Heeft hij een club dan? Ik denk datie gewoon komt, hij heeft ook nog de tijd omdat hij contractloos isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:11 schreef Positive_Thinking het volgende:
Mandl is alrichting Oostenrijk. Lijkt er niet op dat hij komt. Grote vraag is wie wel
Niet de 1e keus? Ze hebben nog andere keepers (of speler?) op 't oog?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:05 schreef Positive_Thinking het volgende:
nee neemt niet de eerste vlucht terug.
Zover ik weet is Mandl niet de eerste keus dus afwachten of er nog wat gebeurd vanavond.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:05 schreef Positive_Thinking het volgende:
nee neemt niet de eerste vlucht terug.
Zover ik weet is Mandl niet de eerste keus dus afwachten of er nog wat gebeurd vanavond.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:38 schreef Positive_Thinking het volgende:
Niet teveel hopen DeVinger. daar krijg je teleurstellingen van.
Nog 10minquote:Vitesse ziet af van Mandl
31 augustus 2006, 23:23
Door: Klaas Jan van der Veen
Thomas Mandl zal niet gecontracteerd worden door Vitesse. De doelman werkte weliswaar een goede proefperiode af, maar zijn salariseisen hebben een te groot struikelblok gevormd.
“Een goede keeper erbij zou geweldig zijn, maar niet ten koste van alles”, aldus algemeen directeur Paul van der Kraan tegen Omroep Gelderland. “Hij vroeg beduidend meer dan dat er door het vertrek van Richard Knopper vrijkwam. Wij verhuren Knopper namelijk aan ADO en daarna heeft hij daar een contract voor drie jaar.”
Mandl was de afgelopen weken op proef in Arnhem. Coach Aad de Mos (foto) was zeer te spreken over de Oostenrijker, maar uiteindelijk hebben financiën roet in het eten gegooid.
Foto's: Orangepictures
Ik had alleen Manl verwacht eigenlijk, verder was het meer een grap hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:57 schreef Positive_Thinking het volgende:
Zei niet voor niets DeVinger niet teveel verwachten. Aerts kan misschien goed keepen, maar met de kuip incident in je achterhoofd heb je toch wat twijfels.
Beetje offtopic, maar ik vond het een geweldige gastquote:Rink terug naar geboorteland
01 september 2006, 20:35
Door: Robert Kuijpers
Paulo Roberto Rink keert terug naar het land waar hij ruim 33 jaar geleden geboren werd. De Braziliaanse Duitser tekent een contract bij de club waar hij in 1992 zijn carriere begon, bij Atlético Paranaense.
De voormalig international van Duitsland werd in Nederland vooral bekend door zijn (korte) periode in dienst van Vitesse, in het seizoen 2003/2004. Daarvoor kwam hij al in actie voor Paranaense, Bayer Leverkusen, Santos, 1.FC Nürnberg en Energie Cotbuss. Na zijn periode bij Vitesse speelde hij nog een periode op Cyprus.
Volgens de BBC wilde de manager 'm gewoon niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:31 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
*Zucht* Hopen dat hij er met een andere club kan uitkomen.
Lekker dan, Richard ..quote:Preston manager Paul Simpson has decided against signing the two players he had on trial at the club.
Troyes striker George Ba, 27, and Vitesse Arnhem midfielder Richard Knopper, 29, trained with North End.
And the two players featured in a behind-closed-doors friendly against Wolves at Deepdale on Wednesday.
"I didn't feel they would improve our squad," Simpson told the club's website. "There are a couple of other names that I have in mind."
hij zit er gewoon weer bijquote:Op zondag 3 september 2006 16:45 schreef DeVinger het volgende:
Ik ben benieuwd wat er met Jansen in het NL-elftal gebeurd
't Zal tussen hem en Schaars gaan denk ik. Of v Basten moet opeens inzien dat Sneijder in de punt naar achteren toch niet helemaal ideaal isquote:Op zondag 3 september 2006 20:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
hij zit er gewoon weer bij, maar mischien moet ie nu genoegen nemen met een plaats op de bank omdat snijder er weer bij is .
Mits hierbij geen éigen doelpunten vallen te bejubelen/betreurenquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
als Huntelaar er 1 maakt en Lazovic 2 en voor de rest scoort niemand dan is het goed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |