Dat hoor je heel veel. Ik vind rayman ook niets aan (de oude dan) maar van raving rabbits wil ik eerst zien wat het spel is. De filmpjes en de manier hoe ze ermee omgaan geeft mij zin om te verwachten dat het een leuke game wordquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rayman is sowieso niet mijn game, dus het boeit mij niet veel.
Wat het met Rayman is, is dat elk nieuw Raymandeel een hele andere uitstraling heeft, elk spel heeft als het ware een andere stijl. Je spreekt op die manier wel constant een andere doelgroep aan, maar je franchise word daar neit sterker door! Rayman 2 was bevoorbeeld heel mooi en sprookjes achtig, en veel groen etc, maar Rayman 3 was juist weer een cartoony spel! EN Rayman 4 gaat over konijnenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat hoor je heel veel. Ik vind rayman ook niets aan (de oude dan) maar van raving rabbits wil ik eerst zien wat het spel is. De filmpjes en de manier hoe ze ermee omgaan geeft mij zin om te verwachten dat het een leuke game word
Zo`n onzin dat die vieze westerse mensen allemaal vaak klakkeloos achter een naam aan rennen en niet boeien wat voor game het is
Gewoon geduld hebbenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat het met Rayman is, is dat elk nieuw Raymandeel een hele andere uitstraling heeft, elk spel heeft als het ware een andere stijl. Je spreekt op die manier wel constant een andere doelgroep aan, maar je franchise word daar neit sterker door! Rayman 2 was bevoorbeeld heel mooi en sprookjes achtig, en veel groen etc, maar Rayman 3 was juist weer een cartoony spel! EN Rayman 4 gaat over konijnenIK wil gewoon is In-game (bewegende) beelden, en niet meer die bunnie facts
![]()
* RaymanNL denkt aan Rayman DS, waar het eerste filmpje een week voor de release van uitkwamquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:24 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Gewoon geduld hebbende info komt vanzelf
![]()
Platforming als minigame jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:41 schreef RaymanNL het volgende:
Excusses: na het lezen van deze pagina: http://www.ray-man.nl/images/rayman4/scan06.jpg ben ik er achter dat er gewoon platforming in het spel zit!OMG
Nu kan ik er echt niet meer op wachten
ANCEL
![]()
Iddquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Platforming als minigame ja
Nee man! Heb je de scan niet gelezen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Platforming als minigame ja
iddquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:27 schreef speknek het volgende:
Ik vraag me af hoe goed het dansen wordt met Rayman, volgens mij is dat best leuk als je dronken bent.
Ik heb een hele lijst in het vorige topic gepost met alles wat nieuw was en daar stond dit ook bijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:23 schreef kipknots het volgende:
Nieuw tony hawk gameplay filmpje: http://www.gametrailers.com/player.php?id=12173&type=mov&pl=game
Weet nog niet echt wat ik van het spel moet denken, als ik dit zie kan het nog best leuk worden.
Yep, het is misschien bescheiden, maar het is toch wel een revolutie die zich af gaat spelen. Niemand nog die weet waar het het beste voor geschikt is, of op welke manier je de spellen nu het beste kunt spelen. Dat levert nu waarschijnlijk een wildgroei aan allemaal verschillende gameplay ideeen. De meeste natuurlijk kut, maar wel heel interessant om te zien en dan te ontdekken welke boven komt drijven.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:37 schreef Erwtensoep het volgende:
De wii controller maakt bijna alle spellen wel aantrekkelijk
ook KnightRider 2?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:37 schreef Erwtensoep het volgende:
De wii controller maakt bijna alle spellen wel aantrekkelijk
misschien zinken ze allemaal wel als een baksteenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Yep, het is misschien bescheiden, maar het is toch wel een revolutie die zich af gaat spelen. Niemand nog die weet waar het het beste voor geschikt is, of op welke manier je de spellen nu het beste kunt spelen. Dat levert nu waarschijnlijk een wildgroei aan allemaal verschillende gameplay ideeen. De meeste natuurlijk kut, maar wel heel interessant om te zien en dan te ontdekken welke boven komt drijven.
Zoiets als een punctuated equilibrium in de evolutie.
Kan ook, maar dan is in ieder geval een tijdje lang elk spel aantrekkelijk geweestquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:51 schreef kepler het volgende:
misschien zinken ze allemaal wel als een baksteen
voel ik hier sarcasmequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:24 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Davilex spellen zijn zowiezo altijd goed
Ja. Heb JIJ het wel gelezen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee man! Heb je de scan niet gelezen?
interview met ubi us:quote:Ubisoft's Seven Wii Launch Titles
Yes, we wrote launch. From Far Cry to Blazing Angels, Ubisoft has Wii covered. Get the full scoop right here.
by Matt Casamassina
August 3, 2006 - Wii fans, Ubisoft is your new best friend. The publisher has supported Nintendo's Wii console since it was first revealed, eagerly readying such anticipated exclusives as the first-person shooter Red Steel and the action-platformer Rayman Raving Rabbids, both of which are set to debut with the system in a matter of months. But guess what? The French videogame giant is hardly stopping there. It has another five - yes, five games planned for Wii, and they'll all arrive in time for the platform's launch window.
Ubisoft today announced that it is in development with versions of Far Cry, Blazing Angels: Squadrons of WWII, Monster 4x4 World Circuit and Open Season for Wii. In addition, the studio is bringing an all-new racer called GT Pro Series to the system.
The publisher also said that it has "many more titles in development" for Wii.
"We're thrilled that Ubisoft will be unveiling Wii versions of both exclusive new IP and established franchises," said Reggie Fils-Aime, president and chief operating officer for Nintendo of America. "Bursting with creativity, innovation and unadulterated fun, these Ubisoft games embody the qualities that will make Wii a huge hit with gamers new and established, young and old."
"Media and analysts agree that Ubisoft has the greatest potential for reward with the new console's launch because we believed in its potential from the beginning," said Laurent Detoc, president of Ubisoft North America. "With an impressive lineup of launch games that offer something for everyone, we are in a unique position to benefit from the Wii's success in appealing to both new and hardcore gamers."
The popular first-person shooter Far Cry pits players on a mission through lush Amazonian jungles and equips them with a variety of weapons, vehicles and special powers to attack the enemy. The game will make full use of the Wii-mote for enhanced maneuverability and will likewise boast new content.
Blazing Angels utilizes the Wii controller for intense dog fighting scenarios set to the backdrop of WWII.
The racer GT Pro Series is developed by MTO and optimized by Ubisoft for Wii. Through a deal with MTO, Ubisoft is able to distribute the project everywhere in the world except Japan. GT features more than 80 licensed cars, detailed tuning options, fluid drift-style controls and physics, and more. The title has been specifically tailored to make full use of the Wii's revolutionary remote.
Open Season is an adventure game based on the Sony Pictures Animation's CG animated film of the same name.
Monster 4x4 World Circuit is a truck racer that has been completely revamped to make full use of the Wii control system. The title takes players fully off-road for some muddy displays of mechanical power.
Finally, previously announced bigwigs Red Steel and Rayman Raving Rabbids round out the selection.
IGN interviewed Ubisoft North America's president, Laurent Detoc, about today's news. We highly suggest readers comb the interview for brand new information on Far Cry, Blazing Angels, GT Pro Series, and Monster 4x4: World Circuit for Nintendo's new console. Readers may be surprised to learn that these are much more than mere ports.
In addition, IGN has posted new screens of Red Steel and Rayman Raving Rabbids, as well as first screens of Monster 4x4: World Circuit in our their related media sections.
With seven official launch window titles from Ubisoft, the ever-expanding library of holiday Wii games is nearing 30 titles, and there are still more to come.
super far cry monster truck en blazing angels mijn dag kan niet meer stuk!!!!quote:Interview: Ubisoft on Wii Launch Games
Ubi North America president Laurent Detoc gives us the scoop on Wii Far Cry, Blazing Angels and the new GT racer.
by Matt Casamassina
August 3, 2006 - Publisher Ubisoft on Thursday morning announced that it would bring seven new games to Nintendo's Wii console in time for the system's launch. The company's seven Wii efforts include the previously revealed Red Steel and Rayman Raving Rabbids, as well as Far Cry, Blazing Angels, Open Season, Monster 4x4: World Circuit, and an exclusive new racer called GT Pro Series. IGN recently chatted with Ubisoft North America's president, Laurent Detoc, about whether or not these games could realistically be called ports. And could Ubi be planning a Wii accessory for its new racer? Keep reading.
IGN Wii: Thanks for taking the time to answer a few questions. What is your opinion of Nintendo's Wii console? Do you think it can compete at retail against Xbox 360 and PS3?
Laurent Detoc: Ubisoft believes in the Wii and we always have. We saw great potential in the platform from the beginning and as you know, have made a huge splash with Red Steel at E3 and now Rayman Raving Rabbids. Both of these games were built from the ground up for the Wii. Wii is a different video game experience than the Xbox 360 and PS3. It's unique, immersive and redefines the experience of playing games. We think it's going to be a hit.
IGN Wii: Seven Ubisoft launch titles for Wii! That's a lot of support. What is driving your decision to bring these games to Nintendo's new console?
Laurent Detoc: We made a bet by starting development for the Wii earlier than others and we intend to maintain our advance on the platform. You can see it as a double-down move. We don't have a crystal ball but we think the Wii is going to be a huge success right away and we want to be the number-one independent publisher for Wii in 2006.
IGN Wii: You announced Far Cry for Wii. Will this be a port of the Xbox version or based more on the 360 game? What can we expect in terms of graphics and gameplay control from this version of what is a very popular franchise?
Laurent Detoc: First, Far Cry Wii will include elements from Far Cry Insticts Evolution, in addition to a fresh storyline, new maps, characters and equipment. Second and even more importantly, Far Cry has strong diversity of gameplay so the game is a natural fit for the Wii remote.
Ubisoft North America president Laurent Detoc
IGN Wii: Far Cry will be releasing against Red Steel, another first-person shooter from Ubisoft. Are you afraid of cannibalizing your own sales?
Laurent Detoc: At first glance people think the remote is perfect for swinging movements like in baseball. I think FPS with varied gameplay using the Wii remote will be a blast. Both games will be excellent and offer different experiences.
IGN Wii: What major changes, if any, can we look forward to with the Wii version of Far Cry?
Laurent Detoc: You will be able to shoot using the remote; you will also be able to throw grenades, punch, jump, run and balance to keep from plunging to your death. You will also be able to drive cars, trucks and boats. If you're looking for a game that allows you to experience the true beauty of the Wii and its revolutionary remote technology, this is it.
IGN Wii: How will Blazing Angels be enhanced for Nintendo's new console?
Laurent Detoc: For a dog fighting game like Blazing Angels, we think the best idea is for the player to separate their two hands. The left and right hands will perform separate roles with less crossover and collaborative control patterns. Players will have an easier time concentrating on one hand while using the other to facilitate simple routines.
IGN Wii: How will Monster 4x4 be enhanced over the previously released version?
Laurent Detoc: From Day 1 we had a research team work on all the ways to exploit the remote and while Red Steel was unveiled first, driving controls have been studied ad-nauseum for a while now. So for Monster 4x4 we rebuilt the controls to use the motion-sensing features and aimed for easy controls with a focus on intuitiveness. This enables the best emotion possible in a driving game: you feel like you're at the wheel.
But it's an arcade game too so be ready for stunts. Your truck can do a donut when you make a circular movement.
IGN Wii: What can gamers expect from the racer GT Pro Series? The game seems to be exclusive to Wii. How does it use the remote to better the racing experience and what sort of features, cars and options can we expect in the finished product?
Laurent Detoc: GT Pro Series is inspired by a Japanese game that was never released here and Ubisoft is optimizing for the Wii. It will have more than 80 licensed cars, tons of tuning options and its fluid drift-style controls and physics. Talk about how the Wii changes the way you play games, we're working to include an accessory in GT Pro Series that will make this game a must have. Stay tuned, literally.
IGN Wii: Are there online modes planned for any of these games using either Nintendo Wi-Fi Connection or WiiConnect24?
Laurent Detoc: We will be able to provide more information on this feature for each of the new games soon.
IGN Wii: Finally, any final words for Wii readers anticipating these projects?
Laurent Detoc: From what I've played and observed, the Wii will be successful. It changes our entertainment experience as gamers. It is innovation at its finest. As a creative company, Ubisoft embraced the remote as a gold mine for our talented developers to imagine new ways to play and interact with their TVs. That's what you will get from us across seven games in four different genres.
Ze hebben het over drift mechanics en tuning, dus ik denk dat het meer een straatrace game zal worden. Al zou ik ook liever een realistischer GT game willen hebben.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:07 schreef Ruzbeh het volgende:
GT Pro series is precies een game die Gamecube nou net miste. Nu kan je tenminste een beetje concurerren met Forza en Gran Turismo.
Fixed.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:07 schreef Ruzbeh het volgende:
GT Pro series is precies een game die Gamecube Nintendo sinds het begin nou net miste. Nu kan je tenminste een beetje concurerren met Forza en Gran Turismo.
Hoe wordt het nou een street racing game als het de naam GT Pro heeft?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:10 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ze hebben het over drift mechanics en tuning, dus ik denk dat het meer een straatrace game zal worden. Al zou ik ook liever een realistischer GT game willen hebben.
2 oktoberquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:39 schreef RipCore het volgende:
Wanneer komt ie nou uit? Einde Q3 oid?
In Nederland ?quote:
Niets officieels. Dit is het laatste gerucht, en dan voor de USA. Ik verwacht m wel ergens in oktober overigensquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:04 schreef ChOas het volgende:
[..]
In Nederland ?
Want dan schrijf ik het even in mijn agenda...
Okidoki, ik hou het in de gaten!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niets officieels. Dit is het laatste gerucht, en dan voor de USA. Ik verwacht m wel ergens in oktober overigens
Da's verdikkeme 2 dagen in Q4..!quote:
De Wii komt voor de PS3 op de marktquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:45 schreef depax het volgende:
2 oktober forget it
november voor us en jp december januari voor eu denk ik
de winkels hebben ook niet altijd gelijk hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 06:16 schreef depax het volgende:
oktober gaat niet lukken.
Elke retail shop heeft tegenwoordig placeholders op hun site en de 7 ubi launch titles staan geplanned voor 17/11 dus dat betekend dat dan de launch dag moet zijn.
Ook zijn de laatste rumours dat het dat word.
ach ja kan ik nog even sparen zodat ik meer games kan kopen
Dat zou geweldig zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:14 schreef EricG het volgende:
Spore wordt multi-platform franchise
Spore misschien op de Wii
Nee hoor, ik zag hemquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:10 schreef kipknots het volgende:
Mist iedereen nu mijn vorige reactie? Prince of Persia vind ik toch wel een grote aankondiging![]()
Vergeet jij het maar want Iwata heeft al gezegd dat de wii overal in 2006 te krijgen zal zijn voor de feestdagenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:45 schreef depax het volgende:
2 oktober forget it
november voor us en jp december januari voor eu denk ik
en ja PoP is idioot gewoon ubi maakt van de Wii een console voor iedereen met veel volwassen games.
Nu THQ nog (only kiddies atm)
begin december is ook nog voor de feestdagenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:03 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Vergeet jij het maar want Iwata heeft al gezegd dat de wii overal in 2006 te krijgen zal zijn voor de feestdagen![]()
Welcome backquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:30 schreef febster het volgende:
*storrert*
Ikkk beggginnn vertrrrrouwwwennn te krijggggen in de Wiiiiiiii
Het is geen in game.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:32 schreef depax het volgende:
En nieuwe sadness in game screen van een pc workstation
[afbeelding]
Moet nog maar zien dat het een game wordt ipv alleen maar per renderd meuk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:57 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het is geen in game.
Nibris moet oprotten.
Yay, ruzbeh is terugquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:57 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het is geen in game.
Nibris moet oprotten.
Ubisoft heeft ook 'speelbare fmv' ontwikkeld. Zoiets zal dit ook wel zijn gok ik.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:21 schreef speknek het volgende:
elke knuppel ziet dat dat nooit ingame kan zijn.
Niks, behalve dat de dev dan gelijk heeft en niet jijquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:27 schreef speknek het volgende:
Ja, maar die haren zijn dus nauwelijks te modelleren op die manier, dus zijn het gewoon getekende textures. Dan kan het zijn dat ze een aantal bitmaps achter elkaar hebben geplakt, maarja, wat zegt dat.
Een bedrijf dat nog nooit aan een game heeft gewerkt, dat uberhaupt nog nooit iets in de game wereld heeft gedaan, kan zoiets.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:24 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ubisoft heeft ook 'speelbare fmv' ontwikkeld. Zoiets zal dit ook wel zijn gok ik.
De hele boel pre-renderen en vervolgens min of meer speelbare situaties toelaten.
Overigens kunnen het ook gewoon een aantal lagen textures over elkander zijn met een minimaal aantal character-models waarmee je wél aan de slag kunt.
Maar jij bent 3 weken weggeweest en hebt het nieuws gemistquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een bedrijf dat nog nooit aan een game heeft gewerkt, dat uberhaupt nog nooit iets in de game wereld heeft gedaan, kan zoiets.
Droom verder. Imho is het nog steeds een grote hoax
http://wii.advancedmn.com/article.php?artid=7245quote:NIBRIS revealed that due to the scale of Sadness, it has invited several other developers to work on the project alongside them. Of those is Frontline Studios, a 30-man team with experience developing for Nintendo platforms. Frontline is responsible for programming the title. Meanwhile, Digital Amigos is responsible for the game’s visuals. To get an idea of what the team is capable of, you can check out their latest demo reel here. ( http://www.digitalamigos.com/da_demoreel_2004_low.mpg )
Voorlopig heb ik alleen nog maar leuke woordjes gezien.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:47 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Maar jij bent 3 weken weggeweest en hebt het nieuws gemist
[..]
http://wii.advancedmn.com/article.php?artid=7245
Ik zeg niet dát het tof wordt, maar het kán wel.
Nou en als het 'kán'? De beste ontwikkelaar van de wereld ontwikkelt voor de Wii en dan zit jij daar op te geilen op een game die waarschijnlijk nooit zal uitkomen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:47 schreef Xrenity het volgende:
http://wii.advancedmn.com/article.php?artid=7245
Ik zeg niet dát het tof wordt, maar het kán wel.
Dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:46 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou en als het 'kán'? De beste ontwikkelaar van de wereld ontwikkelt voor de Wii en dan zit jij daar op te geilen op een game die waarschijnlijk nooit zal uitkomen.
Er zit een verschil tussen een aankondiging van Nintendo en een aankondiging van een bedrijf dat nog nooit iets met games heeft gedaan en geen publisher heeft.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom ziet iedereen Sadness nou weer als vaporware?Omdat er nog geen ingame beelden van zijn is het ineens niet echt? Komt die nieuwe Donkey Kong platformer voor de Wii dan ook niet? Die is immers ook enkel en alleen aangekondigd en daar is nog helemaal niets van vertoond
Er worden wel meer games gemaakt door nieuwe studios die nog geen uitgever hebben. Je moet ergens beginnenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen een aankondiging van Nintendo en een aankondiging van een bedrijf dat nog nooit iets met games heeft gedaan en geen publisher heeft.
Dat is iets totaal andersquote:En zeg jij nou maar niets, jij gelooft het Bob Ross "spel" ook niet
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:54 schreef BMH het volgende:
In de nieuwste 1up show zie je op een monitor het volgende staan: "world exclusive: Kid Icarus flies to the Wii".
Misschien is het een grap... Misschien is het wel echt
Waarom zou dat in godsnaam echt zijnquote:
Het ging niet om de echtheid van het bericht (dat is natuurlijk nep). Het ging om de kans dat er werkelijk een Kid Icarus game naar de wii komt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom zou dat in godsnaam echt zijn
Het staat in lettertype 394 in beeld, ze gaan er 2 keer langs zodat je het nog ff goed kan lezen en ze zetten dan ook niets op hun site. Yeah right
Zoiets deden ze ook al een tijdje terug met Halo 3.
Maar dat was al tijden het geruchtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Het ging niet om de echtheid van het bericht (dat is natuurlijk nep). Het ging om de kans dat er werkelijk een Kid Icarus game naar de wii komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |