Zie mijn editquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat ik dít nog mag meemaken, vlak voordat ik op vakantie ga.
Wtf zeg je allemaal? Doe eens duidelijke zinconstructie?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik heb de halve dag rare taalconstructies in mijn hoofd zitten die niet helemaal kloppen.![]()
![]()
![]()
Maar al dat gezeik hier helpt me wel een beetje.![]()
Ik heb de halve dag rare taalconstructies in mijn hoofd zitten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik heb de halve dag rare taalconstructies in mijn hoofd zitten die niet helemaal kloppen.![]()
![]()
![]()
Maar al dat gezeik hier helpt me wel een beetje.![]()
Doe geen moeite, schat.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:35 schreef Ovidius het volgende:
Whehe, vlak voor het slotje even een ongeloofwaardig verhaal ophangen!![]()
![]()
![]()
(Ik zoek het op.) (Als ik tijd heb.
) (Over een week of drie.
)
Dan is die verrekte Bupa toch nog ergens goed voor.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:38 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik heb de halve dag rare taalconstructies in mijn hoofd zitten.![]()
![]()
Maar dankzij Bupa zijn gezeik lijkt dit iets af te nemen.![]()
Ja, om op te stoken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan is die verrekte Bupa toch nog ergens goed voor.
Oh, schat, voor jou wíl ik die moeite toch doen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe geen moeite, schat.
Óf het moet een andere zin zijn. [afbeelding] Maar géén '[insert naam] is groter dan jij/jou'.
Je bént op dit moment helemaal niet aan het doordrammen over foutjes.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:41 schreef Bupatih het volgende:
En ach, ik kan best doordrammen over foutjes.
Maar de meeste patiënten zij me na hun intensieve behandeling hartstikke dankbaar!
Het is zelfs eens gebeurd dat een klasgenoot, die door mij constant werd gewezen op z'n 'dan jou/dan jij'-fouten, nu zelfs zijn zusje loopt te verbeteren!
Ik hoorde "vroeger" de dan/als/jou/jij-fout nooit, en maakte 'm zelf de hele tijd, maar sinds een tijdje (lees: de al dan niet ongewilde lessen van Bupatih) hoor ik nu steeds de fouten, en dat zijn er een hoopquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:41 schreef Bupatih het volgende:
En ach, ik kan best doordrammen over foutjes.
Maar de meeste patiënten zij me na hun intensieve behandeling hartstikke dankbaar!
Het is zelfs eens gebeurd dat een klasgenoot, die door mij constant werd gewezen op z'n 'dan jou/dan jij'-fouten, nu zelfs zijn zusje loopt te verbeteren!
Ik zei dan ook: "Ik kan".quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:44 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Je bént op dit moment helemaal niet aan het doordrammen over foutjes.![]()
Leuk dat je het even meldt, natuurlijk.![]()
Tof, hè?quote:Met je 'En ach' doe je precies alsof je ons uitleg geeft over je gedrag over de laatste twee pagina's, hihi!![]()
Minderwaardig volk dat er taalkundig gezien niks van bakt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoorde "vroeger" de dan/als/jou/jij-fout nooit, en maakte 'm zelf de hele tijd, maar sinds een tijdje (lees: al dan niet ongewilde lessen van Bupatih) hoor ik nu steeds de fouten, en dat zijn er een hoopin het mooie land wat onder de naam Brabant bekend staat
.
Maar zie je dan niet dat je ze al aan het verbeteren bent? Doordat ik het nu als fout hoor, verbeter ik anderen, zonder jouw hulp was dat vast niet zo intensief gebeurdquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:46 schreef Bupatih het volgende:
Minderwaardig volk dat er taalkundig gezien niks van bakt.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar zie je dan niet dat je ze al aan het verbeteren bent? Doordat ik het nu als fout hoor, verbeter ik anderen, zonder jouw was dat vast niet zo intensief gebeurd.
AARGH!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry, Erik. Echt. Maar ik kon het niet laten om even te gniffelen bij 'zonder jouw'.Excuses.
Ja, laten we daar maar van uit gaanquote:Ik ga ervan uit dat je het woordje 'hulp' vergeten was en dat er dus 'zonder jouw hulp' moest staan?
ALTERNATIEVE REACTIE.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe geen moeite, schat.
Óf het moet een andere zin zijn. [afbeelding] Maar géén '[insert naam] is groter dan jij/jou'.
Heb je al een slotje gezet?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:50 schreef PeRi het volgende:
Pffoei ik heb liever zon, dan alleen wolken met die benauwdheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |