Klik dan nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bedankt!
Zat ik net lekker te swingen op Will Smith (![]()
![]()
! Lach niet!
Da's best goede muziek!), opent Winamp de trailer.
![]()
Winamp is voor muziek, stomme Media Player is voor stomme internet-filmpjes. [afbeelding]
Dat vond ik nou ook.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:58 schreef Bupatih het volgende:
Oké...het leek me een bést interessante film...totdat....FUCKING JOHNNY DE MOL IN BEELD KOMT MET EEN NOG LOMPER BRILLETJE!!!!!!!!!
Ma....maar....euh...zei je daar nou 'Dat vond ik nou ook'?quote:
Bup, jij tik steeds wat ik net wil typen. Spooky.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:58 schreef Bupatih het volgende:
Oké...het leek me een bést interessante film...totdat....FUCKING JOHNNY DE MOL IN BEELD KOMT MET EEN NOG LOMPER BRILLETJE!!!!!!!!!
Ik begin je dan ook steeds toffer te vinden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:02 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Bup, jij tik steeds wat ik net wil typen. Spooky.![]()
![]()
![]()
Eerst over MPlayer en nu weer over Johnnie de MolFok!ing freak.
![]()
Johnny is zo niet tof. Wellicht nog wonderbaarlijk hoe hij in zijn eentje een film kan verpestenquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ma....maar....euh...zei je daar nou 'Dat vond ik nou ook'?
Misschien zijn we beide quasie narsisten en denken we daarom dat we zoveel in elkaar herkennen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik begin je dan ook steeds toffer te vinden.
(Dat komt dus, omdat je steeds meer op mij begint te lijken.)
Maar ook qua humor wil je wel eens dezelfde soort grappen als ik posten!quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Misschien zijn we beide quasie narsisten en denken we daarom dat we zoveel in elkaar herkennen.![]()
Vergeet dat stage zustertje van Jiskefet niet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:04 schreef Bupatih het volgende:
Volgens mij kent Nederland ook maar vijf acteurs ofzo.
Bracha (die mag wat mij betreft in élke film spelen!), Johnny de Mol, Halina Reijn en Carice van Houten (die ook verdacht vaak samen spelen) en die dikke van euh...Vet! ofzo.
![]()
Anniek Pheifer?quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Vergeet dat stage zustertje van Jiskefet niet.![]()
Jij en rena zijn hartstikke goed te pruimen, zolang jullie maar normaal doen!quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind jullie beiden ook op elkaar lijken.
In het opzicht dat ik de ene dag jullie niet kan uitstaan, en de andere dag wel. En de ene keer snap ik niet wat jullie zeggen, en de andere keer wel.
Ja, de moeilijkheid zit 'm in het normaal doen. En dat geldt trouwens ook voor jou/jullie.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij en rena zijn hartstikke goed te pruimen, zolang jullie maar normaal doen!
HULLIE BEGONNEN!!!!!!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, de moeilijkheid zit 'm in het normaal doen. En dat geldt trouwens ook voor jou/jullie.
Hoezo? Jij was hier eerstquote:
Maar rena kwam vrijwel meteen binnen als een ongetemde wildebras.quote:
Ik kwam hier binnen om over IDO te zeiken, nadat mijn aandacht getrokken was met de desbetreffende TT, dacht ik.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar rena kwam vrijwel meteen binnen als een ongetemde wildebras.
En daarna ging het na die neppe rel tussen mij en haar opeens goed.En de laatste tijd weer ietsje minder!
Betreurenswaardig.
...en ging met een gerust hart met pensioen, met in het achterhoofd het gegeven dat Bupa het zou overnemen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eerst was er niets. En toen schiep god Bupatih... en zag dat het goed was...
Ik denk anders dat jullie de komende weken weinig onenigheid zullen kennen!quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar rena kwam vrijwel meteen binnen als een ongetemde wildebras.
En daarna ging het na die neppe rel tussen mij en haar opeens goed.En de laatste tijd weer ietsje minder!
Betreurenswaardig.
Jou, jou, jou! Zie je het mij over jou hebben?quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kwam hier binnen om over IDO te zeiken, nadat mijn aandacht getrokken was met de desbetreffende TT, dacht ik.
En toen kwamen dus al die hongersnood-situaties, oorlogen en andersoortige misčre.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
...en ging met een gerust hart met pensioen, met in het achterhoofd het gegeven dat Bupa het zou overnemen.
Ja, laat mij hem dan ook inkoppen!quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En toen kwamen dus al die hongersnood-situaties, oorlogen en andersoortige misčre.
[/inkopper]
Ah, bedankt. Nu weet ik ook meteen welke tragische dag we elk jaar gaan herdenken in SC.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn intrede.
ShowChat #680: Efteling meet 23 april!
Ok.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:23 schreef Bupatih het volgende:
Trouwens, voor de meeste [afbeelding]-posts geldt: vervang ze eens door een [afbeelding] en je ziet wat ik bedoel.
Maar ja, de [afbeelding] is zó stom!No way dat ik die regelmatig ga gebruiken.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:24 schreef Q. het volgende:
Sorry Bupa.
Wel tof dat je speciaal voor míj die uitzondering maakt!quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:24 schreef Q. het volgende:
[..]
.
Serieus. Dat is de ALLEREERSTE keer dat ik die PI gebruik. En de allerlaatste keer.
Je moet ook nooit terug gaan lezen. Ik kom mezelf ook al te vaak tegen in oude topics. Huu.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind mezelf helemaal niet leuk als ik het zo teruglees.
Had dat bedacht voordat je postte dan.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind mezelf helemaal niet leuk als ik het zo teruglees.
Nou, ik vind jou anders erg vaak lezen wat er toevallig helemaal niet staat.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, de moeilijkheid zit 'm in het normaal doen. En dat geldt trouwens ook voor jou/jullie.
Die stemmingswisselingen hoeft je natuurlijk niet allemaal op ons te projecteren.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
In het opzicht dat ik de ene dag jullie niet kan uitstaan, en de andere dag wel. En de ene keer snap ik niet wat jullie zeggen, en de andere keer wel.
Bupa vind Gigiquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind jullie beiden ook op elkaar lijken.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kwam hier binnen om over IDO te zeiken, nadat mijn aandacht getrokken was met de desbetreffende TT, dacht ik.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel tof dat je speciaal voor míj die uitzondering maakt!
quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat is er? Kan je het niet hebben als mensen je de waarheid vertellen? Je bent gewoon af en toe een vervelend puberjongetje die zn zin niet krijgt en blijft doorzeiken over van alles en nog wat. iets wat niet nodig is, maar je verpest het zelf.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:28 schreef PeRi het volgende:
Iew. Ik dacht heel even dat ik in US beland was door. SPK
. en
. Q.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |