abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 juni 2006 @ 23:11:38 #1
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_38903317
Tegen de achtergrond van de oorlog in het Koninkrijk Ehb, tussen de koning Konreid en de slechterik Gallian, is dit het verhaal over Farmer, een eenvoudige familieman, die zijn ontvoerde vrouw tracht te vinden. Tevens wil hij wraak op de moordenaars van zijn zoon; enkele dierlijke krijgers genaamd Krugs.

Wat is dit nu weer? Het is de nieuwe film van Uwe Boll. Dé Uwe Boll. Dit oertalent heeft altijd al een voorliefde gehad voor het verfilmen van games en hier waagt hij zich aan Dungeon Siege. Tuurlijk zag Uwe een tijdje geleden ook de LOTR-trilogie en dacht hij: "Nou, leuk, maar dat kan ik natuurlijk veel beter." en hij heeft waarschijnlijk gelijk. Dus combineerde dit originele idee met zijn eveneens originele games-idee en voilà, In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale was geboren (let ook even op de belachelijk lange filmtitel, waar haalde hij dat? )

Nog wat stills uit deze klassieker-to-be:

Ook hebben we nog wat trailers:

Hier en hier

Zoals gebruikelijk heeft Uwe weer een ongelooflijke sterrencast bij elkaar gekocht, want als Uwe roept, dan springt half Hollywood. Burt Reynolds als oude, wijze koning is een schitterende keuze, niemand straalt meer gezag en waardigheid uit dan Burt, daar kan Bernard Hill nog iets van leren. Ray Liotta als bad guy is ook schitterend, in de trailer is hij heerlijk subtiel. Rhys-Davies wordt door Uwe wel serieus genomen en mag eens een grote mens spelen.

Keuze voor de held was Jason Statham, de man met 101 gezichtsuitdrukkingen (hij gebruikt er maar eentje van). Viggo, eat your heart out. Leelee Sobieski zal met deze film ongetwijfeld terug als een komeet omhoog schieten in de sterrenhemel van Hollywood, dit was net wat ze nodig had. Hetzelfde geldt ook wel voor Claire Forlani, slimme keuze van haar.

Als kers op de taart wordt dit indrukwekkende gezelschap nog aangevuld met karakteracteurs Matthew Lillard en Kristanna Loken. Kan dit misgaan? Nee, ik dacht het dus niet, hè.

"SoK, zo'n schitterend topic verdien ik niet."

[ Bericht 1% gewijzigd door SaintOfKillers op 12-01-2008 00:20:39 ]
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_38904176
Ray kijkt een beetje verbaasd op de poster.

Al die aandacht voor deze regisseur maken me wel nieuwsgierig eigenlijk
pi_38905333
Trailer heeft wel wat weg van de gemiddelde Xena of Hercules-aflevering. Hoe dan ook, aangezien Burt Reynolds meedoet - die zich uiteraard onsterfelijk heeft gemaakt met zijn onnoemlijk sterke optreden in het retevette Dukes of Hazzard - ga ik deze natuurlijk meteen in de bios kijken. Ik kan bijna niet wachten.
En Uwe, je verdient het topic wel!

Iemand dit al opgemerkt overigens?
Runtime: 150 min, als dit geen episch pareltje wordt...
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
  vrijdag 16 juni 2006 @ 00:26:50 #4
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_38905875
Ik heb het spel gespeeld maar krijg niet echt hetzelfde gevoel bij het zien van de trailer.
Tevens zie ik ook geen draak, ik zou het jammer vinden als die er niet in zit.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  vrijdag 16 juni 2006 @ 09:18:29 #5
122987 japzooi
Whining Pirate of Tortuga
pi_38909819
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 00:26 schreef victorinox het volgende:
Ik heb het spel gespeeld maar krijg niet echt hetzelfde gevoel bij het zien van de trailer.
Tevens zie ik ook geen draak, ik zou het jammer vinden als die er niet in zit.
Die zit er wel in want het word...(wait for it, wait for it...)...een DRAAK van een film!! WHAAAAHAHAHAHAHAAAA!!!

lachen met mij joh..
"God is a kid with an antfarm..."
"King Kong ain't got shit on me!!"
  vrijdag 16 juni 2006 @ 09:23:10 #6
122987 japzooi
Whining Pirate of Tortuga
pi_38909899
Maarreh... Jason Statham in de hoofdrol? The Transporter will never be same...
Jason, please, say it ain't so!!

Btw, zie ik daar ook Ron Perlman op de poster? Acteurs hebben geen geweten meer tegenwoordig.
"God is a kid with an antfarm..."
"King Kong ain't got shit on me!!"
  maandag 19 juni 2006 @ 13:28:37 #7
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_39000031
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 09:18 schreef japzooi het volgende:

[..]

Die zit er wel in want het word...(wait for it, wait for it...)...een DRAAK van een film!! WHAAAAHAHAHAHAHAAAA!!!

lachen met mij joh..

In het spel zitten ook heel veel verschillende monsters waar ik in de trailer nog helemaal niets van heb gezien. Het lijkt wel of Uwe Boll alleen maar die Krugs als vijand heeft genomen en dan in zeer grote aantallen.
Ik ben ook benieuwd of we nog wat robotjes te zien krijgen.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_39001241
A famer called Farmer.

Naja, als je van helikopter-camerashots houdt, niet vies bent van een hoop jatwerk en zin hebt om eens te lachen om de zoveelste Boll-film, dan wordt ITNOTK:ADST best leuk.
pi_39016777
quote:
Op maandag 19 juni 2006 13:28 schreef victorinox het volgende:

[..]

In het spel zitten ook heel veel verschillende monsters waar ik in de trailer nog helemaal niets van heb gezien. Het lijkt wel of Uwe Boll alleen maar die Krugs als vijand heeft genomen en dan in zeer grote aantallen.
Ik ben ook benieuwd of we nog wat robotjes te zien krijgen.
Duh. Te veel vijanden is veel te verwarrend voor het onorginele rottende Duitse hoopje verteerd stront dat doorgaat voor een brein in het hoofd van die #$%##.

*heeft nog nooit een film van Uwe Boll gezien*
  woensdag 20 december 2006 @ 18:38:14 #10
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_44605100
quote:
Op maandag 19 juni 2006 14:03 schreef =HellFire= het volgende:

ITNOTK:ADST
Dat is waarschijnlijk een code voor alle klonen in Brazilie dat het tijd is om de macht in Duitsland weer over te nemen.

De trailer is weer genieten. Die shots van die man op paard die naar het kasteel rijdt en die rare wezens met fakkels deden mij op de een of andere manier ergens aan denken. Ik vond vooral Ray Liotta erg overtuigend als gangster. Wel een beetje raar tussen al die zwaardvechters enzo, maar het is dan ook een game-adaptatie.
pi_44618254
Lol, die afsluiter in die trailer ook. 'I will have my vengeance'.. ik mist nog 'in this life or another'

Ik kan niet wachten trouwens, alle Uwe Boll films tot nu toe nog gezien en nog nooit zo hard gelachen tijdens een film. Hopelijk zijn er wel betere tieten te zien deze keer, die van Kristanna waren een beetje onder de maat...
  dinsdag 2 januari 2007 @ 09:24:37 #13
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_44935005
ik heb nog nooit een uwe boll film gezien, ik durf niet
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_45002009
Jason Statham, dus ik moet hem eigenlijk wel kijken. Die gast maakt de laatste tijd stuk voor stuk goede films.
pi_45002095
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 09:24 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb nog nooit een uwe boll film gezien, ik durf niet
Ik ook niet
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:57 schreef Burbo het volgende:
Jason Statham, dus ik moet hem eigenlijk wel kijken. Die gast maakt de laatste tijd stuk voor stuk goede films.
Nou echt wel

Maar OT, net ff die trailer gekeken, de beelden zien er nog redelijk 'goed' uit, alleen die trailer... hoe krijg je het voor elkaar om met zulke beelden zo'n oer saaie 'wannabe lotr' trailer in elkaar te flansen...'.

[ Bericht 26% gewijzigd door 7eVeNL op 04-01-2007 13:07:34 ]
pi_50487197
Graag op anoniem
pi_50488244
Hij krijgt zelfs daar nog een 2.0!
pi_50491549
quote:
A man named Farmer
Ik blijf het hilarisch vinden .
  vrijdag 15 juni 2007 @ 18:51:28 #19
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_50495650
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 14:34 schreef Mainport het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0460780/

Binnengekomen op #22.
Ik wou het ook nèt melden. Dit wordt weer op de juiste waarde geschat klaarblijkelijk.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 16 juni 2007 @ 04:15:50 #20
32422 engessa
Who's dirty?
pi_50511825
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 18:51 schreef Falco het volgende:

[..]

Ik wou het ook nèt melden. Dit wordt weer op de juiste waarde geschat klaarblijkelijk.
Allemaal Uwehaters! Ik vind de man iig grappig Hopen dat ik binnenkort de film hier ook in de buurt kan zien
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:43:45 #21
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_50526852
wel erg frappant dat elke film die hij maakt in de bottom 100 beland. Nog frappanter dat hij dergelijke sterrencasts bij elkaar weet te sprokkelen, dat zijn immers niet de minste namen die er in spelen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 18 juni 2007 @ 22:30:15 #22
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_50595667
Dit wordt een topper, net zoals House of the Dead en Bloodrayne.
Hij is zelfs bezig met een vervolg op de klassieker Bloodrayne!
  zaterdag 12 januari 2008 @ 00:23:23 #23
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_55964352
Er zitten naar 't schijnt ninja's in .

En een lesbische Cirque du Soleil-groep .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 01:28:55 #24
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_55965436
Ninja's en ridders! Dat is nog een betere combinatie dan ninja's en turtles!
pi_55965610
Waar kan ik de dvd bestellen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')