abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41375677
Knopper is trouwens naar ADO, dus laat Mandl maar komen...

Edit:
Ik ben ook altijd te laat

[ Bericht 27% gewijzigd door TheSouthsideKid op 31-08-2006 21:06:04 ]
pi_41376235
Mandl is alrichting Oostenrijk. Lijkt er niet op dat hij komt. Grote vraag is wie wel
pi_41376743
neemt die de eeste vlucht terug
pi_41376756
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 21:11 schreef Positive_Thinking het volgende:
Mandl is alrichting Oostenrijk. Lijkt er niet op dat hij komt. Grote vraag is wie wel
Heeft hij een club dan? Ik denk datie gewoon komt, hij heeft ook nog de tijd omdat hij contractloos is .
pi_41377725
nee neemt niet de eerste vlucht terug.

Zover ik weet is Mandl niet de eerste keus dus afwachten of er nog wat gebeurd vanavond.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 23:08:08 #56
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_41377815
Ik denk dat het Mandl toch wordt. Vitesse heeft alleen geen haast omdat hij clubloos is, en buiten de transferperiode om ook gecontracteerd kan worden. We zullen het zien in de komende 52 minuten.
pi_41377887
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 23:05 schreef Positive_Thinking het volgende:

Zover ik weet is Mandl niet de eerste keus dus afwachten of er nog wat gebeurd vanavond.
Niet de 1e keus? Ze hebben nog andere keepers (of speler?) op 't oog?
pi_41378063
Lijkt me dan wel ja.
Grote vraag is lukt het voor 12 uur vanavond
pi_41378537
Dat wordt laat naar bed
pi_41378693
Ach gelukkig morgen laat op dus kan beetje later maken vanaaf
pi_41378709
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 23:05 schreef Positive_Thinking het volgende:

komt er voor ons dan ook nog een leuke transfer , dan hoop ik niet op een Babos
pi_41378812
Inderdaad, blunderaar. Doe mij maar Gentenaar! Ze hebben Vermeer daar ook nog.
pi_41378938
zou wel een van de betere opties zijn ja , speelt hij ook weer in zijn lievelingskleuren geel / zwart
pi_41379035
Damn, zouden we dan echt een topkeeper krijgen + een vet goede linksback?
pi_41379102
Niet teveel hopen DeVinger. daar krijg je teleurstellingen van.
pi_41379111
is jammer dat ado er nu net een voor onze neus heeft gekocht ( Pascal Bosschaart )
pi_41379147
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 23:38 schreef Positive_Thinking het volgende:
Niet teveel hopen DeVinger. daar krijg je teleurstellingen van.
pi_41379370
begrepen dat het niks meer wordt vandaag we kunnen rustig gaan slapen.
pi_41379418
Mandl
pi_41379437
Leuk die laatste minuten voor sluitingstijd.
pi_41379534
Mandl
quote:
Vitesse ziet af van Mandl
31 augustus 2006, 23:23
Door: Klaas Jan van der Veen
Thomas Mandl zal niet gecontracteerd worden door Vitesse. De doelman werkte weliswaar een goede proefperiode af, maar zijn salariseisen hebben een te groot struikelblok gevormd.
“Een goede keeper erbij zou geweldig zijn, maar niet ten koste van alles”, aldus algemeen directeur Paul van der Kraan tegen Omroep Gelderland. “Hij vroeg beduidend meer dan dat er door het vertrek van Richard Knopper vrijkwam. Wij verhuren Knopper namelijk aan ADO en daarna heeft hij daar een contract voor drie jaar.”

Mandl was de afgelopen weken op proef in Arnhem. Coach Aad de Mos (foto) was zeer te spreken over de Oostenrijker, maar uiteindelijk hebben financiën roet in het eten gegooid.

Foto's: Orangepictures
Nog 10min
  donderdag 31 augustus 2006 @ 23:51:22 #72
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_41379628
Shite!
pi_41380322
Geen knoeperd van een transfer in de dying seconds ?
pi_41380427
pi_41386150
ze hebben geprobeerd Maikel Aerts van Feyenoord te halen , ben ik ff blij dat dat niet door is gegaan.
pi_41390967
Tsjah, slecht is hij niet hoor. Maarja, de vraag is wel of hij enkel in de Kuip blunders maakt, of dat het virus defintief in zijn bloed zit. Babos heeft ook bij NEC geblunderd dus die is gewoon besmet.
Timmer maakt dit seizoen ook nog wel zijn blunders.
pi_41392751
Zei niet voor niets DeVinger niet teveel verwachten. Aerts kan misschien goed keepen, maar met de kuip incident in je achterhoofd heb je toch wat twijfels.
pi_41394340
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 13:57 schreef Positive_Thinking het volgende:
Zei niet voor niets DeVinger niet teveel verwachten. Aerts kan misschien goed keepen, maar met de kuip incident in je achterhoofd heb je toch wat twijfels.
Ik had alleen Manl verwacht eigenlijk, verder was het meer een grap hoor
pi_41394454
is ok

Nu rustig Het weekend in en eens kijken of Theo nog wat potten kan breken in Oranje.

Volgende week meer nieuws als alles goed gaat wat betreft speelronde 9.
pi_41403831
Mandl kan natuurlijk altijd nog komen, als clubloze speler. Daar geldt de termijn niet voor. Alleen is de vraag of hij nog wil natuurlijk. Ik snap Vitesse wel, Velthuizen als stand-in is niet echt een heel geruststellende gedachte.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41403832
Mandl kan natuurlijk altijd nog komen, als clubloze speler. Daar geldt de termijn niet voor. Alleen is de vraag of hij nog wil natuurlijk. Ik snap Vitesse wel, Velthuizen als stand-in is niet echt een heel geruststellende gedachte.
www.thuisuiteten.nl
pi_41404110
Hoezo? Heb je Velthuizen ooit zien keepen dan. Het is meer het dat wanneer Wapenaar uitvalt, want Velthuizen was ook geblesseerd namelijk. Vandaag heeft hij zijn eerste training afgewerkt en hij "maakte een goede indruk" wat het ook moge zeggen. Ik neem aan dat dit wappies laatste jaar wordt, en dan denk ik dat Velthuizen geen eerste keep wordt. Dan tovert De Mos gewoon weer iets uit zijn magische netwerk, laat Velthuizen eerst maar is wat ervaring opdoen en ruiken aan het hoogste niveau.
pi_41404151
Een jonge jongen is altijd link. Jan Streuer vond het erg riskant en ik kan me daar wel in vinden.
www.thuisuiteten.nl
pi_41404273
Jawel, maar het punt was: Vetlhuizen is geblesseerd, dus er is geen stand-in al wappie uitvalt.
Met in het achterhoofd dat het contract van wappie in de zomer afloopt en hij niet geweldig keept.
pi_41404308
Zal Raymond van Driel zoveel minder zijn dan Velthuizen trouwens?
www.thuisuiteten.nl
pi_41404376
Ja die moet zich trouwens helemaal genaaid voelen
Deze zomer als derde keep gehaald, maar zijn naam wordt niet eens meer genoemd.
(Velthuizen lijkt mij echt een goede btw, van Driel ken ik niet dus kan ik niet over oordelen)
  vrijdag 1 september 2006 @ 20:32:38 #87
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_41404662
Vitesse heeft iets met "jonge talentvolle" keepers. Eerst ging Van Strien weg, dan had je nog Sjoerd Rensen, Van Driel en ga zo maar door. Zal Velthuizen deze gewoonte doorbreken?
pi_41416928
quote:
Rink terug naar geboorteland
01 september 2006, 20:35
Door: Robert Kuijpers
Paulo Roberto Rink keert terug naar het land waar hij ruim 33 jaar geleden geboren werd. De Braziliaanse Duitser tekent een contract bij de club waar hij in 1992 zijn carriere begon, bij Atlético Paranaense.
De voormalig international van Duitsland werd in Nederland vooral bekend door zijn (korte) periode in dienst van Vitesse, in het seizoen 2003/2004. Daarvoor kwam hij al in actie voor Paranaense, Bayer Leverkusen, Santos, 1.FC Nürnberg en Energie Cotbuss. Na zijn periode bij Vitesse speelde hij nog een periode op Cyprus.
Beetje offtopic, maar ik vond het een geweldige gast
Die was of gewoon niet serieus als voetballer, of hij voelde zich echt veel te goed voor Vitesse en maakte er maar een lolletje van (zonder er overigens met de pet naar te gooien). Het incident met Pardo of dat hij zijn zoontje tijdens de rust het veld liet opkomen
pi_41423642
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:31 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

*Zucht* Hopen dat hij er met een andere club kan uitkomen.
Volgens de BBC wilde de manager 'm gewoon niet.
quote:
Preston manager Paul Simpson has decided against signing the two players he had on trial at the club.
Troyes striker George Ba, 27, and Vitesse Arnhem midfielder Richard Knopper, 29, trained with North End.

And the two players featured in a behind-closed-doors friendly against Wolves at Deepdale on Wednesday.

"I didn't feel they would improve our squad," Simpson told the club's website. "There are a couple of other names that I have in mind."
Lekker dan, Richard ..
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_41424770
Alsie wel naar Preston was gegaan dan had Vitesse waarschijnljik wel geld gehad voor Mandl begrijp ik. Nu is Knoppert verhuurd en dus zullen we wel een gedeelte van z'n salaris betalen ofzo . Jammer in ieder geval, het leek me wel een leuke opvolger voor Wapie, een Oostenrijkse international .

Vanavond Schaars en Theo kijken .
pi_41454134
Ik ben benieuwd wat er met Jansen in het NL-elftal gebeurd
pi_41459848
quote:
Op zondag 3 september 2006 16:45 schreef DeVinger het volgende:
Ik ben benieuwd wat er met Jansen in het NL-elftal gebeurd
hij zit er gewoon weer bij , maar mischien moet ie nu genoegen nemen met een plaats op de bank omdat snijder er weer bij is .
pi_41460389
quote:
Op zondag 3 september 2006 20:18 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

hij zit er gewoon weer bij , maar mischien moet ie nu genoegen nemen met een plaats op de bank omdat snijder er weer bij is .
't Zal tussen hem en Schaars gaan denk ik. Of v Basten moet opeens inzien dat Sneijder in de punt naar achteren toch niet helemaal ideaal is ,
pi_41473234
Van Basten en wat inzien...

Gelukkig was Theo niet de slechtste van het veld. Waarom die heitinga opgesteld wordt begrijp ik nog steeds niet.

Woensdag deel 3 van Theo in Oranje!
pi_41490517
als theo niet speelt woensdag en die sleutelhanger wel is alleen maar goed voor de wedstrijd van zondag
pi_41508523
Ik heb kaarten voor de wedstrijd AJAX - Vitesse, als zijnde een jood.
Studiegenoot van mij is voor AJAX (nog nooit een wedstrijd bezocht ) en die heb ik dit jaar een clubcard aangesmeerd.
Heb er zin in, al ben ik bang dat Huntelaar na 4 wedstrijden weer gaat scoren
pi_41508773
als Huntelaar er 1 maakt en Lazovic 2 en voor de rest scoort niemand dan is het goed
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:53:25 #98
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_41517876
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 10:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
als Huntelaar er 1 maakt en Lazovic 2 en voor de rest scoort niemand dan is het goed
Mits hierbij geen éigen doelpunten vallen te bejubelen/betreuren
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_41520393
Mwah 0-3 met eigen doelpunt van Huntelaar zal ik zeker bejubelen
pi_41560260
vanavond theo op de bank , laat er maar een aantal ajaxcieden gebleseerd raken vanavond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')