abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42034930
Psv thuis
  vrijdag 22 september 2006 @ 00:08:13 #252
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_42034985
Lekkere loting...
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_42035084
Eitje jongens .
pi_42035104
Vitesse - PSV
pi_42035487
Jan Streuer zal het nummer van Koeman nog wel hebben een beetje geld toespelen en we zijn door

9 November zal het wel worden i.v.m Marco Borsato

maar liever tegen PSV eruit dan tegen AGOVV , en beter dan op die kutmanieren als tegen FC Twente en Roda in de halve finale

we hebben altijd een kans hoe klein ook maar hopelijk is kluivert nog niet zo op dreef tegen die tijd .

en dan zie ik net dat we ze op Zaterdag 2 december weer thuis krijgen dus 2 keer PSV thuis in 1 maand

[ Bericht 11% gewijzigd door vitessezuid113 op 22-09-2006 00:28:08 ]
pi_42037988
Weer geen Europees via beker...
pi_42038391
Ach de Vinger de bal is rond, alles is mogelijk, en voordat je begint ben je nooit kansloos.

Ik hoop dan wel dat ik de sat hier weer eindelijk heb hangen en ik de westrijd kan zien.
pi_42041838
Als we deze pot winnen pakken we de beker .
pi_42043237
Vermoedelijke opstelling:
Wapenaar; Verhaegh, Sprockel, Knol, Frankel
Hersi, Van der Schaaf, Sansoni, Esajas
Pryor, Lazovic.

Ik bedoel, wtf ! Hij gaat echt voor een verdedigend blok en 4 aanvallers ofzo ? Mooi! Purrel Power !

Is de schorsing van Knol eigenlijk wel over? Beker zal wel mee tellen inderdaad..
pi_42043298
Ik heb opeens weer zin in Vitesse . Na vorige week dacht ik nog: 'Flikker op, ik verkoop m'n seizoenskaart' maar nu het team lekker op z'n kop is gezet .

Geen Fredje though .
pi_42044133
Tof voor dat jonge ventje Pryor, maar wel heel sneu voor Benson dit zeg
Sprockel
Maar Sansoni op middenveld
pi_42044288
Due leek mij logischer op 't middenveld eigenlijk. (Wat zeggen jullie eigenlijk? DUWEHH of Deu? Ik het 2e ). Kaya vond ik tegen Nac niet goed invallen . En Due vond ik juist 1 van de betere tegen Nac en Ajax.
pi_42047626
Een opvallende opstelling , maar als we maar winnen dan vind ik alles best
pi_42047834
Due sprrek je uit als doe-e zover ik weet.

Verrasende opstelling inderdaad. Blij te zien dat Fränkel zich alweer terug vecht. Sansoni op het middenveld is verrassend. En ik hoop dat Hersi zijn dalletje weer gehad heeft en gaat pieken.

Hersi is echt zo'n speler waar je van te voren niet op aan kan. Zo wisselvallig is zijn spel.
pi_42049430
Maar wel topscorer vorig jaar!
pi_42050751
Rond de winterstop is Hersi weer top . Ow wacht, er is geen stop of wel?
pi_42050975
Dan zitten wij mooi in London iig
pi_42051779
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:00 schreef DeVinger het volgende:
Dan zitten wij mooi in London iig
bij welke wedstrijd
pi_42052038
Naar alle waarschijnlijkheid: West Ham - Manchester United
pi_42052112
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:52 schreef DeVinger het volgende:
Naar alle waarschijnlijkheid: West Ham - Manchester United
dat is ook wel een leuk potje , hoelang moet je vitesse dan missen ?
pi_42052232
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:55 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

dat is ook wel een leuk potje , hoelang moet je vitesse dan missen ?
Een leuk potje ja

De uitslag van Roda JC - Vitesse moet ik dan helaas via sms horen ivp op internet lezen
pi_42052308
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 18:00 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Een leuk potje ja

De uitslag van Roda JC - Vitesse moet ik dan helaas via sms horen ivp op internet lezen
o je mist maar een thuiswedstrijd , zeker van te voren al gekeken wat het programma was

alvast veel plezier , en ik lees je verslag tegen die tijd wel ergens op fok
pi_42053102
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 18:03 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

o je mist maar een thuiswedstrijd , zeker van te voren al gekeken wat het programma was

alvast veel plezier , en ik lees je verslag tegen die tijd wel ergens op fok
Ik mis dus helemaal niets
pi_42055568
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 18:32 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ik mis dus helemaal niets
was niet helemaal wakker denk had uitwedstrijd moeten staan
  zaterdag 23 september 2006 @ 11:25:35 #275
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_42071849
Ik heb er zin in!
  zaterdag 23 september 2006 @ 16:13:20 #276
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_42078158
Wat je zegt Yozzz, na een teleurstellend verlies heb je altijd weer 'hoop'. Zou het dit keer beter gaan, en dat Heracles is toch te verslaan. Al vrees ik dat het een heel erg moeilijke wedstrijd wordt. Toch maar een voorspelling dan:
2-1
Maximaal 4 regels
pi_42078208
Zal wel een gelijkspel worden waar we dus niks aan hebben
pi_42078513
Ik heb 3-1 gezegd net zoals ik woensdag zei , hopelijk krijg ik weer gelijk
pi_42084749
Goedemiddag zeg, zaten jullie er allemaal even naast .
  zondag 24 september 2006 @ 01:38:57 #280
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_42084774
En is Pryor effe en held!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_42084806
quote:
Op zondag 24 september 2006 01:38 schreef Elvislives het volgende:
En is Pryor effe en held!
Dat passje op Lazovic na 20min ofzo . Z'n goal was ook een vet mooie aanval.
  zondag 24 september 2006 @ 01:46:54 #282
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_42084884
Ja, ik was eerst sceptisch dat hij in de basis stond, maar wat een berepartij! Lazovic ook geweldig gespeeld natuurlijk, ik zei al na 5 minuten dat hij zich goed voelde vandaag. Lang geleden dat een Vitessenaar 3 keer scoorde in een thuiswedstrijd, of niet?

Pierre bij Vitesse-NEC 5-1 ofzo? Vroeger deden Gillhaus en vd Brom dat nog regelmatig
Vamos el TRI!
pi_42085056
Bij Feyenoord zullen ze zich nu wel achter de oren krabbelen
  zondag 24 september 2006 @ 03:29:55 #284
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_42086184
Pryor speelde echt een dijk van een wedstrijd, spitsen speelden lekker samen, goede combinaties. Hadden eigenlijk wel meer dan 4 doelpunten moeten zijn. Maargoed, gewoon 3 punten gehaald gelukkig, en relatief eenvoudiger dan ik had gedacht!
Maximaal 4 regels
  zondag 24 september 2006 @ 09:56:35 #285
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_42087962
Én een passende topictitel
Vamos el TRI!
pi_42089002
Hehe daar dacht ik ook aan na gisteren.. Danko die nu even topscoorder is in de competitie!!

Goal van Pryor zat er heerlijk in btw.
De Mos heeft wat wissels lef getoond en het gelijk aan zijn zijde gekregen.
pi_42089362

weer 3 punten erbij nu volgende week FC Groningen uit , zal niet makkelijk zijn maar daar kunnen ook 3 punten gehaald worden.

vond het ook wel mooi bij die vrije trap toen theo op het sherm kwam , theo theo
pi_42089545
Die Prijor zag er goed uit de samenvatting. Waar komt die opeens vandaan? Jeugdopleiding?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_42089580
vanf het seizoen 2000-2001 zit ie bij de jeugd ja , vitesse moet hem heel snel een langdurig contract aanbieden.
pi_42089709
Het viel mij vooral op dat hij een hele goede techniek had. Ik zag hem een paar passjes geven waar de klasse vanaf spatte. Wat voor speler is het precies? Een pure spits? Aanvallende middenvelder? Buitenspeler?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_42089874
gewoon een pure spits , maar ik kan me ook vergissen.
pi_42089893
quote:
Op zondag 24 september 2006 11:30 schreef Positive_Thinking het volgende:
Hehe daar dacht ik ook aan na gisteren.. Danko die nu even topscoorder is in de competitie!!

Goal van Pryor zat er heerlijk in btw.
De Mos heeft wat wissels lef getoond en het gelijk aan zijn zijde gekregen.
Jammer dat hij net nog werd aangeraakt
  zondag 24 september 2006 @ 12:34:43 #293
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_42090056
Heb ik wat gemist?
pi_42090123
quote:
Op zondag 24 september 2006 12:34 schreef WebForce het volgende:
Heb ik wat gemist?
toch wel wat denk ik
  zondag 24 september 2006 @ 12:44:27 #295
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_42090190
quote:
Op zondag 24 september 2006 12:16 schreef koningdavid het volgende:
Het viel mij vooral op dat hij een hele goede techniek had. Ik zag hem een paar passjes geven waar de klasse vanaf spatte. Wat voor speler is het precies? Een pure spits? Aanvallende middenvelder? Buitenspeler?
Alles wat je van hem wil weten:
quote:
Ajax duwt Anduele Pryor in de armen van Vitesse

Anduele Pryor zit dicht tegen het eerste elftal aan, zei trai­ner Aad de Mos van Vitesse onlangs. Anduele Wie?Weinig mensen kennen de voetbal­ler uit Amsterdam, die ooit door Ajax in de armen van Vi­tesse werd gedreven.

Het was zijn eerste grote presentatie bij Vitesse. Anduele Pryor poseerde gistermiddag op de officiele persdag in het Oosterbeekse Hotel De Bilderberg geduldig voor fotografen, die portretjes en elftalfoto’s kiekten. Na afloop kwam zijn naam twee keer voor op de interviewlijst. Zie daar het nieuwe leven van de bescheiden (‘zo ben ik nu eenmaal’) linksbenige aanvaller, die op zijn vijftiende jaar voor Vitesse koos, na de amateurs van CTO’ 70, Abcoude en AFC. Door die topamateurclub werd hij voor het eerst gescout, op zijn vijftiende volgde de rest van Nederland. „ Ajax, AZ, FC Twente, Heerenveen en Vitesse wilden mij hebben.” Vreemd genoeg koos de Amsterdammer van Surinaamse komaf ( geboren in Paramaribo) niet voor Ajax. „ Ik had proefwedstrijden gespeeld en ze wilden mij hebben, maar ik moest snel tekenen. Op dat moment zaten mijn ouders in Suriname en ik wilde wachten tot zij thuiskwamen. Dat mocht niet, zie die meneer van Ajax, direct tekenen, anders zou het niet doorgaan.

Toen heb ik niet getekend. ” Pryor, die bij AFC aan de lopen­de band scoorde, oogstte steun en verbazing toen hij als jochie van vijftien Ajax de deur wees.

„ Mijn ouders vonden het een goede beslissing, vrienden vonden het raar. Niet tekenen bij Ajax, dat doe je toch niet.” Uit het rijtje kandidaten pikte hij Vitesse ‘ omdat zij goed wa­ren en kampioen werden met de jeugd, daarvoor wilde ik spelen’. Op zijn vijftiende kwam hij moederziel alleen te wonen op sportcentrum Papendal. Hij had een kamergenootje en twintig zielverwanten, maar geen familie. „ Ik vond het heel zwaar, weg bij familie en vrienden. Plotseling was ik één keer per week thuis. Ik had heimwee, dat het zo zwaar zou zijn, had ik niet verwacht”, bekent de spits, die zich na een half jaar beter op zijn plek ging voelen. Hij had alleen eerder de stap naar de selectie willen maken.

„ Vorig jaar zou ik erbij zitten, maar kreeg ik ineens een telefoontje dat de trainer de selectie compleet vond. Er was geen plaats meer. Dat was voor mij een teleurstelling, ik vond wel dat ik erbij moest zitten. Nu kreeg ik een telefoontje twee dagen nadat de trainer was gepresenteerd dat ik er wel bij zat.” Net op tijd, weet de aanvaller, die bij Jong Vitesse negen doelpunten scoorde en naar eigen zeggen een goed jaar had. „ Ik kreeg veel vertrouwen van de trainer ( Gery Vink, red.) en ik heb veel gespeeld. Twee jaar geleden kwam je op de bank als er iemand van het eerste op jouw positie moest spelen, dat gebeur­de vorig jaar niet”, verklaart Pryor, die moet vechten voor een contract want zijn verbintenis loopt af.

„ Ik weet dat het nu moet gebeuren”, aldus de spits, die wel het zware gevecht met de dure aankopen Mads Junker en Danko Lazovic aanmoet. „ Ik nog sterker worden en brutaler. Mijn doel is belangrijk worden voor Vitesse.”

Bron: De Gelderlander 28-07-2006
Zijn laatste zin vind ik verrassend trouwens, hij zag er gister erg groot, sterk en vooral brutaal uit. Liet zien erg sterk aan de bal te zijn, goede techniek te hebben en soms geweldige (steek)passes. Verdiende goal ook.
Vamos el TRI!
pi_42090347
Benson, Pryor, Junker, Lazovic....
Dat is ook wel eens anders geweest
pi_42092469
Rottig dat ik er niet bij was....spelen ze een keer leuk! Na ja, het begin van een mooi seizoen heb ik dan maar moeten missen!
pi_42094048
Had er ook niet veel vertrouwen in, maar wilde wel eens een anders elftal zien spelen. Geen slechte keuze
  zondag 24 september 2006 @ 16:46:48 #299
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_42094652
Ik heb met een harde plassert lopen kijken naar Pryors voetbalkunsten. Wat een verschil met Junker.
Niet om Junker gelijk als minder af te doen, maar toch... Pryor is ten eerste een beer van een vent dus wint hij veel één op één duels. Ook vanwege zijn techniek die je op het eerste gezicht niet achter hem zou zoeken. Hij straalt wat uit, waar Junker meestal een beetje mat overkomt.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_42094697
We hebben zo gewoon 4 volwaardige spitsen lijkt he. Junker komt ook wel weer in vorm.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')