abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41284658
Ook wel een toffe club voor hem . Weg ermee!
pi_41284962
Ach precies in het verwachtigspatroon die ik van Knopper kreeg naar zijn gedrag.

Hij kan absoluut voetballen, maar zijn mentaliteit zal hem opbreken. Dit is bij Heerenveen gebeurd, nu bij Vitesse. Die zullen we denk ik niet meer terug zien op het hoogste niveau of een ploeg moet toevallig promoveren.
pi_41285066
Hij werd door Sturing toch ook volkomen verkeerd gebruikt, jaar ervoor bij Heerenveen deed hij het toch niet onaardig.
pi_41285090
Bij Heerenveen moest ie weg omdat we een betere op zijn positie hadden. Hij werd als linksbuiten gebruikt. Met zijn mentaliteit was bij ons (in tegenstelling tot Hersi) niks mis.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:09:06 #35
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_41285856
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 09:34 schreef DeVinger het volgende:
Maarruh, Cart_man zit er toch niet echt? Die zit lekker onbedekt in de Kuip
Goedenmorgen WebForce . Veranderd . Maarre, hij hoort in het uitvak te zitten , zo'n hekel heb ik er altijd aan dat het Gelredome tegen Ajax & Feyenoord helemaal vol zit met uit-supporters
pi_41286808
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 11:09 schreef WebForce het volgende:

[..]

Goedenmorgen WebForce . Veranderd . Maarre, hij hoort in het uitvak te zitten , zo'n hekel heb ik er altijd aan dat het Gelredome tegen Ajax & Feyenoord helemaal vol zit met uit-supporters
2 jaar geleden viel het nog wel mee
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:50:25 #37
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41287027
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 11:09 schreef WebForce het volgende:
Doe er wat aan dan.
A.M.A.B
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:27:29 #38
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_41288178
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 11:50 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Doe er wat aan dan.
Ik bezet mijn plek al als Vitesse supporter
pi_41331410
quote:
De Meersman niet naar Beveren

Tim de Meersman blijft voorlopig gewoon voor Vitesse spelen. De middenvelder van Vitesse was enkele dagen op proef bij SK Beveren, maar vooralsnog zal er niets getekend worden.
“Trainer Walter Meeuws zag in mij niet direct een basisspeler”, aldus De Meersman aan Omroep Gelderland. “Daarom gaat het nu niet door, maar misschien komen ze later bij me terug. Verder is er wat interesse van Lierse SK, maar de kans is groot dat ik terugkeer bij Vitesse. Het is nog even afwachten.”

Vitesse-manager Jan Streuer heeft laten weten dat De Meersman welkom is. “Dan komt hij maar terug bij Vitesse. Het is ook niet zo dat hij wegmoest.”

(Bron: voetbalprimeur)
pi_41332736
quote:
Voldoende geld

"Volgens mij moet je met zo'n elftal wel van Luxemburg kunnen winnen", stelde Janssen. "Ervaren of niet ervaren, we hebben gewoon een goede ploeg. Opmerkelijk is misschien wel dat ik met mijn 25 jaar aan de oude kant ben. Maar dat is toch ook wel weer leuk", verklaarde de middenvelder terwijl hij per ongeluk een cassetterecorder bij een verslaggever uit de hand sloeg. "Zeg maar als dat ding kapot is. Ik heb voldoende geld bij me."
.

Aangezien v Basten volgens mij tegen de kleinere landjes liever met Schaars in de punt naar achteren speelt komt Janssen waarschijnlijk in de basis als linkshalf .
pi_41332961
Theo
pi_41338515
quote:
OVERGANG KNOPPER NAAR PRESTON VAN DE BAAN

Richard werkte de afgelopen dagen een 'trial' af in Engeland bij Preston North End, de Engelse club uit het Championship. Woensdag is bekend geworden dat het niet tot een transfer komt. Knopper en de club zijn niet tot een financieel akkoord gekomen.

De Lillywhites zijn niet de enige club die interesse hebben getoond in Knopper. Meerdere Engelse clubs, waaronder Stoke City, hebben geinformeerd naar zijn diensten. Voor het sluiten van de transfermarkt op 31 augustus hoopt de 29-jarige Knopper een nieuwe club te hebben gevonden.

bron: vitesse.nl
*Zucht* Hopen dat hij er met een andere club kan uitkomen.
pi_41341346
Mag er in Nederland niet na 31aug nog 3x transfers plaatsvinden ofzo?
Kone gebeurde vorig jaar toch ook na de deadline. Misschien zoekt ADO/Excelsior nog iets ofzo?

Ah mên, zit op .org te kijken en zie dus dat Mandl niet komt omdat Knopper niet verkocht is. Tot overmaat van ramp zie ik ook nog dat hij best wel eens Wapenaar uit de goal had kunnen krijgen. Knopper, rot op

[ Bericht 47% gewijzigd door DeVinger op 30-08-2006 21:52:42 ]
pi_41342521
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:31 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

*Zucht* Hopen dat hij er met een andere club kan uitkomen.
Waren nog wat andere geïnteresseerden, dus als ie nou ff haast maakt...
pi_41343282
Mja wat er allemaal van klopt is de volgende vraag. Gelukkig weten we binnen 26 uur meer.
pi_41343690
altijd spannend de dagen tot 31 aug. qua transfers.
pi_41345888
quote:
Mandl moet wachten op Vitesse
30 augustus 2006, 23:15
Door: Klaas Jan van der Veen
Thomas Mandl moet wachten op Vitesse. De Arnhemmers willen de doelman graag contracteren, maar heeft daarvoor niet de financiën. Bij een vertrek van Richard Knopper is dit wel aanwezig.
Mandl was de afgelopen weken op proef bij Vitesse. Trainer Aad de Mos (foto) is zeer tevreden over de doelman uit Oostenrijk. Zolang Richard Knopper echter niet is verkocht, heeft de club niet de financiële mogelijkheden om een contract aan te bieden.

“Dat heeft zeker met de situatie rond Knopper te maken”, zo laat manager voetbal Jan Steuer weten aan Omroep Gelderland. “Maar voor Mandl geldt geen deadline van 31 augustus, omdat hij momenteel geen werk heeft. We hoeven dus geen haast te maken.”

Voor Knopper geldt de transferdeadline van 31 augustus wél.
quote:
Vier clubs willen Knopper
Door René (Eilanden) op donderdag 31 augustus 2006 11:29
Bron: VoetbalPrimeur

Vier clubs hebben interesse in Vitesse-speler Richard Knopper. De speler is bij de Arnhemmers overbodig geworden, maar heeft nog altijd geen club gevonden. Gisteren ketste een transfer naar het Engelse Preston North End af.

"Stoke City speelt nog, daar hebben we donderdag weer contact mee. Ook een andere club uit het Championship heeft interesse. En er zijn twee Nederlandse clubs waar hij naartoe zou kunnen, maar het is kort dag om zaken te doen", aldus de zaakwaarnemer van Knopper
Come on

[ Bericht 28% gewijzigd door DeVinger op 31-08-2006 12:19:20 ]
pi_41361485
Theo naar alle waarschijnlijk in de basis zaterdag tegen Luxemburg , afgaand op de ochtendtraining van vandaag
  donderdag 31 augustus 2006 @ 20:43:47 #49
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_41374907
Hehe, eindelijk het topic weer teruggevonden Het gaat snel met die topics!
pi_41375670
Knopper naar ADO. Yeah, laat Mandl maar komen. Wapenaar maak je borst maar nat
pi_41375677
Knopper is trouwens naar ADO, dus laat Mandl maar komen...

Edit:
Ik ben ook altijd te laat

[ Bericht 27% gewijzigd door TheSouthsideKid op 31-08-2006 21:06:04 ]
pi_41376235
Mandl is alrichting Oostenrijk. Lijkt er niet op dat hij komt. Grote vraag is wie wel
pi_41376743
neemt die de eeste vlucht terug
pi_41376756
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 21:11 schreef Positive_Thinking het volgende:
Mandl is alrichting Oostenrijk. Lijkt er niet op dat hij komt. Grote vraag is wie wel
Heeft hij een club dan? Ik denk datie gewoon komt, hij heeft ook nog de tijd omdat hij contractloos is .
pi_41377725
nee neemt niet de eerste vlucht terug.

Zover ik weet is Mandl niet de eerste keus dus afwachten of er nog wat gebeurd vanavond.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 23:08:08 #56
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_41377815
Ik denk dat het Mandl toch wordt. Vitesse heeft alleen geen haast omdat hij clubloos is, en buiten de transferperiode om ook gecontracteerd kan worden. We zullen het zien in de komende 52 minuten.
pi_41377887
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 23:05 schreef Positive_Thinking het volgende:
nee neemt niet de eerste vlucht terug.

Zover ik weet is Mandl niet de eerste keus dus afwachten of er nog wat gebeurd vanavond.
Niet de 1e keus? Ze hebben nog andere keepers (of speler?) op 't oog?
pi_41378063
Lijkt me dan wel ja.
Grote vraag is lukt het voor 12 uur vanavond
pi_41378537
Dat wordt laat naar bed
pi_41378693
Ach gelukkig morgen laat op dus kan beetje later maken vanaaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')