ja, ze hebben U2 gedraaidquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb niks gezien, net klaar met kijken naar fc de kampioenen en flikken
nog wat gebeurd ?
......quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:30 schreef BVO het volgende:
Kan IEMAND mij vertellen wat die Heitinga nog in deze ploeg doet?
Tikje terug is hij goed inquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:30 schreef BVO het volgende:
eh.. nee sorry, geen ideequote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:30 schreef BVO het volgende:
Hij is inderdaad de zwakste lamlul in dit team.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:30 schreef BVO het volgende:
ja hij neemt zijn PS2 met Fifa altijd mee en hij is een goede 4e man met klaverjassenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:30 schreef BVO het volgende:
fifaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja hij neemt zijn PS2 met Fifa altijd mee en hij is een goede 4e man met klaverjassen![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:30 schreef BVO het volgende:
Kan IEMAND mij vertellen wat die Heitinga nog in deze ploeg op een voetbalveld doet?
Vind je? Ik vond dat Kuijt heel nuttig speelde hoor, stond elke keer op de goede plek en gaf aardige passes. Goed, naar het doel toe was ie niet zo gevaarlijk, maar hij was dan ook rechtsbuiten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:22 schreef golfer het volgende:
Maar al met al best een simpele overwinning met als uitblinkers Van Persie en Huntelaar.
En die scout van Newcastle zal w.s. met een negatief advies weer terugreizen, want de speler die hij kwam bekijken bakte er vanavond niets van.![]()
Pas als ze niet meer bij Ajax spelen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:34 schreef Ricky_ het volgende:
Nu maar hopen dat ie inziet dat Schaars de voorkeur boven Sneijder moet krijgen op het middenveld, en Heitinga er zo snel mogelijk uitgetrapt moet worden.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:34 schreef Ricky_ het volgende:
Nu maar hopen dat ie inziet dat Janssen de voorkeur boven Sneijder moet krijgen op het middenveld, en Heitinga er zo snel mogelijk uitgetrapt moet worden.
Janssen, Schaars. Wat maakt het ook uit. Wat mij betreft moet iedereen de voorkeur boven Sneijder krijgen op het middenveld (zeker als ie met de punt naar achteren staat), behalve Heitinga natuurlijk.quote:
Nee? Voor wie denk je dat die scouts van Newcastle zaten?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
zouden ze willen , Theo gaat nu niet meer weg .
voor Kuytquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:40 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Nee? Voor wie denk je dat die scouts van Newcastle zaten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |