Ik moest al drie keer overnieuw beginnen omdat ik op het eind te weinig geld hadquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:24 schreef BVO het volgende:
Heb jij je team al af?
Dat had ik dus ook. Uiteindelijk heel wat goede spelers uit het team gelaten, om maar mijn favoriete spits te kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moest al drie keer overnieuw beginnen omdat ik op het eind te weinig geld had.
Opnieuw, is het toch?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moest al drie keer overnieuw beginnen omdat ik op het eind te weinig geld had.
Jij doet óók meequote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook. Uiteindelijk heel wat goede spelers uit het team gelaten, om maar mijn favoriete spits te kunnen gebruiken.
Ja, ik vond het wel eens leuk om mee te doen. Iemand moet degraderen, toch?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij doet óók mee![]()
? Meld je eens snel aan bij de ShowChat-league
!
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik vond het wel eens leuk om mee te doen. Iemand moet degraderen, toch?
Maar uhm, ik heb een wachtwoord nodig voor de ShowChatleague
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:39 schreef Svensational het volgende:
shizzle.
quote:
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/639/quote:Vraag
Is het correct om overnieuw en opnieuw door elkaar te gebruiken?
Antwoord
Nee. Overnieuw is een contaminatie van over en opnieuw die weliswaar vaak voorkomt, maar niet door iedereen wordt aanvaard.
Het staat in het groene boekje én in de dikke Van Dale, dus ik reken het goed.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/639/
Ja, het is dus spreektaal, maar het wordt aangeraden om te vermijden.
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het staat in het groene boekje én in de dikke Van Dale, dus ik reken het goed.
Maar vast niet in het witte boekje!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het staat in het groene boekje én in de dikke Van Dale, dus ik reken het goed.
Dan is het nu tijd om bij mensen te gaan eten enzo, onder het motto, je sociale contacten onderhouden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:03 schreef babette21 het volgende:
shiiiiiiiit ik zag net dat ik nog maar 60 euro heb voor de rest van de maand
toch iets te veel uit eten geweest [& geshopt]
heel toevallig ga ik morgen bij m'n zus etenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan is het nu tijd om bij mensen te gaan eten enzo, onder het motto, je sociale contacten onderhouden.
Welke kleur?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:09 schreef babette21 het volgende:
ik ga morgen m'n haar verven, dus dan is er nog maar 45 euro over...
de 21ste krijg ik salaris, dus da's 9 euro per dag..... lekker vakantiebudget
oeh mag ik dan nu op de lolobal??!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
* uitgestuiterd is *
Nou vooruit dan maarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh mag ik dan nu op de lolobal??!
weet ik nog niet, iets bruins.... ik hou het de laatste jaren vrij beschaafd, maar verf 't nog wel, want mijn eigen kleur [peper/zoutquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Welke kleur?
welkom terug hequote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:14 schreef static het volgende:
Plakken hoeft niet meer geloof ik hè?
Iieeeeh!! Een blauwequote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:14 schreef static het volgende:
Ik heb nog wel een lekke band die je mag plakken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:14 schreef static het volgende:
vertelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Overigens doet het woord lolobal me aan een zeer flauwe grap uit een heel oud moppen- & raadselboekje denken.
Wit met oranje en het stuitert door de kerkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
vertel
oh by the way:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is overigens net zo matig als:
Wat is van binnen grijs en van buiten doorzichtig?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wit met oranje en het stuitert door de kerk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar eh: een oranje pastoor?!
een muis??!quote:Die is overigens net zo matig als:
Wat is van binnen grijs en van buiten doorzichtig?![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die is overigens net zo matig als:
Wat is van binnen grijs en van buiten doorzichtig?
De lolobal is oranjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:22 schreef babette21 het volgende:
[..]![]()
maar eh: een oranje pastoor?!
quote:een muis??!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De lolobal is oranje![]()
[..]Ok, ik moest lachen om die laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
oh zo.... maar 'n lolobal had altijd twee kleurenquote:
quote:ah zo..... da's net zo iets als "waarom draagt 'n olifant gele klompjes?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Enlighten mequote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:28 schreef babette21 het volgende:
ah zo..... da's net zo iets als "waarom draagt 'n olifant gele klompjes?"
Ik vind het irritant dat je je team niet door de war kan samenstellen. Niet per se in volgorde van keeper, 4 verdedigers, enz. Nouja, kan natuurlijk ook op een papiertje, maar had me wel handig geleken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet!quote:
Ik had gehoopt dat je een systeem kon kiezen, dat wilden ze in eerste instantie wel doen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind het irritant dat je je team niet door de war kan samenstellen. Niet per se in volgorde van keeper, 4 verdedigers, enz. Nouja, kan natuurlijk ook op een papiertje, maar had me wel handig geleken.
Verfquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:33 schreef Svensational het volgende:
Het is groen en zit op 'n hek?
Geen ideequote:Het heeft een gouden ketting om en staat in de wei?
Geil!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
há, ik hap niet toe ["goh Diz, wat gepikeerd, wat is er toch ende zo"] en je stapt er zó overheen....
zo zie je maar: negatief aandacht vragen dient altijd genegeerd te worden![]()
maar goed, je bent dus wél te laat, want nu heeft Zhènaaaaar het dus voor het zeggen....![]()
Lees je ook even door?quote:
omgquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan valt ie niet op als ie op z'n kop in de gele vla drijft......![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan valt ie niet op als ie op z'n kop in de gele vla drijft......![]()
quote:
De Shetland Sjonnie.quote:Geen idee
Geen ideequote:Of:
Het is zwart en als het uit de boom valt, is je kachel stuk.
Een treinquote:Of:
Het is geel en als je het in je oog krijgt, ben je dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |