NEE!quote:
quote:
Bitchslap bedoel je, pr0nbroederquote:
Snel! Kom mee naar het besloten forum! Dan zal ik je een lesje leren!quote:
Te snel voor jou?quote:
Als het donker isquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Snel! Kom mee naar het besloten forum! Dan zal ik je een lesje leren!!
Woef.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Bupatih, ga eens naar je forum een slot op mijn topic gooien.
Tot zo!quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb zo een verjaardag en daar heb ik heul geen zin indus ben ook zo weer weg (op die verjaardag dan)
![]()
...Je krijgt er meer zelfvertrouwen van?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
Een Fok! zonder Bupa is als een badkamer zonder spiegel.![]()
Nee, ik vind het maar eng zonder spiegel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
...Je krijgt er meer zelfvertrouwen van?
Vier augustus.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:12 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee, ik vind het maar eng zonder spiegel.![]()
-edit-
Waneer komt je weer terug, eigenlijk?
Wat heb je toch een goede smaak, Ody.quote:
Wat een eng mens.quote:
De Passievrucht!quote:
O, dat is te overzien.quote:
quote:Wat heb je toch een goede smaak, Ody.
Pfff... het is gewoon niet zo'n geniale foto.quote:
Nee, daar niet, maar op deze foto wel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De Passievrucht!
Ziet ze er hélemaal niet eng uit!
Dan moet je dát zeggen! Maar niet dat ze een eng mens is!quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, daar niet, maar op deze foto wel.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:27 schreef Odysseuzzz het volgende:
Pfff... het is gewoon niet zo'n geniale foto.![]()
![]()
Nee, die van jou dan!quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:40 schreef Svensational het volgende:
Wat een stomme sig heb je trouwens Buup!
Ja, omdat jij vist naar die complimentjes. Ik doe dat niet, maar toch gaf Ody er éénquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, die van jou dan!![]()
![]()
!
Die van mij is tenminste nog leuk gevonden!Het enige wat jij doet, is 'Sven' in plaats van iets anders zetten.
Hoppa 1-0 voor de werkende manquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, omdat jij vist naar die complimentjes. Ik doe dat niet, maar toch gaf Ody er één!
http://www.timeanddate.com/date/duration.htmlquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:51 schreef Bupatih het volgende:
(En nou gaat Sven tellen of het wel echt klopt, die 116 april.)
Nee, het zou 117 april zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:51 schreef Bupatih het volgende:
(En nou gaat Sven tellen of het wel echt klopt, die 116 april.)
Je hebt vandaag dus niet meegerekend?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:51 schreef Q. het volgende:
[..]
http://www.timeanddate.com/date/duration.html
Het is te warm om na te denken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hebt vandaag dus niet meegerekend?
quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hebt vandaag dus niet meegerekend?
Nog een keerquote:
Trailer van Zwartboek.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.zwartboekdefilm.nl/
Meer Carice.
En dat maakt je zo to...NEE!quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:53 schreef Q. het volgende:
Maak ik eens een grappige opmerking, klopt er nog geen hol van.
Heb ik een reputatie? Vertel!quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dat maakt je zo to...NEE!Da's gewoon erg stom van je, Q.! En dat mag gewoon niet gebeuren bij iemand met zó'n tag en zó'n reputatie!
Ja, ik dacht dat dat linkje van Q. wel zou kloppen, had het niet gecontroleerd.quote:
Bedankt!quote:
Al die Caricegeilerij, ik dacht iets toe te kunnen voegen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:55 schreef Svensational het volgende:
Wat is Erik eigenlijk voor oninteressants aan het posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |