abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 april 2004 @ 22:38:09 #1
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_18379828
Er bestaat er eentje uit 1962. Een heel bekende zelfs met Frank Sinatra, Laurence Harvey, Janet Leigh en Angela Lansbury.

Een groepje Amerikaanse soldaten wordt gevangen en gebrainwashed om zo als "sleepers" te infiltreren in de hoogste regionen van het witte huis. Sommigen hebben last van vreemde dromen en beseffen dat er iets mis is.

Maar er komt nu dus een remake met Denzel Washington, Liev Schreiber, Jon Voight en Meryl Streep. De soldaten in deze film worden niet in Korea, maar in de Golf gevangen genomen. De regie is in handen van Jonathan Demme.

Ik ben benieuw hoe Streep het doet in de rol van Lansbury als uber-bitch.

En hier staat een trailer.

[ Bericht 5% gewijzigd door SaintOfKillers op 12-04-2004 22:43:27 ]
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_18381355
ik heb het origineel niet gezien, maar als ik die namen zie staan dan wordt ik een btje misselijk

maar ik mag aannemen dat jij het origineel goed vind? Dan kan ik die mischien ook eens gaan opsnorren...

dinsdag 13 april 2004 @ 08:45:57 #3
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_18385292
Het origineel is erg . Vooral Angela Lansbury.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 31 juli 2004 @ 10:39:22 #4
4180 Hare
Come fly with me!
pi_20971028
Origineel vond ik ook erg goed, terwijl het verhaal het soms toch wel erg van de goedgelovigheid van de kijker moet hebben

De nieuwe versie krijgt goede recensies, maar toch, ik heb het niet zo op remakes
quote:
Movie Reviews: 'The Manchurian Candidate'
Although numerous writers have questioned the advisability of remaking a movie classic like The Manchurian Candidate, most critics have concluded that the makers of the new film have nothing to apologize for. "They've done a great job of updating The Manchurian Candidate," concludes Bob Strauss in the Los Angeles Daily News."Audiences who don't keep harking back to the twists of the first will find it a head-spinning trip with an undercurrent of cynicism and mistrust that feels in sync with the times," writes Megan Lehmann in the New York Post. Ty Burr in the Boston Globe calls it "a remake that not only is very good but that burns with fervor and up-to-the-minute topicality." Liam Lacey in the Toronto Globe and Mail calls the film "a happy surprise," and notes that it "is genuinely entertaining in its own right." Philip Wuntch in the Dallas Morning News concurs, writing: "What could have been risible folly - remaking an acknowledged movie classic - emerges as riveting victory. It's a runaway champion." Nearly all of the reviews refer to the impressive performances of the stars, including Denzel Washington, Meryl Streep, Liev Schreiber, and, in a smaller role, Jon Voight. But Eleanor Ringel Gillespie in the Atlanta Journal says that she agrees with original star Angela Lansbury, that a remake of the classic "is a lousy idea."
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_21028340
Een postertje van de remake

pi_21544514
Erg mooi origineel, ondanks het beetje tegenvallende begin... na een tijdje werd het spannender en spannender, en op het einde zat ik echt op het puntje van m'n stoel. Het einde had ik heel makkelijk kunnen voorspellen, maar eigenlijk bleef het toch mooi om te zien.

Ben dus ook wel benieuwd naar de nieuwe versie. .
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_23019280
De nieuwe versie is ietwat langdradig naar mijn mening. Verder is het wel een goede film, ik kan m helaas niet vergelijken met het origineel...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_23019311
Nieuwe versie gisteren in de Sneak gezien .

De eerste helft denk je constant: wtf . Maar de ontknoping en het plot is geweldig. Heerlijke opbouwende spanning en super geacteerd van de drie hoofdrolspelers! Zeker een aanrader .
pi_23019363
De opbouwende spanning vond ik nou niet zo geweldig... Er was al vrij vroeg duidelijk wat er aan de hand was... Het einde was op zich wel aardig, maar dat was niet het resultaat van een opgebouwde spanning...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_23019372
quote:
Op maandag 12 april 2004 22:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er bestaat er eentje uit 1962. Een heel bekende zelfs met Frank Sinatra, Laurence Harvey, Janet Leigh en Angela Lansbury.

[afbeelding]

Een groepje Amerikaanse soldaten wordt gevangen en gebrainwashed om zo als "sleepers" te infiltreren in de hoogste regionen van het witte huis. Sommigen hebben last van vreemde dromen en beseffen dat er iets mis is.

Maar er komt nu dus een remake met Denzel Washington, Liev Schreiber, Jon Voight en Meryl Streep. De soldaten in deze film worden niet in Korea, maar in de Golf gevangen genomen. De regie is in handen van Jonathan Demme.

Ik ben benieuw hoe Streep het doet in de rol van Lansbury als uber-bitch.

En hier staat een trailer.
Misschien handig om het even in spoilers te zetten . Je geeft gelijk het plot van de film weg .
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:13:10 #11
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_23020154
Heb t origineel niet gezien, maar kvond deze film met Denzel niet erg goed. N beetje te rommelig, je kon maar geen vat krijgen op t verhaal. ik bedoel: je weet wat er gebeurd, en je weet ongeveer waarom maar waarom precies wordt IMHO niet echt duidelijk.
Denzel is wel goed, maar das niets nieuws
pi_23021851
En ziet er nog ge-wel-dig uit voor een vijftiger .
pi_23317578
Het enige pluspunt van deze film was dat Meryl Streep weer een puike prestatie neerzet. Voor de rest ben ik het helemaal eens met timo20. Vond 'm ook saai. Als ie op TV was gekomen had ik na 10 minuten zitten te zappen.
  dinsdag 16 november 2004 @ 12:32:04 #14
64381 Achterhoekers_eerst
Als u alles op een rijtje hebt
pi_23349849
Dit is een film voor de liefhebbers. Als je niet wilt nadenken bij het kijken van een film zit je hier verkeerd. Origineel is beter, maar deze is niet slecht. Drie puike acteer prestaties van Streep, Washington en Schrieber. Ik heb genoten van deze film......
....hoedt u voor het domino-effect ! !
pi_23351769
Niet willen nadenken bij een film? Er is verdomme niks om over na te denken. Alles wordt je voorgekauwd. Tot en met de diepere reden voor de 'zelfmoord' aan het einde toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')