Het zag er al niet helemaal goed uit.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik hoop vooral dat die XXXX wordt aangepast.
Ja, maar..... stel dat er plots een nieuwe ijstijd uitbreekt. Dan heb jij toch maar lekker een dik vochtafstotend shirt aan.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:11 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik zweet me kapot daar. Dan moeten we ook nog eens dichte schoenen, een spijkerbroek en zo'n lachwekkend vochtafstotend dik shirt aan.. My God.
Dan zweet ik nog steeds, waardoor mijn zweet vastvriest aan mijn lichaam en ik een langzame (maar gelukkig niet pijnlijke) dood zal sterven. Maar het is wel handig om rekening mee te houden, inderdaad.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, maar..... stel dat er plots een nieuwe ijstijd uitbreekt. Dan heb jij toch maar lekker een dik vochtafstotend shirt aan.
Met een van de andere dames neem ik ook genoegen.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Verder doen onze dames het goed in het tournament, Mike, ziet er goed uit voor die date.
Dit is het slowchattopic van FTR, alleen die TS met zijn onduidelijke titelsquote:Op maandag 31 juli 2006 11:18 schreef miss_schaapje het volgende:
wat vonden jullie van de film?
Dat stond natuurlijk al langer buiten kijf. Anders kun je geen FTR-mod wordenquote:Op maandag 31 juli 2006 11:18 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wat, over mijn begeerlijk zijn?
Owkee, dank voor uitlegquote:
Wanneer wordt Marcia mod?quote:Op maandag 31 juli 2006 11:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dit is het slowchattopic van FTR, alleen die TS met zijn onduidelijke titels.
[..]
Dat stond natuurlijk al langer buiten kijf. Anders kun je geen FTR-mod worden.
Daar gaat Mike over.quote:
Uiteraard. Je moet het kwaad altijd bij de wortel uitroeien.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:35 schreef BlaatschaaP het volgende:
*Milkshake aangeeft*
Da's wel tegen SoK, toch?
Shit, dan kan dit nog topics lang door gaan.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een double cross.
Maar het is nog niet gedaan. Ik heb Wild Things gezien.
Wat niet betekent dat ik met Mike in een jacuzzi wilquote:Op maandag 31 juli 2006 11:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar het is nog niet gedaan. Ik heb Wild Things gezien.
Ik ben een halve helpdesker en een halve systeembeheerder en op dit moment is 't erg kalm.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:50 schreef BlaatschaaP het volgende:
*proest*
Wat voor werk doe je eigenlijk?
Ja, hoi. Je verbinding met IRC is extreem kut.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:04 schreef Q. het volgende:
Ja, hallo.
Dat is thuis. Ik zit nu op mn werk dus kan het niet controleren.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, hoi. Je verbinding met IRC is extreem kut.
Snap ik. Ik dacht, ik meld het even.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is thuis. Ik zit nu op mn werk dus kan het niet controleren.
Weh heh, nee hoor, BS was heel netjesquote:Op maandag 31 juli 2006 16:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als je op zijn filmsmaak kunt afgaan, dan denk ik als een lesbische vampier-non.
Het lijkt me ook best, eh, moeilijk in je eentje.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse." and "I had to help my uncle jack off a horse."
Een goede grip is een degelijke basis.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:02 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Het lijkt me ook best, eh, moeilijk in je eentje.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Een goede grip is een degelijke basis.
Ik had hier nog geen antwoord op gegeven. Mijn excuses daarvoor.quote:
Oeps, weer vergeten?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:28 schreef California het volgende:
Wanneer ga je dat wel doen?
Ik wou zeggen: "Het is pannenkoeken". Maar dat mag allebei nuquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:01 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Doe je ding.
Betaal je dan wel m'n pannekoeken?
quote:This film is public domain due to the failure to put the then-required copyright notice in the released print.
Ik kan me niet voorstellen dat ik je dat niet ooit verteld heb.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:53 schreef BlaatschaaP het volgende:
Waarom heeft niemand me dan ook verteld dat Sarsgaard er in zat?. En wauw, cool.
Ja, muts, je DVD ligt hierquote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:57 schreef California het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik je dat niet ooit verteld heb.
Heb je Shattered Glass al eens gezien?
Niet dat dat veel zegt, overigens.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:28 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ja, muts, je DVD ligt hier.
The horror.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:11 schreef BlaatschaaP het volgende:. Ik zie toevallig nu net dat dit m'n 5-jarig jubileum is. Ik zit nu al 5 jaar m'n leven te vergooien op een internetforum.
Hiep hiep, hoera!
Daarom.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:29 schreef BlaatschaaP het volgende:
Niet dat dat veel zegt, overigens.
quote:
Dat is vast een film met Judi Dench die ik nog niet heb gezien. Welke?quote:
Een commercial voor Film Four. En het ging eigenlijk vooral over McGregor, die staat ernaast.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:22 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat is vast een film met Judi Dench die ik nog niet heb gezien. Welke?
Ik kende 'm al, maar ik vind deze foto zo absurd geniaal. Dench nog meer dan (de ietwat oncharmantequote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voor Califo:
[afbeelding]
De rest mag ook meekijken.
Is dat niet meer voor jezelf?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
En voor Mike:
[afbeelding]
Hopelijk weet hij over wie het gaat.
Ach, moeilijke periode.quote:
Mike weet dit ook wel te waarderen.quote:[..]
Is dat niet meer voor jezelf?.
Met een audiocommentaar van een sweatshopeigenaar over wat de diepere bedoeling van de Thaise kind-arbeider was toen hij aan het linkermouwtje bezig was.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:18 schreef California het volgende:
T-shirts van Criterion.
En dan ook nog met dat lelijke nieuwe logo.
Whehehe.quote:Het product is in ieder geval solide, sterk en makkelijk te gebruiken, al zal niet iedereen er het nut van inzien.
Komt dat even goed uit...quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:39 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik had me toch een vreemde droom vannacht. Echt zo eentje waar een psycholoog helemaal wild van wordt, volgens mij
.
Omdat ik er niet zo vaak ben op de tijdstippen dat er daar iets gebeurt. (Als er meer mensen zijn dan die tien idlers, zeg maarquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:13 schreef Mike het volgende:
Califo, waarom ben je nooit meer in #ftr?
Het is de laatste tijd weer een stuk levendiger.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:41 schreef California het volgende:
[..]
Omdat ik er niet zo vaak ben op de tijdstippen dat er daar iets gebeurt. (Als er meer mensen zijn dan die tien idlers, zeg maar.)
Ja, omdat ik weer een keer in de week langskomquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:42 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd weer een stuk levendiger.
Jij hebt niets te zeggen met je stalkgedrag in het welke film heb je gezien topic.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hoe is 't mogelijk, een bepaald iemand verschijnt en meteen 8 posts op 3 minuten.
Het was best, ranzig.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:41 schreef California het volgende:
[..]
Omdat ik er niet zo vaak ben op de tijdstippen dat er daar iets gebeurt. (Als er meer mensen zijn dan die tien idlers, zeg maar.)
Ik studeer geen psychologie, dus mij kun je 't net zo goed nu vertellen, BS.
Ja, okay, vertel het nu maar.quote:
Ja, ik ben er niet.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:42 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd weer een stuk levendiger.
Jij of die navelstreng?quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:49 schreef BlaatschaaP het volgende:
My god, I'm twisted.
Ik antwoordde op Mike en ineens zaten er zes posts tussenquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hoe is 't mogelijk, een bepaald iemand verschijnt en meteen 8 posts op 3 minuten.
Fogquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zijn er eigenlijk nog andere dingen die thickenen naast een plot?
Dit is inderdaad allemaal Freudiaans..daar hoef je niet eens psycholoog voor te zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat is geen toevallige typo. The plot thickens.
Mike, analyse!
Je denkt dat ze Superman zijn?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:32 schreef California het volgende:
Over Roberts gesproken: zijn Monica Potter en Julia Roberts wel eens in dezelfde ruimte gesignaleerd?
Die deed ook mee in de semi-docu My Date With Drew. Erg leuke film vond ik zelfquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding]
Hij staat er niet bij, maar ook Eric Roberts doet mee!
Hoe dan wel?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:29 schreef California het volgende:
Niet zo.
oe oe ik ga even me emmy-kennis op halenquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Evangeline op de Emmy's.
Emmy voor Piven.
Nominatie voor Burstyn voor een rolletje van 14 seconden.
Ik zal je altijd blijven herinneren als: "Hey, die Simon Catz hè, die leverde in 2006 geen lijst in voor de Fok! Film Top 100quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:32 schreef Sai het volgende:
Jongens, jullie kunnen alvast oefenen op "hey, die Simon Catz hè, daarmee zat ik vroeger op een forum", want ik ben aangenomen op FAAAM! Ik krijg twee jaar acteerlessen van Hugo Metsers, Cees Geel en allemaal vieze soapsterretjes. Yeah..
Sorry voor de zelfgeilerij, maar ik ben echt ontiegelijk blij. Yeah. Neuk yeah.
Gastcolleges (2e jaar)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:48 schreef California het volgende:
Ik had nog nooit van faaam gehoord. Maar gefeliciteerd
.
Gaat Verhoeven je ook leren regisseren?
Ja, dat heb ik dus net opgezochtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:51 schreef Sai het volgende:
Gastcolleges (2e jaar)
Marten Rabats (internationale industrie) / Marc Bary (nationale industrie) / Paul Verhoeven (filmregie i.o.) / Michael Helmerhorst (filmgeschiedenis) / Jaap Vrenegoor (still-fotografie) / Victor E. Nieuwenhuijs (licht)
Ik kreeg deze vakantie ineens heel erg veel zin acteren weer eens op te pakken en wou me eigenlijk inschrijven voor een amateurtheatergezelschapje ofzo. Toen vond ik een foldertje van faaam en niet geschoten is altijd mis enzo. Ik pruttelde me door de screentests en vanochtend werd ik wakkergebeld door Metsers dat ik aangenomen ben.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:55 schreef Mike het volgende:
Hoe kom je daar ineens terecht, Sai?
Gewoon beroemd en rijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:58 schreef California het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus net opgezocht. Maar word je nou acteur of regisseur
.
Of recensent?
Of theoloog?
Misschien wil hij jou ook wel pijpen, KQ.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:40 schreef kinky_queen het volgende:
Gefeliciteerd Sai.![]()
* Jaloers is
Ik vond 't wel oké.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:06 schreef SaintOfKillers het volgende:Vandaag 1 jaar mod
.
Dat vraagt om een analyse [afbeelding]
er waren betere jarenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:06 schreef SaintOfKillers het volgende:Vandaag 1 jaar mod
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jawelquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die betere jaren kwamen niet door mij?.
Je bent geen BlaatschaaP.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:06 schreef SaintOfKillers het volgende:Vandaag 1 jaar mod
.
Oh, nee?quote:
Ja. Stiekem.quote:Op zondag 3 september 2006 14:29 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Oh, nee?.
Stiekem zijn SoK en ik dezelfde persoon.. Waarom denk je dat hij nooit foto's van zichzelf heeft gepost? En we hebben allebei zulke geweldige humor. Dat jullie het niet eerder zagen.
Ik kom nooit voorbij je fotoboek-icoontje.quote:Op zondag 3 september 2006 22:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
Alsof iemand dit ooit leest.
quote:After several years of development problems, the Jude Law-Michael Caine led remake of "Sleuth" has finally got a greenlight reports Variety.
Kenneth Branagh will direct an adaptation of the Anthony Shaffer play, scripted by Harold Pinter, and shooting takes place starting in January at Twickenham Studios in London.
The story follows a brilliant thriller writer and social fixture who's so upset at losing his wife to a young hairdresser that he hatches a complex revenge plan.
Caine played the hairdresser in the original and Laurence Olivier played the writer (both got Oscar noms for their work). This time around Caine plays the writer and Law the hairdresser.
Castle Rock is financing but won't sell domestic or foreign distribution rights until the film has been completed.
Eh. Ja. Dankje.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
DeGeneres die de oscars gaat presenteren, dat vind ik pas BS-nieuws.
Serieus, dan nog liever Whoopi.
Staaltje van mijn geweldige humor.quote:
Ik vermoed dat Al Quaida hier achter zit.quote:Op zondag 10 september 2006 13:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ben Affleck is de beste acteur geworden op het filmfestival van Venetie.
Hoi. Vier. Beat that.quote:Op zondag 10 september 2006 12:29 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wat kansloos, er zijn maar 198 mensen die meer op dit onzinnige forum hebben gepost dan ik.
Welkom op Sportquote:Op maandag 18 september 2006 10:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Schaamteloos heb ik de OP van Mike aangepast met oude en ook nieuwe topics.
Het was fijn jullie te hebben gekend.
pfaf is achtste keus en dat weet hij bestquote:Op maandag 18 september 2006 18:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
mitt wil pfaf jaloers maken.
Ah.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:30 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben toch echt wel benieuwd naar die Sleuthremake. Trouwens.
Ja, dat.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:21 schreef Mikkie het volgende:
Te laat, maar toch: The Illusionist is absoluut de moeite waard.
Ik weet niet wat er erger is, dat iemand dit durft schrijven of dat ik vind dat hij niet helemaal fout zitquote:The release of Christopher Nolan's confusing, morally incoherent film The Prestige raises a number of troubling questions. One, why are we being subjected to two films about love-crazed turn-of-the-century magicians (The Illusionist is the other)? Two, is Christopher Nolan ever going to make another movie as good as Memento, or was Memento just a fluke? Three, and this is by far the most important question of all, why does Scarlett Johansson keep getting work?
When Johansson appeared in the charming little film Ghost World five years ago, she seemed like a breath of fresh air, a relief from a freshly spawned legion of new starlets like Neve Campbell, Denise Richards, Christina Ricci, Mena Suvari, Rose McGowan and the pathologically perky Jennifer Love-Hewitt. Like Reese Witherspoon, Johansson did not possess the vixenish looks of the competition; if anything her appeal derived from being somewhat ordinary looking. As opposed to many young actresses, who seemed like the girl next door, Johansson looked more like the girl next door to the girl next door. Her understated acting style worked to perfection in Ghost World and Lost In Translation, where her radiant normality stood in such sharp contrast to the macabre artificiality of a Jessica Simpson, the calculating beauty of an Anne Hathaway, the pouty seductiveness of a Lindsay Lohan. As had long been true of male actors (Al Pacino, Dustin Hoffman, Gene Hackman), but was far less common among women, Johansson's appeal as a movie star derived largely from the fact that she did not look like a movie star.
Somewhere along the line, though, people who should have known better began to cast Johansson in roles for which she was not suited. And once the actress was asked to play anyone other than a twenty-something Yank born and raised on the east coast in the waning years of the 20th century, it became apparent that she wasn't much of an actress. Period pieces have been especially unkind to her; she cannot pull off the tarty English accent in The Prestige, and her cheesecake shots in The Black Dahlia make her look like a blind convent girl marauding through Marilyn Monroe's lingerie drawer.
Basically, her acting repertory consists of staring intently at the person she is speaking to, keeping her lips spread apart, and hoping no one will notice that she is no threat to Meryl Streep, and not all that much of a threat to Hilary Duff .
Because Johansson has made so many movies in such a short period of time, and because most of them have been so bad, and because several of these movies have been outright disasters at the box office, it's starting to look like the actress is the kiss of death.
Listless and vacant in The Girl With The Pearl Earring, Johansson was hopelessly miscast as an action babe in The Island, passive and useless in Woody Allen's Match Point, thoroughly implausible in Allen's wretched Scoop, ridiculously out of her league as a postwar vamp in Brian de Palma's abysmal The Black Dahlia, and now entirely extraneous as a duplicitous magician's assistant in The Prestige. She also appeared in A Love Song For Bobby Long, in which John Travolta was so utterly unbelievable as a drawling Big Easy literature professor that nobody noticed how unconvincing she was as his protege and daughter; and In Good Company, where she was out-acted by both Dennis Quaid and Topher Grace, no mean feat. Increasingly, the very fact that Johansson is in a film suggests that it will not make very much money, not be any good, or both.
Betekent dit dat je ja zegt?quote:Op maandag 15 januari 2007 09:31 schreef mitt het volgende:
Misschien dat het helpt als je zegt dat je gaat trouwen.
join the linequote:Op maandag 15 januari 2007 09:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Betekent dit dat je ja zegt?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
Mensen, au revoir! Ik zie jullie over 4 maanden, ofzo.
Dit klopt niet.quote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 10:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dat was vanuit Bangkok, muts. En dit is vanuit Koh Pah Ngan!
Geweldig.quote:
Ik mis een beetje de achtergrond van wat je nu aan het doen bent, maar heb je het wel naar je zin?quote:Op maandag 12 februari 2007 10:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dat was vanuit Bangkok, muts. En dit is vanuit Koh Pah Ngan!
Volgens Mirri heb je 2 keer in haar ding gegluurd.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Loop niet zo te spammen man!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |