abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 februari 2005 @ 18:51:36 #1
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_25130302
Return of the Living Dead 4: Necropolis

en Return of the Living Dead 5: Rave to the Grave

De films schijnen een plot te hebben, maar ik ga ze samenvatten als 2 keer enkele tieners tegen een massa zombie's, daar komt het namelijk wel vaker op neer.

De regie is in handen van Ellory Elkayem, die we kennen van meesterwerken als They Nest en Eight Legged Freaks. Bij de acteurs is Peter Coyote de enige die een beetje bekendheid geniet, hij speelt hier "uncle Charles".

Hier staat een halfwerkende trailer en hier staat wat making of-gedoe.

De eerste 3 ROTLD waren wel leuk (behalve de 2de dan), maar deze 2 lijken me toch iets minder interessant. Vooral omdat de eerste 3 vrij tongue-in-cheek waren en het hier allemaal meer op American Pie-humor lijkt.

Tip aan de makers: gebruik voor de voice-overs van je trailers iemand die niet onder een dosis valium zit.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_25130606
En ze hadden ons nog zo beloofd dat Tobe Hooper ze ging draaien

donderdag 17 februari 2005 @ 19:40:10 #3
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_25131064
Ach als de films ook maar enigsinds iets weg hebben van ROTLD 1 (een van mijn favoriete horror films) dan vind ik het allang best BRAINS!!!
pi_25131254
Deel 4 lijkt me wel wat
pi_25132200
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 19:40 schreef AntiChrist het volgende:
Ach als de films ook maar enigsinds iets weg hebben van ROTLD 1 (een van mijn favoriete horror films) dan vind ik het allang best BRAINS!!!
weh heh, het origineel is idd een klapper. Met een van de mooiste quotes uit de filmgeschiedenis

'you fucking asshole!'.
'Watch your tongue boy, if you like this job!!'
'LIKE THIS JOB!!??'

Nadat ze net hebben kunnen vluchten van een stel doorgedraaide lijken in een lijkenopslaghuis...
  donderdag 17 februari 2005 @ 23:03:20 #6
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_25135293
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 20:37 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

weh heh, het origineel is idd een klapper. Met een van de mooiste quotes uit de filmgeschiedenis

'you fucking asshole!'.
'Watch your tongue boy, if you like this job!!'
'LIKE THIS JOB!!??'

Nadat ze net hebben kunnen vluchten van een stel doorgedraaide lijken in een lijkenopslaghuis...
en dat dan gewoon herhalen in deel 2 dat deed het hem

Overigens vind ik if u love me then u gotta let me eat your brains ook wel een leuke
pi_25135384
Weer eens een schandelijke poster van onze Mofrikaanse buren

pi_25213641
Deel 4 lijkt me nog wel aardig te worden.
quote:
Tip aan de makers: gebruik voor de voice-overs van je trailers iemand die niet onder een dosis valium zit.
70% van de trailers wordt ingesproken door zo'n nerd die aan de valium zit. Hoogst irritant.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_31558151
Deel 5 is nu redelijk makkelijk te vinden op internet. Iemand die hem al gezien heeft?
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 17:03:40 #10
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_31561796
ja gisteren een poging gewaagd... .echt een made for tv film.. redelijk kut dus zit wel een leuke verwijzing in naar deel 1 het eerste lijk heet uneeda als in U-need a Medical Supllies

ze gebruiken het gas als drugs totdat ze teveel ervan nemen en zombie worden.. ik moet hem nog afzien maar het is tot nu toe geen hoogstandje......

overigens wel vervelend dat ik deel 4 nog nergens kan vinden....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')