quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik heb meer iets met treinen. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Uuhm... XcUz_Me... we hebben een nieuw speelmaatje voor je vriendjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik had hem aangedragen als nieuw logo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:06 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Moet die Buupsmiley niet gebanned worden van Danny?
Ja, wakker het nog ff aanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm... XcUz_Me... we hebben een nieuw speelmaatje voor je vriendje
En thee is gayquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Wijn is fijn.
Ik drink dan ook meer koffie (want dat is tof, nie?).quote:
Ik drink koffie en ik ben tof, dus jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik drink dan ook meer koffie (want dat is tof, nie?).
Ahá.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik drink koffie en ik ben tof, dus ja![]()
Hoewel ik *nu* geen koffie drink omdat ik morgen vroeg op moet staanquote:
Daar ging ik al van uit.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoewel ik *nu* geen koffie drink omdat ik morgen vroeg op moet staan.
quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik drink dan ook meer koffie (want dat is tof, nie?).
Ik moet morgen om 08:45 op mn werk zijn... donderdag trouwens ookquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar ging ik al van uit.
Dat je nu geen koffie drinkt he, dat je vroeg op moet had ik nog niet door mijn gedachten laten gaan.
Ja, je kan ook gewoon zeggen Erik is best homo.quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 08:45 op mn werk zijn... donderdag trouwens ook.
Maar! Morgenmiddag komtMB
thee drinken
.
Ik heb haar ook veel te lang niet gezienquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]MB
![]()
Zo gaaf... ze is een mega bitch, maar toch is het super leuk als ze langskomt![]()
![]()
![]()
Nou ja... ze is ook niet echt een mega bitch natuurlijk![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, je kan ook gewoon zeggen Erik is best homo..
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik had hem aangedragen als nieuw logo.![]()
hiero:
Wedstrijd Nieuw Fok! logo
Ik heb haar zondag nog twee keer gemeetquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb haar ook veel te lang niet gezien.
Hoog tijd dus.
Dat ik het op dit moment zo benadruk is omdat ik aan de wijn zitquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik wilde alleen meedoen in jullie woordgrapspel
![]()
Ik vind jou helemaal niet zo homo. Afgezien van dat je er veel aan refereert (), kom je verder niet overdreven homoseksueel over. Zoals
sommige mensen
*KUCH* CDP *KUCH*
Vluggertjesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb haar zondag nog twee keer gemeet1 x bij de tramhalte
en 1 x bij de bios.
Dan drink je vast veel wijnquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ik het op dit moment zo benadruk is omdat ik aan de wijn zit.
Ik heb niet zoveel nodig. Ben een goedkope drinkerquote:
Snel aangeschoten/dronkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel nodig. Ben een goedkope drinker.
Ik moet ook werken, maar heb niet zoveel slaap nodigquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga slapen.
Morgen frisen fruitig
weer opstaan
om te
werken
.
Opa-stijlquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik moet ook werken, maar heb niet zoveel slaap nodigAlleen jammer dat ik in de weekenden zoveel moet bijslapen
Misschien moet ik Dizzle's middagdutvoorbeeld volgen!
![]()
Truste!quote:
quote:
Ik las in dat laatste woord echt iets van striptease-act ofzoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb echt een chronisch slaaptekort overgehouden aan de scriptiestress.
Gezellig, onder die steen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:04 schreef Dizer het volgende:
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]![]()
![]()
![]()
Spuit 11quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:04 schreef Dizer het volgende:
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]![]()
![]()
![]()
quote:
Dat jullie alletwee net 14 zijn en jullie grootste probleem is je volgende puist die uit gaat barsten, wil niet zeggen dat ik dat ook heb. Ik heb wel andere problemen om alles in de gaten te houden wat hier gebeurtquote:
Wat ben je toch een bitchquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Dat jullie alletwee net 14 zijn en jullie grootste probleem is je volgende puist die uit gaat barsten, wil niet zeggen dat ik dat ook heb. Ik heb wel andere problemen om alles in de gaten te houden wat hier gebeurt![]()
Het wat en hoe is mij ook niet duidelijk.quote:Maar vertel... wie wat hoe? Ik heb geen link gezien hier in SC
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Dat jullie alletwee net 14 zijn en jullie grootste probleem is je volgende puist die uit gaat barsten, wil niet zeggen dat ik dat ook heb. Ik heb wel andere problemen om alles in de gaten te houden wat hier gebeurt![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:09 schreef Dizer het volgende:
Dat jullie alletwee net 14 zijn en jullie grootste probleem is je volgende puist die uit gaat barsten, wil niet zeggen dat ik dat ook heb.
Niemand snapt het. Kwam helemaal uit het niets. We zijn allemaal in verwarring achtergelaten. Ja, zelfs Ovidius en Paltos, de arme jongens.quote:Maar vertel... wie wat hoe? Ik heb geen link gezien hier in SC
ge·pi·keerd (bn.)quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:13 schreef Dizer het volgende:
gepikeerd? Volgens mij heb ik een woordje overgeslagen bij mijn cursus Nederlands 16 jaar geleden
Ga me niet zeggen dat....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:13 schreef Dizer het volgende:
gepikeerd? Volgens mij heb ik een woordje overgeslagen bij mijn cursus Nederlands 16 jaar geleden
Oh, ik ben dus niet gepikeerdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:14 schreef rena het volgende:
[..]
ge·pi·keerd (bn.)
1 beledigd, ontstemd
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |