Graag gedaan, wist niet dat het zo'n eer wasquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:24 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Okee, dankje.
Ik ben lekker gequote door MMaRsu![]()
![]()
Dat is het niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Graag gedaan, wist niet dat het zo'n eer was![]()
Same here een paars monsterquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de mijne is paars dus ook wel een beetje gay eigelijk
Israel heeft Hezbollah weer aangevallen, Hezbollah heeft gereageerd met lukraak raketten de grens over te schietenquote:
hehe die dingen van hezbollah zijn net opgevoerde vuurpijlenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:33 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Israel heeft Hezbollah weer aangevallen, Hezbollah heeft gereageerd met lukraak raketten de grens over te schieten![]()
Hmm.. 1 van de weinige zeldagames die mij nooit heeft kunnen bekorenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:26 schreef Chocobo het volgende:
Ik hoop dat ik Majora's Mask kan downloaden..... heb zo'n drang om dit spel te gamen. Nieuwe kijk op deze aparte Zelda game hier
http://blogs.ign.com/Hyrule-Times/2006/08/08/27491/
Hij zal wel te downloaden zijn (of je gaat opzoek naar de collectors disk voor de gamecubequote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:26 schreef Chocobo het volgende:
Ik hoop dat ik Majora's Mask kan downloaden..... heb zo'n drang om dit spel te gamen. Nieuwe kijk op deze aparte Zelda game hier
http://blogs.ign.com/Hyrule-Times/2006/08/08/27491/
Dat is geen nieuws dat is doodnormaalquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:33 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Israel heeft Hezbollah weer aangevallen, Hezbollah heeft gereageerd met lukraak raketten de grens over te schieten![]()
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, zo klinkt die over komt vliegen....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:01 schreef depax het volgende:
[..]
Dat is geen nieuws dat is doodnormaal
9 november, 200-250 euro, 60 euro voor de games.quote:
quote:Oct. 9: Clubhouse Games
Oct. 16: Nintendogs (Dalmatian)
Oct. 23: Magical Starsign
Oct. 30: Pokémon Ranger
Oct. 30: Children of Mana
Nov. 6: Elite Beat Agents
Nov. 13: Yoshi's Island 2
Dec. 4: Custom Robo Arena
Dec. 4: Kirby Squeak Squad
Dat is een Amerikaanse releaselijst. EA's data waren Europese data. In Amerika worden games op maandag of dinsdag uitgebracht, in Europa op donderdag of vrijdag.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:04 schreef speknek het volgende:
Volgens mij is donderdag juist eigenlijk een heel vaak voorkomende datum.. Of ben ik nou in de war met films?
edit- Vaag, het komt juist allemaal op maandag uit!
[..]
Dan zeggen we gewoon dat, net als bij de DS destijds, EA gewoon haar games een dag eerder uitbrengt omdat EA meestal haar games op donderdag uitbrengt?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
De DS, DS lite en de Cube launchten afaik op vrijdag
404 - not foundquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:52 schreef kipknots het volgende:
Edit: kijk even in deze thread, hier werken ze om een of andere reden nog wel.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=113927
Uhm Redsteel en Farcry komen 5 oktober uit hoor.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:38 schreef Thomper het volgende:
Ben ik goed of ben ik awesome? Niet alleen hierboven zeg ik 9 november, maar als je me een beetje volgt weet je dat ik die datum al maanden vasthoudt. En ja hoor: EA brengt haar eerste Wii-game in Europa uit op 9 november: Need for Speed Carbon.
Zo, die Rayman pics zijn heel erg acceptabel voor mijquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:52 schreef kipknots het volgende:
Werkten nog wel toen ik m'n post previewde :/. 't is ook geen hotlink gezeik dus waarom het nu niet meer werkt begrijp ik ook niet :/
Edit: kijk even in deze thread, hier werken ze om een of andere reden nog wel.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=113927
Ja, van diezelfde Europese releaselijst van Ubi die vervolgens claimed dat Rayman Raving Rabbids nog dit jaar voor PSP en DS verschijnen, en dat Horsez in oktober komt, en niet alleen voor DS maar ook voor GBA en PC, terwijl een persbericht van Ubi een dag eerder van niet zegt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:02 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Uhm Redsteel en Farcry komen 5 oktober uit hoor.![]()
Maar die van EA wel natuurlijk, want 2 launchtitels hebben beide een andere datumquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:16 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ja, van diezelfde Europese releaselijst van Ubi die vervolgens claimed dat Rayman Raving Rabbids nog dit jaar voor PSP en DS verschijnen, en dat Horsez in oktober komt, en niet alleen voor DS maar ook voor GBA en PC, terwijl een persbericht van Ubi een dag eerder van niet zegt.
Die releaselijst waar Far Cry en Red Steel op 5 oktober staan, nou echt van Ubi of niet, klopt niet.
Madden = launchgame in Amerika. Europa boeit football niet, dus daar kan december zeker kloppen. Verder is EA's datum veel redelijker, en gaan ze niet tegen zichzelf in, terwijl Ubi dat wel doet met een releaselijst die nergens lijkt te kloppen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maar die van EA wel natuurlijk, want 2 launchtitels hebben beide een andere datum
Ze gaan zichzelf niet tegen omdat ze pas van 2 titels een launchdatum hebbenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:27 schreef Thomper het volgende:
[..]
Madden = launchgame in Amerika. Europa boeit football niet, dus daar kan december zeker kloppen. Verder is EA's datum veel redelijker, en gaan ze niet tegen zichzelf in, terwijl Ubi dat wel doet met een releaselijst die nergens lijkt te kloppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |