Nou je hebt wel een goeie stage uitgezocht dan, als je het nu al niet leuk vind.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:30 schreef rena het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar niet al te actief, want ik moet detelefoon
opnemen.
Die stage is heel wat anders dan op een autobedrijf werkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou je hebt wel een goeie stage uitgezocht dan, als je het nu al niet leuk vind..
En rena.quote:
Oooooh, dacht dat je al begonnen was.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:31 schreef rena het volgende:
[..]
Die stage is heel wat anders dan op een autobedrijf werken.
Nog 4 uur
Ja, maar jij komt niet op bezoek bij het Excuusquote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij komt niet op bezoek bij het Excuus.
Nope!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij komt niet op bezoek bij het Excuus.
Nee, in November pas. Godzijdank.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Oooooh, dacht dat je al begonnen was.
Godver. Eierkoeken zijn hemelsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nope!
Dus ze krijgt ook geen eierkoek.
Ik wilde er eigenlijk nog aarbeitjesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Godver. Eierkoeken zijn hemels.
aarbeitjesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik wilde er eigenlijk nog aarbeitjesop doen, maar de
C1000
vroeg
4,30
voor een doosje aardbeien
![]()
.
Zijn vast vergiftigdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij ons in de buurt komt er elke maandag een allochtoon langs de deuren om aardbeien te verkopen, twee bakjes vol voor ¤4,- ofzo.
Ik had vorige week op de markt twee doosjes van 500 gr voor 2 euro.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij ons in de buurt komt er elke maandag een allochtoon langs de deuren om aardbeien te verkopen, twee bakjes vol voor ¤4,- ofzo.
Ja, of noem jij ze aardbeidjesquote:
Ik heb nog nooit van aarbeitjes gehoord. Aardbeitjesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, of noem jij ze aardbeidjes.
Verkleinwoord van aardbei. Een kleine aardbei dus en dan in het meervoudquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:50 schreef rena het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van aarbeitjes gehoord. Aardbeitjes![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Verkleinwoord van aardbei. Een kleine aardbei dus en dan in het meervoud.
quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
[knip]
Oh, er is verder ook al één niwue mod van SHO gevonden en met de andere zijn we in overlg.
Neequote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:41 schreef BVO het volgende:
static ja, maar dat zou bij een wedkantoor niets opleveren.
Over ons zekerquote:
Duhquote:
Nou denk ik niet hierquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Iemand die nooit in SHO komt. Operatie frisse wind.
quote:
Ok danquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Degene die het wordt weet het nu al. Dus. Biecht maar op.
Zoiets verwacht ik ook, ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Uit ShowChat verwacht ik Sven..
Ik en mijn andere persoonlijkheden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |