Ook in de rest van België trouwens.quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:31 schreef Bass-Miss het volgende:
In Gent draaien ze hem al een tijdje.
al gezien dan?quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ook in de rest van België trouwens.
Nog niet, ik denk dat ik 'm binnen enkele weken ga combineren met de nieuwe Jeunet.quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:43 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
al gezien dan?
wowquote:Op zondag 17 oktober 2004 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nog niet, ik denk dat ik 'm binnen enkele weken ga combineren met de nieuwe Jeunet.
Kun je je handen thuis houden?quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
wow
mag ik mee![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kun je je handen thuis houden?
Anders steel je mijn idee even he?quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nog niet, ik denk dat ik 'm binnen enkele weken ga combineren met de nieuwe Jeunet.
Mijn idee. Mine, mine, mine!!!quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Anders steel je mijn idee even he?.
Doen!quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:57 schreef mr.marcus het volgende:
deze wil ik ook zien
Ik vond de film ook een 8 1/2 maar zeker niet om de redenen die jij noemt. Ik vond het onnatuurlijk en 'gemaakt', dit in tegenstelling tot de rest van de film.quote:Op zondag 28 november 2004 17:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
En dan niet op een Hollywood cliché-achtige wijze, maar heel mooi, rustgevend en realistisch gefilmd. Halverwege de film wordt steeds meer de aandacht gelegd op de verandering in Ernesto Guevara, die steeds meer onder de indruk raakt over al het onrecht op het continent. Maar het goede van de film is dat het deze verandering heel subtiel in beeld brengt. Nergens veranderd de film in een propagandische ode aan Ché Gueverra. Waar ik erg bang voor was. Nee de film laat heel mooi zien hoe een idealistische talentvolle jongen langzaam veranderd door de indrukken die hij opdoet en de mensen die hij ontmoet in deze reis. Het laat de situatie in Zuid-Amerika toendertijd en de uitwerking daarvan zien op onze hoofdpersonen, zonder te vervallen in moralistisch of propagandisch gezeik. En dat vind ik heel knap.
cijfer: 8 1/2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |