hitler was een kutventquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:04 schreef Sai het volgende:
Volgens Godwin's Law komt uiteindelijk elke internet-discussie uit op Hitler, maar in Pauzeknop lijkt hij te zijn vervangen door de vagina..
Ik betwijfel of het een vooruitgang is.
goede vraag.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Whatever happened to SODA?
Had van mij de award mogen winnen voor meest mysterieuze userquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Whatever happened to SODA?
humor ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Stout geweest, dolle_hond?
Ik ben geschokt.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 08:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
humor ja.
wegens:
Waarom nu weer gesloten?
daar is geen post aangepast of gewist.
Speciaal voor BSquote:AMSTERDAM - Goldie Hawn zegt dat zij een fantastisch seksleven heeft, omdat zij en haar geliefde Kurt Russell elkaar nog steeds weten op te winden...
De legendarische actrice, die dit jaar overigens 60 jaar wordt, en Russell ontmoetten elkaar op de set van Swing Shift in 1984 en sindsdien zijn zij onafscheidelijk.
"Kurt weet me nog altijd gek te maken. De vonken vliegen er van af als wij bij elkaar zijn! Ik denk ook dat dat de reden is waarom onze relatie nog altijd goed gaat", vertelde Goldie tijdens een openhartig interview
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |