Wie komen er haast niet buiten? (t/m 9 mei 2005)
Wie moeten nodig een leven downloaden? (t/m #760)
Kom naar #SHO op IRC. Voor een uitgebreide uitleg over IRC klik hier.
Deze OP vind je hier.
Mee eens... dat harige ranzige buik op de fotoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou, zo leuk is het nou allemaal ook niet..
Snel naar pagina 2.
Hoor ik daar iemand die net is klaargekomen en nu spijt heeft van zijn homo-erotische zelfbevlekking?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou, zo leuk is het nou allemaal ook niet..
Snel naar pagina 2.
Dat is het beste van de hele fotoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mee eens... dat harige ranzige buik op de foto
Ik moest gewoon even een stoere, zeer masculine post plaatsen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoor ik daar iemand die net is klaargekomen en nu spijt heeft van zijn homo-erotische zelfbevlekking?![]()
Idd!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Waar is je navel eigenlijk?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik moest gewoon even een stoere, zeer masculine post plaatsen..
God je hebt gelijk....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Waar is je navel eigenlijk?
Wat? Heb jij net dezelfde onderbroek gekocht?quote:
Misschien zit je onderbroek hoog opgetrokken zodat de rand boven je jeans uitkomt?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
God je hebt gelijk....![]()
*checkt buik... ziet een navel... kijkt naar foto... zegt: HUH
Ja, maar hij staat Dizer dusveel beterquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat? Heb jij net dezelfde onderbroek gekocht?![]()
![]()
Nou eerder te laag waardoor ik lijk alsof dat allemaal mijn buik is, maar het is eigenlijk mijn onderbuik of zoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien zit je onderbroek hoog opgetrokken zodat de rand boven je jeans uitkomt?![]()
Ja maar die roze staat jou weer veel beterquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar hij staat Dizer dusveel beter.
Kut voor jequote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar hij staat Dizer dusveel beter.
Ga dan weg, als het je niet bevaltquote:
Ja dusquote:
Jank niet zo babybornquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ga dan weg, als het je niet bevalt.
DOE EENS LIEFquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ga dan weg, als het je niet bevalt.
Wie het eerste maalt...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja dus. Wilde net een foto posten om er mee te pimpen, zie ik deze. Dan maar niet.
quote:
Wat, ik had het toch niet tegen jouquote:
Maar je verstoort wel de vrede en dat gaat Dizzle aan het hart ja?!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat, ik had het toch niet tegen jou?
Ja, maar jij en SPK moeten gewoon meer geestig tegen mekaar doen... hihi geestigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat, ik had het toch niet tegen jou?
Sorryquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, maar jij en SPK moeten gewoon meer geestig tegen mekaar doen... hihi geestig
Damn wat mis ik Bupa... ik kan hem niet nadoen
Het was te mooi om waar te zijn.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:19 schreef SPK het volgende:
Ja het komt door die fucking wijn.
Het ging net een paar weken goed
En als jij nou ook wijn drinkt? De rose van de Deen die nu in de aanbieding is...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:19 schreef SPK het volgende:
Ja het komt door die fucking wijn.
Het ging net een paar weken goed
Nou, zeg, ik heb hele goede humorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:19 schreef SPK het volgende:
En die zak hooi heeft geen humor ook, dat is ook best lastig
zakquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:19 schreef SPK het volgende:
En die zak hooi heeft geen humor ook, dat is ook best lastig
Ik drink geen wijnquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
En als jij nou ook wijn drinkt? De rose van de Deen die nu in de aanbieding is...
En dat terwijl ik geen wijndrinker ben
volgens mij had ie het over moiquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, zeg, ik heb hele goede humor.
Dat jij mij nou blijft lastigvallen.
Bierquote:
Oh. Nou, in dat geval heeft ie ookal geen gelijkquote:
Ja Grolsch is goed he'quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bier
Laatste tijd ook wel aan de Dommelsch ipv Amstel... en Grolsch gaat er soms ook wel in![]()
Zeg, dat puistengrap is van mijquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:22 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja als ik nee zeg, wat zo is ook eigenlijk.
Krijgt de Clearasil koning weer een ego deuk![]()
Hoe oud bén je eigenlijk, want je doet me echt denken aan iemand van mijn leeftijdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:22 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja als ik nee zeg, wat zo is ook eigenlijk.
Krijgt de Clearasil koning weer een ego deuk![]()
Ik ben jong van geestquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe oud bén je eigenlijk, want je doet me echt denken aan iemand van mijn leeftijd.
Het leuke van Grolsch is, je drinkt het zo weg... Dommelsch helemaal...quote:
Ja dat heb ik ook dus, Grolsch heb ik minder last van altijdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het leuke van Grolsch is, je drinkt het zo weg... Dommelsch helemaal...
Met Amstel.. na 4 biertjes voel ik echt wel wat... bij Dommelsch begint het pas bij 6 a 8
Dat merk ik, ja.quote:
Maar Oranjeboom moet gewoon vernietigd wordenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:25 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook dus, Grolsch heb ik minder last van altijd
Jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar Oranjeboom moet gewoon vernietigd worden
De wijn is op.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:32 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nha, een fles wijn zou mij wel kunnen bekomen.![]()
* Tha_Erik denkt terug aan een reclame over appelsap met een oud verzuurd vrouwtje en een jonge ober.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
Appelsap dan maar.
Melk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
Appelsap dan maar.
Dubbelfriss witte druiven/citroenquote:
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt. Maar dat had ik op shok ook al niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:41 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Doet me onbestemd denken aan zo'n meisje op een ander forum.![]()
Oeh, die's lekker ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dubbelfriss witte druiven/citroen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga slapen, dat lijkt me voor iedereen het beste.
Dus, welterusten allemaal, en SPK krijgt de groeten vanmijn moeder en de toevoeging "ik had 'm groter verwacht" er nog bij.
Dat is waar. Maar niet al te actief, want ik moet dequote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig kan je op FOK!.
Alsof jij dat durftquote:
Ik niet, maar er is vast wel iemand die het wle gaat bellenquote:
Ja, de klanten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik niet, maar er is vast wel iemand die het wle gaat bellen.
Ja en ik haaaaaaat bellen. Ik versta ze de helft van de tijd niet eensquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:36 schreef Tha_Erik het volgende:
En word je vaak gebeld?
Dat topic laat mooi zien hoe de situatie nog steeds erg gespannen is op Fok! Iedereen gaat meteen dingen achter elkaars opmerkingen zoeken, vijandigheid is gewoongoed en het is kleurtjes vs. zwartjesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:45 schreef BVO het volgende:
Die reactie van die FA's ook weer.
Keuze voor nieuwe mods
Doen wij op Shok! toch veel beter.
Nou je hebt wel een goeie stage uitgezocht dan, als je het nu al niet leuk vind.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:30 schreef rena het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar niet al te actief, want ik moet detelefoon
opnemen.
Die stage is heel wat anders dan op een autobedrijf werkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou je hebt wel een goeie stage uitgezocht dan, als je het nu al niet leuk vind..
En rena.quote:
Oooooh, dacht dat je al begonnen was.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:31 schreef rena het volgende:
[..]
Die stage is heel wat anders dan op een autobedrijf werken.
Nog 4 uur
Ja, maar jij komt niet op bezoek bij het Excuusquote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij komt niet op bezoek bij het Excuus.
Nope!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij komt niet op bezoek bij het Excuus.
Nee, in November pas. Godzijdank.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Oooooh, dacht dat je al begonnen was.
Godver. Eierkoeken zijn hemelsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nope!
Dus ze krijgt ook geen eierkoek.
Ik wilde er eigenlijk nog aarbeitjesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Godver. Eierkoeken zijn hemels.
aarbeitjesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik wilde er eigenlijk nog aarbeitjesop doen, maar de
C1000
vroeg
4,30
voor een doosje aardbeien
![]()
.
Zijn vast vergiftigdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij ons in de buurt komt er elke maandag een allochtoon langs de deuren om aardbeien te verkopen, twee bakjes vol voor ¤4,- ofzo.
Ik had vorige week op de markt twee doosjes van 500 gr voor 2 euro.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij ons in de buurt komt er elke maandag een allochtoon langs de deuren om aardbeien te verkopen, twee bakjes vol voor ¤4,- ofzo.
Ja, of noem jij ze aardbeidjesquote:
Ik heb nog nooit van aarbeitjes gehoord. Aardbeitjesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, of noem jij ze aardbeidjes.
Verkleinwoord van aardbei. Een kleine aardbei dus en dan in het meervoudquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:50 schreef rena het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van aarbeitjes gehoord. Aardbeitjes![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Verkleinwoord van aardbei. Een kleine aardbei dus en dan in het meervoud.
quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
[knip]
Oh, er is verder ook al één niwue mod van SHO gevonden en met de andere zijn we in overlg.
Neequote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:41 schreef BVO het volgende:
static ja, maar dat zou bij een wedkantoor niets opleveren.
Over ons zekerquote:
Duhquote:
Nou denk ik niet hierquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Iemand die nooit in SHO komt. Operatie frisse wind.
quote:
Ok danquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Degene die het wordt weet het nu al. Dus. Biecht maar op.
Zoiets verwacht ik ook, ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Uit ShowChat verwacht ik Sven..
Ik en mijn andere persoonlijkheden.quote:
Weten wij veel wie ze op bezoek heeft? Voor hetzelfde geld is Danny of yvonne wel op de koffiequote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Tss, boodschappen van gebanden doorgeven op FOK!.
Heeft ze gezegd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weten wij veel wie ze op bezoek heeft? Voor hetzelfde geld is Danny of yvonne wel op de koffie.
Jij hebt Ovidius dus verkliktquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Heeft ze gezegd..
* Naar Feedback rent...
Gezanik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Heeft ze gezegd..
* Naar Feedback rent...
Dan is het goed.quote:
Ik wil graag weten wie de nieuwe SHO-mod wordtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan is het goed.![]()
Waarom zit je eigenlijk te FOK!en als MB er is?
En gelijk heeft 'ie.quote:
Was een grapje.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zeg al niks meer, hoewel ik geen boodschappen van MB doorgeef als in: "MB zegt dat...".
Whatever.
* verder thee gaat drinken.
Bijtjes.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:59 schreef alwaysthebest het volgende:
En het ging dus over de aardbeitjes/aarbeitjes kwestie..
Die zijn ook heel lief ja.quote:
quote:
[vage oude bekende]Kan iemand even zeggen dat XcuZ_Me nogal dom bezig is...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:50 schreef rena het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van aarbeitjes gehoord. Aardbeitjes![]()
O, dat was al hier neergezet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:29 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
[vage oude bekende]Kan iemand even zeggen dat XcuZ_Me nogal dom bezig is...
En dat rena in dezen gelijk heeft...[/vage oude bekende]![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:30 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
O, dat was al hier neergezet.![]()
Ik lul met alle winden mee, dat weet je.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:51 schreef Zhenar het volgende:
Ik wil het ook wel weten.
Zou een stunt zijn als het opeens BVO wasmaar da's wel erg onwaarschijnlijk, gezien zijn huidige "visie" op het modschap
![]()
Heeft Dizer een nieuwe msn?quote:
Osama Bin Laden.quote:
Ik ben ontdekt.quote:
Frank Masmeijer?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:49 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dat zou dinges goed kunnen die op dat andere forum zit.![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik lul met alle winden mee, dat weet je.
quote:Deelder draagt altijd een gangsterpak, heeft gladgekamd haar, een designer bril en een klein sikje.
quote:Deelder leeft samen met A.M.C. Fok. Het paar heeft een in 1985 geboren dochter, Ari genaamd.
Ah leukquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:37 schreef babette21 het volgende:hb is weer ouderwets op dreef in: Jennifer Finnigan van Bold + Beautiful
shizzle.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:02 schreef BVO het volgende:
Svurno, wat is het wachtwoord?
En ik kijk soaps ook nogquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Sven kan ShowChat in de gaten houden én heeft al ervaring. En in IDO deed 'ie het goed.
Sven it is..
Hoezoquote:
pure logica.... je moet er maar zin in hebben.......quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zou het toeval zijn dat "mod" achterstevoren "dom" spelt?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:42 schreef alwaysthebest het volgende:
Omdat jij mod gaat worden natuurlijk (volgens ons).
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:35 schreef Dagonet het volgende:
Is het noodzakelijk dat een mod binnen het forum bekend is? Neuh, mijns inziens niet, in het verleden is het vaker voorgekomen en kan het juist prima werken, een onbekend iemand die voornamelijk ergens anders zit op een forum te plaatsen als de FA's van mening zijn dat de user wel over de gezochte kwaliteiten beschikt. Hell, ik had ook nog nooit een post in NWS voordat ik daar mod werd.
De snelste manier om users te leren kennen is als mod, als user kijk je er heel anders tegenaan meestal. Een mod van buiten de gevestigde orde kan verfrissend werken zonder beschuldigingen van voortrekkerij of meeslepen van oude vetes.
Jerruh vraagt of waarom dan niet bij fora waar het erger is nu wordt ingegegrepen maar volgens mij zijn we nog niet klaar met SHO, US en FOT en nieuwe mods voor die fora, grote kans dat we dat ook proberen open te breken met nieuwe mods.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:37 schreef babette21 het volgende:hb is weer ouderwets op dreef in: Jennifer Finnigan van Bold + Beautiful
Okquote:
Nee dat BreezzAahquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zou het toeval zijn dat "mod" achterstevoren "dom" spelt?
Dat heb ik ook nooit ontkendquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee dat BreezzAahnaam van je is zo slim
Weet je, da krijg je het ook :R Lr LR rLrquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit ontkend.
ZappBrannigan.
En het is díe naam en niet dát naam.
Dat klinkt erg leuk! Ik snap ook jouw enthousiasme, het is ook wel een erg fijn arrangement. Ik heb nog wel een vraag: moeten jij en ik zo'n bankje delen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weet je, da krijg je het ook :R Lr LR rLr![]()
![]()
Zeg Duvel, ik heb hier gratis om weg te geven, een treinpakket... Entreekaartjes voor de treinenmuseum in Hoorn, Treinencongres in Urk en zelfmodeltreintjes bouwen voor twee. Allemaal in een mooie romantisch arrangement voor twee. Overnachten in een ouderwets kolentrein uit 1856 met een luxuryroom van houten bankjes en een emmer water als douche
Neem jij vaseline dan mee?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat klinkt erg leuk! Ik snap ook jouw enthousiasme, het is ook wel een erg fijn arrangement. Ik heb nog wel een vraag: moeten jij en ik zo'n bankje delen?![]()
Wallah ik zweertje, ish niet leukquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
't is weer allochtonendag bij Diz??!![]()
Ik zal een potje in z'n toilettas doenquote:
En jij je ondergoed met opwindend groen vierkantjespatroon?quote:
Die heb ik niet meerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
En jij je ondergoed met opwindend groen vierkantjespatroon?![]()
Vraag dat maar aan Zhenarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:31 schreef babette21 het volgende:
yo Diz, ik heb morgen 'n etentje, welke van m'n nieuwe blousen zal ik aandoen?!
deblauwe
of de
witte
??
Gescheurd?quote:
Pikant hoorquote:
Nee heur, garpje.. de blauwequote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke: Zhen, welke zal ik aandoen: de blauwe of de witte?!??!
há, ik hap niet toe ["goh Diz, wat gepikeerd, wat is er toch ende zo"] en je stapt er zó overheen....quote:
Ik dacht, ik doe eens liefquote:
Ja, want dat zou inderdaad het journaal halenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:00 schreef DaMart het volgende:
Even een post zodat men later niet kan zeggen dat ik niet in SC 890 heb gepost!
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, want dat zou inderdaad het journaal halen.
Inderdaad, ik moet ook nog lachen ookquote:
Welneequote:
Precies. Dan krijg ik ineens een roddeltopic in SHO!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, want dat zou inderdaad het journaal halen.
En dat heb je voor jezelf (en ons!) verpest door hier te postenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Dan krijg ik ineens een roddeltopic in SHO!
Ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dat heb je voor jezelf (en ons!) verpest door hier te posten.
Nou, lekker sociaal weer danquote:
Daar gaat ons duoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:15 schreef alwaysthebest het volgende:
SHO verwelkomt haar verloren zoon terug in het blauw
Een trioquote:
Waarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:14 schreef BVO het volgende:
Svurno, reageer eens op m'n goede XFA-argument.
In dat FB-topicquote:
how desperatequote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:15 schreef alwaysthebest het volgende:
SHO verwelkomt haar verloren zoon terug in het blauw
.
Het forum komt er, dat heeft Nikky vorige week al gezegd op FOK!radio.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:23 schreef BVO het volgende:
[..]
In dat FB-topic.
Je moet het niet laten doodbloeden he.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het forum komt er, dat heeft Nikky vorige week al gezegd op FOK!radio.
Ik kwam er ook gisteren pas achter, toen ik dat ging terugluisterenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg je lekker bijtijds
.
Dat wist ik dus niet.
http://icecast.netmastering.nl/content/fokradio/060807_2.mp3.m3u Vanaf minuut 20:40.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg je lekker bijtijds
.
Dat wist ik dus niet.
Ow wacht, ze zegt: 'Als Idols weer begint'quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://icecast.netmastering.nl/content/fokradio/060807_2.mp3.m3u Vanaf minuut 20:40.
Ik moest al drie keer overnieuw beginnen omdat ik op het eind te weinig geld hadquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:24 schreef BVO het volgende:
Heb jij je team al af?
Dat had ik dus ook. Uiteindelijk heel wat goede spelers uit het team gelaten, om maar mijn favoriete spits te kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moest al drie keer overnieuw beginnen omdat ik op het eind te weinig geld had.
Opnieuw, is het toch?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moest al drie keer overnieuw beginnen omdat ik op het eind te weinig geld had.
Jij doet óók meequote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook. Uiteindelijk heel wat goede spelers uit het team gelaten, om maar mijn favoriete spits te kunnen gebruiken.
Ja, ik vond het wel eens leuk om mee te doen. Iemand moet degraderen, toch?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij doet óók mee![]()
? Meld je eens snel aan bij de ShowChat-league
!
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik vond het wel eens leuk om mee te doen. Iemand moet degraderen, toch?
Maar uhm, ik heb een wachtwoord nodig voor de ShowChatleague
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:39 schreef Svensational het volgende:
shizzle.
quote:
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/639/quote:Vraag
Is het correct om overnieuw en opnieuw door elkaar te gebruiken?
Antwoord
Nee. Overnieuw is een contaminatie van over en opnieuw die weliswaar vaak voorkomt, maar niet door iedereen wordt aanvaard.
Het staat in het groene boekje én in de dikke Van Dale, dus ik reken het goed.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/639/
Ja, het is dus spreektaal, maar het wordt aangeraden om te vermijden.
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het staat in het groene boekje én in de dikke Van Dale, dus ik reken het goed.
Maar vast niet in het witte boekje!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het staat in het groene boekje én in de dikke Van Dale, dus ik reken het goed.
Dan is het nu tijd om bij mensen te gaan eten enzo, onder het motto, je sociale contacten onderhouden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:03 schreef babette21 het volgende:
shiiiiiiiit ik zag net dat ik nog maar 60 euro heb voor de rest van de maand
toch iets te veel uit eten geweest [& geshopt]
heel toevallig ga ik morgen bij m'n zus etenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan is het nu tijd om bij mensen te gaan eten enzo, onder het motto, je sociale contacten onderhouden.
Welke kleur?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:09 schreef babette21 het volgende:
ik ga morgen m'n haar verven, dus dan is er nog maar 45 euro over...
de 21ste krijg ik salaris, dus da's 9 euro per dag..... lekker vakantiebudget
oeh mag ik dan nu op de lolobal??!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
* uitgestuiterd is *
Nou vooruit dan maarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh mag ik dan nu op de lolobal??!
weet ik nog niet, iets bruins.... ik hou het de laatste jaren vrij beschaafd, maar verf 't nog wel, want mijn eigen kleur [peper/zoutquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Welke kleur?
welkom terug hequote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:14 schreef static het volgende:
Plakken hoeft niet meer geloof ik hè?
Iieeeeh!! Een blauwequote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:14 schreef static het volgende:
Ik heb nog wel een lekke band die je mag plakken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:14 schreef static het volgende:
vertelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Overigens doet het woord lolobal me aan een zeer flauwe grap uit een heel oud moppen- & raadselboekje denken.
Wit met oranje en het stuitert door de kerkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
vertel
oh by the way:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is overigens net zo matig als:
Wat is van binnen grijs en van buiten doorzichtig?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wit met oranje en het stuitert door de kerk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar eh: een oranje pastoor?!
een muis??!quote:Die is overigens net zo matig als:
Wat is van binnen grijs en van buiten doorzichtig?![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die is overigens net zo matig als:
Wat is van binnen grijs en van buiten doorzichtig?
De lolobal is oranjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:22 schreef babette21 het volgende:
[..]![]()
maar eh: een oranje pastoor?!
quote:een muis??!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De lolobal is oranje![]()
[..]Ok, ik moest lachen om die laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
oh zo.... maar 'n lolobal had altijd twee kleurenquote:
quote:ah zo..... da's net zo iets als "waarom draagt 'n olifant gele klompjes?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Enlighten mequote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:28 schreef babette21 het volgende:
ah zo..... da's net zo iets als "waarom draagt 'n olifant gele klompjes?"
Ik vind het irritant dat je je team niet door de war kan samenstellen. Niet per se in volgorde van keeper, 4 verdedigers, enz. Nouja, kan natuurlijk ook op een papiertje, maar had me wel handig geleken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet!quote:
Ik had gehoopt dat je een systeem kon kiezen, dat wilden ze in eerste instantie wel doen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind het irritant dat je je team niet door de war kan samenstellen. Niet per se in volgorde van keeper, 4 verdedigers, enz. Nouja, kan natuurlijk ook op een papiertje, maar had me wel handig geleken.
Verfquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:33 schreef Svensational het volgende:
Het is groen en zit op 'n hek?
Geen ideequote:Het heeft een gouden ketting om en staat in de wei?
Geil!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
há, ik hap niet toe ["goh Diz, wat gepikeerd, wat is er toch ende zo"] en je stapt er zó overheen....
zo zie je maar: negatief aandacht vragen dient altijd genegeerd te worden![]()
maar goed, je bent dus wél te laat, want nu heeft Zhènaaaaar het dus voor het zeggen....![]()
Lees je ook even door?quote:
omgquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan valt ie niet op als ie op z'n kop in de gele vla drijft......![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan valt ie niet op als ie op z'n kop in de gele vla drijft......![]()
quote:
De Shetland Sjonnie.quote:Geen idee
Geen ideequote:Of:
Het is zwart en als het uit de boom valt, is je kachel stuk.
Een treinquote:Of:
Het is geel en als je het in je oog krijgt, ben je dood.
wat 'n waanzinnig strak plan.... 't is wel 'n familiegebeuren, maar tóch leukquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:35 schreef Zhenar het volgende:
Dan zeg ik: wit!![]()
![]()
En dan niets eronder aan en een grote emmer water over jezelf leeggieten zodat het mooidoorschijnend
wordt!
![]()
![]()
![]()
sure! weet je wat, ik zal daarna ook wat foto's in m'n fobo zetten!!quote:En wel doen hè, want je hebt zelf aangegeven datik
het voor het zeggen heb in deze!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |