Wie komen er haast niet buiten? (t/m 9 mei 2005)
Wie moeten nodig een leven downloaden? (t/m #760)
Kom naar #SHO op IRC. Voor een uitgebreide uitleg over IRC klik hier.
Deze OP vind je hier.
Mee eens... dat harige ranzige buik op de fotoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou, zo leuk is het nou allemaal ook niet..
Snel naar pagina 2.
Hoor ik daar iemand die net is klaargekomen en nu spijt heeft van zijn homo-erotische zelfbevlekking?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou, zo leuk is het nou allemaal ook niet..
Snel naar pagina 2.
Dat is het beste van de hele fotoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mee eens... dat harige ranzige buik op de foto
Ik moest gewoon even een stoere, zeer masculine post plaatsen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoor ik daar iemand die net is klaargekomen en nu spijt heeft van zijn homo-erotische zelfbevlekking?![]()
Idd!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Waar is je navel eigenlijk?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik moest gewoon even een stoere, zeer masculine post plaatsen..
God je hebt gelijk....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Waar is je navel eigenlijk?
Wat? Heb jij net dezelfde onderbroek gekocht?quote:
Misschien zit je onderbroek hoog opgetrokken zodat de rand boven je jeans uitkomt?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
God je hebt gelijk....![]()
*checkt buik... ziet een navel... kijkt naar foto... zegt: HUH
Ja, maar hij staat Dizer dusveel beterquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat? Heb jij net dezelfde onderbroek gekocht?![]()
![]()
Nou eerder te laag waardoor ik lijk alsof dat allemaal mijn buik is, maar het is eigenlijk mijn onderbuik of zoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien zit je onderbroek hoog opgetrokken zodat de rand boven je jeans uitkomt?![]()
Ja maar die roze staat jou weer veel beterquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar hij staat Dizer dusveel beter.
Kut voor jequote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar hij staat Dizer dusveel beter.
Ga dan weg, als het je niet bevaltquote:
Ja dusquote:
Jank niet zo babybornquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ga dan weg, als het je niet bevalt.
DOE EENS LIEFquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ga dan weg, als het je niet bevalt.
Wie het eerste maalt...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja dus. Wilde net een foto posten om er mee te pimpen, zie ik deze. Dan maar niet.
quote:
Wat, ik had het toch niet tegen jouquote:
Maar je verstoort wel de vrede en dat gaat Dizzle aan het hart ja?!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat, ik had het toch niet tegen jou?
Ja, maar jij en SPK moeten gewoon meer geestig tegen mekaar doen... hihi geestigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat, ik had het toch niet tegen jou?
Sorryquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, maar jij en SPK moeten gewoon meer geestig tegen mekaar doen... hihi geestig
Damn wat mis ik Bupa... ik kan hem niet nadoen
Het was te mooi om waar te zijn.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:19 schreef SPK het volgende:
Ja het komt door die fucking wijn.
Het ging net een paar weken goed
En als jij nou ook wijn drinkt? De rose van de Deen die nu in de aanbieding is...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:19 schreef SPK het volgende:
Ja het komt door die fucking wijn.
Het ging net een paar weken goed
Nou, zeg, ik heb hele goede humorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:19 schreef SPK het volgende:
En die zak hooi heeft geen humor ook, dat is ook best lastig
zakquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:19 schreef SPK het volgende:
En die zak hooi heeft geen humor ook, dat is ook best lastig
Ik drink geen wijnquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
En als jij nou ook wijn drinkt? De rose van de Deen die nu in de aanbieding is...
En dat terwijl ik geen wijndrinker ben
volgens mij had ie het over moiquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, zeg, ik heb hele goede humor.
Dat jij mij nou blijft lastigvallen.
Bierquote:
Oh. Nou, in dat geval heeft ie ookal geen gelijkquote:
Ja Grolsch is goed he'quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bier
Laatste tijd ook wel aan de Dommelsch ipv Amstel... en Grolsch gaat er soms ook wel in![]()
Zeg, dat puistengrap is van mijquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:22 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja als ik nee zeg, wat zo is ook eigenlijk.
Krijgt de Clearasil koning weer een ego deuk![]()
Hoe oud bén je eigenlijk, want je doet me echt denken aan iemand van mijn leeftijdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:22 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja als ik nee zeg, wat zo is ook eigenlijk.
Krijgt de Clearasil koning weer een ego deuk![]()
Ik ben jong van geestquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe oud bén je eigenlijk, want je doet me echt denken aan iemand van mijn leeftijd.
Het leuke van Grolsch is, je drinkt het zo weg... Dommelsch helemaal...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |