Hear hear.quote:
23 maart in Nederland, een dag eerder in België. Helaas pas na de Oscars dus.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Releasedatum: geen idee, waarschijnlijk begin 2006. We wachten in spanning.
Hoor ik daar een GG-prognose? Doe er nog eens een paar in dat ene topicquote:Op maandag 16 januari 2006 19:25 schreef California het volgende:
Maar ik denk dat de Globe naar Ledger gaat. En dan wordt 't nog spannend.
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Piraterij is een misdrijf, Mike.
Anderzijds kunnen mijn topics elke kick gebruiken.
Okay, dat kan. Ben het wat Phoenix betreft niet met je eens, dat vind ik nou zo'n typische biopic-nominatie en dat vind ik van Capote veel minder.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond Ledger beter. Ook Phoenix eigenlijk. En Strathairn even goed. Wat niet wil zeggen dat PSH ook niet erg goed was. Maar de anderen dus wel beter.
Dan zal het aan mij liggen. Ik heb na het zien van de film in ieder geval geen duidelijker idee wie Truman Capote was, waarom hij dat boek heeft geschreven en wat het voor hem betekende. En van het boek herinner ik me dat ik me veel meer meeleefde met Perry dan in de film.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:05 schreef Seborik het volgende:
Daar heb je wel gelijk in, SCH, over de titel, vanwege de dubbele moraal. Van enige afstandelijkheid in de film heb ik echt niets gemerkt.
Nog meer? Speelt er in werkelijkheid een (homo)seksuele component mee, vroeg ik me af. In die relatie? Ik vond zijn betrokkenheid eigenlijk vrij groot.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dan zal het aan mij liggen. Ik heb na het zien van de film in ieder geval geen duidelijker idee wie Truman Capote was, waarom hij dat boek heeft geschreven en wat het voor hem betekende. En van het boek herinner ik me dat ik me veel meer meeleefde met Perry dan in de film.
Inderdaad. Het acteerwerk was best prima, maar de boodschap is totaal oninteressant gebracht. Wat een saaie film. Ik had de hele tijd het gevoel ergens op aan het wachten te zijn wat niet kwam.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:35 schreef Lamon het volgende:
Wow, wat kon deze film me niet boeien zeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |