Sommige mensen zijn ook echt stronteigenwijs he!quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:32 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ja, 'to wink' maar dan in het Nederlands!quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:33 schreef Bupatih het volgende:
'knipogen'?
quote:knipogen
knip·ogen (niet: knipo·gen)
onovergank. werkw.; knipoogde; h. geknipoogd
eerste editie 1864
woordvormen
1
·
met de ogen knippen, ze snel sluiten en weer openen, bv. als men plotseling in sterk licht moet kijken
2
·
één oog even sluiten en weer openen, m.n. als teken van verstandhouding tot iem. gericht, knipoogjes geven
2
·
tegen elkaar knipogen
2
a
(zeemanstaal, figuurlijk) seinen met de morselamp
Als ik Bupa was zou ik zelfs het PI van het topic aanpassen...quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn ook echt stronteigenwijs he!![]()
![]()
Maar moet het niet 'knipoogt' zijn?quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, 'to wink' maar dan in het Nederlands!
Nee, want wij zijn met zijn allen Showchat!quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar moet het niet 'knipoogt' zijn?
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar moet het niet 'knipoogt' zijn?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want wij zijn met zijn allen Showchat!![]()
Dan moet er iets van een : of ; staan, vind ik.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want wij zijn met zijn allen Showchat!![]()
Dus meervoud!![]()
Juist niet!quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan moet er iets van een : of ; staan, vind ik.
Ik vind van niet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan moet er iets van een : of ; staan, vind ik.
Showchat is een groep mensen... en die mensen knipogen niet...quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Juist niet!
Als hij 'ShowChat' als meervoud behandelt (wat sowieso al stom is) dan moet er geen : komen te staan. Nu is het dus 'SC knipogen niet met PI's'.
Ja, had dat gedaan!quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Showchat is een groep mensen... en die mensen knipogen niet...
Jezus, ik had gewoon mijn oorspronkelijke plan moeten uitvoeren en mijn eigen naamtopic moeten openen.![]()
Voor de helft.quote:
Ja, en? Behandel jij het woord 'groep' of 'massa' ook als meervoud?quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Showchat is een groep mensen... en die mensen knipogen niet...
Jezus, ik had gewoon mijn oorspronkelijke plan moeten uitvoeren en mijn eigen naamtopic moeten openen.![]()
Nee.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Voor de helft.
[..]
Ja, en? Behandel jij het woord 'groep' of 'massa' ook als meervoud?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |