En Lazovic scoort weer voor Servië. Ik heb er zin in zondagquote:Op woensdag 6 september 2006 23:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Heitinga ook![]()
de kansen groeien weer![]()
Lazovic VS. KJH , lijkt me duidelijk hequote:Op woensdag 6 september 2006 23:23 schreef Klingon het volgende:
[..]
En Lazovic scoort weer voor Servië. Ik heb er zin in zondag
quote:Zongo moet mogelijk Nederland uit
Mamadou Zongo, spelend voor VVV, heeft geen verblijfsvergunning. Een aanvraag van de 25-jarige spits uit Burkina Faso is afgewezen. Dankzij een voorlopige verblijfs- en werkvergunning kon Zongo de afgelopen jaren spelen bij Vitesse en De Graafschap. Vorig jaar, toen hij door een ernstige blessure zonder club zat, werden die niet verlengd. De Afrikaan ging vergeefs in beroep tegen het besluit. Zongo rest nu nog een beroepsmogelijkheid, maar moet misschien snel het land uit.
quote:Vitesse wil drie contracten openbreken
Vitesse wil de contracten van Youssouf Hersi, Theo Janssen en Ruud Knol openbreken. Manager voetbal Jan Streuer houdt zich daar al mee bezig. "Dat heeft onze aandacht. Hersi en Knol lopen na dit seizoen af en Janssen in 2008. Daar gaan we eerst maar eens mee aan de gang, maar we kijken ook naar spelers die nog niet tot het eerste elftal behoren." Volgens Streuer is er niets concreet. "We hebben nog geen afspraak gemaakt om te gaan praten, want er is geen haast bij. We willen verder met die drie spelers, maar het hangt ook af van wat er financieel mogelijk is."
Bron: Omroep Gelderland 08-09-2006
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:33 schreef Klingon het volgende:
Hmm, had ook wel naar Ajax-uit gewild. Helaas pasfotoregistratie (dacht trouwens dat ze dat zouden afschaffen dit seizoen, correct me if I'm wrong), en heb nauwelijks tijd om een keer een foto te laten maken. Dan maar in de kroeg.
en je ging ook al als Nekker naar Nek - Vitessequote:Op vrijdag 8 september 2006 20:53 schreef DeVinger het volgende:
[..]
InderdaadIk had ook begrepen dat dat dit seizoen over was...
Maargoed, dan maar als zijnde jood naar AJAX - Vitesse![]()
Connecties hequote:Op vrijdag 8 september 2006 21:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
en je ging ook al als Nekker naar Nek - Vitesse![]()
mischien maar ff een psv shirt kopen voor A.S Dinsdag![]()
Je hebt me doorquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
iddLeve FOK
![]()
maar zit toch het liefst in het uitvak bij nek![]()
moet ook wel kunnen er zijn wel meer mensen die jou voor zijn gegaan en heelhuids terug bent gekomen , en je zal vast wel zou slim zijn om je scc en alles wat vitesse geralteerd is ff thuis te latenquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:33 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Je hebt me door![]()
Ik vind het wel geinig bij NEC op de thuistribunes, zeg gewoon dat ik student ben en wel eens de sfeer bij NEC wil proeven(wat nog waar is ook, vertel er alleen niet bij dat ik dat doorgaans ook doe bij hun aartsrivaal). Kortom, ik lieg tegen niemand
![]()
We komen inderdaad goed weg. Alleen jammer dat Heitinga dezelfde overtreding beging als Knol en geen rood kreeg. Wat dat betreft kwamen jullie daar ook goed weg. Verder wil ik deze wedstrijd zo snel mogelijk vergeten!quote:Op zondag 10 september 2006 16:22 schreef twi het volgende:
Jullie komen er goed vanaf met 3-0 en slechts 1 rode kaart. Had beiden minstens het dubbele moeten zijn
Ja gister had ook gewoon gewonnen moeten worden. Kut mentaliteit van ''ingecalculeerd verlies''quote:Op zondag 10 september 2006 21:11 schreef DeVinger het volgende:
Nac en Heracles MOETEN gewonnen worden![]()
Dat denk ik dan, want ik vond Blondelle zowel opbouwend als verdedigend niet zijn mannetje staan. Nog lang niet klaar voor het grote werk.quote:Blondelle bagger? Dan heb ik waarschijnlijk een andere Blondelle dan jouw gezien deze wedstrijd.
Omdat je het zo lief vraagtquote:Wanneer komen ze dan?
quote:Op maandag 11 september 2006 19:53 schreef LosMillonarios het volgende:
[knip]
Omdat je het zo lief vraagt![]()
(Niet dat er veel spectaculair op staat trouwens, en ook de kwaliteit foto's is wat slecht is later gebleken![]()
quote:ligt ook aan de hoogte en afstand , in de Arena in het uitvak moet je wel een goede camara hebben wil je de spelers in beeld hebben .
maar toch bedankt voor je bijdrage![]()
ja heel mischien ga ik dan nog wel ff kijken .quote:Op maandag 11 september 2006 21:07 schreef LosMillonarios het volgende:
[..]
, gaat er nog iemand naar Argon-Vitesse trouwens? Gelukkig dat die wedstrijd plaatsvindt, kan Knol mooi zijn schorsing uitzitten, en missen we hem maar 1 competitieduel
![]()
Best een aardig terrein daar hoor. Maar wel een redelijk eindje natuurlijk.quote:Op maandag 11 september 2006 21:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ja heel mischien ga ik dan nog wel ff kijken .
ho es...quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Best een aardig terrein daar hoor. Maar wel een redelijk eindje natuurlijk.
[afbeelding]
Misschien halen ze die weer van stal voor deze kraker?
Presentquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Best een aardig terrein daar hoor. Maar wel een redelijk eindje natuurlijk.
[afbeelding]
Misschien halen ze die weer van stal voor deze kraker?
en we hebben ook al Argon Hoolies ( op een ander forum ) het begint bijna op Ado te lijkenquote:
Dat zijn 9 Marokkanen in een Ajax-shirt man, niet serieus nemen.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
en we hebben ook al Argon Hoolies ( op een ander forum ) het begint bijna op Ado te lijken
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zijn 9 Marokkanen in een Ajax-shirt man, niet serieus nemen.
ik zal die site anders nog weleens opzoeken kan je ook lachenquote:Op woensdag 13 september 2006 17:54 schreef methodmich het volgende:
Oh, dan zijn het andere hooligans geworden.
Ze wonnen van Harkemase Boys.
idd die lui bedoelde ikquote:Op woensdag 13 september 2006 20:04 schreef Domenica het volgende:
Dit zijn die helden [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.argonrealfanatics.nl/Fotos/2006-2007/HB-SVA.htm
![]()
Het zijn nog net geen joden met hun namaak Ajax-logoquote:Op woensdag 13 september 2006 20:04 schreef Domenica het volgende:
Dit zijn die helden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |