abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 juli 2005 @ 20:37:47 #1
120270 ScarlettJohansson
Die uit die ene film
pi_28986781

Dan Foreman wordt gedegradeerd van zijn baan als hoofd advertentieverkoop voor een belangrijk tijdschrift, als zijn bedrijf wordt overgenomen. Zijn nieuwe baas, Carter, is half zo oud als hij en leidt het bedrijf volgens de theorie van synergie in de onderneming. Dit veroorzaakt een conflict van managementstijlen. Dans privé-leven staat bovendien op z'n kop, wanneer zijn vrouw na jaren weer zwanger blijkt te zijn. Dan blijkt ook nog eens dat zijn nieuwe baas een affaire met zijn dochter is begonnen.

Regie is van Paul Weitz, ook bekend van About a Boy en American Pie (maar dat laatste gaan we hem niet kwalijk nemen). De hoofdrollen zijn voor Dennis Quaid en Topher Grace, ook Scarlett Johansson, Marg Helgenberger, David Paymer, Selma Blair en Philip Baker Hall doen mee.

Hij gaat morgen in premiere in Nederland, in de rest van de wereld draait hij al 2 maanden.

De officiële site
Een trailer
Enkele interviews

Ook nog een leuk weetje: eigenlijk ging Ashton Kutcher de hoofrol spelen, maar die begon uiteindelijk moeilijk te doen, waarna mede That 70's Show-er Grace werd gecast.

De DVD is ook al uit .

Bonus Materials:
  • Stars
  • Youth
  • Getting Older
  • Real Life
  • New York Locations
  • Editing
  • Story
  • Deleted Scenes with Commentary by Director Paul Weitz
  • Feature Commentary with Director Paul Weitz and Star Topher Grace
  • Cast and Filmmakers
  • A smile is the lighting system of the face, the cooling system of the head and the heating system of the heart.
      woensdag 20 juli 2005 @ 20:42:39 #2
    67640 SaintOfKillers
    Hold me closer, Tony Danza
    pi_28986946
    Ik vond hem wel leuk. Quaid kan ik wel hebben, Topher draag ik een warm hart toe en dat vrouwmens is nooit een minpunt. Fijn filmpje, geen uitschieter, maar best leuk, vooral Grace en Quaid.
    The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
      woensdag 20 juli 2005 @ 21:13:56 #3
    30408 California
    Ondergewaardeerd mysterie.
    pi_28987962
    Wat hij zegt. Quaid was degelijk en Grace was leuk (de gedachte alleen al aan Kutcher in deze rol ).
    Prima script dat steunt op personages in plaats van punchlines, en een fijne soundtrack (Iron & Wine, The Shins, Damien Rice). Een fijne film.
    The short weekend begins with longing...
      woensdag 20 juli 2005 @ 21:37:35 #4
    25301 Gorro
    Reject False Icons
    pi_28988847
    Zoals ik al eerder schreef:

Degelijk comedy-drama met een leuke rol van Scarlett Johansson. Het verhaal zit op een leuke manier in elkaar en werkt toe naar een volwassen eind. Dat wordt echter wel iets te lang gerekt waardoor de film zich op het laatst wat vertild. Verder mag vooral de mooie muziek niet onderbelicht blijven, die de film zijn relaxte tempo geeft.

Kritiek van het sneakpubliek afgelopen week: "vreemd einde" en uiteraard dat hij te traag was.

Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen
    pi_29095877
    Deze film ga ik duidelijk nog bekijken.

Ik ben fan van het acteer werk van Scarlett, lekker au naturel.
    Ben erg benieuwd
    "The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
      zondag 24 juli 2005 @ 22:56:45 #6
    124260 Irresistible
    Mooi woord he
    pi_29098403
    Toen ik deze film in het vliegtuig bekeek ben ik spontaan in slaap gevallen.
    3x raden wat ik van deze film vind?!
    pi_29099184
    Als fan van Scarlett heb ik uiteraard deze film ook gezien, maar ik vond hem niet echt spectalulair. Het is zo'n film waarvan je het einde vrij vroeg ik de film al wel kan voorspellen ondanks het toch wel goede acteerwerk van de acteurs.
    The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
      zondag 24 juli 2005 @ 23:25:24 #8
    120270 ScarlettJohansson
    Die uit die ene film
    pi_29099223
    Altijd fijn om fans te zien.
    A smile is the lighting system of the face, the cooling system of the head and the heating system of the heart.
      zondag 24 juli 2005 @ 23:27:02 #9
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_29099277
    Niet echt spectaculaire flm, maar hij kan er zeker wel mee door.
    Whatever I want.
      maandag 25 juli 2005 @ 09:24:03 #10
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_29104518
    quote:
    Op woensdag 20 juli 2005 20:37 schreef ScarlettJohansson het volgende:

*snip* lang verhaal

De DVD is ook al uit .
    In Amerika dan neem ik aan? Want ik heb deze film 2 weken geleden in de Sneak gezien

Was trouwens echt een zondag-middag-op-de-bank-met-je-vriendin-film.
    - "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
      maandag 25 juli 2005 @ 16:25:46 #11
    30408 California
    Ondergewaardeerd mysterie.
    pi_29114584
    quote:
    Op maandag 25 juli 2005 09:24 schreef Nembrionic het volgende:
    In Amerika dan neem ik aan? Want ik heb deze film 2 weken geleden in de Sneak gezien
    Ja, klopt, hier draait hij sinds deze week in de bioscoop.

Wel zondagmiddag-op-de-bank, maar beter dan de gemiddelde film van dat soort .
    The short weekend begins with longing...
    pi_29117368
    Relaxte film! Ik heb hem gisteravond gezien.

Niet spectaculair gewoon een mooie film met een tof verhaal en leuke acteurs, vooral die Scarlett mag er wezen. Wat een kanjer zeg!

7+ geef ik deze film!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')