my thoughts exactlyquote:
Heb je de openingspost wel gelezen?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:23 schreef Danyl het volgende:
Ja inderdaad SaintOfKillers je bent zeker een persoon mert smaak voor een film!
Kingdom of Heaven (2005) is dé nieuwe film van dezelfde regisseur die ons Gladiator schonk. Ridley Scott heeft zich verdiept in de kruistochten, Zal Ridley ons geliefde genre redden van een roemloze ondergang in de voorgaand Sandalen filmen,Troy,Alexander. Kan hij voorkomen dat de bioscopen in het volgende decennium gedomineerd worden door inspiratieloze 'romantic comedies' waarbij we de Ben Afflecks en Renée Zellwegers knarsetandend moeten tolereren? Kan hij ons nóg meer bloedige veldslagen en zwaardzwaaiend geweld bieden? We zullen het zien. Kingdom of Heaven gaat op 6 mei wereldwijd in premiere. Ik raad het je zeker aan! want het is een 'MUST'!
en dat snap ik dus niet, de held is een blanke, een katholiek, dan is hij toch zelf een foreign invader? Dat was de truuk van de kruistochten toch, een bloedige tocht om zoveel mogelijk landen te bekeren tot het christendom? Of heb ik niet goed opgelet tijdens geschiedenis op school?quote:During the Crusades of the 12th Century, Balian of Ibelin (Bloom), a young blacksmith in Jerusalem, rises to protect his people from foreign invaders.
Hoezo? De kruistochten waren 100% uit zelfverdediging. Dat, eenmaal aangekomen in Jeruzalem, niet zo leuke dingen gebeurden en de heilige ridders vh kruis zich schuldig maakten aan slachtpartijen op onschuldige moslims doet daar niets aan af.quote:Op zondag 10 april 2005 17:31 schreef Wuder het volgende:
Als de Kruistochten als "heilig" en "goed" beschreven wordt, dan is deze film voor mij kwa verhaal al 100% gefaald.. Dan kijk ik alleen maar voor de oogcandy!
Nu praat je toch echt onzin...quote:Op maandag 11 april 2005 06:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hoezo? De kruistochten waren 100% uit zelfverdediging. Dat, eenmaal aangekomen in Jeruzalem, niet zo leuke dingen gebeurden en de heilige ridders vh kruis zich schuldig maakten aan slachtpartijen op onschuldige moslims doet daar niets aan af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |