abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40442815

Wii

Een unieke naam voor een unieke console. Bij Wii draait alles om plezier en toegankelijkheid. Met z'n unieke gameplay-mogelijkheden en z'n lage prijs probeert Nintendo hiermee iedereen aan het gamen te krijgen!

Controller

De Wii's grootste vernieuwing zit in de controller. De wiimote zoals fans het op een afstandsbediening uitziende apparaatje noemen beschikt over verschillen de bewegingssensoren. De draadloze Wiimote is niet alleen gevoelig voor bewegingen, hij is voorzien van een trilfunctie en heeft zelfs een ingebouwde speaker. De speler wordt hierdoor volledig ondergedompeld in het spel, met geluidseffecten als de smash van een tennisracket of de slag van een zwaard.

Games

De bekende Nintendo-franchises komen allemaal terug naar de Wii, maar zullen uiteraard een nieuwe ervaring bieden dankzij Wii's mogelijkheden. De third party support is ook goed vertegenwoordigd, dus er zullen genoeg nieuwe games verschijnen. Met "Virtual Console" is het mogelijk om NES, SNES en N64 games te downloaden en te spelen. Ook enkele games van Sega's Megadrive en de TurboGrafx console zullen beschikbaar zijn. Verwacht ook nieuwe eenvoudige arcade achtige games.

Links

• Officiële Wii-site
  • FOK!games

Voorgaande Topics

01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
    21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40
    41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60
    61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80
    81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 |

(OP)

Rayman Raving Rabbids begint steeds meer te lijken op een game bestaande uit Minigames Wat vind jij er van?

[ Bericht 2% gewijzigd door RaymanNL op 03-08-2006 11:14:25 ]
  • 14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_40442918
    Om niet al te negatief over te komen vind rayman helemaal niet leuk.
    Maar als het minigames zijn dan kan het nog leuk worden Minigames zijn geweldig
    pi_40442954
    Hmm, maar ik vind Rayman Raving Rabbids dan niet echt een Rayman opvolger, datzou het zelfde zijn als Super Mario ineens minigames zouden worden! Je spreekt misschien wel een nieuw publiek aan, maar je laat het oude in de steek
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_40443415
    Rayman is sowieso niet mijn game, dus het boeit mij niet veel.

Wat ik wel erg vind is de OP die niet helemaal klopt omdat de Wiki niet bijgehouden wordt!
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      donderdag 3 augustus 2006 @ 10:58:14 #5
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_40443481
    Nou en. Rayman ga ik toch wel kopen
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
    pi_40443625
    tvp
    Zo niet.. dan toch!
      donderdag 3 augustus 2006 @ 11:06:39 #7
    100878 remcheese
    Op de dag dat woei wiiiii werd
    pi_40443714
    Ik ook wel , en na het zien van die nieuwe tony hawk video denk ik die ook maar....

Maw: de eerste maanden na de launch zal mijn koter door mijn vrouw verzorgd moeten worden
    Giggity giggity giggity!
    pi_40443826
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Rayman is sowieso niet mijn game, dus het boeit mij niet veel.
    Dat hoor je heel veel. Ik vind rayman ook niets aan (de oude dan) maar van raving rabbits wil ik eerst zien wat het spel is. De filmpjes en de manier hoe ze ermee omgaan geeft mij zin om te verwachten dat het een leuke game word

Zo`n onzin dat die vieze westerse mensen allemaal vaak klakkeloos achter een naam aan rennen en niet boeien wat voor game het is
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
    pi_40443927
    Zelda
    pi_40444100
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 11:10 schreef disjfa het volgende:

[..]

Dat hoor je heel veel. Ik vind rayman ook niets aan (de oude dan) maar van raving rabbits wil ik eerst zien wat het spel is. De filmpjes en de manier hoe ze ermee omgaan geeft mij zin om te verwachten dat het een leuke game word

Zo`n onzin dat die vieze westerse mensen allemaal vaak klakkeloos achter een naam aan rennen en niet boeien wat voor game het is
    Wat het met Rayman is, is dat elk nieuw Raymandeel een hele andere uitstraling heeft, elk spel heeft als het ware een andere stijl. Je spreekt op die manier wel constant een andere doelgroep aan, maar je franchise word daar neit sterker door! Rayman 2 was bevoorbeeld heel mooi en sprookjes achtig, en veel groen etc, maar Rayman 3 was juist weer een cartoony spel! EN Rayman 4 gaat over konijnen IK wil gewoon is In-game (bewegende) beelden, en niet meer die bunnie facts
    pi_40444315
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 11:18 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Wat het met Rayman is, is dat elk nieuw Raymandeel een hele andere uitstraling heeft, elk spel heeft als het ware een andere stijl. Je spreekt op die manier wel constant een andere doelgroep aan, maar je franchise word daar neit sterker door! Rayman 2 was bevoorbeeld heel mooi en sprookjes achtig, en veel groen etc, maar Rayman 3 was juist weer een cartoony spel! EN Rayman 4 gaat over konijnen IK wil gewoon is In-game (bewegende) beelden, en niet meer die bunnie facts
    Gewoon geduld hebben de info komt vanzelf
    pi_40444562
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 11:24 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Gewoon geduld hebben de info komt vanzelf
    * RaymanNL denkt aan Rayman DS, waar het eerste filmpje een week voor de release van uitkwam
    pi_40444800
    Excusses: na het lezen van deze pagina: http://www.ray-man.nl/images/rayman4/scan06.jpg ben ik er achter dat er gewoon platforming in het spel zit! OMG Nu kan ik er echt niet meer op wachten ANCEL
      donderdag 3 augustus 2006 @ 11:44:23 #14
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_40444891
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 11:41 schreef RaymanNL het volgende:
    Excusses: na het lezen van deze pagina: http://www.ray-man.nl/images/rayman4/scan06.jpg ben ik er achter dat er gewoon platforming in het spel zit! OMG Nu kan ik er echt niet meer op wachten ANCEL
    Platforming als minigame ja
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
      donderdag 3 augustus 2006 @ 11:45:34 #15
    63404 depax
    Straus Op Speedcore
    pi_40444933
    Al het goede komt van sony koeien.
    Bertha zal er blij mee zijn.
    pi_40445021
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
    [..]
    Idd
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
      donderdag 3 augustus 2006 @ 11:55:37 #17
    63404 depax
    Straus Op Speedcore
    pi_40445310
    je scans staan alweer op gonintendo je krijgt zo genoeg publicity
      donderdag 3 augustus 2006 @ 12:20:57 #18
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_40446115
    Wii
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
    pi_40446241
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee man! Heb je de scan niet gelezen?
      donderdag 3 augustus 2006 @ 12:27:36 #20
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_40446304
    Ik vraag me af hoe goed het dansen wordt met Rayman, volgens mij is dat best leuk als je dronken bent.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_40446377
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 12:27 schreef speknek het volgende:
    Ik vraag me af hoe goed het dansen wordt met Rayman, volgens mij is dat best leuk als je dronken bent.
    idd En als je gedanst hebt, raken de konijnen gehypnotiseerd en kun je totale bezit van ze nemen

BUT
    THEY
    CAN
    DANCE!!!
    pi_40446533
    Rampage ziet er wel crappy uit btw
    Houd van een lijntje.
    pi_40447822
    Wiiiii
    pi_40448157
    Nieuw tony hawk gameplay filmpje: http://www.gametrailers.com/player.php?id=12173&type=mov&pl=game
    Weet nog niet echt wat ik van het spel moet denken, als ik dit zie kan het nog best leuk worden.
      donderdag 3 augustus 2006 @ 13:23:18 #25
    63404 depax
    Straus Op Speedcore
    pi_40448168
    * depax demands een nieuwere OP!!!
    hij wordt steeds het zelfde restyle zou leuk zijn?
      donderdag 3 augustus 2006 @ 13:24:08 #26
    63404 depax
    Straus Op Speedcore
    pi_40448202
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 13:23 schreef kipknots het volgende:
    Nieuw tony hawk gameplay filmpje: http://www.gametrailers.com/player.php?id=12173&type=mov&pl=game
    Weet nog niet echt wat ik van het spel moet denken, als ik dit zie kan het nog best leuk worden.
    Ik heb een hele lijst in het vorige topic gepost met alles wat nieuw was en daar stond dit ook bij

ik denk wel dat het een leuke rent game word.
    pi_40448635
    De wii controller maakt bijna alle spellen wel aantrekkelijk
    Houd van een lijntje.
      donderdag 3 augustus 2006 @ 13:40:16 #28
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_40448770
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 13:37 schreef Erwtensoep het volgende:
    Yep, het is misschien bescheiden, maar het is toch wel een revolutie die zich af gaat spelen. Niemand nog die weet waar het het beste voor geschikt is, of op welke manier je de spellen nu het beste kunt spelen. Dat levert nu waarschijnlijk een wildgroei aan allemaal verschillende gameplay ideeen. De meeste natuurlijk kut, maar wel heel interessant om te zien en dan te ontdekken welke boven komt drijven.
    Zoiets als een punctuated equilibrium in de evolutie .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      donderdag 3 augustus 2006 @ 13:51:11 #29
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_40449179
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 13:37 schreef Erwtensoep het volgende:
    ook KnightRider 2?
    The line is a dot to you!
      donderdag 3 augustus 2006 @ 13:51:55 #30
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_40449211
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 13:40 schreef speknek het volgende:

[..]

Yep, het is misschien bescheiden, maar het is toch wel een revolutie die zich af gaat spelen. Niemand nog die weet waar het het beste voor geschikt is, of op welke manier je de spellen nu het beste kunt spelen. Dat levert nu waarschijnlijk een wildgroei aan allemaal verschillende gameplay ideeen. De meeste natuurlijk kut, maar wel heel interessant om te zien en dan te ontdekken welke boven komt drijven.
    Zoiets als een punctuated equilibrium in de evolutie .
    misschien zinken ze allemaal wel als een baksteen
    pi_40450107
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 13:51 schreef kepler het volgende:

[..]

ook KnightRider 2?
    Knight Rider 2
    Terwijl Knight Rider best een leuke game was
    pi_40450299
    quote:

[..]

ook KnightRider 2?
    Davilex spellen zijn zowiezo altijd goed
    Houd van een lijntje.
      donderdag 3 augustus 2006 @ 14:24:54 #33
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_40450306
    quote:
    misschien zinken ze allemaal wel als een baksteen
    Kan ook, maar dan is in ieder geval een tijdje lang elk spel aantrekkelijk geweest .
      donderdag 3 augustus 2006 @ 14:30:56 #34
    63404 depax
    Straus Op Speedcore
    pi_40450510
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 14:24 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Davilex spellen zijn zowiezo altijd goed
    voel ik hier sarcasme
    pi_40450549
    Zou kunnen
    Houd van een lijntje.
      donderdag 3 augustus 2006 @ 15:09:01 #36
    100878 remcheese
    pi_40451748
    quote:

[..]

ook KnightRider 2?
    He... We gaan toch niet liggen fokken met he ?
    Giggity giggity giggity!
      donderdag 3 augustus 2006 @ 15:57:59 #37
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_40453397
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 12:25 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Nee man! Heb je de scan niet gelezen?
    Ja. Heb JIJ het wel gelezen?
      donderdag 3 augustus 2006 @ 16:12:05 #38
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_40453846
    Geen Mario of Zelda nieuws?
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
      donderdag 3 augustus 2006 @ 17:03:25 #39
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_40455578
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 16:12 schreef Chocobo het volgende:
    Geen Mario of Zelda nieuws?
    Nee.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      donderdag 3 augustus 2006 @ 18:39:40 #40
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_40458121
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 17:03 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Nee.
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
      donderdag 3 augustus 2006 @ 18:54:09 #41
    63404 depax
    Straus Op Speedcore
    pi_40458501
    omg omg omg:
    nieuw nieuws van ubi en dit is BIG:
    source : ign exclusive
    quote:
    Ubisoft's Seven Wii Launch Titles
    Yes, we wrote launch. From Far Cry to Blazing Angels, Ubisoft has Wii covered. Get the full scoop right here.
    by Matt Casamassina

August 3, 2006 - Wii fans, Ubisoft is your new best friend. The publisher has supported Nintendo's Wii console since it was first revealed, eagerly readying such anticipated exclusives as the first-person shooter Red Steel and the action-platformer Rayman Raving Rabbids, both of which are set to debut with the system in a matter of months. But guess what? The French videogame giant is hardly stopping there. It has another five - yes, five games planned for Wii, and they'll all arrive in time for the platform's launch window.

Ubisoft today announced that it is in development with versions of Far Cry, Blazing Angels: Squadrons of WWII, Monster 4x4 World Circuit and Open Season for Wii. In addition, the studio is bringing an all-new racer called GT Pro Series to the system.

The publisher also said that it has "many more titles in development" for Wii.

"We're thrilled that Ubisoft will be unveiling Wii versions of both exclusive new IP and established franchises," said Reggie Fils-Aime, president and chief operating officer for Nintendo of America. "Bursting with creativity, innovation and unadulterated fun, these Ubisoft games embody the qualities that will make Wii a huge hit with gamers new and established, young and old."

"Media and analysts agree that Ubisoft has the greatest potential for reward with the new console's launch because we believed in its potential from the beginning," said Laurent Detoc, president of Ubisoft North America. "With an impressive lineup of launch games that offer something for everyone, we are in a unique position to benefit from the Wii's success in appealing to both new and hardcore gamers."

The popular first-person shooter Far Cry pits players on a mission through lush Amazonian jungles and equips them with a variety of weapons, vehicles and special powers to attack the enemy. The game will make full use of the Wii-mote for enhanced maneuverability and will likewise boast new content.

Blazing Angels utilizes the Wii controller for intense dog fighting scenarios set to the backdrop of WWII.

The racer GT Pro Series is developed by MTO and optimized by Ubisoft for Wii. Through a deal with MTO, Ubisoft is able to distribute the project everywhere in the world except Japan. GT features more than 80 licensed cars, detailed tuning options, fluid drift-style controls and physics, and more. The title has been specifically tailored to make full use of the Wii's revolutionary remote.

Open Season is an adventure game based on the Sony Pictures Animation's CG animated film of the same name.

Monster 4x4 World Circuit is a truck racer that has been completely revamped to make full use of the Wii control system. The title takes players fully off-road for some muddy displays of mechanical power.

Finally, previously announced bigwigs Red Steel and Rayman Raving Rabbids round out the selection.

IGN interviewed Ubisoft North America's president, Laurent Detoc, about today's news. We highly suggest readers comb the interview for brand new information on Far Cry, Blazing Angels, GT Pro Series, and Monster 4x4: World Circuit for Nintendo's new console. Readers may be surprised to learn that these are much more than mere ports.

In addition, IGN has posted new screens of Red Steel and Rayman Raving Rabbids, as well as first screens of Monster 4x4: World Circuit in our their related media sections.

With seven official launch window titles from Ubisoft, the ever-expanding library of holiday Wii games is nearing 30 titles, and there are still more to come.
    interview met ubi us:
    quote:
    Interview: Ubisoft on Wii Launch Games
    Ubi North America president Laurent Detoc gives us the scoop on Wii Far Cry, Blazing Angels and the new GT racer.
    by Matt Casamassina

August 3, 2006 - Publisher Ubisoft on Thursday morning announced that it would bring seven new games to Nintendo's Wii console in time for the system's launch. The company's seven Wii efforts include the previously revealed Red Steel and Rayman Raving Rabbids, as well as Far Cry, Blazing Angels, Open Season, Monster 4x4: World Circuit, and an exclusive new racer called GT Pro Series. IGN recently chatted with Ubisoft North America's president, Laurent Detoc, about whether or not these games could realistically be called ports. And could Ubi be planning a Wii accessory for its new racer? Keep reading.

IGN Wii: Thanks for taking the time to answer a few questions. What is your opinion of Nintendo's Wii console? Do you think it can compete at retail against Xbox 360 and PS3?

Laurent Detoc: Ubisoft believes in the Wii and we always have. We saw great potential in the platform from the beginning and as you know, have made a huge splash with Red Steel at E3 and now Rayman Raving Rabbids. Both of these games were built from the ground up for the Wii. Wii is a different video game experience than the Xbox 360 and PS3. It's unique, immersive and redefines the experience of playing games. We think it's going to be a hit.

IGN Wii: Seven Ubisoft launch titles for Wii! That's a lot of support. What is driving your decision to bring these games to Nintendo's new console?

Laurent Detoc: We made a bet by starting development for the Wii earlier than others and we intend to maintain our advance on the platform. You can see it as a double-down move. We don't have a crystal ball but we think the Wii is going to be a huge success right away and we want to be the number-one independent publisher for Wii in 2006.

IGN Wii: You announced Far Cry for Wii. Will this be a port of the Xbox version or based more on the 360 game? What can we expect in terms of graphics and gameplay control from this version of what is a very popular franchise?

Laurent Detoc: First, Far Cry Wii will include elements from Far Cry Insticts Evolution, in addition to a fresh storyline, new maps, characters and equipment. Second and even more importantly, Far Cry has strong diversity of gameplay so the game is a natural fit for the Wii remote.

Ubisoft North America president Laurent Detoc

IGN Wii: Far Cry will be releasing against Red Steel, another first-person shooter from Ubisoft. Are you afraid of cannibalizing your own sales?

Laurent Detoc: At first glance people think the remote is perfect for swinging movements like in baseball. I think FPS with varied gameplay using the Wii remote will be a blast. Both games will be excellent and offer different experiences.

IGN Wii: What major changes, if any, can we look forward to with the Wii version of Far Cry?

Laurent Detoc: You will be able to shoot using the remote; you will also be able to throw grenades, punch, jump, run and balance to keep from plunging to your death. You will also be able to drive cars, trucks and boats. If you're looking for a game that allows you to experience the true beauty of the Wii and its revolutionary remote technology, this is it.

IGN Wii: How will Blazing Angels be enhanced for Nintendo's new console?

Laurent Detoc: For a dog fighting game like Blazing Angels, we think the best idea is for the player to separate their two hands. The left and right hands will perform separate roles with less crossover and collaborative control patterns. Players will have an easier time concentrating on one hand while using the other to facilitate simple routines.

IGN Wii: How will Monster 4x4 be enhanced over the previously released version?

Laurent Detoc: From Day 1 we had a research team work on all the ways to exploit the remote and while Red Steel was unveiled first, driving controls have been studied ad-nauseum for a while now. So for Monster 4x4 we rebuilt the controls to use the motion-sensing features and aimed for easy controls with a focus on intuitiveness. This enables the best emotion possible in a driving game: you feel like you're at the wheel.

But it's an arcade game too so be ready for stunts. Your truck can do a donut when you make a circular movement.

IGN Wii: What can gamers expect from the racer GT Pro Series? The game seems to be exclusive to Wii. How does it use the remote to better the racing experience and what sort of features, cars and options can we expect in the finished product?

Laurent Detoc: GT Pro Series is inspired by a Japanese game that was never released here and Ubisoft is optimizing for the Wii. It will have more than 80 licensed cars, tons of tuning options and its fluid drift-style controls and physics. Talk about how the Wii changes the way you play games, we're working to include an accessory in GT Pro Series that will make this game a must have. Stay tuned, literally.

IGN Wii: Are there online modes planned for any of these games using either Nintendo Wi-Fi Connection or WiiConnect24?

Laurent Detoc: We will be able to provide more information on this feature for each of the new games soon.

IGN Wii: Finally, any final words for Wii readers anticipating these projects?

Laurent Detoc: From what I've played and observed, the Wii will be successful. It changes our entertainment experience as gamers. It is innovation at its finest. As a creative company, Ubisoft embraced the remote as a gold mine for our talented developers to imagine new ways to play and interact with their TVs. That's what you will get from us across seven games in four different genres.
    super far cry monster truck en blazing angels mijn dag kan niet meer stuk!!!!
      donderdag 3 augustus 2006 @ 19:02:28 #42
    63404 depax
    Straus Op Speedcore
    pi_40458697
    en screens van monster truck ; weet niet wat ik er van moet denken misschien zo blurry door ingame motion ?

oh en nieuwe rayman pic:

red steel:

[ Bericht 32% gewijzigd door depax op 03-08-2006 19:07:48 ]
    pi_40459030
    Vet! UbiSoft is goed bezig!
    pi_40459237
    I love Ubisoft

Ze hebben echt vertrouwen in de Wii
    Houd van een lijntje.
      donderdag 3 augustus 2006 @ 19:49:48 #45
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_40460073
    Ubisoft

En die pic van Monster 4x4 lijkt op Motorstorm Door het blurry effect enzo...
      donderdag 3 augustus 2006 @ 20:07:04 #46
    65330 Ruzbeh
    pi_40460555

GT Pro series is precies een game die Gamecube nou net miste. Nu kan je tenminste een beetje concurerren met Forza en Gran Turismo.
    pi_40460564
    Mwah, de eerdere Monsters 4x4 en Blazing Angels waren nou echt goede spellen. Alleen GT Pro en Far Cry vind ik hiervan interessant
    pi_40460638
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 20:07 schreef Ruzbeh het volgende:

GT Pro series is precies een game die Gamecube nou net miste. Nu kan je tenminste een beetje concurerren met Forza en Gran Turismo.
    Ze hebben het over drift mechanics en tuning, dus ik denk dat het meer een straatrace game zal worden. Al zou ik ook liever een realistischer GT game willen hebben.
      donderdag 3 augustus 2006 @ 20:16:20 #49
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_40460771
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 20:07 schreef Ruzbeh het volgende:

GT Pro series is precies een game die Gamecube Nintendo sinds het begin nou net miste. Nu kan je tenminste een beetje concurerren met Forza en Gran Turismo.
    Fixed.
    pi_40461257
    Was deze al langs gekomen?
    http://www.youtube.com/watch?v=SSY4L_Irt_0

Ubisoft trouwens goed nieuws!
    -edit-
    Na de artikels gelezen te hebben zijn het dus wel alle 5 remakes.. hm..

[ Bericht 19% gewijzigd door Cheiron op 03-08-2006 20:44:04 ]
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
    pi_40461644
    Super, dit! Ubisoft is in mijn ogen één van de beste developers, die inmiddels al zo is uitgegroeid, dat ze aan meerdere games tegelijk kunnen werken in meerdere studio's, die allemaal in stijl wat van elkaar verschillen, maar qua kwaliteit toch altijd een minimum aanhouden.
    Zo'n GT Pro game zal, mits goed uitgevoerd, ook heel veel casual gamers naar de Wii kunnen trekken. Het zal lastig worden aangezien die doelgroep zich eigenlijk alleen wil aansluiten bij de stoerste console met mooie graphics en een breed aanbod aan spellen, dus dat zal nog niet zo 1-2-3 zijn. Als deze game echter een succes is, zullen anderen volgen en zal de Wii in korte tijd hopelijk al een groter aanbod racegames hebben dan de Cube in al zijn jaren.
    Niet mijn ding, maar wel belangrijk voor het succes van de console.
    Beter een goede buur dan een slechte signatuur
    pi_40461832
    Ubisoft is echt keigoed bezig! En die nieuwe screen van Rayman is mooi! Meer kan ik er niet van zeggen
      donderdag 3 augustus 2006 @ 21:07:29 #53
    65330 Ruzbeh
    pi_40462212
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 20:10 schreef kipknots het volgende:

[..]

Ze hebben het over drift mechanics en tuning, dus ik denk dat het meer een straatrace game zal worden. Al zou ik ook liever een realistischer GT game willen hebben.
    Hoe wordt het nou een street racing game als het de naam GT Pro heeft?

Edit: GT Pro schijnt gewoon dit te zijn, een soort port/remake dus: http://cube.ign.com/articles/427/427555p1.html
    pi_40463131
    Ubisoft France heeft nog een 8e spel aangekondigt voor Maart 2007, de beste aankondiging vna vandaag: http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3152632

donderdag 3 augustus 2006 @ 21:37:21 #55
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_40463149
    Het maakt niet zoveel uit dat het ports/remakes zijn. Natuurlijk zijn nieuwe games beter, maar ik denk dat het in het begin vooral belangrijk is om veel games op de wii te krijgen. Veel games in verschillende genres.
      donderdag 3 augustus 2006 @ 21:39:20 #56
    52544 RipCore
    Sleep is my escape.
    pi_40463220
    Wanneer komt ie nou uit? Einde Q3 oid?
    "Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
      donderdag 3 augustus 2006 @ 22:01:54 #57
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_40463860
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 21:39 schreef RipCore het volgende:
    Wanneer komt ie nou uit? Einde Q3 oid?
    2 oktober
      donderdag 3 augustus 2006 @ 22:04:54 #58
    693 ChOas
    ** Warning: Choking hazard **
    pi_40463944
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 22:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

2 oktober
    In Nederland ?

Want dan schrijf ik het even in mijn agenda...
    "I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
    When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
      donderdag 3 augustus 2006 @ 22:06:23 #59
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_40463984
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 22:04 schreef ChOas het volgende:

[..]

In Nederland ?

Want dan schrijf ik het even in mijn agenda...
    Niets officieels. Dit is het laatste gerucht, en dan voor de USA. Ik verwacht m wel ergens in oktober overigens
    pi_40464075
    Mist iedereen nu mijn vorige reactie? Prince of Persia vind ik toch wel een grote aankondiging
      donderdag 3 augustus 2006 @ 22:11:48 #61
    693 ChOas
    ** Warning: Choking hazard **
    pi_40464113
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Niets officieels. Dit is het laatste gerucht, en dan voor de USA. Ik verwacht m wel ergens in oktober overigens
    Okidoki, ik hou het in de gaten!
    "I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
    When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
      donderdag 3 augustus 2006 @ 22:17:43 #62
    52544 RipCore
    Sleep is my escape.
    pi_40464264
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 22:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

2 oktober
    Da's verdikkeme 2 dagen in Q4..!
    "Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
      donderdag 3 augustus 2006 @ 22:45:52 #63
    63404 depax
    Straus Op Speedcore
    pi_40465162
    2 oktober forget it
    november voor us en jp december januari voor eu denk ik

en ja PoP is idioot gewoon ubi maakt van de Wii een console voor iedereen met veel volwassen games.
    Nu THQ nog (only kiddies atm )
      donderdag 3 augustus 2006 @ 22:52:25 #64
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_40465447
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 22:45 schreef depax het volgende:
    2 oktober forget it
    De Wii komt voor de PS3 op de markt
      donderdag 3 augustus 2006 @ 22:56:49 #65
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_40465633
    Gelicenseerde racespellen voor de Nintendo, het moet niet veel gekker worden . Ubisoft moet er wel echt vertrouwen in hebben! En ik heb Far Cry nog nooit (lang, althans) gespeeld, dus dat we een mooie versie met extra content en Wii besturing krijgen, vind ik bijzonder interessant .

Ik hoopte zelf ook op 2 oktober.. Maar dat is al over twee maanden! Dat zou toch wel een flinke stunt zijn... Iets te groot ben ik bang.
    pi_40470229
    Wii
    pi_40470240
    *storrert*

Ikkk beggginnn vertrrrrouwwwennn te krijggggen in de Wiiiiiiii
    " tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 06:16:57 #68
    63404 depax
    Straus Op Speedcore
    pi_40470768
    oktober gaat niet lukken.
    Elke retail shop heeft tegenwoordig placeholders op hun site en de 7 ubi launch titles staan geplanned voor 17/11 dus dat betekend dat dan de launch dag moet zijn.
    Ook zijn de laatste rumours dat het dat word.
    ach ja kan ik nog even sparen zodat ik meer games kan kopen
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 09:26:51 #69
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_40471993
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 06:16 schreef depax het volgende:
    oktober gaat niet lukken.
    Elke retail shop heeft tegenwoordig placeholders op hun site en de 7 ubi launch titles staan geplanned voor 17/11 dus dat betekend dat dan de launch dag moet zijn.
    Ook zijn de laatste rumours dat het dat word.
    ach ja kan ik nog even sparen zodat ik meer games kan kopen
    de winkels hebben ook niet altijd gelijk hoor

Ik verwacht de Wii ook zeker voor de PS3 en misschien vlak na de TGS zelfs
    pi_40472856
    Spore wordt multi-platform franchise
    Spore misschien op de Wii
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:19:39 #71
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_40474365
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 10:14 schreef EricG het volgende:
    Spore wordt multi-platform franchise
    Spore misschien op de Wii
    Dat zou geweldig zijn
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:30:17 #72
    100878 remcheese
    pi_40474686
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 22:10 schreef kipknots het volgende:
    Mist iedereen nu mijn vorige reactie? Prince of Persia vind ik toch wel een grote aankondiging
    Nee hoor, ik zag hem
    Giggity giggity giggity!
    pi_40477938
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 22:45 schreef depax het volgende:
    2 oktober forget it

en ja PoP is idioot gewoon ubi maakt van de Wii een console voor iedereen met veel volwassen games.
    Nu THQ nog (only kiddies atm )
    Vergeet jij het maar want Iwata heeft al gezegd dat de wii overal in 2006 te krijgen zal zijn voor de feestdagen
    Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
    300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
    pi_40478113
    qua release date gok ik Japan vroeg oktober, VS midden oktober, EU begin november.
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:32:12 #75
    63404 depax
    Straus Op Speedcore
    pi_40478840
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 13:03 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Vergeet jij het maar want Iwata heeft al gezegd dat de wii overal in 2006 te krijgen zal zijn voor de feestdagen
    begin december is ook nog voor de feestdagen ach we zien wel kan zo nog even sparen zoals ik al zei
    Kan wel niet wachten though.

En nieuwe sadness in game screen van een pc workstation

[ Bericht 7% gewijzigd door depax op 04-08-2006 13:42:19 ]
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:38:15 #76
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_40479053
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 03:30 schreef febster het volgende:
    *storrert*

Ikkk beggginnn vertrrrrouwwwennn te krijggggen in de Wiiiiiiii
    Welcome back .
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 15:57:05 #77
    65330 Ruzbeh
    pi_40483544
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 13:32 schreef depax het volgende:
    En nieuwe sadness in game screen van een pc workstation
    [afbeelding]
    Het is geen in game.

Nibris moet oprotten.
    pi_40483749
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 15:57 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Het is geen in game.

Nibris moet oprotten.
    Moet nog maar zien dat het een game wordt ipv alleen maar per renderd meuk.

Zolang ze geen ingame screen laten zien is het gewoon vaporware.
    pi_40484297
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 15:57 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Het is geen in game.

Nibris moet oprotten.
    Yay, ruzbeh is terug
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 16:21:27 #80
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_40484404
    elke knuppel ziet dat dat nooit ingame kan zijn.
    pi_40484512
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 16:21 schreef speknek het volgende:
    elke knuppel ziet dat dat nooit ingame kan zijn.
    Ubisoft heeft ook 'speelbare fmv' ontwikkeld. Zoiets zal dit ook wel zijn gok ik.

De hele boel pre-renderen en vervolgens min of meer speelbare situaties toelaten.

Overigens kunnen het ook gewoon een aantal lagen textures over elkander zijn met een minimaal aantal character-models waarmee je wél aan de slag kunt.
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 16:27:28 #82
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_40484608
    Ja, maar die haren zijn dus nauwelijks te modelleren op die manier, dus zijn het gewoon getekende textures. Dan kan het zijn dat ze een aantal bitmaps achter elkaar hebben geplakt, maarja, wat zegt dat.
    pi_40484727
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 16:27 schreef speknek het volgende:
    Ja, maar die haren zijn dus nauwelijks te modelleren op die manier, dus zijn het gewoon getekende textures. Dan kan het zijn dat ze een aantal bitmaps achter elkaar hebben geplakt, maarja, wat zegt dat.
    Niks, behalve dat de dev dan gelijk heeft en niet jij
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 16:42:55 #84
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_40485126
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 16:24 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Ubisoft heeft ook 'speelbare fmv' ontwikkeld. Zoiets zal dit ook wel zijn gok ik.

De hele boel pre-renderen en vervolgens min of meer speelbare situaties toelaten.

Overigens kunnen het ook gewoon een aantal lagen textures over elkander zijn met een minimaal aantal character-models waarmee je wél aan de slag kunt.
    Een bedrijf dat nog nooit aan een game heeft gewerkt, dat uberhaupt nog nooit iets in de game wereld heeft gedaan, kan zoiets.

Droom verder. Imho is het nog steeds een grote hoax
    pi_40485215
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 16:42 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Een bedrijf dat nog nooit aan een game heeft gewerkt, dat uberhaupt nog nooit iets in de game wereld heeft gedaan, kan zoiets.

Droom verder. Imho is het nog steeds een grote hoax
    Maar jij bent 3 weken weggeweest en hebt het nieuws gemist
    quote:
    NIBRIS revealed that due to the scale of Sadness, it has invited several other developers to work on the project alongside them. Of those is Frontline Studios, a 30-man team with experience developing for Nintendo platforms. Frontline is responsible for programming the title. Meanwhile, Digital Amigos is responsible for the game’s visuals. To get an idea of what the team is capable of, you can check out their latest demo reel here. ( http://www.digitalamigos.com/da_demoreel_2004_low.mpg )
    http://wii.advancedmn.com/article.php?artid=7245

Ik zeg niet dát het tof wordt, maar het kán wel.
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 17:02:59 #86
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_40485677
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 16:47 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Maar jij bent 3 weken weggeweest en hebt het nieuws gemist
    [..]

Voorlopig heb ik alleen nog maar leuke woordjes gezien.

Maargoed, ik zal het wel zien als het zover is. Voorlopig blijf ik nog steeds sceptisch

[ Bericht 13% gewijzigd door Tomasso op 04-08-2006 17:24:07 ]
    pi_40486620
    Mijn verwachtingen van Sadness zijn echt 0

Al ziet dat DS spel wat ze maken er wel aardig uit.
    Houd van een lijntje.
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 17:46:23 #88
    65330 Ruzbeh
    pi_40486958
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 16:47 schreef Xrenity het volgende:

Nou en als het 'kán'? De beste ontwikkelaar van de wereld ontwikkelt voor de Wii en dan zit jij daar op te geilen op een game die waarschijnlijk nooit zal uitkomen.
    pi_40487572
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 17:46 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Nou en als het 'kán'? De beste ontwikkelaar van de wereld ontwikkelt voor de Wii en dan zit jij daar op te geilen op een game die waarschijnlijk nooit zal uitkomen.
    Dat doe ik niet.

Ik brand het alleen niet van te voren af
    Waarschijnlijk haal ik de game toch niet, ook al wordt het een topper.
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 18:38:39 #90
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_40488324
    Waarom ziet iedereen Sadness nou weer als vaporware? Omdat er nog geen ingame beelden van zijn is het ineens niet echt? Komt die nieuwe Donkey Kong platformer voor de Wii dan ook niet? Die is immers ook enkel en alleen aangekondigd en daar is nog helemaal niets van vertoond
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 18:59:27 #91
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_40488867
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Waarom ziet iedereen Sadness nou weer als vaporware? Omdat er nog geen ingame beelden van zijn is het ineens niet echt? Komt die nieuwe Donkey Kong platformer voor de Wii dan ook niet? Die is immers ook enkel en alleen aangekondigd en daar is nog helemaal niets van vertoond
    Er zit een verschil tussen een aankondiging van Nintendo en een aankondiging van een bedrijf dat nog nooit iets met games heeft gedaan en geen publisher heeft.

En zeg jij nou maar niets, jij gelooft het Bob Ross "spel" ook niet
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 19:04:48 #92
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_40489037
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 18:59 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Er zit een verschil tussen een aankondiging van Nintendo en een aankondiging van een bedrijf dat nog nooit iets met games heeft gedaan en geen publisher heeft.
    Er worden wel meer games gemaakt door nieuwe studios die nog geen uitgever hebben. Je moet ergens beginnen
    quote:
    En zeg jij nou maar niets, jij gelooft het Bob Ross "spel" ook niet
    Dat is iets totaal anders
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 19:16:12 #93
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_40489373
    Dat andere bedrijf is iig een stuk verder, die hebben al screens laten zien. Ok, het was nog niet veel, maar toch, hun hadden al iets. Van Sadness betwijfel ik dat nog steeds.

Met dat andere bedrijf bedoel ik diegene met die phantasy achtige game oid. Ben de naam er ff van kwijt.
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 09:54:32 #94
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_40505127
    In de nieuwste 1up show zie je op een monitor het volgende staan: "world exclusive: Kid Icarus flies to the Wii".

Misschien is het een grap... Misschien is het wel echt
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 11:30:49 #95
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_40506627
    quote:
    Op zaterdag 5 augustus 2006 09:54 schreef BMH het volgende:
    In de nieuwste 1up show zie je op een monitor het volgende staan: "world exclusive: Kid Icarus flies to the Wii".

Misschien is het een grap... Misschien is het wel echt
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 11:40:40 #96
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_40506838
    quote:
    Op zaterdag 5 augustus 2006 11:30 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Geweldige reactie. Leg eens uit.
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 11:43:52 #97
    129990 number50
    Football Season
    pi_40506912
    Die receiver voor je wiimote, zou die op een lcd tv passen, of moet je 'm dan voor de tv plaatsen?
    mijn games collectie
    favo TV: Family Guy American Dad en de Daily Show
    PS2/PSP/NDS/X360
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 11:44:41 #98
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_40506927
    quote:
    Op zaterdag 5 augustus 2006 11:40 schreef BMH het volgende:

[..]

Geweldige reactie. Leg eens uit.
    Waarom zou dat in godsnaam echt zijn

Het staat in lettertype 394 in beeld, ze gaan er 2 keer langs zodat je het nog ff goed kan lezen en ze zetten dan ook niets op hun site. Yeah right

Zoiets deden ze ook al een tijdje terug met Halo 3.
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 11:50:56 #99
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_40507075
    quote:
    Op zaterdag 5 augustus 2006 11:44 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Waarom zou dat in godsnaam echt zijn

Het staat in lettertype 394 in beeld, ze gaan er 2 keer langs zodat je het nog ff goed kan lezen en ze zetten dan ook niets op hun site. Yeah right

Zoiets deden ze ook al een tijdje terug met Halo 3.
    Het ging niet om de echtheid van het bericht (dat is natuurlijk nep). Het ging om de kans dat er werkelijk een Kid Icarus game naar de wii komt.
    pi_40507175
    quote:
    Op zaterdag 5 augustus 2006 11:50 schreef BMH het volgende:

[..]

Het ging niet om de echtheid van het bericht (dat is natuurlijk nep). Het ging om de kans dat er werkelijk een Kid Icarus game naar de wii komt.
    Maar dat was al tijden het gerucht
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')