Ja gister had ook gewoon gewonnen moeten worden. Kut mentaliteit van ''ingecalculeerd verlies''quote:Op zondag 10 september 2006 21:11 schreef DeVinger het volgende:
Nac en Heracles MOETEN gewonnen worden![]()
Dat denk ik dan, want ik vond Blondelle zowel opbouwend als verdedigend niet zijn mannetje staan. Nog lang niet klaar voor het grote werk.quote:Blondelle bagger? Dan heb ik waarschijnlijk een andere Blondelle dan jouw gezien deze wedstrijd.
Omdat je het zo lief vraagtquote:Wanneer komen ze dan?
quote:Op maandag 11 september 2006 19:53 schreef LosMillonarios het volgende:
[knip]
Omdat je het zo lief vraagt![]()
(Niet dat er veel spectaculair op staat trouwens, en ook de kwaliteit foto's is wat slecht is later gebleken![]()
quote:ligt ook aan de hoogte en afstand , in de Arena in het uitvak moet je wel een goede camara hebben wil je de spelers in beeld hebben .
maar toch bedankt voor je bijdrage![]()
ja heel mischien ga ik dan nog wel ff kijken .quote:Op maandag 11 september 2006 21:07 schreef LosMillonarios het volgende:
[..]
, gaat er nog iemand naar Argon-Vitesse trouwens? Gelukkig dat die wedstrijd plaatsvindt, kan Knol mooi zijn schorsing uitzitten, en missen we hem maar 1 competitieduel
![]()
Best een aardig terrein daar hoor. Maar wel een redelijk eindje natuurlijk.quote:Op maandag 11 september 2006 21:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ja heel mischien ga ik dan nog wel ff kijken .
ho es...quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Best een aardig terrein daar hoor. Maar wel een redelijk eindje natuurlijk.
[afbeelding]
Misschien halen ze die weer van stal voor deze kraker?
Presentquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Best een aardig terrein daar hoor. Maar wel een redelijk eindje natuurlijk.
[afbeelding]
Misschien halen ze die weer van stal voor deze kraker?
en we hebben ook al Argon Hoolies ( op een ander forum ) het begint bijna op Ado te lijkenquote:
Dat zijn 9 Marokkanen in een Ajax-shirt man, niet serieus nemen.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
en we hebben ook al Argon Hoolies ( op een ander forum ) het begint bijna op Ado te lijken
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zijn 9 Marokkanen in een Ajax-shirt man, niet serieus nemen.
ik zal die site anders nog weleens opzoeken kan je ook lachenquote:Op woensdag 13 september 2006 17:54 schreef methodmich het volgende:
Oh, dan zijn het andere hooligans geworden.
Ze wonnen van Harkemase Boys.
idd die lui bedoelde ikquote:Op woensdag 13 september 2006 20:04 schreef Domenica het volgende:
Dit zijn die helden [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.argonrealfanatics.nl/Fotos/2006-2007/HB-SVA.htm
![]()
Het zijn nog net geen joden met hun namaak Ajax-logoquote:Op woensdag 13 september 2006 20:04 schreef Domenica het volgende:
Dit zijn die helden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |