Wedstrijd Fok! logoIn overleg met danny en andere lui achter de fok schermen hebben we besloten een wedstrijd uit te schrijven voor een nieuw Fok! logo. Doel is dus een nieuw Fok! logo te ontwerpen zodat we het oude logo kunnen vervangen met het nieuwe.
De prijs is eeuwige roem, je bent als winnaar namelijk verantwoordelijk voor het Fok! logo, en die eer pakt niemand je meer af.
Wat moet ik doenMaak een Fok! logo. Je hoeft je niet te houden aan bepaalde afmetingen. Wel is het natuurlijk de bedoeling dat het Fok! logo op diverse Fok! websites als designelement worden getoond, dus daar moet uiteindelijk wel rekening mee gehouden worden.
Tot wanneer loopt de wedstrijd?De wedstrijd loopt tot zaterdag 2 september. Zaterdagavond rond 20:00 uur zal de winnaar bekend worden gemaakt.
Waar kan ik mijn inzending naar opsturen?Inzendingen (JPG, GIF, PNG) kunnen worden opgestuurd naar foklogo@fok.nl. Let wel een beetje op dat het bestand niet al te zwaar is (2mb max.)
Vanzelfsprekend mogen logo's ook in dit topic gepost worden. Pas in dat geval natuurlijk anderen bepaalde elementen kunnen overnemen.
Namens heel Fok!: Succes!!!

quote:

[ Bericht 12% gewijzigd door NJ op 15-08-2006 11:25:00 ]