Euh, ik mag op dinsdag lekker lang opblijven van m'n ma.quote:
Ach, op msn zeg je ook nooit meer wat, dus je kan net zo goed weggaanquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:26 schreef mitt het volgende:
mamaaaaamieeeeeeep![]()
ik ben wel weer weg maar goed dat je nog leeft
Altijd lekker.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Euh, ik mag op dinsdag lekker lang opblijven van m'n ma.
Jou zag ik net online komen, dus ik wist al dat jij leeftquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:29 schreef QyRoZ het volgende:
Hoi mamamiep.
Ik heb jou niet meer op mn MSN lijst, die heb ik in een dronken bui per ongeluk gewist pas.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:31 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Jou zag ik net online komen, dus ik wist al dat jij leeft. Hoi
.
Dat is mooi, dan heb ik het voordeelquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:34 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb jou niet meer op mn MSN lijst, die heb ik in een dronken bui per ongeluk gewist pas..
Machtsmisbruik!quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:35 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Dat is mooi, dan heb ik het voordeel.
Als ik terugkom, dan kom ik ook goed terug. (Waarschijnlijk is dit even een fase, maar dat is waarschijnlijk weer een smoes dat ik jullie onbewust gewoon mis, logisch? Nee, dacht het niet, maar daar ben ik vrouw voorquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:35 schreef kinky_queen het volgende:
Ze gaat zelfs nu ook al topics openen!!
![]()
Het moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:35 schreef kinky_queen het volgende:
Ze gaat zelfs nu ook al topics openen!!
![]()
Alsof mijn msnemailadres zo moeilijk is ....quote:
Blijkbaar wel, sorry.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:38 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Alsof mijn msnemailadres zo moeilijk is ....
Voor mij wel.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:38 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Alsof mijn msnemailadres zo moeilijk is ....
Hey, ik weet jouw straat nog en als ik diep nadenk ook nog wel je huisnummer. Wat is er nu zo moeilijk aan mijn emailadresquote:
Daar woon ik inmiddels niet meer.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:44 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Hey, ik weet jouw straat nog en als ik diep nadenk ook nog wel je huisnummer. Wat is er nu zo moeilijk aan mijn emailadres?
Oh ja, jij was verhuist. Je hebt nu toch een grotere kamer? Ik wil ook een grotere kamer als ik wil in Nederland ben, dan passen al mijn spullen tenminste weerquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:48 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Daar woon ik inmiddels niet meer.
Next.
Ik weet jouw adres ook nog wel.
En nee, niet een kamer in Lutjebroek bij een vent van 80quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:49 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Oh ja, jij was verhuist. Je hebt nu toch een grotere kamer? Ik wil ook een grotere kamer als ik wil in Nederland ben, dan passen al mijn spullen tenminste weer. En dan natuurlijk wel minder huur betalen
.
Hoe wist je dat Mike z'n kamer onderverhuurde?!quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:52 schreef mamamiep het volgende:
[..]
En nee, niet een kamer in Lutjebroek bij een vent van 80.
Sssst. Nu moest ik hardop lachen en ik zit hier in de bieb met mensen die serieus aan het werk zijnquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:53 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Hoe wist je dat Mike z'n kamer onderverhuurde?!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |