Ja dat heb ik ook dus, Grolsch heb ik minder last van altijdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het leuke van Grolsch is, je drinkt het zo weg... Dommelsch helemaal...
Met Amstel.. na 4 biertjes voel ik echt wel wat... bij Dommelsch begint het pas bij 6 a 8
Dat merk ik, ja.quote:
Maar Oranjeboom moet gewoon vernietigd wordenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:25 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook dus, Grolsch heb ik minder last van altijd
Jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar Oranjeboom moet gewoon vernietigd worden
De wijn is op.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:32 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nha, een fles wijn zou mij wel kunnen bekomen.![]()
* Tha_Erik denkt terug aan een reclame over appelsap met een oud verzuurd vrouwtje en een jonge ober.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
Appelsap dan maar.
Melk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
Appelsap dan maar.
Dubbelfriss witte druiven/citroenquote:
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt. Maar dat had ik op shok ook al niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:41 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Doet me onbestemd denken aan zo'n meisje op een ander forum.![]()
Oeh, die's lekker ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dubbelfriss witte druiven/citroen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga slapen, dat lijkt me voor iedereen het beste.
Dus, welterusten allemaal, en SPK krijgt de groeten vanmijn moeder en de toevoeging "ik had 'm groter verwacht" er nog bij.
Dat is waar. Maar niet al te actief, want ik moet dequote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig kan je op FOK!.
Alsof jij dat durftquote:
Ik niet, maar er is vast wel iemand die het wle gaat bellenquote:
Ja, de klanten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik niet, maar er is vast wel iemand die het wle gaat bellen.
Ja en ik haaaaaaat bellen. Ik versta ze de helft van de tijd niet eensquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:36 schreef Tha_Erik het volgende:
En word je vaak gebeld?
Dat topic laat mooi zien hoe de situatie nog steeds erg gespannen is op Fok! Iedereen gaat meteen dingen achter elkaars opmerkingen zoeken, vijandigheid is gewoongoed en het is kleurtjes vs. zwartjesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:45 schreef BVO het volgende:
Die reactie van die FA's ook weer.
Keuze voor nieuwe mods
Doen wij op Shok! toch veel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |