Ik vond 'm ook goed, maar ik snap niet goed waarom je zo moet lachen...zo grappig is 'ie niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, het is best een sterke film die van mij wel een 8/10 krijgt, ik hou wel van dit type film, maar Traffic en Magnolia (en daar mag hij toch wel met vergeleken worden) schat ik toch nog een klasse hoger in.
[ Bericht 0% gewijzigd door SaintOfKillers op 11-09-2005 19:48:28 ]The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Die speelde hij al in Gods and Monsters (1998)...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:45 schreef California het volgende:
En een serieuze rol van Brendan Fraser, dat belooft ook wel iets.
Weet ik, en daarin vond ik hem best goed, vandaar.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:29 schreef kamagurka het volgende:
Die speelde hij al in Gods and Monsters (1998)...
Beautiful People van Jasmin Dizdar is een redelijk goed te vergelijken film, denk ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:12 schreef Vitalogy het volgende:
Topic gevonden
Dan nu een vraag voor de kenners experts.
Is er een naam voor het genre waar Crash zich in bevindt (behalve uiteraard drama)?
En belangrijker, kan men meer van dergelijke films opnoemen?
Ik kom alleen op Magnolia uit 1999.
Edit
En na het lezen van het topic op Traffic...ugh
In meer of mindere mate:quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:12 schreef Vitalogy het volgende:
Topic gevonden
Dan nu een vraag voor de kenners experts.
Is er een naam voor het genre waar Crash zich in bevindt (behalve uiteraard drama)?
En belangrijker, kan men meer van dergelijke films opnoemen?
Ik kom alleen op Magnolia uit 1999.
Edit
En na het lezen van het topic op Traffic...ugh
Die post hier boven was ik mee bezig voor jij deze had gepost en die film noemde ik dus ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:49 schreef Lamon het volgende:
Beautiful People van Jasmin Dizdar is een redelijk goed te vergelijken film, denk ik.
En ook een hele mooie film.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |