Oh happy, happy, joy joy.quote:
Ik vind het niet het meest opwindend, nee, vooral niet als het van die cheesy-geilkijkende geblondeerde nichtjes zijnquote:
Been there, done that.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
voor ¤5 euro mag je mijn account lenen![]()
Of je zet gewoon "meldt zich en is 18 in dat aanmeld topic net of iemand dat controleert
Wat vind jij van deze aanwinst?quote:
De users daarentegen wel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik denk dat dat forum het niet lang gaat trekken.
De beste SlowChat reeks op Fok!, me dunkt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:14 schreef Bupatih het volgende:
Kwaliteitsloze slowchat vol smileyposts, gehallo en gezwaai hoort in US thuis.
Hier worden pittige discussies gevoerd, mooie plaatjes gepost en leuke grapjes gemaakt. En dat alles in correct Nederlands! [afbeelding]
Ik kom altijd binnen met 'hallo' en ga dat niet ineens in US doen ofzoquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:14 schreef Bupatih het volgende:
Kwaliteitsloze slowchat vol smileyposts, gehallo en gezwaai hoort in US thuis.
Hier worden pittige discussies gevoerd, mooie plaatjes gepost en leuke grapjes gemaakt. En dat alles in correct Nederlands! [afbeelding]
Vraag Sven eens wat 'ie van jouw binnenkomer vindt?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kom altijd binnen met 'hallo' en ga dat niet ineens in US doen ofzo
Ja, en dat blijf ik stom vinden!quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kom altijd binnen met 'hallo' en ga dat niet ineens in US doen ofzo
Zeer zeker, mijn waarde.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:14 schreef Ovidius het volgende:
[..]
De beste SlowChat reeks op Fok!, me dunkt.![]()
Nee, dat weet ik zo wel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:16 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Vraag Sven eens wat 'ie van jouw binnenkomer vindt?
Whihihiquote:
Binnen een paar dagen zal het wel verloederen, denk ik.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeer zeker, mijn waarde.
Toffe grapjes, iedereen is in principe welkom, toffe grapjes, leuke linkjes, verhitte, maar daardoor o zo leuke discussies, toffe grapjes, hoge lurkbaarheid voor buitenstaanders, toffe grapjes, op het moment geen rena aanwezig, toffe grapjes, toffe users, goede users die al snel uitgroeien tot volwaardige modjes, toffe grapjes en ik.
En het dan ook nog eens met die psychopaten-PI posten!quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik zo wel.
[..]
Whihihi
Wat is er psychopatisch aan 'quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En het dan ook nog eens met die psychopaten-PI posten!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar voor de rest ben en blijf je wel tof.
Ik vraag me écht af of SC het wel overleeft als wij voor een week weg zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:20 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Binnen een paar dagen zal het wel verloederen, denk ik.En dan een dag of tien later zal het gebruikelijke niveau wel weer eens gehaald worden.
©Ovidius 2006
ShowChat #871 doet liever hier aan pr0n.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:22 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Wat is er psychopatisch aan '[afbeelding]'?
©Ovidius 2006
Ik denk het niet, eigenlijk.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vraag me écht af of SC het wel overleeft als wij voor een week weg zijn.!
Daar dek je hem mooi met het "principe"quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeer zeker, mijn waarde.
Toffe grapjes, iedereen is in principe welkom, toffe grapjes, leuke linkjes, verhitte, maar daardoor o zo leuke discussies, toffe grapjes, hoge lurkbaarheid voor buitenstaanders, toffe grapjes, op het moment geen rena aanwezig, toffe grapjes, toffe users, goede users die al snel uitgroeien tot volwaardige modjes, toffe grapjes en ik.
OPTIEVEN.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Daar dek je hem mooi met het "principe"
Had dan gezegd:quote:
Ach, ik blijf nou eenmaal een trendsetter.quote:
Dus meer.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Had dan gezegd:
"Inderdaad. Dus optieven, lamzak!"
Die 'inderdaad' doet het 'm.
Allebei. De combinatie!quote:
Ik was te lam. Ik geef het toe.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, ik blijf nou eenmaal een trendsetter.
Ja duh.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En het dan ook nog eens met die psychopaten-PI posten!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar voor de rest ben en blijf je wel tof.
Bupatih.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Allebei. De combinatie!
'Inderdaad, dus...'
Je word nog groots.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, ik blijf nou eenmaal een trendsetter.
Zeur niet,quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vraag me écht af of SC het wel overleeft als wij voor een week weg zijn.!
Alhoewel...je wordt wel iets minder tof door je psychopaten-PI-gebruik en je gehoi.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zeur niet,ik
ben er immers toch nog
Oh, dat we dat vergaten!quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zeur niet,ik
ben er immers toch nog
Qua vertier-toevoeging haal je het in de verste verte niet bij Ovi, Zhenar, Sven en ik!quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zeur niet,ik
ben er immers toch nog
Ik heb zoiets nooit gezegd! En toch zet je er '©Bupatih' bij!quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:30 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Je word nog groots.
©Bupatih
Niet letten op die 'word', ik mag de teksten enkel overnemen, niet aanpassen, mits bronvermelding. Bupatih..
Wordt ik nu gestraft?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb zoiets nooit gezegd! En toch zet je er '©Bupatih' bij!
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:35 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Wordt ik nu gestraft?![]()
DISCLAIMER
Alles in cursief gedrukte letters, behoort toe aan Bupatih.
©Bupatih 2006
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Krijg de griep, kutkind.
JA, DEZE IS COPYRIGHTED BY BUPATIH!
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga Ovidus spelen.
Topics worden wel een stuk mooier als ik erin post jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Qua vertier-toevoeging haal je het in de verste verte niet bij Ovi, Zhenar, Sven en ik! [afbeelding]
Jij bent hier alleen maar ter decoratie en om als lokaas te dienen!
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeer zeker, mijn waarde.
Toffe grapjes, iedereen is in principe welkom, toffe grapjes, leuke linkjes, verhitte, maar daardoor o zo leuke discussies, toffe grapjes, hoge lurkbaarheid voor buitenstaanders, toffe grapjes, [b/]op het moment geen rena aanwezig[/b], toffe grapjes, toffe users, goede users die al snel uitgroeien tot volwaardige modjes, toffe grapjes en ik.
Zolang je je mond dichthoudt, wel ja!quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Topics worden wel een stuk mooier als ik erin post ja
En verder ben ik ook best leuk
Whehe!quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zolang je je mond dichthoudt, wel ja!
[Alternatieve PI bij deze post: [afbeelding]]
Ik praat nooit als ik post.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zolang je je mond dichthoudt, wel ja!
[Alternatieve PI bij deze post: [afbeelding]]
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:43 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Whehe!![]()
[Alternatieve PI bij alternatieve reactie: [afbeelding]]
[Alternatieve reactie:!]
Doe die bold-tags een goed, rekel.quote:
Voor de slimmerds.quote:
Kijk, en dát bedoel ik nou met kwalitatief hoge posts.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:48 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Voor de slimmerds.
Bij de alternatieve reactie is het dus toegestaan om [afbeelding] én [afbeelding] bij te denken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fantaseer maar raak!quote:
Is dat een mooie manier om te zeggen dat je aan het rukken bent op een post in KPD?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:58 schreef SPK het volgende:
Ik bezin me op een kwalitatief hoogstaande post
Nee ik ruk al 20 jaar niet meerquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:58 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Is dat een mooie manier om te zeggen dat je aan het rukken bent op een post in DKP?![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:03 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Oh. (insert Bupatih's oh.jpg of .gif of .whatever)
Hoe lang kamp je al met dat... probleempje?quote:
Gore topickiller!quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe lang kamp je al met dat... probleempje?![]()
Daar stond eerst zoiets als "20 jaar al, joh?"quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:28 schreef Ovidius het volgende:
Matige schop.
Ja? En je punt is..?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar stond eerst zoiets als "20 jaar al, joh?"
Whehe, maakt niks.quote:
Ik zit nu te Fok!en en verdien geld.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:46 schreef Svensational het volgende:
Hoi, ik heb nu pauze dus ik zit thuis.
Mooi makkelijk geld verdienen zo!
Goed zo!quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:05 schreef Zhensational het volgende:
I want in!
Ik ben ouder dan 18 jaar.![]()
Top.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:30 schreef babette21 het volgende:
zo is mijn garage vandaag even door de mand gevallen....
ga ik m'n auto halen, zie ik op de rekening allemaal dingen die v/d week al vervangen zijn
dus ik: u zou toch bellen als er iets vervangen moeten worden?
zij: ja maar dit doen we standaard.
ik: de tandarts haalt er toch ook niet standaard kiezen uit?
zij: ja maar die jongens kijken niet naar de olie, dan zijn ze onderdelen halen
ik: ze zijn toch niet achterlijk??
nou ja, en zo verder... conclusie: ik hoefde niet te betalen, maar ik mag nooit meer terugkomen
Top.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:30 schreef babette21 het volgende:
zo is mijn garage vandaag even door de mand gevallen....
ga ik m'n auto halen, zie ik op de rekening allemaal dingen die v/d week al vervangen zijn
dus ik: u zou toch bellen als er iets vervangen moeten worden?
zij: ja maar dit doen we standaard.
ik: de tandarts haalt er toch ook niet standaard kiezen uit?
zij: ja maar die jongens kijken niet naar de olie, dan zijn ze onderdelen halen
ik: ze zijn toch niet achterlijk??
nou ja, en zo verder... conclusie: ik hoefde niet te betalen, maar ik mag nooit meer terugkomen
Doch.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:38 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ja? En je punt is..? [afbeelding]
[Alternatieve reactie: Huh?? Waar heb je het over??]
ALTERNATIEVE REACTIE VAN BUPATIH:
[..]
Whehe, maakt niks.(HetwasietsmeteenF-stijl, I like it!
)
ik was echt boos johquote:
ik wist niet dat jij een moedervlek op je rug hebtquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:39 schreef Bupatih het volgende:
Ja, ik heb nu plots ook wat verkoeling nodig!
Ik wist ook niet dat ik met mijn man-boobies een BH nodig had.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij een moedervlek op je rug hebt
dat wist ik dan weer wel, zag ik direct de eerste keer alquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:44 schreef Bupatih het volgende:
Ik wist ook niet dat ik met mijn man-boobies een BH nodig had.
Waaaah! Hij doet het echt, man!!!quote:
dat vind ik nou echt zo'n ding waar hb meteen een ava van zou maken,quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat vind ik nou echt zo'n ding waar hb meteen een ava van zou maken,
helemaal misvormd dus vanwege 60x60
Dat heeft mijn beste vrind Google gedaan.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waaaah! Hij doet het echt, man!!!![]()
!!!! Hoe heb je dat gefix0rd?!!!
Ach, tuurlijk wel!quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heeft mijn beste vrind Google gedaan.
Ik kan dat soort meesterwerken niet maken, natuurlijk.
Ik aap niet !quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:51 schreef babette21 het volgende:
he erik, aap me niet na ja....![]()
jij stalker![]()
erik is gemeen, eerst mijn idee jatten en dan een snellere pc hebben en met de eer strijkenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:51 schreef Bupatih het volgende:
+ Babette!
Ik heb meteen weer teruggedaan toen ik zag dat jij 't ook had. Meteen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
erik is gemeen, eerst mijn idee jatten en dan een snellere pc hebben en met de eer strijken![]()
![]()
is zij niet veel te oud voor toppop?!quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[afbeelding]
Toppop was een geniale programmaEcht een jeugdsentiment voor mij..Ook deze groep was vaak te bewonderen in Toppop. Slade
Ze is toch 42?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
is zij niet veel te oud voor toppop?!
ik raak er helemaal van in de war....
48quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:57 schreef Bupatih het volgende:
Ze is toch 42?
Toppop begon in '70. [afbeelding]
Nou, dan kan het dus nog kloppen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
48
en voor mijn gevoel is toppop van de jaren 80..... wat 'n desillusie
Je hebt die film toen niet eens góéd en aandachtig bekeken!quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja, wát![]()
het is je eigen schuld hoor, ík moest van jóu naar die domme film kijken....
En zoiets moet je dus nooit doen!quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb alleen al een aversie jegens Andy Kaufman omdat jij, Bupatih, hem zo de hemel in prijst.
Kijk, jij hebt me doorquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En zoiets moet je dus nooit doen!
Ah, vandaar dat je rena zo leuk vindt?![]()
Maar...wat als ik nou zeg dat ík jou een hele toffe, aardige, grappige, slimme, attente, knappe gozer vindt?quote:
Waarheid als een gnoe!quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
De uitzondering op de regel is Yashaaaaa, maar die is gewoon tof.
Nee, want ik smelt altijd van complimentenquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar...wat als ik nou zeg dat ík jou een hele toffe, aardige, grappige, slimme, attente, knappe gozer vindt?
Ga je dan ook precies het tegenovergestelde van jezelf vinden?
Whaaahahah, dan ga ik je helemaal doodcomplimenteren, zodat je langzaam weg smelt!quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, want ik smelt altijd van complimenten.
.
Met dit weer is daar ook niet veel voor nodigquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whaaahahah, dan ga ik je helemaal doodcomplimenteren, zodat je langzaam weg smelt!
In dat laatste geef ik Erik groot gelijk!quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En zoiets moet je dus nooit doen!
Ah, vandaar dat je rena zo leuk vindt?![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:05 schreef Zhensational het volgende:
I want in!
Ik ben ouder dan 18 jaar.![]()
Dat je maar flink mag verdampen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met dit weer is daar ook niet veel voor nodig.
ik zeg toch niet dat het níet klopt, ik zeg dat mijn beeld erbij dus niet klopt.... lézen bupaquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:00 schreef Bupatih het volgende:
Nou, dan kan het dus nog kloppen.
omdat 't een onwijze kutfilm was...quote:Je hebt die film toen niet eens góéd en aandachtig bekeken!![]()
Kijk 'Man on the Moon' en lees je in met behulp van Google. In willekeurige volgorde.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
In dat laatste geef ik Erik groot gelijk!![]()
In het eerste kan ik jullie geen van beide gelijk geven, want ik ken Andy Kaufman niet en heb dan ook nog geen oordeel kunnen vormen.![]()
niet doen hoor DM, zonde van je tijd...quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:11 schreef Bupatih het volgende:
Kijk 'Man on the Moon' en lees je in met behulp van Google. In willekeurige volgorde.
Nouhou, rustig maar, hoor!quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat het níet klopt, ik zeg dat mijn beeld erbij dus niet klopt.... lézen bupa
quote:omdat 't een onwijze kutfilm was...
en wat erik zegt klopt ook; die man is extra naar omdat jij 'm zo de hemel in prijst
En daarom werd er ook een film over hem gemaakt...quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet doen hoor DM, zonde van je tijd...
zowel die film als die man wordt zwaar overschat![]()
Ja, ik dus ook toen hequote:Op woensdag 26 juli 2006 15:51 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik zit nu te Fok!en en verdien geld.![]()
precies... een saaie film over een saaie manquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:13 schreef Bupatih het volgende:
En daarom werd er ook een film over hem gemaakt...
Mensen die vragen, worden overgeslagen!quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wil geen minpunt, ik wil een note
nou, ik hoorde laatst dat ik er nog geen heb enzo...quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:16 schreef Bupatih het volgende:
En wat heb je aan een fucking note?Net of jij die ooit te zien krijgt.
(Voor hetzelfde geld had ik nu gezegd dat ik je een note heb gegeven. Dan had je het mooi geloofd. [insert vuig lachje])
Ik had een droom over een ijskraam.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, want ik smelt altijd van complimenten.
.
hihiquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
rijdenen.
komen anders behoorlijk overeen met de mensen die ik IRL ken....quote:Kutmensen in mijn droom.![]()
Nee, déze opmerking snijdt even hout!quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies... een saaie film over een saaie man
met een acteur die maar één ding kan, en dus ook vrij saai is
Je hebt er nog steeds geen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, ik hoorde laatst dat ik er nog geen heb enzo...
en als jij er over zou liegen, hoor ik toch wel van m'n échte [fok-]vrienden hoe 't zit![]()
Goede timing.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:23 schreef babette21 het volgende:
anyhow, ik ga mij nog even in mijn boek verliezen...........
Er zijn toch nog 86 films voor hemquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet doen hoor DM, zonde van je tijd...
zowel die film als die man wordt zwaar overschat![]()
quote:
Tja, (IRL) van dit soort dromen moet ik het een beetje hebben.quote:komen anders behoorlijk overeen met de mensen die ik IRL ken....
[denk bv aan de mensen uit de garage![]()
]
preciesquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:22 schreef Bupatih het volgende:
En wat is dat dan volgens jou? Gekke bekken trekken?
waarin hij constant gekke bekken trekt.....quote:Misschien moet je dan maar wat meer films van hem gaan kijken in plaats van blind af te gaan op de wekelijkse Margriet-recensies, aangezien Jim Carrey in MOTM een hartstikke serieuze rol op zich neemt.
klinken niet écht als films die ik wel wil zienquote:En dat heeft hij óók al gedaan in de korte film The Pelican, in The Majestic en in ETotSM.
een Oscar staat toch gelijk aan "politiek correct" "saai en langdradig" en vooral "serieus"quote:En de recensenten waren in zowel ETotSM als MOTM lovend over JC's acteerwerk en sommigen vonden zelfs dat het een Oscar waard was.
die man, zijn werk en zijn leven heeft me geen moment kunnen boeien...quote:En Andy Kaufman saai noemen is wel héél erg debiel!Vergeleken met zijn bewogen leven is het leven van een gemiddeld ADHD'ertje net zo rustig als dat van een coma-patiënt. Wow, dat waren twee vergelijkingen in één zin.
==Hier besteed ik maar geen aandacht aan, aangezien ik weet dat ik in dezen gelijk hebquote:
==Hier besteed ik maar geen aandacht aan, aangezien ik weet dat ik in dezen gelijk hebquote:waarin hij constant gekke bekken trekt.....
Je kent Eternal Sunshine of the Spotless Mind toch wel?quote:klinken niet écht als films die ik wel wil zien
Dáár heb je een punt, ja!quote:een Oscar staat toch gelijk aan "politiek correct" "saai en langdradig" en vooral "serieus"
geen beste reclame dus...
Ik vat 'saai' op als 'niet levendig'.quote:die man, zijn werk en zijn leven heeft me geen moment kunnen boeien...
lieve Buup, we hoeven het toch niet óveral over eens te zijn??![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik was al bezig met reply'en joh, dom hertenjong![]()
![]()
![]()
ALlemaal overgewaardeerde niksjes?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
Bij mij hoort Jim Carey thuis in het rijtje:
Je zus Christus en Johan Cruijff.![]()
En Jan Cremer?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
Bij mij hoort Jim Carey thuis in het rijtje:
Je zus Christus en Johan Cruijff.![]()
Eén keer maar, toch?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
ESotSM vind ik een erg toffe film, hoewel hij daar óók gekke bekken in trekt.
Ja, die babyscène ofzo. Die herinner ik me ook.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eén keer maar, toch?
Of twee keer....
Ik heb de film al lang niet meer gezien, maar ik kan me herinneren dat hij opeens 'gek' doet als hij als 'gekrompen' JC onder de tafel zit in de keuken.
ik neem niet eens de moeite om die afkortingen te ontrafelen, maar als je 't zo stelt: die ken ik wel ja.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:33 schreef Bupatih het volgende:
Je kent Eternal Sunshine of the Spotless Mind toch wel?![]()
If not...shame on you!![]()
Amerika op z'n kop zetten is niet zo moeilijk, er woont nogal dom volk daarquote:Ik vat 'saai' op als 'niet levendig'.En dat kun je zijn leven toch niet echt noemen (ook al houd je niet van de beste man), als je eens wist hoe hij half Amerika op de kop zette.
Ha, ik ben het eindelijk weer met je eens!quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik neem niet eens de moeite om die afkortingen te ontrafelen, maar als je 't zo stelt: die ken ik wel ja.
maar niet gezien [ik heb standaard iets tegen films en serie's enzo die je "gezien móet hebben"
wat nou 'moet'?? dat bepaal ik zelf wel ja?!?![]()
![]()
]
Ja, kijk, dáár zeg ik dan ook niks van.quote:Amerika op z'n kop zetten is niet zo moeilijk, er woont nogal dom volk daar
ik zeg niet dat hij niets heeft gedaan enzo, maar míj boeit het niet...
En? Vond 'ie het lekker?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:50 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik heb nu met de ijskoude plantenspuitnevel mijn beeldscherm geraakt!![]()
Wat een beeld(ig )scherm.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:54 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Het beloonde me met een heleboel regenboog sterretjes.![]()
Je weet wel voor wie die minpunten zijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:18 schreef babette21 het volgende:
en bij onm heb je geen minpunten gegeven, maar dat geeft op zich niet
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:58 schreef Odysseuzzz het volgende:
Nu 'Kom we gaan.' op Ned3!
Nee, lekker duidelijk.quote:
Ja, als ze precies gingen vertellen wat er allemaal zou gebeuren zou niemand meer kijken natuurlijkquote:
zoals ik daar al zei: ik ga het zelf niet invullen... voor 't zelfde geld maak je een grapjequote:Op woensdag 26 juli 2006 17:58 schreef Svensational het volgende:
Je weet wel voor wie die minpunten zijn!
Wat dénk je.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
Bupatih, waarom zit jij in bijna elk KPD topic?!![]()
Als hij nou BH-achtig was geweest.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:24 schreef babette21 het volgende:
hé Zhen, want vind je van m'n hb-achtige ava??![]()
Ik vind hemquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:24 schreef babette21 het volgende:
hé Zhen, want vind je van m'n hb-achtige ava??![]()
Omdat hij onrein is?quote:
Je mag niet lekken uit besloten fora!quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
Bupatih, waarom zit jij in bijna elk KPD topic?!![]()
Jij mag er niet eens zíjn, rekel!quote:
Ik ben crew, en mag er derhalve in.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je mag niet lekken uit besloten fora! [afbeelding]
[..]
Jij mag er niet eens zíjn, rekel!
wat bedoel je nou eigenlijk???quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:30 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind hemmaar dan ronddraaiend.
Kan iemand die maken?
![]()
Zoiets?quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind hemmaar dan ronddraaiend.
Kan iemand die maken?
![]()
Zoals dezequote:Op woensdag 26 juli 2006 18:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat bedoel je nou eigenlijk???![]()
ik vind 't feit dat ie zo misvormd is echt geniaal... très hb, al zeg ik 't zelf
edit: oh, de termijn voor die soaplijstjes is bijna voorbij
Sorry!!!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je mag niet lekken uit besloten fora!
[..]
NEE!quote:
quote:
Bitchslap bedoel je, pr0nbroederquote:
Snel! Kom mee naar het besloten forum! Dan zal ik je een lesje leren!quote:
Te snel voor jou?quote:
Als het donker isquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Snel! Kom mee naar het besloten forum! Dan zal ik je een lesje leren!!
Woef.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Bupatih, ga eens naar je forum een slot op mijn topic gooien.
Tot zo!quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb zo een verjaardag en daar heb ik heul geen zin indus ben ook zo weer weg (op die verjaardag dan)
![]()
...Je krijgt er meer zelfvertrouwen van?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
Een Fok! zonder Bupa is als een badkamer zonder spiegel.![]()
Nee, ik vind het maar eng zonder spiegel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
...Je krijgt er meer zelfvertrouwen van?
Vier augustus.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:12 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee, ik vind het maar eng zonder spiegel.![]()
-edit-
Waneer komt je weer terug, eigenlijk?
Wat heb je toch een goede smaak, Ody.quote:
Wat een eng mens.quote:
De Passievrucht!quote:
O, dat is te overzien.quote:
quote:Wat heb je toch een goede smaak, Ody.
Pfff... het is gewoon niet zo'n geniale foto.quote:
Nee, daar niet, maar op deze foto wel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De Passievrucht!
Ziet ze er hélemaal niet eng uit!
Dan moet je dát zeggen! Maar niet dat ze een eng mens is!quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, daar niet, maar op deze foto wel.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:27 schreef Odysseuzzz het volgende:
Pfff... het is gewoon niet zo'n geniale foto.![]()
![]()
Nee, die van jou dan!quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:40 schreef Svensational het volgende:
Wat een stomme sig heb je trouwens Buup!
Ja, omdat jij vist naar die complimentjes. Ik doe dat niet, maar toch gaf Ody er éénquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, die van jou dan!![]()
![]()
!
Die van mij is tenminste nog leuk gevonden!Het enige wat jij doet, is 'Sven' in plaats van iets anders zetten.
Hoppa 1-0 voor de werkende manquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, omdat jij vist naar die complimentjes. Ik doe dat niet, maar toch gaf Ody er één!
http://www.timeanddate.com/date/duration.htmlquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:51 schreef Bupatih het volgende:
(En nou gaat Sven tellen of het wel echt klopt, die 116 april.)
Nee, het zou 117 april zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:51 schreef Bupatih het volgende:
(En nou gaat Sven tellen of het wel echt klopt, die 116 april.)
Je hebt vandaag dus niet meegerekend?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:51 schreef Q. het volgende:
[..]
http://www.timeanddate.com/date/duration.html
Het is te warm om na te denken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hebt vandaag dus niet meegerekend?
quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hebt vandaag dus niet meegerekend?
Nog een keerquote:
Trailer van Zwartboek.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.zwartboekdefilm.nl/
Meer Carice.
En dat maakt je zo to...NEE!quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:53 schreef Q. het volgende:
Maak ik eens een grappige opmerking, klopt er nog geen hol van.
Heb ik een reputatie? Vertel!quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dat maakt je zo to...NEE!Da's gewoon erg stom van je, Q.! En dat mag gewoon niet gebeuren bij iemand met zó'n tag en zó'n reputatie!
Ja, ik dacht dat dat linkje van Q. wel zou kloppen, had het niet gecontroleerd.quote:
Bedankt!quote:
Al die Caricegeilerij, ik dacht iets toe te kunnen voegen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:55 schreef Svensational het volgende:
Wat is Erik eigenlijk voor oninteressants aan het posten?
Klik dan nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bedankt!
Zat ik net lekker te swingen op Will Smith (![]()
![]()
! Lach niet!
Da's best goede muziek!), opent Winamp de trailer.
![]()
Winamp is voor muziek, stomme Media Player is voor stomme internet-filmpjes. [afbeelding]
Dat vond ik nou ook.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:58 schreef Bupatih het volgende:
Oké...het leek me een bést interessante film...totdat....FUCKING JOHNNY DE MOL IN BEELD KOMT MET EEN NOG LOMPER BRILLETJE!!!!!!!!!
Ma....maar....euh...zei je daar nou 'Dat vond ik nou ook'?quote:
Bup, jij tik steeds wat ik net wil typen. Spooky.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:58 schreef Bupatih het volgende:
Oké...het leek me een bést interessante film...totdat....FUCKING JOHNNY DE MOL IN BEELD KOMT MET EEN NOG LOMPER BRILLETJE!!!!!!!!!
Ik begin je dan ook steeds toffer te vinden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:02 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Bup, jij tik steeds wat ik net wil typen. Spooky.![]()
![]()
![]()
Eerst over MPlayer en nu weer over Johnnie de MolFok!ing freak.
![]()
Johnny is zo niet tof. Wellicht nog wonderbaarlijk hoe hij in zijn eentje een film kan verpestenquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ma....maar....euh...zei je daar nou 'Dat vond ik nou ook'?
Misschien zijn we beide quasie narsisten en denken we daarom dat we zoveel in elkaar herkennen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik begin je dan ook steeds toffer te vinden.
(Dat komt dus, omdat je steeds meer op mij begint te lijken.)
Maar ook qua humor wil je wel eens dezelfde soort grappen als ik posten!quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Misschien zijn we beide quasie narsisten en denken we daarom dat we zoveel in elkaar herkennen.![]()
Vergeet dat stage zustertje van Jiskefet niet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:04 schreef Bupatih het volgende:
Volgens mij kent Nederland ook maar vijf acteurs ofzo.
Bracha (die mag wat mij betreft in élke film spelen!), Johnny de Mol, Halina Reijn en Carice van Houten (die ook verdacht vaak samen spelen) en die dikke van euh...Vet! ofzo.
![]()
Anniek Pheifer?quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Vergeet dat stage zustertje van Jiskefet niet.![]()
Jij en rena zijn hartstikke goed te pruimen, zolang jullie maar normaal doen!quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind jullie beiden ook op elkaar lijken.
In het opzicht dat ik de ene dag jullie niet kan uitstaan, en de andere dag wel. En de ene keer snap ik niet wat jullie zeggen, en de andere keer wel.
Ja, de moeilijkheid zit 'm in het normaal doen. En dat geldt trouwens ook voor jou/jullie.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij en rena zijn hartstikke goed te pruimen, zolang jullie maar normaal doen!
HULLIE BEGONNEN!!!!!!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, de moeilijkheid zit 'm in het normaal doen. En dat geldt trouwens ook voor jou/jullie.
Hoezo? Jij was hier eerstquote:
Maar rena kwam vrijwel meteen binnen als een ongetemde wildebras.quote:
Ik kwam hier binnen om over IDO te zeiken, nadat mijn aandacht getrokken was met de desbetreffende TT, dacht ik.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar rena kwam vrijwel meteen binnen als een ongetemde wildebras.
En daarna ging het na die neppe rel tussen mij en haar opeens goed.En de laatste tijd weer ietsje minder!
Betreurenswaardig.
...en ging met een gerust hart met pensioen, met in het achterhoofd het gegeven dat Bupa het zou overnemen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eerst was er niets. En toen schiep god Bupatih... en zag dat het goed was...
Ik denk anders dat jullie de komende weken weinig onenigheid zullen kennen!quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar rena kwam vrijwel meteen binnen als een ongetemde wildebras.
En daarna ging het na die neppe rel tussen mij en haar opeens goed.En de laatste tijd weer ietsje minder!
Betreurenswaardig.
Jou, jou, jou! Zie je het mij over jou hebben?quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kwam hier binnen om over IDO te zeiken, nadat mijn aandacht getrokken was met de desbetreffende TT, dacht ik.
En toen kwamen dus al die hongersnood-situaties, oorlogen en andersoortige misère.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
...en ging met een gerust hart met pensioen, met in het achterhoofd het gegeven dat Bupa het zou overnemen.
Ja, laat mij hem dan ook inkoppen!quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En toen kwamen dus al die hongersnood-situaties, oorlogen en andersoortige misère.
[/inkopper]
Ah, bedankt. Nu weet ik ook meteen welke tragische dag we elk jaar gaan herdenken in SC.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn intrede.
ShowChat #680: Efteling meet 23 april!
Ok.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:23 schreef Bupatih het volgende:
Trouwens, voor de meeste [afbeelding]-posts geldt: vervang ze eens door een [afbeelding] en je ziet wat ik bedoel.
Maar ja, de [afbeelding] is zó stom!No way dat ik die regelmatig ga gebruiken.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:24 schreef Q. het volgende:
Sorry Bupa.
Wel tof dat je speciaal voor míj die uitzondering maakt!quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:24 schreef Q. het volgende:
[..]
.
Serieus. Dat is de ALLEREERSTE keer dat ik die PI gebruik. En de allerlaatste keer.
Je moet ook nooit terug gaan lezen. Ik kom mezelf ook al te vaak tegen in oude topics. Huu.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind mezelf helemaal niet leuk als ik het zo teruglees.
Had dat bedacht voordat je postte dan.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind mezelf helemaal niet leuk als ik het zo teruglees.
Nou, ik vind jou anders erg vaak lezen wat er toevallig helemaal niet staat.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, de moeilijkheid zit 'm in het normaal doen. En dat geldt trouwens ook voor jou/jullie.
Die stemmingswisselingen hoeft je natuurlijk niet allemaal op ons te projecteren.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
In het opzicht dat ik de ene dag jullie niet kan uitstaan, en de andere dag wel. En de ene keer snap ik niet wat jullie zeggen, en de andere keer wel.
Bupa vind Gigiquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind jullie beiden ook op elkaar lijken.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kwam hier binnen om over IDO te zeiken, nadat mijn aandacht getrokken was met de desbetreffende TT, dacht ik.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel tof dat je speciaal voor míj die uitzondering maakt!
quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat is er? Kan je het niet hebben als mensen je de waarheid vertellen? Je bent gewoon af en toe een vervelend puberjongetje die zn zin niet krijgt en blijft doorzeiken over van alles en nog wat. iets wat niet nodig is, maar je verpest het zelf.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:28 schreef PeRi het volgende:
Iew. Ik dacht heel even dat ik in US beland was door. SPK
. en
. Q.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |