Weten wij veel wie ze op bezoek heeft? Voor hetzelfde geld is Danny of yvonne wel op de koffiequote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Tss, boodschappen van gebanden doorgeven op FOK!.
Heeft ze gezegd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weten wij veel wie ze op bezoek heeft? Voor hetzelfde geld is Danny of yvonne wel op de koffie.
Jij hebt Ovidius dus verkliktquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Heeft ze gezegd..
* Naar Feedback rent...
Gezanik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Heeft ze gezegd..
* Naar Feedback rent...
Dan is het goed.quote:
Ik wil graag weten wie de nieuwe SHO-mod wordtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan is het goed.![]()
Waarom zit je eigenlijk te FOK!en als MB er is?
En gelijk heeft 'ie.quote:
Was een grapje.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zeg al niks meer, hoewel ik geen boodschappen van MB doorgeef als in: "MB zegt dat...".
Whatever.
* verder thee gaat drinken.
Bijtjes.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:59 schreef alwaysthebest het volgende:
En het ging dus over de aardbeitjes/aarbeitjes kwestie..
Die zijn ook heel lief ja.quote:
quote:
[vage oude bekende]Kan iemand even zeggen dat XcuZ_Me nogal dom bezig is...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:50 schreef rena het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van aarbeitjes gehoord. Aardbeitjes![]()
O, dat was al hier neergezet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:29 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
[vage oude bekende]Kan iemand even zeggen dat XcuZ_Me nogal dom bezig is...
En dat rena in dezen gelijk heeft...[/vage oude bekende]![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:30 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
O, dat was al hier neergezet.![]()
Ik lul met alle winden mee, dat weet je.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:51 schreef Zhenar het volgende:
Ik wil het ook wel weten.
Zou een stunt zijn als het opeens BVO wasmaar da's wel erg onwaarschijnlijk, gezien zijn huidige "visie" op het modschap
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |