Ah, zo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik vond alleen '' of 'Hoi
' stom. Mijn bericht bevat tenminste nog een nuttig nieuwsfeitje
.
Zonnig, de zon jeweetsquote:
Jaquote:
Je haalt oorzaak en gevolg door elkaarquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:34 schreef Zhenar het volgende:
Het is wel rustig hierGeen wonder dat iedereen naar Shok gaat
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je haalt oorzaak en gevolg door elkaar.
Dan moeten we dat binnenkort maar eens gaan doenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:33 schreef babette21 het volgende:
ik heb volgens mij al 3 jaar niet meer gebarbequed...![]()
Hoeren tyfus, wat een kloterige, makkelijke post zegquote:
prima plan....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:35 schreef Svensational het volgende:
Dan moeten we dat binnenkort maar eens gaan doen! Samen met Dizzle, MB, Xcuz_Me en Re.
!
Zhenar de pijpslet mag thuisblijven.
Nou okee, dan mag hij ook komenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
prima plan....
maar geen Zhenar, geen Babette!!![]()
prima.... doe jij de boodschappen? dan neem ik de rose wel meequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:38 schreef Svensational het volgende:
Nou okee, dan mag hij ook komen.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoeren tyfus, wat een kloterige, makkelijke post zeg![]()
.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
prima plan....
maar geen Zhenar, geen Babette!!![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou okee, dan mag hij ook komen.
nooit.......quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:40 schreef pberends het volgende:
Wanneer wordt Buup weer onbanned?
quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:45 schreef babette21 het volgende:
ik heb 'n nieuwe stofzuiger gekocht, lees ik net de gebruiksaanwijzing, staat er:
"Hou het apparaat vrij van stof"
als dit geen miskoop is weet ik 't ook niet meer
Ik heb er al een gehaald. Met veren erin. En niet van vogels, maar van die metalen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan koop je een nieuwe!
Kussen he, geen mug.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:45 schreef babette21 het volgende:
ik heb 'n nieuwe stofzuiger gekocht, lees ik net de gebruiksaanwijzing, staat er:
Dan moet je ook naar SHOK! komen, daar is hij welquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een crap...
een typische SHO bericht: http://www.ad.nl/cultuurenshow/article541702.ece
Hier is het ook erg, vanaf dat de zon scheen (dus ongeveer april, ofzo) gemiddeld wel 3 of 4 keer in de weekquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja. Ik bbq écht te veel, minstens 1 keer per week tegenwoordig
!
Ja, dat is dan wel érg overdrevenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hier is het ook erg, vanaf dat de zon scheen (dus ongeveer april, ofzo) gemiddeld wel 3 of 4 keer in de week.
Niet mijn idee, mijn moeder heeft een BBQ-verslavingquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel érg overdreven.
Ja, maar bij vier keer in de week gaat het toch een keer vervelenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:01 schreef alwaysthebest het volgende:
Maar barbecuen ís ook gewoon lekker..
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Hizer.
(da's een samenvoeging van "Hai" en "Dizer")
Whehequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:45 schreef babette21 het volgende:
Dat meen je toch niet he?quote:
Liggend FOK!ken?quote:
Jij? Slet? Hoer?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Edit-slet.
Fucking hell... zo snel is niet eens mijn editkwaliteitenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Edit-slet.
Ik weet het, ik lach niet zo veel. Vandaag ook al drie keer aan de telefoon gehoord dat ik wat vrolijker moet zijn. Het schijnt dat je aan mij goed kan zien of ik vrolijk ben of nietquote:
Ik bedoelde het feit dat je lachte om Erik's stomme woordspeling. Ik had het niet over jou.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet het, ik lach niet zo veel. Vandaag ook al drie keer aan de telefoon gehoord dat ik wat vrolijker moet zijn. Het schijnt dat je aan mij goed kan zien of ik vrolijk ben of niet
Als ik een hoer zou zijn, dan was ik allang faillietquote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik een hoer zou zijn, dan was ik allang failliet.
Zo heeft iedereen zijn voor- en nadelen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben niet metrosexueel aangelegd
Ik heb meer iets met treinen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben niet metrosexueel aangelegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |