Dat hoor je heel veel. Ik vind rayman ook niets aan (de oude dan) maar van raving rabbits wil ik eerst zien wat het spel is. De filmpjes en de manier hoe ze ermee omgaan geeft mij zin om te verwachten dat het een leuke game wordquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rayman is sowieso niet mijn game, dus het boeit mij niet veel.
Wat het met Rayman is, is dat elk nieuw Raymandeel een hele andere uitstraling heeft, elk spel heeft als het ware een andere stijl. Je spreekt op die manier wel constant een andere doelgroep aan, maar je franchise word daar neit sterker door! Rayman 2 was bevoorbeeld heel mooi en sprookjes achtig, en veel groen etc, maar Rayman 3 was juist weer een cartoony spel! EN Rayman 4 gaat over konijnenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat hoor je heel veel. Ik vind rayman ook niets aan (de oude dan) maar van raving rabbits wil ik eerst zien wat het spel is. De filmpjes en de manier hoe ze ermee omgaan geeft mij zin om te verwachten dat het een leuke game word
Zo`n onzin dat die vieze westerse mensen allemaal vaak klakkeloos achter een naam aan rennen en niet boeien wat voor game het is
Gewoon geduld hebbenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat het met Rayman is, is dat elk nieuw Raymandeel een hele andere uitstraling heeft, elk spel heeft als het ware een andere stijl. Je spreekt op die manier wel constant een andere doelgroep aan, maar je franchise word daar neit sterker door! Rayman 2 was bevoorbeeld heel mooi en sprookjes achtig, en veel groen etc, maar Rayman 3 was juist weer een cartoony spel! EN Rayman 4 gaat over konijnenIK wil gewoon is In-game (bewegende) beelden, en niet meer die bunnie facts
![]()
* RaymanNL denkt aan Rayman DS, waar het eerste filmpje een week voor de release van uitkwamquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:24 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Gewoon geduld hebbende info komt vanzelf
![]()
Platforming als minigame jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:41 schreef RaymanNL het volgende:
Excusses: na het lezen van deze pagina: http://www.ray-man.nl/images/rayman4/scan06.jpg ben ik er achter dat er gewoon platforming in het spel zit!OMG
Nu kan ik er echt niet meer op wachten
ANCEL
![]()
Iddquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Platforming als minigame ja
Nee man! Heb je de scan niet gelezen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Platforming als minigame ja
iddquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:27 schreef speknek het volgende:
Ik vraag me af hoe goed het dansen wordt met Rayman, volgens mij is dat best leuk als je dronken bent.
Ik heb een hele lijst in het vorige topic gepost met alles wat nieuw was en daar stond dit ook bijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:23 schreef kipknots het volgende:
Nieuw tony hawk gameplay filmpje: http://www.gametrailers.com/player.php?id=12173&type=mov&pl=game
Weet nog niet echt wat ik van het spel moet denken, als ik dit zie kan het nog best leuk worden.
Yep, het is misschien bescheiden, maar het is toch wel een revolutie die zich af gaat spelen. Niemand nog die weet waar het het beste voor geschikt is, of op welke manier je de spellen nu het beste kunt spelen. Dat levert nu waarschijnlijk een wildgroei aan allemaal verschillende gameplay ideeen. De meeste natuurlijk kut, maar wel heel interessant om te zien en dan te ontdekken welke boven komt drijven.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:37 schreef Erwtensoep het volgende:
De wii controller maakt bijna alle spellen wel aantrekkelijk
ook KnightRider 2?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:37 schreef Erwtensoep het volgende:
De wii controller maakt bijna alle spellen wel aantrekkelijk
misschien zinken ze allemaal wel als een baksteenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Yep, het is misschien bescheiden, maar het is toch wel een revolutie die zich af gaat spelen. Niemand nog die weet waar het het beste voor geschikt is, of op welke manier je de spellen nu het beste kunt spelen. Dat levert nu waarschijnlijk een wildgroei aan allemaal verschillende gameplay ideeen. De meeste natuurlijk kut, maar wel heel interessant om te zien en dan te ontdekken welke boven komt drijven.
Zoiets als een punctuated equilibrium in de evolutie.
Kan ook, maar dan is in ieder geval een tijdje lang elk spel aantrekkelijk geweestquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:51 schreef kepler het volgende:
misschien zinken ze allemaal wel als een baksteen
voel ik hier sarcasmequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:24 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Davilex spellen zijn zowiezo altijd goed
Ja. Heb JIJ het wel gelezen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee man! Heb je de scan niet gelezen?
interview met ubi us:quote:Ubisoft's Seven Wii Launch Titles
Yes, we wrote launch. From Far Cry to Blazing Angels, Ubisoft has Wii covered. Get the full scoop right here.
by Matt Casamassina
August 3, 2006 - Wii fans, Ubisoft is your new best friend. The publisher has supported Nintendo's Wii console since it was first revealed, eagerly readying such anticipated exclusives as the first-person shooter Red Steel and the action-platformer Rayman Raving Rabbids, both of which are set to debut with the system in a matter of months. But guess what? The French videogame giant is hardly stopping there. It has another five - yes, five games planned for Wii, and they'll all arrive in time for the platform's launch window.
Ubisoft today announced that it is in development with versions of Far Cry, Blazing Angels: Squadrons of WWII, Monster 4x4 World Circuit and Open Season for Wii. In addition, the studio is bringing an all-new racer called GT Pro Series to the system.
The publisher also said that it has "many more titles in development" for Wii.
"We're thrilled that Ubisoft will be unveiling Wii versions of both exclusive new IP and established franchises," said Reggie Fils-Aime, president and chief operating officer for Nintendo of America. "Bursting with creativity, innovation and unadulterated fun, these Ubisoft games embody the qualities that will make Wii a huge hit with gamers new and established, young and old."
"Media and analysts agree that Ubisoft has the greatest potential for reward with the new console's launch because we believed in its potential from the beginning," said Laurent Detoc, president of Ubisoft North America. "With an impressive lineup of launch games that offer something for everyone, we are in a unique position to benefit from the Wii's success in appealing to both new and hardcore gamers."
The popular first-person shooter Far Cry pits players on a mission through lush Amazonian jungles and equips them with a variety of weapons, vehicles and special powers to attack the enemy. The game will make full use of the Wii-mote for enhanced maneuverability and will likewise boast new content.
Blazing Angels utilizes the Wii controller for intense dog fighting scenarios set to the backdrop of WWII.
The racer GT Pro Series is developed by MTO and optimized by Ubisoft for Wii. Through a deal with MTO, Ubisoft is able to distribute the project everywhere in the world except Japan. GT features more than 80 licensed cars, detailed tuning options, fluid drift-style controls and physics, and more. The title has been specifically tailored to make full use of the Wii's revolutionary remote.
Open Season is an adventure game based on the Sony Pictures Animation's CG animated film of the same name.
Monster 4x4 World Circuit is a truck racer that has been completely revamped to make full use of the Wii control system. The title takes players fully off-road for some muddy displays of mechanical power.
Finally, previously announced bigwigs Red Steel and Rayman Raving Rabbids round out the selection.
IGN interviewed Ubisoft North America's president, Laurent Detoc, about today's news. We highly suggest readers comb the interview for brand new information on Far Cry, Blazing Angels, GT Pro Series, and Monster 4x4: World Circuit for Nintendo's new console. Readers may be surprised to learn that these are much more than mere ports.
In addition, IGN has posted new screens of Red Steel and Rayman Raving Rabbids, as well as first screens of Monster 4x4: World Circuit in our their related media sections.
With seven official launch window titles from Ubisoft, the ever-expanding library of holiday Wii games is nearing 30 titles, and there are still more to come.
super far cry monster truck en blazing angels mijn dag kan niet meer stuk!!!!quote:Interview: Ubisoft on Wii Launch Games
Ubi North America president Laurent Detoc gives us the scoop on Wii Far Cry, Blazing Angels and the new GT racer.
by Matt Casamassina
August 3, 2006 - Publisher Ubisoft on Thursday morning announced that it would bring seven new games to Nintendo's Wii console in time for the system's launch. The company's seven Wii efforts include the previously revealed Red Steel and Rayman Raving Rabbids, as well as Far Cry, Blazing Angels, Open Season, Monster 4x4: World Circuit, and an exclusive new racer called GT Pro Series. IGN recently chatted with Ubisoft North America's president, Laurent Detoc, about whether or not these games could realistically be called ports. And could Ubi be planning a Wii accessory for its new racer? Keep reading.
IGN Wii: Thanks for taking the time to answer a few questions. What is your opinion of Nintendo's Wii console? Do you think it can compete at retail against Xbox 360 and PS3?
Laurent Detoc: Ubisoft believes in the Wii and we always have. We saw great potential in the platform from the beginning and as you know, have made a huge splash with Red Steel at E3 and now Rayman Raving Rabbids. Both of these games were built from the ground up for the Wii. Wii is a different video game experience than the Xbox 360 and PS3. It's unique, immersive and redefines the experience of playing games. We think it's going to be a hit.
IGN Wii: Seven Ubisoft launch titles for Wii! That's a lot of support. What is driving your decision to bring these games to Nintendo's new console?
Laurent Detoc: We made a bet by starting development for the Wii earlier than others and we intend to maintain our advance on the platform. You can see it as a double-down move. We don't have a crystal ball but we think the Wii is going to be a huge success right away and we want to be the number-one independent publisher for Wii in 2006.
IGN Wii: You announced Far Cry for Wii. Will this be a port of the Xbox version or based more on the 360 game? What can we expect in terms of graphics and gameplay control from this version of what is a very popular franchise?
Laurent Detoc: First, Far Cry Wii will include elements from Far Cry Insticts Evolution, in addition to a fresh storyline, new maps, characters and equipment. Second and even more importantly, Far Cry has strong diversity of gameplay so the game is a natural fit for the Wii remote.
Ubisoft North America president Laurent Detoc
IGN Wii: Far Cry will be releasing against Red Steel, another first-person shooter from Ubisoft. Are you afraid of cannibalizing your own sales?
Laurent Detoc: At first glance people think the remote is perfect for swinging movements like in baseball. I think FPS with varied gameplay using the Wii remote will be a blast. Both games will be excellent and offer different experiences.
IGN Wii: What major changes, if any, can we look forward to with the Wii version of Far Cry?
Laurent Detoc: You will be able to shoot using the remote; you will also be able to throw grenades, punch, jump, run and balance to keep from plunging to your death. You will also be able to drive cars, trucks and boats. If you're looking for a game that allows you to experience the true beauty of the Wii and its revolutionary remote technology, this is it.
IGN Wii: How will Blazing Angels be enhanced for Nintendo's new console?
Laurent Detoc: For a dog fighting game like Blazing Angels, we think the best idea is for the player to separate their two hands. The left and right hands will perform separate roles with less crossover and collaborative control patterns. Players will have an easier time concentrating on one hand while using the other to facilitate simple routines.
IGN Wii: How will Monster 4x4 be enhanced over the previously released version?
Laurent Detoc: From Day 1 we had a research team work on all the ways to exploit the remote and while Red Steel was unveiled first, driving controls have been studied ad-nauseum for a while now. So for Monster 4x4 we rebuilt the controls to use the motion-sensing features and aimed for easy controls with a focus on intuitiveness. This enables the best emotion possible in a driving game: you feel like you're at the wheel.
But it's an arcade game too so be ready for stunts. Your truck can do a donut when you make a circular movement.
IGN Wii: What can gamers expect from the racer GT Pro Series? The game seems to be exclusive to Wii. How does it use the remote to better the racing experience and what sort of features, cars and options can we expect in the finished product?
Laurent Detoc: GT Pro Series is inspired by a Japanese game that was never released here and Ubisoft is optimizing for the Wii. It will have more than 80 licensed cars, tons of tuning options and its fluid drift-style controls and physics. Talk about how the Wii changes the way you play games, we're working to include an accessory in GT Pro Series that will make this game a must have. Stay tuned, literally.
IGN Wii: Are there online modes planned for any of these games using either Nintendo Wi-Fi Connection or WiiConnect24?
Laurent Detoc: We will be able to provide more information on this feature for each of the new games soon.
IGN Wii: Finally, any final words for Wii readers anticipating these projects?
Laurent Detoc: From what I've played and observed, the Wii will be successful. It changes our entertainment experience as gamers. It is innovation at its finest. As a creative company, Ubisoft embraced the remote as a gold mine for our talented developers to imagine new ways to play and interact with their TVs. That's what you will get from us across seven games in four different genres.
Ze hebben het over drift mechanics en tuning, dus ik denk dat het meer een straatrace game zal worden. Al zou ik ook liever een realistischer GT game willen hebben.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:07 schreef Ruzbeh het volgende:
GT Pro series is precies een game die Gamecube nou net miste. Nu kan je tenminste een beetje concurerren met Forza en Gran Turismo.
Fixed.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:07 schreef Ruzbeh het volgende:
GT Pro series is precies een game die Gamecube Nintendo sinds het begin nou net miste. Nu kan je tenminste een beetje concurerren met Forza en Gran Turismo.
Hoe wordt het nou een street racing game als het de naam GT Pro heeft?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:10 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ze hebben het over drift mechanics en tuning, dus ik denk dat het meer een straatrace game zal worden. Al zou ik ook liever een realistischer GT game willen hebben.
2 oktoberquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:39 schreef RipCore het volgende:
Wanneer komt ie nou uit? Einde Q3 oid?
In Nederland ?quote:
Niets officieels. Dit is het laatste gerucht, en dan voor de USA. Ik verwacht m wel ergens in oktober overigensquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:04 schreef ChOas het volgende:
[..]
In Nederland ?
Want dan schrijf ik het even in mijn agenda...
Okidoki, ik hou het in de gaten!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niets officieels. Dit is het laatste gerucht, en dan voor de USA. Ik verwacht m wel ergens in oktober overigens
Da's verdikkeme 2 dagen in Q4..!quote:
De Wii komt voor de PS3 op de marktquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:45 schreef depax het volgende:
2 oktober forget it
november voor us en jp december januari voor eu denk ik
de winkels hebben ook niet altijd gelijk hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 06:16 schreef depax het volgende:
oktober gaat niet lukken.
Elke retail shop heeft tegenwoordig placeholders op hun site en de 7 ubi launch titles staan geplanned voor 17/11 dus dat betekend dat dan de launch dag moet zijn.
Ook zijn de laatste rumours dat het dat word.
ach ja kan ik nog even sparen zodat ik meer games kan kopen
Dat zou geweldig zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:14 schreef EricG het volgende:
Spore wordt multi-platform franchise
Spore misschien op de Wii
Nee hoor, ik zag hemquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:10 schreef kipknots het volgende:
Mist iedereen nu mijn vorige reactie? Prince of Persia vind ik toch wel een grote aankondiging![]()
Vergeet jij het maar want Iwata heeft al gezegd dat de wii overal in 2006 te krijgen zal zijn voor de feestdagenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:45 schreef depax het volgende:
2 oktober forget it
november voor us en jp december januari voor eu denk ik
en ja PoP is idioot gewoon ubi maakt van de Wii een console voor iedereen met veel volwassen games.
Nu THQ nog (only kiddies atm)
begin december is ook nog voor de feestdagenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:03 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Vergeet jij het maar want Iwata heeft al gezegd dat de wii overal in 2006 te krijgen zal zijn voor de feestdagen![]()
Welcome backquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:30 schreef febster het volgende:
*storrert*
Ikkk beggginnn vertrrrrouwwwennn te krijggggen in de Wiiiiiiii
Het is geen in game.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:32 schreef depax het volgende:
En nieuwe sadness in game screen van een pc workstation
[afbeelding]
Moet nog maar zien dat het een game wordt ipv alleen maar per renderd meuk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:57 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het is geen in game.
Nibris moet oprotten.
Yay, ruzbeh is terugquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:57 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het is geen in game.
Nibris moet oprotten.
Ubisoft heeft ook 'speelbare fmv' ontwikkeld. Zoiets zal dit ook wel zijn gok ik.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:21 schreef speknek het volgende:
elke knuppel ziet dat dat nooit ingame kan zijn.
Niks, behalve dat de dev dan gelijk heeft en niet jijquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:27 schreef speknek het volgende:
Ja, maar die haren zijn dus nauwelijks te modelleren op die manier, dus zijn het gewoon getekende textures. Dan kan het zijn dat ze een aantal bitmaps achter elkaar hebben geplakt, maarja, wat zegt dat.
Een bedrijf dat nog nooit aan een game heeft gewerkt, dat uberhaupt nog nooit iets in de game wereld heeft gedaan, kan zoiets.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:24 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ubisoft heeft ook 'speelbare fmv' ontwikkeld. Zoiets zal dit ook wel zijn gok ik.
De hele boel pre-renderen en vervolgens min of meer speelbare situaties toelaten.
Overigens kunnen het ook gewoon een aantal lagen textures over elkander zijn met een minimaal aantal character-models waarmee je wél aan de slag kunt.
Maar jij bent 3 weken weggeweest en hebt het nieuws gemistquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een bedrijf dat nog nooit aan een game heeft gewerkt, dat uberhaupt nog nooit iets in de game wereld heeft gedaan, kan zoiets.
Droom verder. Imho is het nog steeds een grote hoax
http://wii.advancedmn.com/article.php?artid=7245quote:NIBRIS revealed that due to the scale of Sadness, it has invited several other developers to work on the project alongside them. Of those is Frontline Studios, a 30-man team with experience developing for Nintendo platforms. Frontline is responsible for programming the title. Meanwhile, Digital Amigos is responsible for the game’s visuals. To get an idea of what the team is capable of, you can check out their latest demo reel here. ( http://www.digitalamigos.com/da_demoreel_2004_low.mpg )
Voorlopig heb ik alleen nog maar leuke woordjes gezien.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:47 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Maar jij bent 3 weken weggeweest en hebt het nieuws gemist
[..]
http://wii.advancedmn.com/article.php?artid=7245
Ik zeg niet dát het tof wordt, maar het kán wel.
Nou en als het 'kán'? De beste ontwikkelaar van de wereld ontwikkelt voor de Wii en dan zit jij daar op te geilen op een game die waarschijnlijk nooit zal uitkomen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:47 schreef Xrenity het volgende:
http://wii.advancedmn.com/article.php?artid=7245
Ik zeg niet dát het tof wordt, maar het kán wel.
Dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:46 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou en als het 'kán'? De beste ontwikkelaar van de wereld ontwikkelt voor de Wii en dan zit jij daar op te geilen op een game die waarschijnlijk nooit zal uitkomen.
Er zit een verschil tussen een aankondiging van Nintendo en een aankondiging van een bedrijf dat nog nooit iets met games heeft gedaan en geen publisher heeft.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom ziet iedereen Sadness nou weer als vaporware?Omdat er nog geen ingame beelden van zijn is het ineens niet echt? Komt die nieuwe Donkey Kong platformer voor de Wii dan ook niet? Die is immers ook enkel en alleen aangekondigd en daar is nog helemaal niets van vertoond
Er worden wel meer games gemaakt door nieuwe studios die nog geen uitgever hebben. Je moet ergens beginnenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen een aankondiging van Nintendo en een aankondiging van een bedrijf dat nog nooit iets met games heeft gedaan en geen publisher heeft.
Dat is iets totaal andersquote:En zeg jij nou maar niets, jij gelooft het Bob Ross "spel" ook niet
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:54 schreef BMH het volgende:
In de nieuwste 1up show zie je op een monitor het volgende staan: "world exclusive: Kid Icarus flies to the Wii".
Misschien is het een grap... Misschien is het wel echt
Waarom zou dat in godsnaam echt zijnquote:
Het ging niet om de echtheid van het bericht (dat is natuurlijk nep). Het ging om de kans dat er werkelijk een Kid Icarus game naar de wii komt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom zou dat in godsnaam echt zijn
Het staat in lettertype 394 in beeld, ze gaan er 2 keer langs zodat je het nog ff goed kan lezen en ze zetten dan ook niets op hun site. Yeah right
Zoiets deden ze ook al een tijdje terug met Halo 3.
Maar dat was al tijden het geruchtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Het ging niet om de echtheid van het bericht (dat is natuurlijk nep). Het ging om de kans dat er werkelijk een Kid Icarus game naar de wii komt.
Daar is deze topicreeks toch voorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:54 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Maar dat was al tijden het gerucht
Komt die danquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom ziet iedereen Sadness nou weer als vaporware?Omdat er nog geen ingame beelden van zijn is het ineens niet echt? Komt die nieuwe Donkey Kong platformer voor de Wii dan ook niet? Die is immers ook enkel en alleen aangekondigd en daar is nog helemaal niets van vertoond
Dat zag ik ook staanquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Save $300
Is ad uit australiequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat zag ik ook staangaat tie $300 kosten
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan zou Dead Rising wel heel goedkoop zijnquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:48 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Is ad uit australie
Dus dat zou neerkomen op ongeveer 230 dollar
Hmmm ja idd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dan zou Dead Rising wel heel goedkoop zijn
Echtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:47 schreef MMaRsu het volgende:
Save $300 op een Ps3 en koop een Wii bedoelen ze
Het moet niet gekker wordenquote:Microsoft uses Wii in slideshow
August 5th, 2006
Microsoft’s Peter Moore gave a conference speech on The Elite 8, ways for the industry to open up to new gamers. The Wii was pictured in one of the slideshow slides, seen below.
Bij de wii laten ze een game zien, bij de PS2 laten ze games zien.. bij de Xbox 360 laten ze een gamertag zien..quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen een aankondiging van Nintendo en een aankondiging van een bedrijf dat nog nooit iets met games heeft gedaan en geen maar wel een publisher heeft.
Nintendo zei vorig jaar ook dat we een SSB kregen voor de Wii, terwijl de ontwikkelaar net zo verrast was als wijquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:36 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
En nu komt de truuk:
DAT ZEGGEN ZE!
Dat is wat anders. Als Nintendo wat zegt, staan m'n oren wijd open. Als Nibris wat zegt, slaan m'n oren als een deur dicht.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:38 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Nintendo zei vorig jaar ook dat we een SSB kregen voor de Wii, terwijl de ontwikkelaar net zo verrast was als wij![]()
Ik heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt met Sadness....BELIEVE!!!
I never left. Maar ga nu mijn GC (met veel stof) wel in bruikleen geven aan mijn zusje zodat het ding iedereen nog bespeeld word, plus dat dan een jongere generatie ook met Nintendo in aanraking komtquote:
Kijk he, want nu komt de grap. Let op he, let op:quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:46 schreef Gronnaephos het volgende:
Nibris is niet zomaar een klein bedrijfje van 2 man die nog nooit eerder een game hebben gemaakt
Ze hebben al een publisher, een team van 30 man voor de techniek en een proffesioneel bedrijf wat zich bezig houdt met het design van de game...quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:12 schreef Kill_em_all het volgende:
Nee Nibris is een bedrijf wat veel lult maar erg weinig laat zien. Wat dat betreft heb ik meer vertrouwen in 2 man die een hentai game maakt aangezien iedere (NFI) half-assed programmeur dat wel kan maken op een donkere zolderkamer in zijn vrije tijd.
Screens? Welke?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:34 schreef __aram het volgende:
[..]
Maar nu kun je de screens en info toch gewoon laten voor wat ze zijn en afwachten tot de game in 2007 uitkomt.
Is dat die met link op de voorkant of is er al weer een nieuwe?quote:Op maandag 7 augustus 2006 07:53 schreef MeZZiN het volgende:
Dit weekend weer ff een [N]Gamer gehaald wel een grappig blad (is veel goedkoper dan de erg goede engelse)
Veel info over de Wii enzo maar wat een line up nu al voor de Wii het lijkt er gewoon op dat de Wii het gaat halen en een groot markt aandeel krijgt. Veel third party kan niet wachten!
Het is wel een iets oudere denk ikquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:38 schreef remcheese het volgende:
[..]
Is dat die met link op de voorkant of is er al weer een nieuwe?
(scheelt evt weer een loopje aar de bruna in de pauze )
24 augustus, net op tijd.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:49 schreef RaymanNL het volgende:
Wanneer is de leipzig dingens? Van 23-8- tot 27-8? Is er ook een NIntendo converentie ofzo? Zo ja, wnanner, ik wil dit graag weten want ik ga 25-8 op vakantieEn ik hoop dat ik het nog net kan mee maken
![]()
Gelukkigquote:
Een lijstje:quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
GelukkigIs er ook al een tijd bekend? (nederlandse tijd uiteraard
)
Ante Meridiem, in 12-hour clock notation, Latin for "before noon"quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:14 schreef RaymanNL het volgende:
Dat is toch 's ochtendsof was AM 's middags
![]()
![]()
edit: 'sochtendsMooi
Ik heb er zin in
Hoef ik het toch allemaal niet te misse
![]()
En dan kan ik mooi wat nieuwe filmpjes van Rayman posten dan
Rayman MOET speelbaar zijn
![]()
Jij jat ook alles van GAF hequote:Op maandag 7 augustus 2006 15:36 schreef Tomasso het volgende:
Don't get your hopes too much up:
http://powet.tv/2006/08/0(...)tory-that-never-was/
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wiilaunch: eerste week december, 435-465 Euro
Weet je, ik schrok behoorlijk van die titelquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wiilaunch: eerste week december, 435-465 Euro
Ik ookquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:58 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Weet je, ik schrok behoorlijk van die titel![]()
Dat zou wenselijk zijnquote:
en :quote:Confirmed: Prince of Persia Swinging to Wii
Ubisoft is bringing the linen-clad warrior to Nintendo's new system after all.
by David Adams
August 7, 2006 - Last week Ubisoft delighted Nintendo fans by announcing it will support the launch of Nintendo Wii with seven titles, including entries from popular franchises Far Cry and Rayman. In the midst of all the news were hints -- largely from what looked to be announcements from Ubisoft France -- that Prince of Persia would also climb onto Nintendo's new console. The company's official press release, however, was distinctly Prince-free.
Will the sandy acrobatic scion make his way to the Wii or not? It turns out he will.
"I can confirm that a game based on the popular Prince of Persia franchise is one of many titles Ubisoft has in development for Nintendo's Wii," a spokesperson for Ubisoft told IGN today. "At this time we can not provide an official date for the game or any additional information about it."
According to the spokesperson, the Prince project was left off last week's announcement because it will not be a Wii launch title; the company does not have release timing or details for the game just yet.
Ubisoft previously stated that it has more, still unannounced titles in development for Nintendo's new generation console.
Of course, the Prince's sword-swinging, acrobatic moves could be an easy fit for the Wii controller, even if Ubisoft opts out of the controller-to-sword mapping it initially attempted with Red Steel.
Ubisoft will be showcasing some of its Wii titles at the Games Convention 2006 in Leipzig, Germany later this month. IGN will, of course, be on hand for up-to-date reports.
en dit ook:quote:Ed Boon on Mortal Kombat: Armageddon for Wii
Game Informer: Let’s get this out of the way first thing – Will Mortal Kombat: Armageddon utilize the Wii remote for some kind of motion control or will it focus on the traditional controller?
Ed Boon: Without a doubt, I would love to use the Wii remote in MK: Armageddon. Obviously, a million ideas come to mind but I would much rather come up with a new fighting mechanic and/or perspective (that could take FULL advantage of that unique controller) rather than to shoe horn the controller into a fighting scheme that was originally made for the standard controller we’ve been using for so many years. Unfortunately, time is an issue and we don’t have time to redesign the fighting system from the ground up.
GI: Will the Wii version look any better than the current-gen versions?
Boon: I think if there are new tricks that the Wii hardware can do in displaying our characters and backgrounds, then we will certainly try to use them in making Armageddon look as good as it can. But to me the most important aspect of this version I want to concentrate on is the game play and what innovations we can add using the new controller.
GI: Any additional characters or features?
Wel grappige info alleen met de GBA2 (of hoe die ook mag gaan heten) zal nooit disks slikken kijk naar de PSP de battery duur is verschikkelijk kort.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:25 schreef MMaRsu het volgende:
Releasedate November, $229,- volgens IGN.
[afbeelding]
Het artikel is eerst verwijderd, en is nu weer up met wat veranderingen. Het aantal consoles shipped is veranderd naar 5 miljoen ipv 5.5, en het stuk over de volgende Nintendo handheld ook.
[afbeelding]
http://wii.ign.com/articles/723/723894p1.html
Hij kan tot 1.1 GHz betekend niet dat hij dat ook is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:08 schreef depax het volgende:
als die stats echt zijn btw betekend dat de Wii stuk krachtiger is dan aangenomen.
750 GX is een 1.1 Ghz processor.
750 CL zal dus sneller zijn.
http://www-306.ibm.com/ch(...)750GX_Microprocessor
quote:Running at frequencies up to 1.1 GHz
Jij jat ook alles van GAF he?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:25 schreef MMaRsu het volgende:
Releasedate November, $229,- volgens IGN.
[afbeelding]
Het artikel is eerst verwijderd, en is nu weer up met wat veranderingen. Het aantal consoles shipped is veranderd naar 5 miljoen ipv 5.5, en het stuk over de volgende Nintendo handheld ook.
[afbeelding]
http://wii.ign.com/articles/723/723894p1.html
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij jat ook alles van GAF he?
Nog bedankt trouwens voor het rehosten van de plaatjes
Die was 219 ja, eerst adviesprijs van 249 en voor de release al verlaagdquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:33 schreef MMaRsu het volgende:
Ja zo rond die prijs heb ik zelf ook altijd gezegd volgens mij. Kan me herinneren dat de cube hier 219 kostte
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:27 schreef RaymanNL het volgende:
$229? Dat zou betekenen ¤229,- hier? hmmmm....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:02 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
![]()
229,- dollar = 299 euro... *Dat is met de meeste producten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
Ik schrok ookquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:58 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Weet je, ik schrok behoorlijk van die titel![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:02 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
![]()
229,- dollar = 299 euro... *Neh, er word meestal van het dollar tekentje een euro gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Mits de geruchten kloppen hehquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:18 schreef MMaRsu het volgende:
Ik denk dat het hier gewoon 229 euro zal zijn hoor..
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:32 schreef MMaRsu het volgende:
Lijkt me wel, het gerucht is eerst weggehaald omdat " my sources don't want to go to jail ".
Dus lmd
Cube ga ik niet verkopenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:40 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb geen probleem met die prijs hoor. Ruil me cube wel in
. Dat is toch weer 40 euro van de prijs af
.
Mijn Cube is gay !quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:47 schreef MMaRsu het volgende:
Ik weet niet, heb niet echt reden om hem te houden als ik m'n Wii heb. Ookal heb ik hem al sinds launch en werkt hij nog perfect
. Hij is wel lief
Cubes wennen snel aan hun eigenarenquote:
In mijn dromen heb ik er allang mee gespeeldquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:48 schreef _Supreme het volgende:
ik had vannacht gedroomd dat ik de wii ging kopen
Dan zal je erg snel moeten zijn denk ik, in no-time zal er een overschot zijn aan 2e handse cubes, en de kans is groot dat ze je hardware niet (meer) willen inruilen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:40 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb geen probleem met die prijs hoor. Ruil me cube wel in
. Dat is toch weer 40 euro van de prijs af
.
En toen je wakker werd had je een vlek in je laken zekerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In mijn dromen heb ik er allang mee gespeeld
Ik wacht gewoon op mensen hun snes/n64 het huis gooien omdat ze op de wii de game ook kunnen spelenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:20 schreef NrSiX het volgende:
gewoon houden, de snes staat ook nog in de kast.. jeugd sentiment
Dynabyte neemt reserveringen aanquote:
De kans is groter dat je wordt uitgenodigt door Ubisoft.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:09 schreef RaymanNL het volgende:
Ik wil ook een uitnodiging van Nintendo![]()
Ubisoftquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:24 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De kans is groter dat je wordt uitgenodigt door Ubisoft.
Graag gedaan, wist niet dat het zo'n eer wasquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:24 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Okee, dankje.
Ik ben lekker gequote door MMaRsu![]()
![]()
Dat is het niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Graag gedaan, wist niet dat het zo'n eer was![]()
Same here een paars monsterquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de mijne is paars dus ook wel een beetje gay eigelijk
Israel heeft Hezbollah weer aangevallen, Hezbollah heeft gereageerd met lukraak raketten de grens over te schietenquote:
hehe die dingen van hezbollah zijn net opgevoerde vuurpijlenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:33 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Israel heeft Hezbollah weer aangevallen, Hezbollah heeft gereageerd met lukraak raketten de grens over te schieten![]()
Hmm.. 1 van de weinige zeldagames die mij nooit heeft kunnen bekorenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:26 schreef Chocobo het volgende:
Ik hoop dat ik Majora's Mask kan downloaden..... heb zo'n drang om dit spel te gamen. Nieuwe kijk op deze aparte Zelda game hier
http://blogs.ign.com/Hyrule-Times/2006/08/08/27491/
Hij zal wel te downloaden zijn (of je gaat opzoek naar de collectors disk voor de gamecubequote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:26 schreef Chocobo het volgende:
Ik hoop dat ik Majora's Mask kan downloaden..... heb zo'n drang om dit spel te gamen. Nieuwe kijk op deze aparte Zelda game hier
http://blogs.ign.com/Hyrule-Times/2006/08/08/27491/
Dat is geen nieuws dat is doodnormaalquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:33 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Israel heeft Hezbollah weer aangevallen, Hezbollah heeft gereageerd met lukraak raketten de grens over te schieten![]()
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, zo klinkt die over komt vliegen....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:01 schreef depax het volgende:
[..]
Dat is geen nieuws dat is doodnormaal
9 november, 200-250 euro, 60 euro voor de games.quote:
quote:Oct. 9: Clubhouse Games
Oct. 16: Nintendogs (Dalmatian)
Oct. 23: Magical Starsign
Oct. 30: Pokémon Ranger
Oct. 30: Children of Mana
Nov. 6: Elite Beat Agents
Nov. 13: Yoshi's Island 2
Dec. 4: Custom Robo Arena
Dec. 4: Kirby Squeak Squad
Dat is een Amerikaanse releaselijst. EA's data waren Europese data. In Amerika worden games op maandag of dinsdag uitgebracht, in Europa op donderdag of vrijdag.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:04 schreef speknek het volgende:
Volgens mij is donderdag juist eigenlijk een heel vaak voorkomende datum.. Of ben ik nou in de war met films?
edit- Vaag, het komt juist allemaal op maandag uit!
[..]
Dan zeggen we gewoon dat, net als bij de DS destijds, EA gewoon haar games een dag eerder uitbrengt omdat EA meestal haar games op donderdag uitbrengt?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
De DS, DS lite en de Cube launchten afaik op vrijdag
404 - not foundquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:52 schreef kipknots het volgende:
Edit: kijk even in deze thread, hier werken ze om een of andere reden nog wel.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=113927
Uhm Redsteel en Farcry komen 5 oktober uit hoor.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:38 schreef Thomper het volgende:
Ben ik goed of ben ik awesome? Niet alleen hierboven zeg ik 9 november, maar als je me een beetje volgt weet je dat ik die datum al maanden vasthoudt. En ja hoor: EA brengt haar eerste Wii-game in Europa uit op 9 november: Need for Speed Carbon.
Zo, die Rayman pics zijn heel erg acceptabel voor mijquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:52 schreef kipknots het volgende:
Werkten nog wel toen ik m'n post previewde :/. 't is ook geen hotlink gezeik dus waarom het nu niet meer werkt begrijp ik ook niet :/
Edit: kijk even in deze thread, hier werken ze om een of andere reden nog wel.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=113927
Ja, van diezelfde Europese releaselijst van Ubi die vervolgens claimed dat Rayman Raving Rabbids nog dit jaar voor PSP en DS verschijnen, en dat Horsez in oktober komt, en niet alleen voor DS maar ook voor GBA en PC, terwijl een persbericht van Ubi een dag eerder van niet zegt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:02 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Uhm Redsteel en Farcry komen 5 oktober uit hoor.![]()
Maar die van EA wel natuurlijk, want 2 launchtitels hebben beide een andere datumquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:16 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ja, van diezelfde Europese releaselijst van Ubi die vervolgens claimed dat Rayman Raving Rabbids nog dit jaar voor PSP en DS verschijnen, en dat Horsez in oktober komt, en niet alleen voor DS maar ook voor GBA en PC, terwijl een persbericht van Ubi een dag eerder van niet zegt.
Die releaselijst waar Far Cry en Red Steel op 5 oktober staan, nou echt van Ubi of niet, klopt niet.
Madden = launchgame in Amerika. Europa boeit football niet, dus daar kan december zeker kloppen. Verder is EA's datum veel redelijker, en gaan ze niet tegen zichzelf in, terwijl Ubi dat wel doet met een releaselijst die nergens lijkt te kloppen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maar die van EA wel natuurlijk, want 2 launchtitels hebben beide een andere datum
Ze gaan zichzelf niet tegen omdat ze pas van 2 titels een launchdatum hebbenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:27 schreef Thomper het volgende:
[..]
Madden = launchgame in Amerika. Europa boeit football niet, dus daar kan december zeker kloppen. Verder is EA's datum veel redelijker, en gaan ze niet tegen zichzelf in, terwijl Ubi dat wel doet met een releaselijst die nergens lijkt te kloppen.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:44 schreef Oksel het volgende:
In oktober staat hij er gewoon, klaar. Dat moet wel. Ik ben namelijk 13 oktober jarig..
Nee idd, hij komt 1 september uit.quote:
quote:As well as ushering in a new era of gameplay possibilities for innovation-starved gamers the world over, Nintendo?s new console Wii promises to be a platform for development teams of any size. Many years ago games were made by small groups of developers or even individuals. Eventually, that became almost impossible due to high development costs, making it hard for solo or smaller-sized projects to break through.
Apart from all the other ambitions that come with a new gaming era, Wii also intends to change that. By acting as a platform not only for epic games like Zelda but also for innovative titles more humble in scope, Wii is asking game designers to call upon creativity, rather than needing the safe bet of a pop culture license. Deceptively simple games like Brain Training have shown that small teams can create experiences that capture the minds of millions. For all intents and purposes, the next Tetris could well be right around the corner.
And yet, some even dare to thread further. Meet Greg Szemiot & Greg Nichols of Crossbeam Studios Entertainment, heading a young, humbly sized team of about 30 enthusiastic writers, composers and game designers, based in Illinois, USA. We spoke to the ambitious duo about possessed children, the history of other worlds, and the big ideas they want to develop for Wii.
CSE was born in 1999 when a group of high school friends decided to start writing a game. The project was named Orb, and over the years an entire world was created, with hundreds of years of history, cultures and religions. The project was originally intended to be released on the PC platform. But then Wii came along?
Greg Szemiot: ?When we saw the Wii controller during last year?s Tokyo Game Show, we knew we wanted to shift our ideas to this platform that actually promotes creativity. We felt that using the Wii Remote to explore the worlds we?ve been creating would make the projects we?ve been working on much more immersive.?
Nintendo of Europe: ?Can you tell our members about the different projects you are currently developing??
GS: ?Orb is certainly the big one, followed by Thorn and Darkness. Orb and Thorn are both adventure games with very deep storylines that are still fun even for a quick game, and so we feel that they would fit in well with Nintendo?s strategy. Our fans certainly seem to think so. [ The company website has a thriving community, with over twenty thousand members already, ed.] And then there is Darkness, which is quite different. I wouldn?t necessarily say it?s an adult game, but it?s very much based on the concept of fear.?
Greg Nichols: ?Basically what I want you to feel when you turn off the game is that you?re too afraid to turn the lights off. Think of when you were three years old, and the fear you had of basements, or the attic, or the dark. It?s not the scare of the shock that I?m aiming for, what I want is the actual fear of the things that make you look over your shoulder. When I get afraid, my eyes start to water and a small tear comes out. I want that kind of fear to come out of the game.?
NoE: ?That?s certainly ambitious. How do you intend to instil that kind of fear??
GN: ?Well, I started off by asking around on forums: what scares you? I even took pen and paper to the street and started asking people at random: ?Tell me what your worst fear is.? What is the scariest thing out there?
?One of the answers that I heard the most was ?possessed children?. And what people are afraid of, I want to put in the game.?
GS: ?Which will obviously be more than just possessed children.? [ laughs]
GN: ?Think of it as Zelda meets Resident Evil. I say Zelda because there will be no guns in the game, only melee weapons and objects you can throw.?
NoE: ?Will it be story-driven or should we think of it more as one long scary ride??
GN: ?Oh it?s definitely story-driven. The world has been over-run by the forces of darkness, and it?s humanity?s last chance to turn the tide. And essentially, it is a story about self-discovery, unravelling your own past.?
GS: ?A lot of emphasis will be on character interaction, but we don?t want to make the game too scripted, it?s up to the players. We want to lead them slightly, otherwise they will never finish the game, but we want to give them the freedom to go explore the world, rather than going through level after level.
?This is something that characterizes all of our projects. There?s a section in Orb that has about eight different ways to get through it.?
GN: ?So along the line there will also be lots of side quests in Darkness. There will be branching paths throughout, determining the course of the game. But most of the time you will be allowed to travel back to where you were before.?
GS: ?Except that we?re trying to make it so that what you?ve seen was so scary that you don?t want to go back.? [laughs]
Check your VIP Lounge next week for the second part of our interview with Crossbeam Studios Entertainment, in which they talk about Thorn and their magnum opus Orb.
Disclaimer: Crossbeam Studios Entertainment is currently looking for a publisher, so there are no specific details regarding a potential release of their projects as yet.
Yup ik, bij de Dynabytequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:52 schreef Bat het volgende:
heeft iemand de wii al gepre-ordered ergens anders dan bij de bartsmit? ik hoorde dat het ook bij nedgame kon, maar kan niks vinden :s ben aan het twijfelen voor een pre order daar of op de launchdag zelf naar de mediamarkt gaan...
hmm, en wat is dan het nut van een pre order?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:57 schreef Oksel het volgende:
Ik wacht even tot de launchdatum, dan is er meteen een prijs en meer info over een eventueel pre order pakket..
Je besteld iets voordat je het daadwerkelijk kan kopen. Dat je van te voren weet hoeveel het kost en wanneer je het krijgt maakt verder niet uit, het is nogsteeds een pre-order.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:32 schreef Bat het volgende:
[..]
hmm, en wat is dan het nut van een pre order?![]()
Ik heb hem gepreordered online via rembours afgeleverd bij mij thuis.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:52 schreef Bat het volgende:
heeft iemand de wii al gepre-ordered ergens anders dan bij de bartsmit? ik hoorde dat het ook bij nedgame kon, maar kan niks vinden :s ben aan het twijfelen voor een pre order daar of op de launchdag zelf naar de mediamarkt gaan...
Ik zou iets echt niet online bestellen, ben altijd bang dat ik het dan later binnenkrijg dan de meeste winkels hem verkopenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:12 schreef depax het volgende:
[..]
Ik heb hem gepreordered online via rembours afgeleverd bij mij thuis.
http://www.gameshop.nl/Gameshop.php?cSite=2&cLayout=6&c
Page=56&cId=0&cForm[product_id]=5141
is de directe link.
Reserveren bij een winkel waar je hem op kan halen, dat doe ik meestalquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zou iets echt niet online bestellen, ben altijd bang dat ik het dan later binnenkrijg dan de meeste winkels hem verkopen
* bied vrouw aan voor ruilquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:51 schreef McGilles het volgende:
Mijn vriendin vertelde gisteren dat ik de Wii cadeau krijg van haar, wat een schatje![]()
Ik bedoelde met die zin; ik wacht totdat er een launchdatum bekend is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:32 schreef Bat het volgende:
[..]
hmm, en wat is dan het nut van een pre order?![]()
Zullen we eens bij ELK spel uit dit lijstje boven een ingame screenshot posten? Krijg je denk ik leuk overzicht..!quote:Avatar: The Last Airbender (THQ)
Blazing Angels: Squadrons of WWII (Ubisoft)
Blitz: The League (Midway)
Call of Duty 3 (Activision)
Cars (THQ)
Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2 (Atari)
Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors (Square Enix)
Elebits (Konami)
Excite Truck (Nintendo)
Far Cry (Ubisoft)
GT Pro Series (Ubisoft)
Final Fantasy Crystal Chronicles: The Crystal Bearers (Square Enix)
The Legend of Zelda: Twilight Princess (Nintendo)
Madden NFL 07 (EA)
Marvel: Ultimate Alliance (Activision)
Metal Slug Anthology (SNK)
Metroid Prime 3: Corruption (Nintendo)
Monster 4x4 World Circuit (Ubisoft)
Need for Speed: Carbon (EA)
Open Season (Ubisoft)
Rayman Raving Rabbids (Ubisoft)
Red Steel (Ubisoft)
SpongeBob SquarePants: Creature from the Krusty Krab (THQ)
Super Monkey Ball: Banana Blitz (Sega)
Tony Hawk's Downhill Jam (Activision)
Trauma Center: Second Opinion (Atlus)
Wii Sports (Nintendo)
Ik vind het nogal onduidelijk. Het is blijkbaar een opvolger van een of andere Japans apparaat waarbij je een zwaard kreeg en daarmee vijanden die in beeld kwamen snel moest neerhakken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:21 schreef Chocobo het volgende:
Wat moet ik van Dragon Quest verwachten?
Daar zeg je me wat.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:26 schreef alex4allofyou het volgende:
Heeft iemand zich hier reeds afgevraagd waar Braintraininggames blijven voor de Wii?
Ze moeten die hype gewoon doortrekken naar de Wii en wel meteen met de launch.
Leipzigquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:26 schreef alex4allofyou het volgende:
Heeft iemand zich hier reeds afgevraagd waar Braintraininggames blijven voor de Wii?
Ze moeten die hype gewoon doortrekken naar de Wii en wel meteen met de launch.
Lol die is echt wel lachen zeg. hehe dat mensen hun tijd hierin steken zeg.quote:
Ik hoop t, mn moeder wil een DS lite voor die game en mn zus. Verder vind ik ze zelf ook enorm verslavend aangezien ik Mario een beetje links laat liggen voor die games.quote:
De vergelijking gaat eigenlijk zeer goed op: goedkoop, fun, sexy.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:53 schreef Cadfael het volgende:
[..]
Lol die is echt wel lachen zeg. hehe dat mensen hun tijd hierin steken zeg.
maarja ik wil de Wii nou niet vergelijken met een goedkope slet eigenlijk![]()
Ben jij ff genaaid dat hij niet speelbaar voor het publiek isquote:
Sweetquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:36 schreef Tomasso het volgende:
[[url=http://xs304.xs.to/xs304/06326/RS493293fsdf.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Krijg je die er ook bij?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:36 schreef Tomasso het volgende:
[[url=http://xs304.xs.to/xs304/06326/RS493293fsdf.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Hij's wel echt, hij's alleen niet van nintendoquote:Op zondag 13 augustus 2006 08:10 schreef depax het volgende:
dat is een custom made fan art ad.
Hij is dus niet echt
quote:Op zondag 13 augustus 2006 09:27 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Hij's wel echt, hij's alleen niet van nintendo![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |