Hoe wordt het nou een street racing game als het de naam GT Pro heeft?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:10 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ze hebben het over drift mechanics en tuning, dus ik denk dat het meer een straatrace game zal worden. Al zou ik ook liever een realistischer GT game willen hebben.
2 oktoberquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:39 schreef RipCore het volgende:
Wanneer komt ie nou uit? Einde Q3 oid?
In Nederland ?quote:
Niets officieels. Dit is het laatste gerucht, en dan voor de USA. Ik verwacht m wel ergens in oktober overigensquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:04 schreef ChOas het volgende:
[..]
In Nederland ?
Want dan schrijf ik het even in mijn agenda...
Okidoki, ik hou het in de gaten!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niets officieels. Dit is het laatste gerucht, en dan voor de USA. Ik verwacht m wel ergens in oktober overigens
Da's verdikkeme 2 dagen in Q4..!quote:
De Wii komt voor de PS3 op de marktquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:45 schreef depax het volgende:
2 oktober forget it
november voor us en jp december januari voor eu denk ik
de winkels hebben ook niet altijd gelijk hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 06:16 schreef depax het volgende:
oktober gaat niet lukken.
Elke retail shop heeft tegenwoordig placeholders op hun site en de 7 ubi launch titles staan geplanned voor 17/11 dus dat betekend dat dan de launch dag moet zijn.
Ook zijn de laatste rumours dat het dat word.
ach ja kan ik nog even sparen zodat ik meer games kan kopen
Dat zou geweldig zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:14 schreef EricG het volgende:
Spore wordt multi-platform franchise
Spore misschien op de Wii
Nee hoor, ik zag hemquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:10 schreef kipknots het volgende:
Mist iedereen nu mijn vorige reactie? Prince of Persia vind ik toch wel een grote aankondiging![]()
Vergeet jij het maar want Iwata heeft al gezegd dat de wii overal in 2006 te krijgen zal zijn voor de feestdagenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:45 schreef depax het volgende:
2 oktober forget it
november voor us en jp december januari voor eu denk ik
en ja PoP is idioot gewoon ubi maakt van de Wii een console voor iedereen met veel volwassen games.
Nu THQ nog (only kiddies atm)
begin december is ook nog voor de feestdagenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:03 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Vergeet jij het maar want Iwata heeft al gezegd dat de wii overal in 2006 te krijgen zal zijn voor de feestdagen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |