abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41806349
Ze zijn daar allemaal voor Ajax. Maar pas op. Hebben destijds een spelersvrouw van ons knock-out gemikt met een vuurwerkhuls, het zijn dus echte helden!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41817998
Als ze hebben verloren kunnen ze weer naar mama toe
pi_41820010
Hehe, zit beetje tussenstanden UEFA te bekijken, wat zie ik:

Status: Tweede helft Stadion: Estádio José Alvalade
Toeschouwers: 3027

Vitória Setúbal 0-2 (0-0) sc Heerenveen
Doelpunten
0-1 Afonso Alves (BRA) 59'
0-2 Afonso Alves (BRA) 65'

Goed voor Nederlands voetbal, maargoed wat ik bedoelde:
Wissels
Kevin Amuneke (NGA) 66'
Emile Mbamba (KAM) 66'

Wordt een aardige wereldreiziger zo
pi_41820110
Wat is er eigenlijk gebeurd met die gast die HIV had?
pi_41820135
zit nog op ned 2 , bedoel 3 te kijken

en dat te bedenken dat die Alves bij ons in de spits had kunnen staan
pi_41820162
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:31 schreef vitessezuid113 het volgende:

jullie hebben dankoi
pi_41820209
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:31 schreef vitessezuid113 het volgende:

Que?
pi_41820276
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:32 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Que?
toen ze een opvolger voor Amoah zochten in de winterstop is er 2 miljoen geboden op die gast nu speelt ie bij H'veen , en voor dat geld hebben ze Junker gekocht.
pi_41820368
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:30 schreef Erasmusch het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met die gast die HIV had?
ook n kameroenert
pi_41820397
quote:
Vitesse - sc Heerenveen wordt verplaatst

De wedstrijd Vitesse – sc Heerenveen, die oorspronkelijk stond vastgesteld op woensdag 25 oktober, wordt nu gespeeld op een andere datum. Dit is de uitkomst van constructief overleg tussen Vitesse, Gelredome en de KNVB. Teneinde conflicterende situaties in de toekomst te vermijden hebben Vitesse en Gelredome met ingang van 1 juli 2007 nieuwe afspraken gemaakt over het plannen van wedstrijden en evenementen.
De conflicterende situatie rondom speelronde 9 ontstond toen duidelijk werd dat Gelredome in verband met een reeks concerten van Marco Borsato, op 25 oktober niet beschikbaar was voor de voetbalclub. De KNVB wilde in eerste instantie niet instemmen met een alternatieve datum en droeg de Arnhemse eredivisionist op een andere speellocatie voor de thuiswedstrijd tegen sc Heerenveen te zoeken. Vitesse informeerde de afgelopen maanden vervolgens bij respectievelijk De Graafschap en FC Utrecht naar de beschikbaarheid van hun stadions. De club kreeg echter nul op het rekest, omdat de burgemeesters van Doetinchem en Utrecht geen toestemming wilden verlenen voor het spelen van de wedstrijd.

Paul van der Kraan, algemeen directeur Vitesse: “Ik ben zeer tevreden met deze oplossing. Zowel voor de korte, als voor de lange termijn. Om redenen die voor iedereen duidelijk zullen zijn, was het voor Vitesse onacceptabel een thuiswedstrijd ‘uit’ te spelen. De insteek van alle overleggen die hebben plaatsgevonden, is steeds geweest dat er een alternatieve datum zou komen voor de wedstrijd tegen Heerenveen. Dat dit nu, met medewerking van Gelredome en de KNVB, is gelukt, is fantastisch. Ik zat er echt mee in mijn maag dat onze supporters mogelijk naar een ander stadion moesten uitwijken voor deze wedstrijd. Om over de financiële gevolgen nog maar te zwijgen.”

Jasper van Amstel, directeur Gelredome: “Wij zijn verheugd dat uiteindelijk een oplossing is gevonden door middel van goed overleg. Er is nogal wat water door de Rijn gegaan, maar uiteindelijk kunnen alle partijen leven met deze oplossing. Vitesse is onze hoofdhuurder en is met 20 procent van onze omzet zeer belangrijk voor ons. Dat neemt niet weg dat ook niet-voetbalevenementen van levensbelang zijn voor een multifunctioneel evenementencomplex als Gelredome. En het gegeven dat Gelredome goed in de evenementen markt ligt, zorgde voor de wedstrijd Vitesse – sc Heerenveen voor een conflictsituatie. Met de nieuwe afspraken worden de planningen van Gelredome en Vitesse in de toekomst nog beter op elkaar afgestemd.”

Ook de KNVB is verheugd met de oplossing. Henk Kesler, directeur: “Gelredome en Vitesse bezorgen ons jaarlijks de nodige kopzorgen, omdat het stadion zo vaak geclaimd wordt voor evenementen. Het was altijd bijzonder lastig om alle thuiswedstrijden van Vitesse in te plannen in het competitieprogramma. Daar hadden we afgelopen zomer schoon genoeg van en vandaar dat we vasthielden aan de speeldatum van 25 oktober. Het is onacceptabel dat een BVO vier weken niet thuis speelt. We hebben nu toch water bij de wijn gedaan. Dit omdat club en stadion een oplossing voor de lange termijn hebben gevonden, waardoor het aantal knelpunten drastisch wordt verminderd. Dat was voor ons reden om ons anders op te stellen voor de korte termijn en met Vitesse en Gelredome mee te denken over een alternatieve speeldatum.”

Bij het vaststellen van een nieuwe datum voor Vitesse - sc Heerenveen zal mede rekening moeten worden gehouden met de Europese verplichtingen van de Friese club. Er wordt gezocht naar een datum in dit kalenderjaar.

Bron: Vitesse 14-09-2006
goed nieuws

wat er met die gast is weet ik eigenlijk niet volgensmij speelt ie nu ergens bij een amateurclub
pi_41820485
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:34 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

toen ze een opvolger voor Amoah zochten in de winterstop is er 2 miljoen geboden op die gast nu speelt ie bij H'veen , en voor dat geld hebben ze Junker gekocht.
Ow vet, maargoed ondanks dat Junker niet veel scoort ben ik toch wel blij met Junker. Ik ben alleen wel content met het feit dat ze hem niet meer als goalgetter zien, maar daarvoor een échte spits hebben gehaald (danko). Junker is er voor het samenspel, assists en rebounds
pi_41820653
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:40 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ow vet, maargoed ondanks dat Junker niet veel scoort ben ik toch wel blij met Junker. Ik ben alleen wel content met het feit dat ze hem niet meer als goalgetter zien, maar daarvoor een échte spits hebben gehaald (danko). Junker is er voor het samenspel, assists en rebounds
en voor dat laatste werd amoah vaak uitgefloten , maar idd Danko is dit seizoen voor de goaltjes
pi_41821125
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:44 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

en voor dat laatste werd amoah vaak uitgefloten , maar idd Danko is dit seizoen voor de goaltjes
Nee, Amoah werd door het grootste gedeelte gezien als goalgetter, en zo ook gebruikt door Sturing.
Voor dát optreden werd hij uitgefloten.
Dat is zijn rol kwaliteit alleen niet, gelukkig snapt de Mos zoiets wel en haalt een goalgetter erbij.
pi_41821797
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:57 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Nee, Amoah werd door het grootste gedeelte gezien als goalgetter, en zo ook gebruikt door Sturing.
Voor dát optreden werd hij uitgefloten.
Dat is zijn rol kwaliteit alleen niet, gelukkig snapt de Mos zoiets wel en haalt een goalgetter erbij.
ja dat klopt , het feit is dat ie werd uitgeloten , en nu bij BVB 09 komt ie ook niet aan de bank , ook al heeft ie nu een blesure , met aad gaan we helemaal los .

Zaterdag Nac Breda kijken of sikora nu wel komt opdagen
pi_41821857
job komol was het
pi_41821926
Dat massable toejuichen tot 2x keer na zijn wissel
pi_41821958
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:18 schreef Erasmusch het volgende:
job komol was het
uit een artikel uit 2005 leert dat ie voor De Bataven speelt of dat nu nog zo is weet ik niet .
pi_41822122
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:20 schreef DeVinger het volgende:
Dat massable toejuichen tot 2x keer na zijn wissel
Over sikora bedoel je ?

welke wedstrijd was dat dan ? , of bedoel je een andere speler .
pi_41822140
Amoah
pi_41822201
o je had het nog over Amoah ok , ja sommige (supporters) bezoekers
  vrijdag 15 september 2006 @ 02:47:57 #171
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_41824464
Ja, tegen Groningen, thuis was dat toch? Schandalige actie inderdaad, maar op zich wel begrijpelijk: hij raakte in die periode geen pepernoot.

Job komol speelde inderdaad een paar jaar bij de Bataven (eerste club van o.a Stijn Schaars en Sjoers Rensen), maar is volgens mij vorig jaar het land uitgekickt. Of ben ik nou in de war met Kalle Sone?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  vrijdag 15 september 2006 @ 06:38:05 #172
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_41825410
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 02:47 schreef Elvislives het volgende:
Ja, tegen Groningen, thuis was dat toch? Schandalige actie inderdaad, maar op zich wel begrijpelijk: hij raakte in die periode geen pepernoot.

Job komol speelde inderdaad een paar jaar bij de Bataven (eerste club van o.a Stijn Schaars en Sjoers Rensen), maar is volgens mij vorig jaar het land uitgekickt. Of ben ik nou in de war met Kalle Sone?
Tegen Willem 2 was het toch?Of zit ik nou verkeerd, we wonnen de wedstrijd wel . Job Komol is volgens mij ook het land uitgekickt, gevalletje Zongo dacht ik.

Waar balt die Sone nu eigenlijk?
Bridge over troubled water
pi_41827971
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 06:38 schreef LosMillonarios het volgende:

[..]

Tegen Willem 2 was het toch?Of zit ik nou verkeerd, we wonnen de wedstrijd wel . Job Komol is volgens mij ook het land uitgekickt, gevalletje Zongo dacht ik.

Laatste wat ik heb gehoord ergens in de 3e/4e divisie in België . Hij was toch de man in de jeugd onder Snoei?
  vrijdag 15 september 2006 @ 10:54:01 #174
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_41828725
quote:

[..]

Oh ja klopt, toen Benson er 2 inpeerde
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_41835393
quote:
Theo Janssen geblesseerd
Geschreven door Matthijs van Laar op vrijdag, 15 september om 14:34

Vitesse-middenvelder en international Theo Janssen heeft op de laatste vrijdagtraining bij zijn club een blessure aan de enkel opgelopen. Het is nog maar de vraag of de Arnhemmer komende zaterdag zijn opwachting kan maken in het duel met NAC.

Mocht Janssen niet speelklaar worden bevonden, dan zal Onur Kaya waarschijnlijk zijn plaats op het middenveld in nemen.

Vitesse moet het zaterdag thuis tegen NAC sowieso stellen zonder de geschorste Ruud Knol en de geblesseerde Gill Swerts.
pi_41841237
Das minder nieuws natuurlijk. Oja, om even terug te komen op die eerdere discussie over herhalingen op groot scherm. Heb het even opgezocht:
quote:
Het is in principe niet verboden om herhalingen te laten zien. Er zit echter wel een 'maar' aan. Op het moment dat het een herhaling betreft van een situatie waarover discussie kan ontstaan (een zogenoemde scheidsrechterlijke beslissing), dan mag het niet herhaalt worden op het scherm.

Bijv. genomen vrije trap, zuiver doelpunt e.d. mogen zonder problemen herhaalt worden. Een buitenspelsituatie of een afgekeurde goal niet.
pi_41858738
Oefenmatch tegen ploeg Aad de Mos

Op vrijdag 6 oktober speelt Germinal Beerschot een oefenwedstrijd tegen de Nederlandse ereklasser Vitesse, die getraind wordt door Aad de Mos. (MCD)

Bron: Het Nieuwsblad.be
pi_41860695
Janssen is er wel bij vanavond en de nieuwe thuisshirtjes zijn te koop op de promenade (actieprijs). Uitshirtjes nog niet beschikbaar. Heb er zin in!
pi_41861049
en de geel / zwarte vlaggetjes zitten vanavond op de bussen

3 overwinningen in 1 week en Aad en de supporters zijn de weer tevree
pi_41861192
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:35 schreef Klingon het volgende:
de nieuwe thuisshirtjes zijn te koop op de promenade (actieprijs).
waarom
pi_41861332
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:50 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

waarom
Omdat er leveringsproblemen waren met Legea en op de Open Dag en tegen AZ ze haast nog niks geen shirts hadden om te verkopen en voor de Open Dag was dit ( de actie (prijs) shirt + broekje ) bedacht
  zaterdag 16 september 2006 @ 17:22:55 #182
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_41865320
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
en de geel / zwarte vlaggetjes zitten vanavond op de bussen

[afbeelding]

3 overwinningen in 1 week en Aad en de supporters zijn de weer tevree
Sterker nog, er reed er om half 4 al eentje door Velp met die vlaggetjes. Ik neem aan dat ze de hele avond erop zitten
  zaterdag 16 september 2006 @ 17:24:30 #183
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_41865346
quote:

[..]

Kalle Sone, "voetbalzwerver in Nazareth" Zo werd hij genoemd in een stuk in de Gelderlander iets van een jaar geleden. Hij speelde toen ergens ver weg. Echt een enorm aardig mannetje, heb ik nog weleens met gepingpongd toen hij nog in de B van Vitesse zat
pi_41865366
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 17:22 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Sterker nog, er reed er om half 4 al eentje door Velp met die vlaggetjes. Ik neem aan dat ze de hele avond erop zitten
, ik las ook al dat het gezellig was op de korenmarkt met naccer's 125 man/vrouw
pi_41865464
Net een wedstrijd tegen de "Nijmeegse boys" gespeeld. In de rust werd ik gewisseld en ging vlaggen. Zoals het een echte teamspeler betaamt vlagde ik partijdig, waarna ik na 2x onterecht buitenspel de vraag naar mijn kop kreeg: "He joh, je moet opassen jij jongen, vuile tyfusleier, je bent zeker voor die kanker Arnhemmers ofnie kankerleier?"
"Uh...
En na 70minuten werd onze keeper neergeslagen omdat hij zei dat ze een mooi shirt hadden (leek op barca), dat mag tegenwoordig al niet meer zeker. Toen ik weer buitenspel vlagde, deze keer was het ook terecht, waren de rapen gaar. "Moet je klappen hebben? Ik pak je na de wedstrijd wel kleintje." (was de jongste van het veld ). Gelukkig hebben enkele teamgenoten een seizoenskaart bij NEC, dus die zeiden in welk vak ik zat. Dus toen ik zei dat ik daar en daar zat, en ik heus niet voor die club over de Waal ben, was het wel ok. Al bleef ik een "kankerkakker"

Vanavond mooi mijn cluppie Vitesse aanmoedigen
pi_41865523
zitten ze nu al in spanning daar voor de wedstrijd die over iets meer dan een maand al is
  zaterdag 16 september 2006 @ 18:07:34 #187
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_41866173
We gaan er weer voor!!! . Over 20 minuten zit ik in de bus... Allen veel plezier!

vitessezuid, ik kom er net via jouw sig dat Vitesse tóch wel op mijn verjaardag speel (23ste), 'smiddags al werken, mmmz
pi_41866564
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 17:31 schreef DeVinger het volgende:
Net een wedstrijd tegen de "Nijmeegse boys" gespeeld. In de rust werd ik gewisseld en ging vlaggen. Zoals het een echte teamspeler betaamt vlagde ik partijdig, waarna ik na 2x onterecht buitenspel de vraag naar mijn kop kreeg: "He joh, je moet opassen jij jongen, vuile tyfusleier, je bent zeker voor die kanker Arnhemmers ofnie kankerleier?"
"Uh...
En na 70minuten werd onze keeper neergeslagen omdat hij zei dat ze een mooi shirt hadden (leek op barca), dat mag tegenwoordig al niet meer zeker. Toen ik weer buitenspel vlagde, deze keer was het ook terecht, waren de rapen gaar. "Moet je klappen hebben? Ik pak je na de wedstrijd wel kleintje." (was de jongste van het veld ). Gelukkig hebben enkele teamgenoten een seizoenskaart bij NEC, dus die zeiden in welk vak ik zat. Dus toen ik zei dat ik daar en daar zat, en ik heus niet voor die club over de Waal ben, was het wel ok. Al bleef ik een "kankerkakker"

Vanavond mooi mijn cluppie Vitesse aanmoedigen
Volgens mij trek jij dat soort dingen aan . Ali of geen Ali.
pi_41872639
Scheidsrechter, Hersi, scheidsrechter, scheidsrechter, scheidsrechter
pi_41874636
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 22:24 schreef Klingon het volgende:
Scheidsrechter, scheidsrechter, scheidsrechter, scheidsrechter
sikora , zonneveld
pi_41874670
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 18:07 schreef WebForce het volgende:
We gaan er weer voor!!! . Over 20 minuten zit ik in de bus... Allen veel plezier!

vitessezuid, ik kom er net via jouw sig dat Vitesse tóch wel op mijn verjaardag speel (23ste), 'smiddags al werken, mmmz
nou als ik jou was zou ik gewoon lekker thuis je verjaardag vieren , leen je scc aan iemand uit die je er blij mee kan maken bespaar je jezelf een hoop elende mee.

alvast gefeliciteerd en een fijne verjaardag.
pi_41877260
OMG

Het zit dus toch dieper dan ik dacht
pi_41878887
En het ergste is, ik kijk er niet eens meer van op als we volgende week gewoon van Heracles aan de zak krijgen. Nou ja, even afkloppen dan maar.
pi_41880998
ach.. het was wel erg lucky van NAC
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zondag 17 september 2006 @ 12:45:36 #195
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_41884775
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 23:34 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

nou als ik jou was zou ik gewoon lekker thuis je verjaardag vieren , leen je scc aan iemand uit die je er blij mee kan maken bespaar je jezelf een hoop elende mee.

alvast gefeliciteerd en een fijne verjaardag.
Dat ga ik ook doen . Wat heb ik me zitten ergeren, wat een instelling en vreemd positiespel . Vanaf minuut 1 de lange bal!? En v/d Schaaf die totaal niet in de wedstrijd zat, maait kompleet over de bal heen voor bijna open goal...
pi_41908390
quote:
Op zondag 17 september 2006 02:37 schreef Klingon het volgende:
En het ergste is, ik kijk er niet eens meer van op als we volgende week gewoon van Heracles aan de zak krijgen. Nou ja, even afkloppen dan maar.
ja ik ben er ook bang voor , maar eerst woensdag nog de beker ....
quote:
Theo Janssen 3 weken uitgeschakeld

Theo Janssen begon met een enkelblessure aan de wedstrijd tegen NAC Breda, maar viel uiteindelijk uit met een scheurtje in zijn hamstring. Die blessure houdt Janssen de komende drie weken aan de kant.
"Ik had last van mijn enkel, maar dat was verdoofd met een spuitje. Het ging wel lekker, ik kwam veel aan de bal. En opeens ging het mis met mijn hamstring", reageerde Janssen.

Volgens fysiotherapeut Jos Kortekaas van Vitesse gaat het om "lichte schade aan de rechter hamstring". Volgens de fysio kan Janssen in het gunstigste geval tegen FC Groningen weer meedoen.
kan er ook nog wel bij
quote:
Op zondag 17 september 2006 08:41 schreef denthemen het volgende:
ach.. het was wel erg lucky van NAC
daar heb je ook zo weinig aan na een wedstrijd.

@ Webforce doe je verstandig aan
  maandag 18 september 2006 @ 09:22:58 #197
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_41912780
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:45 schreef WebForce het volgende:

[..]

Dat ga ik ook doen . Wat heb ik me zitten ergeren, wat een instelling en vreemd positiespel . Vanaf minuut 1 de lange bal!? En v/d Schaaf die totaal niet in de wedstrijd zat, maait kompleet over de bal heen voor bijna open goal...
[FM-modus] He should have buried it! [/FM-modus]
pi_41912842
VD Schaaf --> Yakubu
Verhaegh --> Swerts
Blondelle --> Jansen/Frankel

Sansoni en Lazovic geef ik nog even het voordeel van de twijfel, maar als Sansoni blijft blunderen en Danko maar blijft zeiken en schwalbes maken zeg ik Sprockel/Benson
  maandag 18 september 2006 @ 09:37:10 #199
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_41912992
quote:
Op maandag 18 september 2006 09:26 schreef DeVinger het volgende:
VD Schaaf --> Yakubu
Verhaegh --> Swerts
Blondelle --> Jansen/Frankel

Sansoni en Lazovic geef ik nog even het voordeel van de twijfel, maar als Sansoni blijft blunderen en Danko maar blijft zeiken en schwalbes maken zeg ik Sprockel/Benson
Sprockel speelde slecht vond ik hoor, en dat haast in alle opzichten, daarnaast is Knol nog steeds geschorst tot en met zaterdag.
Fränkel had VEEL meer invallende impulsen dan Blondelle, dus ik zeg ja. Benson had er eerder in moeten komen, en niet de laatste 10 minuten.
Maximaal 4 regels
pi_41915066
hoeveel gaat het worden tegen Argon ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')