Het zag er al niet helemaal goed uit.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik hoop vooral dat die XXXX wordt aangepast.
Ja, maar..... stel dat er plots een nieuwe ijstijd uitbreekt. Dan heb jij toch maar lekker een dik vochtafstotend shirt aan.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:11 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik zweet me kapot daar. Dan moeten we ook nog eens dichte schoenen, een spijkerbroek en zo'n lachwekkend vochtafstotend dik shirt aan.. My God.
Dan zweet ik nog steeds, waardoor mijn zweet vastvriest aan mijn lichaam en ik een langzame (maar gelukkig niet pijnlijke) dood zal sterven. Maar het is wel handig om rekening mee te houden, inderdaad.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, maar..... stel dat er plots een nieuwe ijstijd uitbreekt. Dan heb jij toch maar lekker een dik vochtafstotend shirt aan.
Met een van de andere dames neem ik ook genoegen.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Verder doen onze dames het goed in het tournament, Mike, ziet er goed uit voor die date.
Dit is het slowchattopic van FTR, alleen die TS met zijn onduidelijke titelsquote:Op maandag 31 juli 2006 11:18 schreef miss_schaapje het volgende:
wat vonden jullie van de film?
Dat stond natuurlijk al langer buiten kijf. Anders kun je geen FTR-mod wordenquote:Op maandag 31 juli 2006 11:18 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wat, over mijn begeerlijk zijn?
Owkee, dank voor uitlegquote:
Wanneer wordt Marcia mod?quote:Op maandag 31 juli 2006 11:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dit is het slowchattopic van FTR, alleen die TS met zijn onduidelijke titels.
[..]
Dat stond natuurlijk al langer buiten kijf. Anders kun je geen FTR-mod worden.
Daar gaat Mike over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |