
  zaterdag 16 september 2006 @ 18:07:34 #187
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_41866173
We gaan er weer voor!!! . Over 20 minuten zit ik in de bus... Allen veel plezier!

vitessezuid, ik kom er net via jouw sig dat Vitesse tóch wel op mijn verjaardag speel (23ste), 'smiddags al werken, mmmz
pi_41866564
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 17:31 schreef DeVinger het volgende:
Net een wedstrijd tegen de "Nijmeegse boys" gespeeld. In de rust werd ik gewisseld en ging vlaggen. Zoals het een echte teamspeler betaamt vlagde ik partijdig, waarna ik na 2x onterecht buitenspel de vraag naar mijn kop kreeg: "He joh, je moet opassen jij jongen, vuile tyfusleier, je bent zeker voor die kanker Arnhemmers ofnie kankerleier?"
"Uh...
En na 70minuten werd onze keeper neergeslagen omdat hij zei dat ze een mooi shirt hadden (leek op barca), dat mag tegenwoordig al niet meer zeker. Toen ik weer buitenspel vlagde, deze keer was het ook terecht, waren de rapen gaar. "Moet je klappen hebben? Ik pak je na de wedstrijd wel kleintje." (was de jongste van het veld ). Gelukkig hebben enkele teamgenoten een seizoenskaart bij NEC, dus die zeiden in welk vak ik zat. Dus toen ik zei dat ik daar en daar zat, en ik heus niet voor die club over de Waal ben, was het wel ok. Al bleef ik een "kankerkakker"

Vanavond mooi mijn cluppie Vitesse aanmoedigen
Volgens mij trek jij dat soort dingen aan . Ali of geen Ali.
pi_41872639
Scheidsrechter, Hersi, scheidsrechter, scheidsrechter, scheidsrechter
pi_41874636
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 22:24 schreef Klingon het volgende:
Scheidsrechter, scheidsrechter, scheidsrechter, scheidsrechter
sikora , zonneveld
pi_41874670
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 18:07 schreef WebForce het volgende:
We gaan er weer voor!!! . Over 20 minuten zit ik in de bus... Allen veel plezier!

vitessezuid, ik kom er net via jouw sig dat Vitesse tóch wel op mijn verjaardag speel (23ste), 'smiddags al werken, mmmz
nou als ik jou was zou ik gewoon lekker thuis je verjaardag vieren , leen je scc aan iemand uit die je er blij mee kan maken bespaar je jezelf een hoop elende mee.

alvast gefeliciteerd en een fijne verjaardag.
pi_41877260
OMG

Het zit dus toch dieper dan ik dacht
pi_41878887
En het ergste is, ik kijk er niet eens meer van op als we volgende week gewoon van Heracles aan de zak krijgen. Nou ja, even afkloppen dan maar.
pi_41880998
ach.. het was wel erg lucky van NAC
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zondag 17 september 2006 @ 12:45:36 #195
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_41884775
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 23:34 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

nou als ik jou was zou ik gewoon lekker thuis je verjaardag vieren , leen je scc aan iemand uit die je er blij mee kan maken bespaar je jezelf een hoop elende mee.

alvast gefeliciteerd en een fijne verjaardag.
Dat ga ik ook doen . Wat heb ik me zitten ergeren, wat een instelling en vreemd positiespel . Vanaf minuut 1 de lange bal!? En v/d Schaaf die totaal niet in de wedstrijd zat, maait kompleet over de bal heen voor bijna open goal...
pi_41908390
quote:
Op zondag 17 september 2006 02:37 schreef Klingon het volgende:
En het ergste is, ik kijk er niet eens meer van op als we volgende week gewoon van Heracles aan de zak krijgen. Nou ja, even afkloppen dan maar.
ja ik ben er ook bang voor , maar eerst woensdag nog de beker ....
quote:
Theo Janssen 3 weken uitgeschakeld

Theo Janssen begon met een enkelblessure aan de wedstrijd tegen NAC Breda, maar viel uiteindelijk uit met een scheurtje in zijn hamstring. Die blessure houdt Janssen de komende drie weken aan de kant.
"Ik had last van mijn enkel, maar dat was verdoofd met een spuitje. Het ging wel lekker, ik kwam veel aan de bal. En opeens ging het mis met mijn hamstring", reageerde Janssen.

Volgens fysiotherapeut Jos Kortekaas van Vitesse gaat het om "lichte schade aan de rechter hamstring". Volgens de fysio kan Janssen in het gunstigste geval tegen FC Groningen weer meedoen.
kan er ook nog wel bij
quote:
Op zondag 17 september 2006 08:41 schreef denthemen het volgende:
ach.. het was wel erg lucky van NAC
daar heb je ook zo weinig aan na een wedstrijd.

@ Webforce doe je verstandig aan
  maandag 18 september 2006 @ 09:22:58 #197
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_41912780
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:45 schreef WebForce het volgende:

[..]

Dat ga ik ook doen . Wat heb ik me zitten ergeren, wat een instelling en vreemd positiespel . Vanaf minuut 1 de lange bal!? En v/d Schaaf die totaal niet in de wedstrijd zat, maait kompleet over de bal heen voor bijna open goal...
[FM-modus] He should have buried it! [/FM-modus]
pi_41912842
VD Schaaf --> Yakubu
Verhaegh --> Swerts
Blondelle --> Jansen/Frankel

Sansoni en Lazovic geef ik nog even het voordeel van de twijfel, maar als Sansoni blijft blunderen en Danko maar blijft zeiken en schwalbes maken zeg ik Sprockel/Benson
  maandag 18 september 2006 @ 09:37:10 #199
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_41912992
quote:
Op maandag 18 september 2006 09:26 schreef DeVinger het volgende:
VD Schaaf --> Yakubu
Verhaegh --> Swerts
Blondelle --> Jansen/Frankel

Sansoni en Lazovic geef ik nog even het voordeel van de twijfel, maar als Sansoni blijft blunderen en Danko maar blijft zeiken en schwalbes maken zeg ik Sprockel/Benson
Sprockel speelde slecht vond ik hoor, en dat haast in alle opzichten, daarnaast is Knol nog steeds geschorst tot en met zaterdag.
Fränkel had VEEL meer invallende impulsen dan Blondelle, dus ik zeg ja. Benson had er eerder in moeten komen, en niet de laatste 10 minuten.
Maximaal 4 regels
pi_41915066
hoeveel gaat het worden tegen Argon ?
  maandag 18 september 2006 @ 12:14:17 #201
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_41916230
Hey WebForce, wat heb je gedaan0 om een schorsing van 8 wedstrijden te krijgen?
  maandag 18 september 2006 @ 12:25:26 #202
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_41916502
quote:
Op maandag 18 september 2006 12:14 schreef Yozzz het volgende:
Hey WebForce, wat heb je gedaan0 om een schorsing van 8 wedstrijden te krijgen?
7, een bal naar iemand gooien die dan per ongeluk in het gezicht kwam... 2/3 wedstrijden was realistisch geweest, maar 7 . Ik heb er al 2 opzitten , ik maak het hele veldseizoen niet mee

Staat het ook in de krant?
  maandag 18 september 2006 @ 12:55:49 #203
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_41917303
Ik zie het al staan in de krant, als apart artikel nog wel! Gelukkig staat mijn naam verkeerd gespeld
  maandag 18 september 2006 @ 13:01:57 #204
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_41917456
Ja, de kop is inderdaad verkeerd Wat een dombo's werken er toch bij de Gelderlander als je zelfs in ZO'N klein stukje al een fout kan maken !
  maandag 18 september 2006 @ 13:30:24 #205
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_41918157
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:01 schreef Yozzz het volgende:
Ja, de kop is inderdaad verkeerd Wat een dombo's werken er toch bij de Gelderlander als je zelfs in ZO'N klein stukje al een fout kan maken !
Staat ook maar een stuk of 5 keer mijn achternaam in
pi_41918299
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:30 schreef WebForce het volgende:

[..]

Staat ook maar een stuk of 5 keer mijn achternaam in
geen weddenschap afgeloten voor elke keer je naam in de krant een kratje bier
  maandag 18 september 2006 @ 14:32:36 #207
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_41919972
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:36 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

geen weddenschap afgeloten voor elke keer je naam in de krant een kratje bier
Dan was ik nu al dood geweest ...
pi_41920009
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:32 schreef WebForce het volgende:

[..]

Dan was ik nu al dood geweest ...
laten we dat dan maar niet doen
pi_41928625
quote:
Op maandag 18 september 2006 11:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
hoeveel gaat het worden tegen Argon ?
Vier tot zes goals verschil denk ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_41928773
quote:
Op maandag 18 september 2006 19:46 schreef methodmich het volgende:

[..]

Vier tot zes goals verschil denk ik.
positief gestemd
pi_41928847
Zou een schande zijn als ze dat niet zou lukken of Argon moet een topdag hebben.

Toen wij landskampioen werden speelden we het seizoen erop, vorig seizoen dus, tegen FC Utrecht in de beker. Toen misten we wel twee basisspelers, maar desondanks hadden we toen een sterk team dat een prima wedstrijd speelde. Uitslag was 0-4. Zo is het verschil van twee klassen wel ongeveer, wanneer je als hoofdklasser een goede dag hebt.
www.thuisuiteten.nl
pi_41928912
ik denk zelf een magere overwinning , maar zul je straks zien dat ik ongelijk heb laten we het hopen
  maandag 18 september 2006 @ 20:00:13 #213
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_41929020
Ik gok ook op een 1-2 oid.
  dinsdag 19 september 2006 @ 00:06:32 #214
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_41938694
quote:
Op maandag 18 september 2006 19:53 schreef methodmich het volgende:
Zou een schande zijn als ze dat niet zou lukken of Argon moet een topdag hebben.

Toen wij landskampioen werden speelden we het seizoen erop, vorig seizoen dus, tegen FC Utrecht in de beker. Toen misten we wel twee basisspelers, maar desondanks hadden we toen een sterk team dat een prima wedstrijd speelde. Uitslag was 0-4. Zo is het verschil van twee klassen wel ongeveer, wanneer je als hoofdklasser een goede dag hebt.
Speel jij in het eerste eigenlijk MM?
Vamos el TRI!
pi_41956228
quote:
Vitesse: geen Denen, Knol en Janssen
19 september 2006, 16:15
Door: Robert Kuijpers
Aad de Mos, trainer van Vitesse, heeft besloten Anders Due, Mads Junker en Siebe Blondelle rust te geven. Ook de geschorste Ruud Knol en geblesseerde Theo Janssen ontbreken woensdagavond in het bekerduel van Vitesse tegen de amateurs van Argon.
In plaats van de Deense aanvallers Due en Junker (foto) zullen Etiënne Esajas en jeugdproduct Anduele Pryor in de basis starten. De plek van linksback Blondelle wordt overgenomen door Purrel Fränkel, terwijl Janssen vervangen zal worden door Tim de Meersman. Knol wordt evenals in het duel tegen NAC Breda vervangen worden door Civard Sprockel.

De Servische spits Danko Lazovic kampte met een voetblessure, maar lijkt wel op tijd hersteld te zijn voor het bekerduel.

Voetbalprimeur
pi_41956236
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 00:06 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Speel jij in het eerste eigenlijk MM?
Nee hoor. Ben verslaggever van het eerste.
www.thuisuiteten.nl
pi_41987689
kom ik woensdags uit mijn bed ,
heb ik de kriebels in mijn maag
ik voel me dan wat zenuwachtig voor wat het worden zal vandaag .
  woensdag 20 september 2006 @ 17:38:16 #218
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_41988424
Hehe, spannend he

Nog iemand die gaat lappen voor Talpa? Ik ga gewoon Radio Lingewaard/bier met huisgenoten doen denk ik.
Vamos el TRI!
pi_41990153
Pas maar op voor Tayfur Kahraman hoor. Vrije trappen specialist.

Ik weet alleen niet of ie fit is.
www.thuisuiteten.nl
pi_41991760
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:38 schreef Elvislives het volgende:
Hehe, spannend he

Nog iemand die gaat lappen voor Talpa? Ik ga gewoon Radio Lingewaard/bier met huisgenoten doen denk ik.
Ja zeker spannend

Ik ga voor het laatste , wie gaat Talpa nou sponseren
pi_41994779
1-2 ruststand
pi_41998165
uiteindelijk 1-3 geworden , zoals verwacht een kleine overwinnening , straks op talpa nog maar is terugkijken
pi_42003768
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
uiteindelijk 1-3 geworden , zoals verwacht een kleine overwinnening , straks op talpa nog maar is terugkijken
Klungelige eerste goal, maargoed volgens mij hadden ze de eerste minuten met een gele bal moeten spelen . Ach ja, ti's volgens mij altijd kut om tegen amateur te spelen...
pi_42006350
Hoe speelde het duo Esajas en Lazovic samen? Begint Junker de concurrentie te voelen, of hoeft hij zich nog nergens zorgen om te maken?
pi_42006682
quote:
Op donderdag 21 september 2006 07:54 schreef Klingon het volgende:
Hoe speelde het duo Esajas en Lazovic samen? Begint Junker de concurrentie te voelen, of hoeft hij zich nog nergens zorgen om te maken?
quote:
Of de linkerkant van gistera­vond, met Purrel Fränkel en Esa­jas, voor de belangrijke partij van zaterdag blijft staan? „ Ik denk het wel, ja. Omdat aan die kant voor ons opnieuw mogelijk­heden zullen liggen. Ik vond on­ze linkerkant vandaag fantas­tisch.
Aldus Aad de Mos. .
  donderdag 21 september 2006 @ 09:16:52 #226
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_42007313
quote:
Op donderdag 21 september 2006 08:30 schreef WebForce het volgende:

[..]

[..]

Aldus Aad de Mos. .
En ook:
quote:
De uitblinker onder­streepte zijn kandidatuur nog met een mooie opmerking: „ Ik kan heel goed samenspelen met Danko ( Lazovic, red.). Ik snap goed hoe hij beweegt.”
Laat maar een tijdje staan die jongen, deed het leuk in de voorbereiding (gewéldige passeerbewegingen), dus laat hem dat maar nog eens doen, maar dan tegen de profs.

Moet nog wel het probleem "rechterkant" en met name Youssouf Hersi opgelost worden: die jongen heeft een wel erg slechte vorm...
Vamos el TRI!
pi_42009173
quote:
Argon-Vitesse 1-3
Vitesse keek al na twee minuten tegen een achterstand aan. Patrick Lokken zette de zondagamateurs van Argon op een snelle voorsprong dankzij een blunder van doelman Harald Wapenaar. Maar in de achtste minuut stond Vitesse alweer op gelijke hoogte via een schuiver van Etiënne Esajas. Diezelfde aanvaller zorgde in de 34ste minuut ook voor de 1-2 van de ploeg van coach Aad de Mos. En na een uur besliste Danko Lazovic het duel in Arnhems voordeel met een kopbal op aangeven van Esajas.
Wissel die maar is met zijn lelijke kut matje
  donderdag 21 september 2006 @ 15:25:11 #228
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_42016528
Ik zat nog best wel in de buurt met mn 1-2 prognose

Wat me opviel qua verslaggeving van TV Gelderland is dat Vitesse echt totáál afgekraakt wordt na een 1-3 zege op een hoofdklasser, terwijl de wedstrijd van Nec "niet eens zo slecht was". Erg vreemd weer: Nec scoorde de 0-1 in de 70e minuut ergens? Schrijft Jan Sommerdijk niet al die berichten?
pi_42016875
TV Gelderland is toch meer voor NEC dan Vitesse begreep ik altijd?
Kan het nu trouwens ook ontvangen sinds ik in Nijmegen woon, maar kijk het eigenlijk nooit.

quote:
Vitesse hoopt op promotie
21 september 2006, 14:08
Door: Gijs Van Hulten
Enkele jaren geleden balanceerde Vitesse op het randje van een faillisement. De KNVB dreigde zijn licentie af te nemen en stelde de club onder curatele. Volgens [i]Omroep Gelderland[i] gaat dit echter veranderen.
De Nederlandse voetbalbond voert regelmatige controles uit op de financiën van clubs die staan ingedeeld onder categorie één. Wanneer een club op twee opeenvolgende meetmomenten positieve cijfers over draagt, promoveert het categorie twee.

Tijdens de vorige meeting verklaarde de KNVB de financiele situatie van de Arnhemse club al gezond. In aanloop naar de presentatie van de nieuwe jaarcijfers verwacht het Vitessebestuur wederom een goedkeuring.
Nounou...

[ Bericht 73% gewijzigd door DeVinger op 21-09-2006 16:12:59 ]
pi_42024417
Mwah, 1-3. Ben geneigd te zeggen dat dat netjes is van Argon. Maar hebben ze open gespeeld of vooral verdedigd??

Lokken gescoord, haha.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 21 september 2006 @ 19:55:50 #231
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_42024578
quote:
Op donderdag 21 september 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
Mwah, 1-3. Ben geneigd te zeggen dat dat netjes is van Argon. Maar hebben ze open gespeeld of vooral verdedigd??

Lokken gescoord, haha.
Laat ik het zo zeggen: Wapenaar was drukker bezig met de slingers te spelen, dan met zijn doel te verdedigen...

Ik hoop dat Esajas en Purrel blijven staan, en dat Due of Kaya op Theo's plek komt te staan, met Benson in de spits.
Vamos el TRI!
pi_42024681
Patrick Lokken is natuurlijk wel een weergaloze krullenbol. Kan goed pingels nemen.

Ik zal zo eens de opstelling van Argon zoeken, benieuwd of Sergio de Windt nog meedeed.
www.thuisuiteten.nl
pi_42026561
Ik hoop: Frankel en Esajas erin. Kaya idd voor Theo. Hersi mag wat mij betreft ook een keer op de bank beginnen zaterdag. Heeft het hele seizoen nog geen pepernoot geraakt, en speelde tegen Argon ook weer beroerd.
pi_42027627
quote:
Op donderdag 21 september 2006 19:55 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen: Wapenaar was drukker bezig met de slingers te spelen, dan met zijn doel te verdedigen...

Ik hoop dat Esajas en Purrel blijven staan, en dat Due of Kaya op Theo's plek komt te staan, met Benson in de spits.
Due Die speelt dus gewoon best aardig. Vaak door blessures of wissels is hij tijdens wedstrijd op het middenveld komen te staan ipv de vleugel en ik vind hem niet onaardig spelen. Hem eruit halen is echt onzin.
Blondelle, Wapenaar, een van de twee spitsen.
Hersi? Ach, dat is echt een speler die ff in vorm moet komen. Om hem nu na 4 wedstrijden (waaronder AJAX en AZ) er direct uit te halen, terwijl de rest van het team ook geen wonderen vericht vind ik overdreven. Hij maakt geen blunders zeg maar, mist niet voor open goal oid. In tegenstelling tot Blondelle, Wapenaar en met name Junker. Al wordt ik wel schijtziek van die irritante kuttrekjes van Danko, maargoed die kan je er natuurlijk haast niet uithalen.
pi_42027781
had 1-3 goed voorspeld gister , vanavond kijken of er nog een mooie / leuke tegenstander uit de machine komt
pi_42027899
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
had 1-3 goed voorspeld gister , vanavond kijken of er nog een mooie / leuke tegenstander uit de machine komt
Dat zou wel eens leuk zijn, ver komen in de beker, maargoed het zal wel ijdele hoop zijn
Tegen Twente ooit halve finale toch? Penals verloren ofnie

Zeg, heeft Vitesse eigenlijk fans met enige kenmerken van echte hooligans?
Ik zag jaren terug is een documentaire over een vrouwelijke vertegenwoordiger in de harde kern
Ik hoor alleen maar RFA, REN Front Arnhem

We stellen echt geen reet voor he, zelfs Fortuna laat ons nog om onze mammies roepen ofniet?

Niet dat het mij wat uitmaakt om Elvislives niet het idee dat geven dat ik een relnicht ben, maar ik volg het topic randverschijnselen (puur voor de lol ), en Vitesse komt echt nooit voorbij. Afgelopen zaterdag voor het eerste sinds tijden, en toen moeten onze helden uit Arnhem weer niet de meest woeste hooligans uitgehangen hebben.
pi_42028070
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:24 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Dat zou wel eens leuk zijn, ver komen in de beker, maargoed het zal wel ijdele hoop zijn
en wat te denken van Zafarin
  donderdag 21 september 2006 @ 21:38:07 #238
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_42028454
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:24 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Zeg, heeft Vitesse eigenlijk fans met enige kenmerken van echte hooligans?
Ik zag jaren terug is een documentaire over een vrouwelijke vertegenwoordiger in de harde kern
Ik hoor alleen maar RFA, REN Front Arnhem

We stellen echt geen reet voor he, zelfs Fortuna laat ons nog om onze mammies roepen ofniet?

Niet dat het mij wat uitmaakt om Elvislives niet het idee dat geven dat ik een relnicht ben, maar ik volg het topic randverschijnselen (puur voor de lol ), en Vitesse komt echt nooit voorbij. Afgelopen zaterdag voor het eerste sinds tijden, en toen moeten onze helden uit Arnhem weer niet de meest woeste hooligans uitgehangen hebben.
Je relt maar wat je wil, misschien doe ik wle een keertje mee

Ik zeg ook niet dat DUe eruit moet, maar dat Due óf Kaya Theo moet vervangen de komende weken. Hij (Due) deed het goed op die plek tegen NAC.
Vamos el TRI!
pi_42028633
vitesse heeft wel een groep die zit dit seizoen op Oost , hebben ook lang op 227 gezeten maar met van de Kraan was dat over.

Als je de Aftrap leest staan er soms wel eens van die leuke verhalen.

maar volgensmij hebben we best wel een aardige groep ( niet dat ik er trots op ben )
pi_42028694
Vechten ze dan tegen amateurclubs uit de omgeving ofzo? Of zitten ze gewoon een aardige groep te wezen.
pi_42028964
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:43 schreef DeVinger het volgende:
Vechten ze dan tegen amateurclubs uit de omgeving ofzo? Of zitten ze gewoon een aardige groep te wezen.
Dat laatste, kom nooit in dat cafe waar ze zitten , maar ken die koppies wel , en als je ziet wat er allemaal stond te wachten na de tijd tegen Nac toen die bussen weg moesten , daar zitten ook veel van die 16 jarige sensatiezoekers tussen daar kan je het niet echt aan afzien. ( is wel vaker , als het niet altijd is )
pi_42029068
Ik vind het wel wat hebben dat Vitesse gewoon 'gezelligheidshooligans' heeft die rennen voor hun leven als ze worden uitgedaagd
Niet dat stoere macho-gebeuren, gewoon lekker dollen met een biertje
pi_42029434
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:51 schreef DeVinger het volgende:
Ik vind het wel wat hebben dat Vitesse gewoon 'gezelligheidshooligans' heeft die rennen voor hun leven als ze worden uitgedaagd
Niet dat stoere macho-gebeuren, gewoon lekker dollen met een biertje
uitwedstrijden die een combi zijn komen ze ook niet ( want zit pasfoto aan ) ( met een enkeling daargelaten )

zal niet alleen dollen met een biertje zijn komt ook van dat witte spul bij kijken.

allemaal zullen ze nou ook niet gaan rennen , maar als je kijkt naar afgelopen zaterdag toen waren er ook wapens aan de kant van Nac in het spel ( als ik de krant moet geloven ) , wat zou jij dan doen
pi_42029526
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:57 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

uitwedstrijden die een combi zijn komen ze ook niet ( want zit pasfoto aan ) ( met een enkeling daargelaten )

zal niet alleen dollen met een biertje zijn komt ook van dat witte spul bij kijken.

allemaal zullen ze nou ook niet gaan rennen , maar als je kijkt naar afgelopen zaterdag toen waren er ook wapens aan de kant van Nac in het spel ( als ik de krant moet geloven ) , wat zou jij dan doen
Terug schieten!
pi_42029574
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:59 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Terug schieten!
had het meer over andere wapens
pi_42029618
quote:
Op donderdag 21 september 2006 22:00 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

had het meer over andere wapens
Joh .
pi_42029687
quote:
Op donderdag 21 september 2006 22:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Joh .
echt waar
pi_42029792
De derby tegen Nek nu al in de beker of wachten we daarmee tot de finale ?
pi_42029874
quote:
Op donderdag 21 september 2006 22:04 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
De derby tegen Nek nu al in de beker of wachten we daarmee tot de finale ?
Finale dan maar

denken ze dat ze wat kunnen winnen maakt het extra zuur
pi_42034129
Hoe laat is die loting?
pi_42034930
Psv thuis
  vrijdag 22 september 2006 @ 00:08:13 #252
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_42034985
Lekkere loting...
pi_42035084
Eitje jongens .
pi_42035104
Vitesse - PSV
pi_42035487
Jan Streuer zal het nummer van Koeman nog wel hebben een beetje geld toespelen en we zijn door

9 November zal het wel worden i.v.m Marco Borsato

maar liever tegen PSV eruit dan tegen AGOVV , en beter dan op die kutmanieren als tegen FC Twente en Roda in de halve finale

we hebben altijd een kans hoe klein ook maar hopelijk is kluivert nog niet zo op dreef tegen die tijd .

en dan zie ik net dat we ze op Zaterdag 2 december weer thuis krijgen dus 2 keer PSV thuis in 1 maand

[ Bericht 11% gewijzigd door vitessezuid113 op 22-09-2006 00:28:08 ]
pi_42037988
Weer geen Europees via beker...
pi_42038391
Ach de Vinger de bal is rond, alles is mogelijk, en voordat je begint ben je nooit kansloos.

Ik hoop dan wel dat ik de sat hier weer eindelijk heb hangen en ik de westrijd kan zien.
pi_42041838
Als we deze pot winnen pakken we de beker .
pi_42043237
Vermoedelijke opstelling:
Wapenaar; Verhaegh, Sprockel, Knol, Frankel
Hersi, Van der Schaaf, Sansoni, Esajas
Pryor, Lazovic.

Ik bedoel, wtf ! Hij gaat echt voor een verdedigend blok en 4 aanvallers ofzo ? Mooi! Purrel Power !

Is de schorsing van Knol eigenlijk wel over? Beker zal wel mee tellen inderdaad..
pi_42043298
Ik heb opeens weer zin in Vitesse . Na vorige week dacht ik nog: 'Flikker op, ik verkoop m'n seizoenskaart' maar nu het team lekker op z'n kop is gezet .

Geen Fredje though .
pi_42044133
Tof voor dat jonge ventje Pryor, maar wel heel sneu voor Benson dit zeg
Sprockel
Maar Sansoni op middenveld
pi_42044288
Due leek mij logischer op 't middenveld eigenlijk. (Wat zeggen jullie eigenlijk? DUWEHH of Deu? Ik het 2e ). Kaya vond ik tegen Nac niet goed invallen . En Due vond ik juist 1 van de betere tegen Nac en Ajax.
pi_42047626
Een opvallende opstelling , maar als we maar winnen dan vind ik alles best
pi_42047834
Due sprrek je uit als doe-e zover ik weet.

Verrasende opstelling inderdaad. Blij te zien dat Fränkel zich alweer terug vecht. Sansoni op het middenveld is verrassend. En ik hoop dat Hersi zijn dalletje weer gehad heeft en gaat pieken.

Hersi is echt zo'n speler waar je van te voren niet op aan kan. Zo wisselvallig is zijn spel.
pi_42049430
Maar wel topscorer vorig jaar!
pi_42050751
Rond de winterstop is Hersi weer top . Ow wacht, er is geen stop of wel?
pi_42050975
Dan zitten wij mooi in London iig
pi_42051779
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:00 schreef DeVinger het volgende:
Dan zitten wij mooi in London iig
bij welke wedstrijd
pi_42052038
Naar alle waarschijnlijkheid: West Ham - Manchester United
pi_42052112
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:52 schreef DeVinger het volgende:
Naar alle waarschijnlijkheid: West Ham - Manchester United
dat is ook wel een leuk potje , hoelang moet je vitesse dan missen ?
pi_42052232
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:55 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

dat is ook wel een leuk potje , hoelang moet je vitesse dan missen ?
Een leuk potje ja

De uitslag van Roda JC - Vitesse moet ik dan helaas via sms horen ivp op internet lezen
pi_42052308
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 18:00 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Een leuk potje ja

De uitslag van Roda JC - Vitesse moet ik dan helaas via sms horen ivp op internet lezen
o je mist maar een thuiswedstrijd , zeker van te voren al gekeken wat het programma was

alvast veel plezier , en ik lees je verslag tegen die tijd wel ergens op fok
pi_42053102
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 18:03 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

o je mist maar een thuiswedstrijd , zeker van te voren al gekeken wat het programma was

alvast veel plezier , en ik lees je verslag tegen die tijd wel ergens op fok
Ik mis dus helemaal niets
pi_42055568
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 18:32 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ik mis dus helemaal niets
was niet helemaal wakker denk had uitwedstrijd moeten staan
  zaterdag 23 september 2006 @ 11:25:35 #275
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_42071849
Ik heb er zin in!
  zaterdag 23 september 2006 @ 16:13:20 #276
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_42078158
Wat je zegt Yozzz, na een teleurstellend verlies heb je altijd weer 'hoop'. Zou het dit keer beter gaan, en dat Heracles is toch te verslaan. Al vrees ik dat het een heel erg moeilijke wedstrijd wordt. Toch maar een voorspelling dan:
2-1
Maximaal 4 regels
pi_42078208
Zal wel een gelijkspel worden waar we dus niks aan hebben
pi_42078513
Ik heb 3-1 gezegd net zoals ik woensdag zei , hopelijk krijg ik weer gelijk
pi_42084749
Goedemiddag zeg, zaten jullie er allemaal even naast .
  zondag 24 september 2006 @ 01:38:57 #280
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_42084774
En is Pryor effe en held!
Vamos el TRI!
pi_42084806
quote:
Op zondag 24 september 2006 01:38 schreef Elvislives het volgende:
En is Pryor effe en held!
Dat passje op Lazovic na 20min ofzo . Z'n goal was ook een vet mooie aanval.
  zondag 24 september 2006 @ 01:46:54 #282
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_42084884
Ja, ik was eerst sceptisch dat hij in de basis stond, maar wat een berepartij! Lazovic ook geweldig gespeeld natuurlijk, ik zei al na 5 minuten dat hij zich goed voelde vandaag. Lang geleden dat een Vitessenaar 3 keer scoorde in een thuiswedstrijd, of niet?

Pierre bij Vitesse-NEC 5-1 ofzo? Vroeger deden Gillhaus en vd Brom dat nog regelmatig
Vamos el TRI!
pi_42085056
Bij Feyenoord zullen ze zich nu wel achter de oren krabbelen
  zondag 24 september 2006 @ 03:29:55 #284
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_42086184
Pryor speelde echt een dijk van een wedstrijd, spitsen speelden lekker samen, goede combinaties. Hadden eigenlijk wel meer dan 4 doelpunten moeten zijn. Maargoed, gewoon 3 punten gehaald gelukkig, en relatief eenvoudiger dan ik had gedacht!
Maximaal 4 regels
  zondag 24 september 2006 @ 09:56:35 #285
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_42087962
Én een passende topictitel
Vamos el TRI!
pi_42089002
Hehe daar dacht ik ook aan na gisteren.. Danko die nu even topscoorder is in de competitie!!

Goal van Pryor zat er heerlijk in btw.
De Mos heeft wat wissels lef getoond en het gelijk aan zijn zijde gekregen.
pi_42089362

weer 3 punten erbij nu volgende week FC Groningen uit , zal niet makkelijk zijn maar daar kunnen ook 3 punten gehaald worden.

vond het ook wel mooi bij die vrije trap toen theo op het sherm kwam , theo theo
pi_42089545
Die Prijor zag er goed uit de samenvatting. Waar komt die opeens vandaan? Jeugdopleiding?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_42089580
vanf het seizoen 2000-2001 zit ie bij de jeugd ja , vitesse moet hem heel snel een langdurig contract aanbieden.
pi_42089709
Het viel mij vooral op dat hij een hele goede techniek had. Ik zag hem een paar passjes geven waar de klasse vanaf spatte. Wat voor speler is het precies? Een pure spits? Aanvallende middenvelder? Buitenspeler?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_42089874
gewoon een pure spits , maar ik kan me ook vergissen.
pi_42089893
quote:
Op zondag 24 september 2006 11:30 schreef Positive_Thinking het volgende:
Hehe daar dacht ik ook aan na gisteren.. Danko die nu even topscoorder is in de competitie!!

Goal van Pryor zat er heerlijk in btw.
De Mos heeft wat wissels lef getoond en het gelijk aan zijn zijde gekregen.
Jammer dat hij net nog werd aangeraakt
  zondag 24 september 2006 @ 12:34:43 #293
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_42090056
Heb ik wat gemist?
pi_42090123
quote:
Op zondag 24 september 2006 12:34 schreef WebForce het volgende:
Heb ik wat gemist?
toch wel wat denk ik
  zondag 24 september 2006 @ 12:44:27 #295
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_42090190
quote:
Op zondag 24 september 2006 12:16 schreef koningdavid het volgende:
Het viel mij vooral op dat hij een hele goede techniek had. Ik zag hem een paar passjes geven waar de klasse vanaf spatte. Wat voor speler is het precies? Een pure spits? Aanvallende middenvelder? Buitenspeler?
Alles wat je van hem wil weten:
quote:
Ajax duwt Anduele Pryor in de armen van Vitesse

Anduele Pryor zit dicht tegen het eerste elftal aan, zei trai­ner Aad de Mos van Vitesse onlangs. Anduele Wie?Weinig mensen kennen de voetbal­ler uit Amsterdam, die ooit door Ajax in de armen van Vi­tesse werd gedreven.

Het was zijn eerste grote presentatie bij Vitesse. Anduele Pryor poseerde gistermiddag op de officiele persdag in het Oosterbeekse Hotel De Bilderberg geduldig voor fotografen, die portretjes en elftalfoto’s kiekten. Na afloop kwam zijn naam twee keer voor op de interviewlijst. Zie daar het nieuwe leven van de bescheiden (‘zo ben ik nu eenmaal’) linksbenige aanvaller, die op zijn vijftiende jaar voor Vitesse koos, na de amateurs van CTO’ 70, Abcoude en AFC. Door die topamateurclub werd hij voor het eerst gescout, op zijn vijftiende volgde de rest van Nederland. „ Ajax, AZ, FC Twente, Heerenveen en Vitesse wilden mij hebben.” Vreemd genoeg koos de Amsterdammer van Surinaamse komaf ( geboren in Paramaribo) niet voor Ajax. „ Ik had proefwedstrijden gespeeld en ze wilden mij hebben, maar ik moest snel tekenen. Op dat moment zaten mijn ouders in Suriname en ik wilde wachten tot zij thuiskwamen. Dat mocht niet, zie die meneer van Ajax, direct tekenen, anders zou het niet doorgaan.

Toen heb ik niet getekend. ” Pryor, die bij AFC aan de lopen­de band scoorde, oogstte steun en verbazing toen hij als jochie van vijftien Ajax de deur wees.

„ Mijn ouders vonden het een goede beslissing, vrienden vonden het raar. Niet tekenen bij Ajax, dat doe je toch niet.” Uit het rijtje kandidaten pikte hij Vitesse ‘ omdat zij goed wa­ren en kampioen werden met de jeugd, daarvoor wilde ik spelen’. Op zijn vijftiende kwam hij moederziel alleen te wonen op sportcentrum Papendal. Hij had een kamergenootje en twintig zielverwanten, maar geen familie. „ Ik vond het heel zwaar, weg bij familie en vrienden. Plotseling was ik één keer per week thuis. Ik had heimwee, dat het zo zwaar zou zijn, had ik niet verwacht”, bekent de spits, die zich na een half jaar beter op zijn plek ging voelen. Hij had alleen eerder de stap naar de selectie willen maken.

„ Vorig jaar zou ik erbij zitten, maar kreeg ik ineens een telefoontje dat de trainer de selectie compleet vond. Er was geen plaats meer. Dat was voor mij een teleurstelling, ik vond wel dat ik erbij moest zitten. Nu kreeg ik een telefoontje twee dagen nadat de trainer was gepresenteerd dat ik er wel bij zat.” Net op tijd, weet de aanvaller, die bij Jong Vitesse negen doelpunten scoorde en naar eigen zeggen een goed jaar had. „ Ik kreeg veel vertrouwen van de trainer ( Gery Vink, red.) en ik heb veel gespeeld. Twee jaar geleden kwam je op de bank als er iemand van het eerste op jouw positie moest spelen, dat gebeur­de vorig jaar niet”, verklaart Pryor, die moet vechten voor een contract want zijn verbintenis loopt af.

„ Ik weet dat het nu moet gebeuren”, aldus de spits, die wel het zware gevecht met de dure aankopen Mads Junker en Danko Lazovic aanmoet. „ Ik nog sterker worden en brutaler. Mijn doel is belangrijk worden voor Vitesse.”

Bron: De Gelderlander 28-07-2006
Zijn laatste zin vind ik verrassend trouwens, hij zag er gister erg groot, sterk en vooral brutaal uit. Liet zien erg sterk aan de bal te zijn, goede techniek te hebben en soms geweldige (steek)passes. Verdiende goal ook.
Vamos el TRI!
pi_42090347
Benson, Pryor, Junker, Lazovic....
Dat is ook wel eens anders geweest
pi_42092469
Rottig dat ik er niet bij was....spelen ze een keer leuk! Na ja, het begin van een mooi seizoen heb ik dan maar moeten missen!
pi_42094048
Had er ook niet veel vertrouwen in, maar wilde wel eens een anders elftal zien spelen. Geen slechte keuze
  zondag 24 september 2006 @ 16:46:48 #299
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_42094652
Ik heb met een harde plassert lopen kijken naar Pryors voetbalkunsten. Wat een verschil met Junker.
Niet om Junker gelijk als minder af te doen, maar toch... Pryor is ten eerste een beer van een vent dus wint hij veel één op één duels. Ook vanwege zijn techniek die je op het eerste gezicht niet achter hem zou zoeken. Hij straalt wat uit, waar Junker meestal een beetje mat overkomt.
pi_42094697
We hebben zo gewoon 4 volwaardige spitsen lijkt he. Junker komt ook wel weer in vorm.
pi_42096181
Ja aan de spitsen zal het niet liggen dit seizoen.
weet iemand de datum van de Knvb beker Vitesse-Psv?

Sta nog niet op het lijstje zie ik zit op vak 128

Grtz FrietjuH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')