Dat heb ik ook nooit ontkendquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee dat BreezzAahnaam van je is zo slim
Weet je, da krijg je het ook :R Lr LR rLrquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit ontkend.
ZappBrannigan.
En het is díe naam en niet dát naam.
Dat klinkt erg leuk! Ik snap ook jouw enthousiasme, het is ook wel een erg fijn arrangement. Ik heb nog wel een vraag: moeten jij en ik zo'n bankje delen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weet je, da krijg je het ook :R Lr LR rLr![]()
![]()
Zeg Duvel, ik heb hier gratis om weg te geven, een treinpakket... Entreekaartjes voor de treinenmuseum in Hoorn, Treinencongres in Urk en zelfmodeltreintjes bouwen voor twee. Allemaal in een mooie romantisch arrangement voor twee. Overnachten in een ouderwets kolentrein uit 1856 met een luxuryroom van houten bankjes en een emmer water als douche
Neem jij vaseline dan mee?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat klinkt erg leuk! Ik snap ook jouw enthousiasme, het is ook wel een erg fijn arrangement. Ik heb nog wel een vraag: moeten jij en ik zo'n bankje delen?![]()
Wallah ik zweertje, ish niet leukquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
't is weer allochtonendag bij Diz??!![]()
Ik zal een potje in z'n toilettas doenquote:
En jij je ondergoed met opwindend groen vierkantjespatroon?quote:
Die heb ik niet meerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
En jij je ondergoed met opwindend groen vierkantjespatroon?![]()
Vraag dat maar aan Zhenarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:31 schreef babette21 het volgende:
yo Diz, ik heb morgen 'n etentje, welke van m'n nieuwe blousen zal ik aandoen?!
deblauwe
of de
witte
??
Gescheurd?quote:
Pikant hoorquote:
Nee heur, garpje.. de blauwequote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke: Zhen, welke zal ik aandoen: de blauwe of de witte?!??!
há, ik hap niet toe ["goh Diz, wat gepikeerd, wat is er toch ende zo"] en je stapt er zó overheen....quote:
Ik dacht, ik doe eens liefquote:
Ja, want dat zou inderdaad het journaal halenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:00 schreef DaMart het volgende:
Even een post zodat men later niet kan zeggen dat ik niet in SC 890 heb gepost!
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, want dat zou inderdaad het journaal halen.
Inderdaad, ik moet ook nog lachen ookquote:
Welneequote:
Precies. Dan krijg ik ineens een roddeltopic in SHO!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, want dat zou inderdaad het journaal halen.
En dat heb je voor jezelf (en ons!) verpest door hier te postenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Dan krijg ik ineens een roddeltopic in SHO!
Ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dat heb je voor jezelf (en ons!) verpest door hier te posten.
Nou, lekker sociaal weer danquote:
Daar gaat ons duoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:15 schreef alwaysthebest het volgende:
SHO verwelkomt haar verloren zoon terug in het blauw
Een trioquote:
Waarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:14 schreef BVO het volgende:
Svurno, reageer eens op m'n goede XFA-argument.
In dat FB-topicquote:
how desperatequote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:15 schreef alwaysthebest het volgende:
SHO verwelkomt haar verloren zoon terug in het blauw
.
Het forum komt er, dat heeft Nikky vorige week al gezegd op FOK!radio.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:23 schreef BVO het volgende:
[..]
In dat FB-topic.
Je moet het niet laten doodbloeden he.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het forum komt er, dat heeft Nikky vorige week al gezegd op FOK!radio.
Ik kwam er ook gisteren pas achter, toen ik dat ging terugluisterenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg je lekker bijtijds
.
Dat wist ik dus niet.
http://icecast.netmastering.nl/content/fokradio/060807_2.mp3.m3u Vanaf minuut 20:40.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg je lekker bijtijds
.
Dat wist ik dus niet.
Ow wacht, ze zegt: 'Als Idols weer begint'quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://icecast.netmastering.nl/content/fokradio/060807_2.mp3.m3u Vanaf minuut 20:40.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |