Zie ik ook !quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:13 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
(sorry van de TT)

Dat klopt, Jennifer is in The Bold alweer meer dan 2 jaar uit de seriequote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:22 schreef Steve-O het volgende:
Die heeft nu toch een eigen serie op net5 ?

ze heeft ook een eigen serie gekregen, 'close to home' [2005]quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:02 schreef Caelum het volgende:
En ze speelt nu elke avond mee in Crossing Jordan, 22.15 op Talpa

De linkse bedoel jij ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:52 schreef Jenny_ het volgende:
Die nieuwe actrice is idd niet echt leuk... vonden ze in Amerika ook en hebben er al ingeruild voor deze dame:
[afbeelding]
(de linkse)
![]()

Dus ze is nu nog niet te zien hierquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
De linkse bedoel jij ?
Is bij ons nog niet te zien, over ruim 10 maanden is ze pas bij ons te zien.![]()

Is ze twee keer ingeruildquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
De linkse bedoel jij ?
Is bij ons nog niet te zien, over ruim 10 maanden is ze pas bij ons te zien.![]()

lijkt er wel op, aangezien de nieuwe nu al afgekraakt wordt....quote:

Nopequote:
De huidige Bridget beviel in Amerika helemaal niet,vandaar dat er in Amerika al een andere Bridget is !quote:
Ja dat klopt !quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik moest er laatst trouwens via imdb achterkomen dat die griet uit de net5-serie dus Jennifer is

dus nu is er géén Bridget.... binnenkort is er een nieuwe [stomme], dan is er weer geen, en dan komt er weer een nieuwe [over 10 maanden dus]...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:24 schreef Haaibaaike het volgende:
De huidige Bridget beviel in Amerika helemaal niet,vandaar dat er in Amerika al een andere Bridget is ! Wij krijgen die pas over 10 maanden te zien.
ik zag haar steeds in de promo voorbij komen en ze kwam me zo bekend voor...quote:Ja dat klopt !
Ik heb die serie nooit gezien ..Maar zij heet Jennifer Finnigan.

Tuurlijk is er bij ons de nieuwe Bridget te zien ..ipv Jennifer.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
dus nu is er géén Bridget.... binnenkort is er een nieuwe [stomme], dan is er weer geen, en dan komt er weer een nieuwe [over 10 maanden dus]...
ingewikkeld hoor.... gelukkig kijk ik helemaal geen B&B
[..]
ik zag haar steeds in de promo voorbij komen en ze kwam me zo bekend voor...
toen dus maar gaan imdb-en en toen viel 't kwartje

2 jaar achterlopen en over 10 maanden al te zienquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Tuurlijk is er bij ons de nieuwe Bridget te zien ..ipv Jennifer.
Wij lopen meer dan 2 jaar achter Amerika !!
In Amerika hebben ze allang die Bridget die hier op Fok afgebeeld staat !
[afbeelding]
Die blonde is nu in Amerika te zien.

Die blonde is bij ons over 10 maanden te zien ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:51 schreef mark_03 het volgende:
[..]
2 jaar achterlopen en over 10 maanden al te zien.

jíj zei dat Amerika 2 jaar voor loopt, maar nu blijkt dus dat ze daar 2 jaar én 10 maanden voorlopen...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Die blonde is bij ons over 10 maanden te zien ja.
Zij is in Amerika al 2 jaar te zien.
vergeet niet dat wij ons ook nog door haaibaaike-taal moeten worstelen...quote:Da's toch niet moeilijk![]()

Maar wanneer komt ze dan in Nederlandquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die blonde is bij ons over 10 maanden te zien ja.
Zij is in Amerika al 2 jaar te zien.
Da's toch niet moeilijk![]()
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |